Amire válaszoltál ott a lista. Ezek támogatják az explicit multiadaptert. Némelyik linkelt, némelyik pedig heterogén módban.
A linkelt mód az ugyanaz, mint a CrossFire és az SLI, csak annyi a különbség, hogy a Microsoft írta meg a WDDM-be az AFR rutint. Ezt a fejlesztőknek meg kell hívni, és done. Az OS intéz mindent a háttérben. Ennek az előnyei is ugyanazok, mert ugyanúgy működik. Persze a skálázódás jóval nagyobb lesz, hiszen nem limitálja az API skálázódása, ami a DX11-nél már nagyon gyenge volt.
A Crossfire-t és az SLI-t ezek sosem fogják leváltani. Az explicit multiadaptert módtól függetlenül nem működik DirectX 11 és OpenGL API alatt. Ahogy például a Crossfire és az SLI sem működik DX12 és Vulkan alatt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.