Hirdetés

2019. október 15., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák

Hozzászólások

(#401) nrico


nrico
(csendes tag)

Sziasztok!

Jelenleg van nálam egy Iridium Starbook 860-as.

Power gomb nyomására nem indul abszolút.
Nincs benne vinyó. A tápegység az előírt 20V egyenfesz helyett csak 16V-os.

Ezekből adódhat a probléma, vagy esetleg más lehet a nem bekapcsolódás oka.

A válaszokat előre is köszönöm!

(#402) marsu válasza niki24 (#400) üzenetére


marsu
(addikt)

Szia!

Ha garanciális, akkor vidd vissza ... Majd a szerviz eldönti, hogy javítja vagy cseréli, de a garancia az garancia... Az LCD kijelzőre is érvényes.

[kép]

:) ;)

Press any key to continue ...

(#403) Imy válasza nrico (#401) üzenetére


Imy
(veterán)

Vinyó nélkül is el kellene indulnia, csak ugye nem lesz mi bebootoljon, esetleg valami boot-os oprendszer (XP stick edition, Linus live-ok)
Az aksi miatt lehet, de töltőd nincs hozzá?

(#404) Imy válasza niki24 (#400) üzenetére


Imy
(veterán)

Win alatt folyik csak szét?
Mert amikor bootol, vagy ha kiprobálod valami CD bootos progival, oprendszerrel, akkor a Win rosszalkodik. Én elötte kiprobálnám, nehogy a szervízben égjél be. Ha akkor sem jó akkor szervíz!

(#405) niki24 válasza Imy (#404) üzenetére


niki24
(csendes tag)

Szia Imy!
Köszi a választ. A bekapcsolásnál már látszik, hogy szétfolyik a monitor fele,nemcsak a Windows-nál. Lassan többet van a gép szervizben, mint itthon. A szerviz elutasitja a garanciát valószinűleg, ''felhasználói hiba'' cimen.(Pestre küldték Szolnokról.) A poén az, hogy nem esett rá semmi, karcolás nincs, megnéztük vagy hússzor. A párom programozó, de ő is csak lesett, hogy mitől lehet. Egyébként annyira gyenge a boritása, hogy egy üvegpohár ráesése is megadná neki. (Természetesen összecsukva) Itthon volt az iróasztalon, kisgyerek nincs.....stb. Ezek kizárhatók. Gondoltam, hogy KERMI vizsgálatot kérek, vagy fogyasztóvédelemhez fordulok. Van egy régi DELL LATTITUDE notebookunk, azt beágyaztuk, előfordult, hogy párom fáradtan ráült a vonaton, semmi baja, olyan, mint mikor megvette. Erre jobban vigyáztunk, nem is hurcoltuk, mégis szinte selejt 7 hónap használat után. (Ebből 1-t szervizben volt.)

(#406) Rossi válasza niki24 (#405) üzenetére


Rossi
(őstag)

Legyen KERMI, de lehet ha csak beígéred az is elég. Ha ti biztosak vagytok benne, hogy nem miattatok van, akkor nem lehet gond.

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság, és látá az erényt az ő alakjában…”

(#407) niki24


niki24
(csendes tag)

Köszi Imy!
80 -100 000 egy új monitor, szal nagyon beijjesztettek. Remélem, sikerrel járunk. Az dühit, hogy tényleg nem csináltunk vele semmit.

(#408) Akcept válasza niki24 (#407) üzenetére


Akcept
(tag)

Talán hülyeség, de nem lehet, hogy melegen (a Fusik állítólag nagyon tudnak melegedni) lecsuktad a tetejét és az adta meg a kegyelemdöfést? És ha ne adj Isten ez lenne, tuti kiharcolnám a szerviztől, hogy ez garis probléma, elvégre ez nem waffelsütő! Esetleg gondold végig azon az oldalon „folyt-e szét” a kijelző, ahol jobban melegszik.

(#409) niki24


niki24
(csendes tag)

Szia!
Nem,ez is tuti. Nem nagyon használtuk, csak netezni, meg word-ben irni, szerkeszteni. Mindig kiléptem a Windows-ból, úgy csuktam le. Már mindent végigzongoráztunk, semmi. Azért a garit ki szeretném harcolni valahogy. Verem a fejem a falba, amiért megvettem. Elvileg nem volt rossz, de gyenge. Ezért nem is hurcoltuk. Ellenben a Dell-t azt keméynen nyúztuk, hiába, az még mindig gép. Inkább vettem volna azt. Na mindegy, egyelőre csak reménykedni tudok, azért kösz az ötletet, hasznos.

(#410) siraly84


siraly84
(csendes tag)

FSC Amilo 7310 W

159000 éert vettem
2006 agusztusban
Hazavittem feltelepítettem volna az Xp-t, majdnem sikerült, de a 2.ra felment (azt hittem mert meg nyomogattam kikapcsoltam a képernyőt ezért fagyott le)
>gép müködik 3 napig mutther szólt hogy lefagy elmegy a kép. amikor én használtam nem volt semmi minden ok.
aztán nekem is lefagy. Vissza Auchan. Nem veszik vissza. lejárt 3nap.

>Irány www.szuv.hu frange pán utca.
hiba kifagy, mondja telepítse Xp -t amit ehez fejlesztettek ok 2 hét mire oda adták mert be kellet mutatnom az én xp papírjaimat és adtak egy általuk preferált xp-t
>telepítés lefagy.
bevizsgál intenzív teszt állítólag müksziki
aznap suliba lefagy vissz vissza

Mindegy szóval memoria hiba volt a történetben és ezek után hogy én ezt megmondtam nekik csináltak műszeres vizsgálatot 1hét ujjabb várakozás
kifizettteeték velem a vizsgálatot (a GARANCIÁLIS GÉPRE)

és elküldtek a búsba mert nem FSC memoria volt benne. és erre nincs garancia. Balhé, elküldenek
Chs szervízbe ott átveszik ültek rajta 1 hónapot (eredeti 1 hét helyett)
kicserélték memoriát most müködik egyenlőre, megy rajta wow egész jól
Be írtam mint idegen pénzes fizető azonnal cseréltékvolna a memoriát, garanciálisra tesznek nagyívben.

Mentem kermibe nem tudnak mit tenni. Arra figyeljek hogy átadás átvételkor kell 1-1 lapot kapnmés a két idő pont közötti intervallum meg hoszabításával él a garancia. Nos ők ezt lenyelték azt írták a lapra hogy a jvítás 1db hétig tatott.
Írtam az FSC magyarországnak hogy mi a szitu.Lefogom járatni őket.
Érdekes azonnal tudták a nevem és a problémám és vissza hívtak hogy vigyem vissza gépet hogy megcsinálják, de telefonálni nem. Mire levelüket megkaptam a Chs megcsinálta
Cszerviz.hu

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eredmény: NE VEGYETEK FUJITSU SIMENS NOTIT minden 3. hibás amíg a szervizben ültem hozták sorra ezeket pedig ezen kívül nyomtató és monitort is javítanak. Különös nem?
Szar a szervíz hálózat és én vagyok a köcsög mert fikázom a zsír uj gépet!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Törd le a rendszert: http://docler.hu/video/13722 http://www.zeitgeistfilm.hu/the-movie/ http://www.titokfilm.hu/ http://www.zeitgeisthungary.com/

(#411) Zaji


Zaji
(senior tag)

Hogyan tudnám kideríteni a legegyszerűbben, hogy megy e mind a három venti ami a procit hűti? HP nx9010-esről van szó.

(#412) morfondőr válasza siraly84 (#410) üzenetére


morfondőr
(őstag)

Nekem már több, mint egy éve van egy Amilo m1437g-m, és semmi baja sincs. Régebben memóbővítés után fagyott sokat, de amióta normális ram van benne egyszer sem fagyott le, pedig nyúzom játékkal, több napi folyamatos működéssel, stb. Barátnőm m6450-ese sem fagyott még sosem, és teljesen normálisan működik.
Ennek ellenére én is inkább arra a megállapításra hajlok, hogy szerencsénk volt, mert tényleg sok rosszat hall az ember a FuSi-ról. De ha jól jár valaki, akkor tényleg jól jár, mert olcsó pénzért kap nagy tudású gépet!

Steam/Uplay/Origin: racka_HUN

(#413) Gnómi válasza nrico (#401) üzenetére


Gnómi
(csendes tag)

Ajjaj... Persze hogy gáz a 16V. Vegyél multi töltőt azt sanyi. Lehet állitani 12-24V között + kapsz hozzá egy halom cserélhető Jack-et....

Banya csak 1 van

(#414) zsolt001


zsolt001
(csendes tag)

Szevasztok!!

Van egy asus M2400 laptopom és sajnos sikerült eltörni a nyitó-záró mechanikát!
Nincs esetleg valakinek ötlete, hogy hol tudnék ilyet beszerezni????
köszi
zsolt

(#415) Gnómi válasza zsolt001 (#414) üzenetére


Gnómi
(csendes tag)

Egész pontosan mi tört el benne? A rögzitő kampó, vagy a csuszkájánál száll el. Ha az előző akkor go to pince, keres egy műanyag lapot és egy tűreszelőt, és reszel addig amig hasonlatos nem lesz az eltörött alkatrészhez. Ha a csúszkánál van a gebasz akkor az gáz, de talán az e-bay-t meglehet próbálni. Bár azt sem akkora ördöngösség megcsinálni ha van eszközleted hozzá.
Szervizet hagynám legutoljára, mert egyrészt nem megbizhatóak, másrészt olyan árat mondanak neked hogy hanyatt vered magad. :)

Banya csak 1 van

(#416) zsolt001 válasza Gnómi (#415) üzenetére


zsolt001
(csendes tag)

Hali!!

A zár sértetlen csak letört az a kis rész amibe bele lehet kapaszkodni:):):)
ha nagyon beledugom az ujjamat ki lehet nyitni így is de nem túl praktikus:/
Szal akkor ilyen alkatrészt nem árulnak a ''médijamárkba'':)
Pedig milyen jó is lenne...
köszönöm a segítséget!
üdv
zsolt

(#417) hektor24


hektor24
(aktív tag)

Üdv!
Egyik barátomnak van egy 2 éves LG notebookja és a gép indulásánál a memóteszt után a következőket írja ki:
Resource Conflict - PCI Serial Bus Controller on Motherboard
Bus:02, Device:00, Function:02
ERROR
Resource Conflict - PCI Mass Storage Controller on Motherboard
Bus:02, Device:00, Function:03

Press <F1> to resume, <F2> to Setup

Ezeket azóta írja ki, amióta nem műkszik a PCMCIA-s wifi-s hálókártya. Kivettem, hátha amiatt írja ezt ki, de nem segített. Nem tudom, hogy a foglalat vagy a kártya romlott-e el. Remélem valaki tudja, hogy mivel van gond! Minden segítséget előre is köszönök!!!!!

(#418) hektor24 válasza hektor24 (#417) üzenetére


hektor24
(aktív tag)

Valaki, help me!!!

(#419) Titto


Titto
(csendes tag)

Hello!

Barátnőm vásárolt 1 notebookot fél éve, IBM 600X a típusa. A gépet már úgy adta eleve az eladó, hogy rossz az akksi és indításkor mindig be kell írni a dátumot és az időt, aztán újraindítani. Ennek tudatában lett megvéve, azóta is így van, de talán teljesen egyszerűen lehetne javítani, az az ötletem, hogy kimerült az alaplapi elem. Kérdéseim a következők:
jól gondolom-e, hogy az elem a probléma?
ha igen, akkor: cserélhető-e házilag?
ha nem ez akkor mi?:)
és hova érdemes vinni? Pesten (esetleg Győrben) ahol nem húznak le nagyon és értik a dolgukat.
előre is köszi
üdv

Titto

(#420) PLacc válasza Titto (#419) üzenetére


PLacc
(senior tag)

Jól, gondolod, a CMOS elem mehetett gallyra.
Maga az elem párszáz forintos tétel, házilag is cserélhető. Az IBM oldalán szokott a gépekhez komplett szerelési útmutató is lenni.

Ezzel nem érdemes szervizbe vinni, mert 10-20k-ra biztos lehúznának, ami gép áránák jelentős részét teszi ki. :)

(#421) Hardtech


Hardtech
(tag)

Sziasztok olyan problémám lenne hogy felraktam a windows xp-t de nincs net és hang probáltam leszedni a toshiba oldalárol a drivereket de nem müködnek nem tom mi lehet a baj a laptop tipusa Toshiba Equium A100-027 valaki segitsen légyszi :F

(#422) Shadowfax válasza Titto (#419) üzenetére


Shadowfax
(addikt)

Placc kolléga által említett 600X kézikönyv: [link]
A 38. oldalt nézd (backup battery néven találod). ;)

(#423) Titto válasza PLacc (#420) üzenetére


Titto
(csendes tag)

Köszi!

Remélem sima ügy lesz! Meglesem majd ha agép közelébe kerülök:)
thx a megerősítést
üdv

Titto

(#424) Csirke válasza siraly84 (#410) üzenetére


Csirke
(tag)

Együttérzek Veled, de azért egy-két megjegyzésem van:
Az első, hogy próbálj meg helyesen írni, mert nagyon nehéz, meg fárasztó olvasni az írásod!
Nem kell hibátlanul, meg helyesírásellenőrzővel kontrollálni, csak egy kicsit igyekezni kellene (a nevedből a 84 talán a születési éved -> szóval illene is ;)).

A többi igazából nem is Neked szól, hanem mindenkinek (bár az első is szól mindenkinek).
Háztartási cuccokat lehet, notebook-ot nem szerencsés Auchan, Tesco, stb. helyeken vásárolni. Nem értenek hozzá, nem tudnak tanácsot adni, és csak az értékesítésben érdkeltek. Pontosabban az eladók még ott sem!
Garanciális ügyintézést most megtapasztaltad. A törvény kötelezné őket, hogy a náluk vásárolt terméket átvegyék, és garanciális javítás céljából a szervízbe eljuttassák, de senki nem akarja/tudja behajtani rajtuk ezt. Igazából nem is szülne jó dolgot.
Szvsz a garnciális javításra leadott áruk is olyan bánásmódban részesülnének a logisztikai folyamatok során, mint az új gépek, mielőtt megvetted volna.
Azt is el tudom képzelni, hogy náluk történt valami a szállítás alatt, de ez most nem lényeges. Szóval: élelmiszert, háztartási cuccokat, stb. lehet tőlük vásárolni, de notebook-ot nem szabad.
A második hiba: javítás esetén körül kell nézni, hgy hol érdemes. FuSi esetén Serco a megfelelő hely.

A szervízben eltöltött idővel meghosszabbodik a garancia. Pont. Ha azt írták a lapra, hogy csak egy hetet volt náluk, akkor miért vetted át a gépet? Ha átvetted, akkor elfogadtad.

A FuSi notik egyikében sincs (ha jól tudom) FuSi ram!

Minden harmadik noti hibás: biztos? Megszámoltad az eladott és a visszavitt notikat? Ha igen, akkor komoly pénzeket kérhetsz a statisztikai cégektől. Ha nem, akkor mi alapján állítasz ilyet?
Ezzel nem azt mondom, hogy valótlan az érték. Fogalmam sincs, hogy ez pontosan mennyi lehet. Inkább csak sejtem (saját tapasztalat, meg ésszerűen végiggondolva), hogy azért ettől messze áll. Szerintem garanciaidőn belül max minden 5-6., de inkább 10. noti hibásodik meg.

Szóval: nem köcsög vagy, inkább csak elkeseredett (némi alappal), de ennek egy jór részét megelőzhetted volna, ha vásárlás, vagy esetleg a garanciális ügyintézés előtt körülnézel, és nem utána méltatlankodsz.

Az FSC Mo lejáratásával pedig vigyázz, mert lehet, hogy erős költségekbe vered magad, ha beperelnek!
Egyébként: Auchan, SZÜV, CHS (akinek jogilag nincs köze a Cszervíz-hez), Cszervíz. Ezekkel a cégekkel van némi problémád, és a FSC Mo-t akarod lejáratni. Hmm.

Javaslom, hogy ne csapongj, vagdalkozz magad körül. Legközelebb körültekintőbben vásárolj, intézkedj. Sok bosszúságtól megóvod magad. Megfelelő helyen vásárolt gép is meghibásodhat, de szerintem sokkal kevesebb eséllyel. Kíváncsi lennék egyébként egy olyan statisztikára is, hogy a meghibásodott gépek milyen arányban kerülnek ki a multik kezei közül (természetesen valami eladási darabra vonatkozó érték érdekelne).
Esetleges meghibásodás esetén egy előzetes hibadetektálás sokat segít a dolgon. Vinyó, memória, kijelző, optikai meghajtó elég könnyen tesztelhető. Ennek birtokában a szervíz is gyorsabban dolgozik, ráadásul még örülnek is neki, ennek fejében 'rugalmasabbak'. Ez tapasztalat. Serco esetében jellemzően 1, max 2 héten belül meg szokott érkezni a cserealkatrész. Részletes hibaleírás esetén még aznap, sokszor rögtön megvizsgálják a gépet. Volt már olyan, hogy memória, vagy vinyóhiba miatt vittem be gépet, két óra múlva a tulaj már vihette haza a kijavított notit.

Sajnos érdekes világban élünk, nem mindig természetes az, aminek annak kellene lennie. Viszont sokat könnyíthetünk a saját dolgunkon. Nem minden esetben, de a legtöbbször igen.
Szerintem erre kellene elmenni, nem a kiabálós, lejáratós, fenyegetőzős, és megkeseredett irányba.

www.roadtechnik.hu

(#425) avman válasza Csirke (#424) üzenetére


avman
(addikt)

>>Az FSC Mo lejáratásával pedig vigyázz, mert lehet, hogy erős költségekbe vered magad, ha beperelnek!<< ez az egy mondat nem kéne csak bele, mert óriási butaság. egyébként meg sztem mindenkinek el kellene olvasni, mielőtt elballag, nemcsak notit venni.

Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius.

(#426) kelzsoca


kelzsoca
(félisten)

Sziasztok!

Lenne egy nagy problémám!

Van egy Gericom Supersonic PCI-E gépem.
A tegnapi napon internetezés közben kifagyott minden, kinyomtam, majd mikor ujra bekapcsoltam, a monitoron a kék halál fogadott.
a hibaüzenetben az Nvidia eggyik illesztőjére hivatkozott: nv_4 mini.sys
Most bekapcsoláskor(a boot ablak is) a képernyőn kék csíkok és szemcsézés fogad minden alkalommal.
A windows sem tud, csak csökkentett módban indulni.Leszedtem már az XP-t ujratettem, de semmi változás.
A gépben egy cserélhető pci-express-es Nividia Geforce 6600 Go VGA van.
Elképzelhető hogy a vga memoriahibás lett?
A gép paraméterei a leirásomnál megtekinthető!

Valaki találkozott már hasonló dologgal? :F

(#427) Imy válasza dat (#1) üzenetére


Imy
(veterán)

Teli van szemetelve ez a topic, ezt is lehetne moderálni.....
hahahahahahaha :DDD

[Szerkesztve]

(#428) zdanee


zdanee
(őstag)

Sziasztok!

Vettem nemreg egy DELL Inspiron 6400at, X1400as vidkarival (Core2Duo T7200, 1 G RAM @667, SATA,...). A napokban eszembe jutott, hogy egy ilyen gepen mar jatszani is lehet, ugyhogy gyorsan felpakoltam ra egy HL2-t, es elinditottam. A jatek betoltott, eger megfog, az Antialiasingon kivul minden maximumon, szepen, szaggatasmentesen megy a kep. Billentyuzeten megyomom az elore iranyt, el is indulok elore, de nem am addig, ameddig a gombot nyomom, hanem egeszen a falig, es jo 5 mpig meg sem birok mozdulni. Egyszoval lagzik a gep, mint ha doomozni akarnek egy 386oson, de csak a billenyuzet hasznalatakor. Viszavettem a felbontast egeszen 640x480 es minden low-ig, de nem segitett, sot a SW rendereles sem, tehat nem a vidkarival volt a gond. USBs billentyuzeten ugyanez. Frissitettem az ATI drvert, majd az osszes tobbit is, de nem javult a dolog. Probakeppen megneztem a CS 1.6-ot is es ugyanezt csinalja. A TM Nations kivetelevel minden jatek (ami azert fura, mert a TM NVidias lenne...) lagzik. Segitsetek legyszi! Valaki belefutott mar ilyen problemaba? Az oprendszerem a DELLes XP Home SP2, gondolom 32 bites, de elmeletileg ettol meg nem kene ilyen hibaknak jelentkezni. A DELL supportoldala alapjan leszedtem a QS-t, de nem valtozott semmi. Megprobalkoztam az ottani forumon is, de valami agyas birt csak ilyet valaszolni, hogy az ATIX1400 gyenge a jatekokhoz (nyilvan, a CS1.6-hoz X1800 kene, nem?). A BIOS a legujabb, es akkor is ugyanez a hiba, ha kikapcsolom a multi-core supportot. Letezik, hogy a Home XP fogja vissza a rendszert? De a TM-et akkor miert nem? Es miert fogna vissza egy otthoni, jatszasra kitalalt rendszer, ha megolyan szutyok is?
Elore is koszi az otleteket!

Zipit Z2 idomár - Samsung Galaxy S8 - Cube i7 Stylus - Pebble Time - Remix Mini 2G - GPD Win

(#429) actommy


actommy
(tag)

Sziasztok!
Van egy Fujitsu siemens lifebook e series em. és az a para vele hogy a két hang kimenet közül (kis jack, hang ki és mikrofon) a csatlakozója kiszakadt. és az lenne a kérdés hogy lehet e újat beforrasztani és ha igen akkor hol.
ugye nem kell cserélni az alaplapot?
kösz a gyors válaszokat
Tomi

(#430) Rossi válasza zdanee (#428) üzenetére


Rossi
(őstag)

A VGA-nak vinnie kell a HL2-t, annak ideján a (igaz nem notis) 9600XT-hez HL2 kupont adtak. Itt a driverekkel van gond, pl a FIFA07 esetén az EA ki is fejtette, hogy notebook VGA-khoz nincs támogatás, és nem garantálják a hibamentes futást.

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság, és látá az erényt az ő alakjában…”

(#431) Akheron


Akheron
(senior tag)

Nem tudja valaki, hogy miért állítja a rendszer maximális órajelre az ATI Mobility x1300 GPU-t, ha külső monitort is használok? A külső monitort a gépre kötve nyomban átkapcsol ''optimális teljesítmény'' profilra (mellette meg ott díszeleg az, hogy ''preferált beállítás: optimális telepélettartam''). :U NHC-vel is próbáltam szabályozni, de nem sikerült. Rossz a gépem hűtése, ebből következőleg egyrészt nagyon fontos lenne, hogy a lehető legalacsonyabb órajelen működjön a GPU, másrészt viszont billentyűzet nélkül, külső billentyűzettel kell használnom a gépet, a kis beépített képernyőt meg alig látom ilyen messziről...

Van olyan program, amivel érdemben lehet szabályozni az órajeleket? Az ATI tool semmire sem jó ezzel a GPU-val, az ATI Tray Tools pedig csak a mag órajelét tudja állítani, de bizonyos szint alatt szétesik a kép.

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#432) Akheron válasza Akheron (#431) üzenetére


Akheron
(senior tag)

Na jó, most már aztán tényleg elegem van ebből a Powerplay-ből, annyira ócska. :((( A rendszer indulásakor sem veszi vissza automatikusan az órajeleket és a feszültséget... ''optimális teljesítményen'' hajtja a GPU-t, holott semmi terhelés nem éri. Az NHC sem veszi vissza indításkor, csak akkor, ha kikapcsolom, majd újra bekapcsolom a Powerplay-t.

Másrészt meg még az egyszerű DVD-filmek lejátszásához is maximális teljesítményre kapcsol a GPU. De mi a francnak? :(

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#433) niki24


niki24
(csendes tag)

Sziasztok!
2006. április 2-án vásároltam egy Fujitsu Siemens Amilo L1310G laptopot 218 000Ft-t. Nagy csalódás lett belőle. 6 hónap után kiment a ventillátor, 3 hétig javították a Serco szervízben.A munkalapon 1 órás munkaidő volt feltüntetve. A 9 hónapos gép LCD monitora tönkrement, hajszálrepedés keletkezett benne. Külsérelmi nyom nincs, nagy valószínűséggel a gép selejtes. (Nem én mondtam, hanem hozzáértők.) 2007. február 7én került be a szervizbe. Vásárlásnál egyet felejtettek el velem közölni: milyen lassan dolgozak, meg hogy a garanciális gépre a hibakutatást is kifizettetik velem. Számomra az egész Fujtsu Siemens szervízhalózat, meg maga a laptop is egy hatalmas csalódás. Nem esett rá semmi, valószínűleg a gyenge boritása miatt adta meg magát az LCD panel. (Fogás okozta a sérülést állítólag) A hugomnak Acer Travelmat-e van, elég rendesen használja, semmi baja, olyan, mint új korában. Úgy gondolom, egy valamire való notebook-nak bírnia kéne az internetezést, meg a Word-ben szerkesztést legalább 3évig. Egy Fujistu Simens cégtől elképesztő, hogy a garanciális gépre a hibakutatást is ki akarják velem fizettetni!!!! Ezt is kellett volna vásárlákor közölni, nem hiszem, hogy megvettem volna. Még a Fogyasztóvédelmi vizsgálat hátra van, de már csak meg akarok tőle szabadulni és elkerülni még a márkát is nagy ívben. (Tudom, én vagyok a főbarom, elsősorban azért, mert megvettem. 218 000Ft volt a tanulópénz. Meg az, hogy hozzáértő emberek-rendszergazdák, szervízmunkatársak elmondták- Fujitsu Siemenset soha ne vegyél, vagy bejön, vagy széthullik.Nekem az utóbbi lett)

(#434) polip válasza niki24 (#433) üzenetére


polip
(addikt)

sajnos ez ilyen...

a FU-SI belső infója (amit minden hivatalos szervíz megkapott), hogy az Amilo sorozat meghibásodási aránya 35-40%!!!

döbbenetes!

ThinkPad X300 || Samsung Galaxy Nexus - JellyBean

(#435) niki24


niki24
(csendes tag)

Nekem maga az eljárás volt dühítő, egy 218 000Ft-os laptop nem jó már sem netezni, sem Word-ben irogatni.(ez volt a funkciója) A másik, a pofátlanság teteje, hogy a garanciális gépre a szerviz-dijat (azt, hogy ránéztek) meg akarják fizettetni velem. Az LCD-s sérülés okait szinte lehetetlen bizonyítani. Az ismerőseim közül mostanában 5-en vásároltunk laptopot: Acer Travelmate-olyan, mint új korában szinte, az én gépemmel egyidős. Dell 2 éves-nyúzva van rendesen, programozó a tulaja, működik nagyon jól. Dell Inspiron-nagyon szuper. Az én Fujitsu Siemens Amilo L1310G-m selejt, egy másik Fujitsu Siemens Amilo (nem tudom milyen tipus)-eldöcög, de megy a szervizbe 3-4hónaponta. Ez is önmagáért beszél......Ha belegondolok, hogy a Dell egy nekem megfelelő típusa 227000Ft-ért már elérhető lett volna..... Az iskolában, ahol dolgozom a számítógépes teremben Fujitsu gépek vannak IBM-ekkel, hát ott is önmagáért beszél a hibásodási arány........Egyébként ha a Fujitsu Siemens Computers KFt. magára valamit adó cég lenne, az ilyen hibákat arra használná, hogy a jövőben kiküszöböljék azokat........Egyébként az ügyvéd ismerőseim azt mondták, hogy esélyes a per. Sajna hülye voltam, hogy nem ''nyúztam'' a gépet. A szervizes munkatárs azt mondta (az általam kérdezett), hogy az első 2 hétben szétesett volna, ha nem kímélem. (ezt is eszúrtam)

(#436) niki24


niki24
(csendes tag)

bocsánat, elszúrtam :) :(

(#437) Imy válasza polip (#434) üzenetére


Imy
(veterán)

Nah az szép :)
Akkor érdemes volt legyártani :(
Jol járnak a szervizek, mert nem unatkoznak, addig a felkasználo meg :W
Nálam már a mobiloknál elásta magát a s.

(#438) niki24


niki24
(csendes tag)

További fejlemény Fujitsu Siemens Amilo L1310G notebookommal kapcolatosan: a garanciális gépet (2007 április 2-án jár le a jótállás) kihozhatom a szervízből, ha megtérítem a szervizdíjat. (Gondolom bevizsgálás, hibakeresés....) Ezt miért felejtik el közölni a gépvásárláskor? (Természetesen a garanciajegyen feltüntetett egyik szervízbe vittem be.) Ez csak nekem durva?

(#439) polip válasza Imy (#437) üzenetére


polip
(addikt)

érdemes..van aki sokat szakított rajta...

de sajna nem én :)

ThinkPad X300 || Samsung Galaxy Nexus - JellyBean

(#440) Imy válasza niki24 (#438) üzenetére


Imy
(veterán)

Elvileg nem kellene érte fizetned, főleg ha rossz volt! Ha kifizetetik, akkor szerintem fordulj valami jogvéldőhöz!

(#441) polip válasza niki24 (#438) üzenetére


polip
(addikt)

talán egy próbát a fogyasztóvédelem is megér...

ThinkPad X300 || Samsung Galaxy Nexus - JellyBean

(#442) niki24


niki24
(csendes tag)

Sziasztok!
A fogyvédelmisektől felhívott ma egy nagyon korrekt úr, azt mondta, ebben nincs hatáskörük, de tájékoztatott milyen lépéseket kell tennem. Valamint azt is elmondta, hogy a garanciális gépre egy fillért sem kérhet a szervíz, még szállítási díjat sem. Valamint megjelölt néhány törvénycikket, amit olvassak el. Azt is mondta, hogy ha fizetés nélkül nem akarják kiadni a gépet, nyugodtan hivatkozzak rá, valamint a rendőrségre. A 151/2003. trv.-re hivatkozott. Egyébként ha ezt nekem kivülálló meséli el, ami velem történik, nem hiszem el. A garanciajeggyel kapcsolatosan írtam a Fujitsu Siemens M.O. Kft-nek, kaptam egy levelet, hogy sajnálják és ennyi! Durva..... Semmi, hogy esetleg utánanéznek. (Szerencsére az már megvan) Az egyik szervíz azt mondta, a hibát az okozta, hogy ráraktam a táskámat, utána már megfogtam. Majd kézhez kapom a szakvéleményt hogy közzézártam egy 10cm-es tárgyat. Legalább megbeszélték volna mit írnak rá, információáramlás......Jah, látható sérülés semmi. Továbbá visszaküldték a notitáskát, amibe beadtam a gépet, szóval remélem, hogy a gépet legalább egy dobozba belerakták és továbbra sem lesz rajta egy karcolás sem. Valamint felvilágosítottam pár embert, hogy hiába hívnak mondjuk reggel 8-kor, tanár vagyok, nem tudom felvenni. (Természetesen visszahívom őket, meg én is érdeklődtem de a múltkor a délutános kollégának már fogalma sem volt az ügyről. Akkor már a noti 3 hete ott volt.) A sors fintora, hogy a Siemens telcsim is beadta a kulcsot, szóval már azt sem tudom, milyen márkákban bízhatok meg.

(#443) niki24


niki24
(csendes tag)

Sziasztok!
Még mindig nincs vége notebookom story-jának. Tegnap felhívtam a szolnoki Karakter kft, hogy elhoznám a gépet, erre közölték rendeben, össze van készítve a papirokkal együtt, fizessek a garanciális gépre 7080Ft-ot. (Amikor először érdeklődtem, még a szállítási díjat akarták megtéríttetni, majd másodjára a bevizsgálási díjat. Szerencsére már tájékoztattak a fogyvédelmisektől előtte) Az agyam elöntötte a lila köd, telefonáltam a FuSi Mo.kft-nek, akik azt mondták, semmiképp sem fizessek. írjak panaszlevelet. Mondtam nekik, hogy már írtam, március 14-én kaptam meg a választ tőlük, nem találták. Egyébként a szervíz szakvéleménye volt, hogy 'ráraktam a táskát', hivatalosan meg visszajött a FuSi Mo kft-től egy 'szakvélemény' amiben az volt, közzézártam egy 10 cm-es tárgyat. (Pl. kulcscsomót, minden látható sérülés nélkül) Másodszor már készségesek voltak, persze itt már volt a képbe ügyvéd, fogyvédelem....Feltételezem, először írtak valamit, hogy lerázzanak. Na meg azt is, hogy a gép volt selejt.Ok: -garanciajegyet kaptam későn, 6 hónap után már szervíz, 3óra bekapcsolás után olyan forró, hogy 'tojást lehet rajta sütni' kis túlzással, 9 hónap után monitornak végleg annyi. Bocs, ha hosszú lett és nem idevaló, de tanulságos és kivárom a végét, hiába szenvedek velük majd 2 hónapja. Egyébként nehéz elérni a FuSi Mo-t, mert üzenetrögzítőre vannak állítva és maguktól nem hívnának vissza. Ezzel nem a lejáratás a célom, nem mondom, hogy mind sz*r, de a mai napig nem hiszem el, hogy ilyen megtörténhet. Azt is megígértem a szervíznek, hogy internetre kirakom az egész paksamétát, a lefotózott géppel együtt+hozzá a független szakértők véleményét. (Megvan a végzettségük nekik is) Ami a legfontosabb, ha nem segítenek abban, hová forduljak, bukom a 218 000Ft-os vételárat, meg a szervízdíjat. A T-com informatikusaihoz fordultam segítségért (tőlük vásároltuk a hugom Acer Travelmate gépét) és mondták, ha lehetséges akár ingyenesen is megvizsgálják a gépet.(Ez előtt már megmutattam más szakértőknek is, nem fogadtak el pénzt, mivel garis, nem szedték szét.) A garanciajegyen lévő szakszerviz meg felszámol 7080ft-ot a nagy semmire, cserébe ülnek rajta egy hónapot. Egyéb tapasztalatom a szervízzel: fizetős ügyfelek előnyben, garanciális gépre szarnak nagy ívben. (elnézést) Bocs, hogy megint hosszú lett, bonyolódik a történet.....

(#444) Akheron válasza niki24 (#443) üzenetére


Akheron
(senior tag)

Hát, kitartás. :) A történtek és a várható fejlemények jellegét látván remélem, ügyelsz azért a nyugalmad megőrzésére. Hisz vannak dolgok, amiket nem lehet pénzben kifejezni.

Az én nemrégiben vásárolt gépemben rossz típusú hűtőegység volt, így az egyik összetevő túlmelegedett. Bolton kívül, papír nélkül vásároltam, ezért a jótállásos szerviz szóba sem jöhetett. Szerencsére egy kis trükkel tudom használni a gépet, és ha minden jól megy, hamarosan végleg megoldódik a probléma önköltségen (és az egyik fórumtársunk segítségével).

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#445) JoeYi


JoeYi
(őstag)

Üdv!

Van egy Gericom Blockbuster laptopom. Egyik nap fogta magát és egyszercsak szétesett a képe. Valami ilyesmi let az eredmény: [link]

Videó memória hibára tippelek. Tud valaki esetleg valami megoldást?

Az igazán érdekes, hogy némelyik újraindításkor pár percre megjavul a kép.

(#446) xcbiker válasza JoeYi (#445) üzenetére


xcbiker
(addikt)

igen video memória hibának tűnik.
ha gondolod megnézzük neked.

Notebook Javítás, BGA chip csere. - Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#447) JoeYi válasza xcbiker (#446) üzenetére


JoeYi
(őstag)

Bocsi nem olvastam az egész fórumot. Hogy érted hogy mi, és hol vagytok ti?

(#448) JoeYi válasza JoeYi (#445) üzenetére


JoeYi
(őstag)

külső monitorral is ezt csinálja :(

(#449) Sensei válasza JoeYi (#448) üzenetére


Sensei
(tag)

Biztos, hogy mem. hiba. Milyen vga van a gépben? Esetleg a gyári vga biost át lehetne szerkeszteni próba képpen (memória lefelezés, memória órajel visszavétele).



Erre tudna esetleg nekem mondani valaki valami ötletet: [link]
A hiba van úgy, hogy 1-2 napig elő sem jön, de van úgy, hogy bekapcsolásnál már ezt csinálja.
Ez egy régebbi compaq armada 1750, elég s.o.s. lenne, hogy tudjam, mi okozza a problémát.

Előre is thx.


[Szerkesztve]

Nem vagyok hülye, csak van a fejemben néhány hibás szektor.

(#450) JoeYi válasza Sensei (#449) üzenetére


JoeYi
(őstag)

Esetleg van ilyen memória felező progid? Ez egy Radeon 9600-as kártya, saját memóriával. Azt meg gondolom nemigen lehet cserélni :/

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.