Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák

Hozzászólások

(#435) niki24


niki24
csendes tag

Nekem maga az eljárás volt dühítő, egy 218 000Ft-os laptop nem jó már sem netezni, sem Word-ben irogatni.(ez volt a funkciója) A másik, a pofátlanság teteje, hogy a garanciális gépre a szerviz-dijat (azt, hogy ránéztek) meg akarják fizettetni velem. Az LCD-s sérülés okait szinte lehetetlen bizonyítani. Az ismerőseim közül mostanában 5-en vásároltunk laptopot: Acer Travelmate-olyan, mint új korában szinte, az én gépemmel egyidős. Dell 2 éves-nyúzva van rendesen, programozó a tulaja, működik nagyon jól. Dell Inspiron-nagyon szuper. Az én Fujitsu Siemens Amilo L1310G-m selejt, egy másik Fujitsu Siemens Amilo (nem tudom milyen tipus)-eldöcög, de megy a szervizbe 3-4hónaponta. Ez is önmagáért beszél......Ha belegondolok, hogy a Dell egy nekem megfelelő típusa 227000Ft-ért már elérhető lett volna..... Az iskolában, ahol dolgozom a számítógépes teremben Fujitsu gépek vannak IBM-ekkel, hát ott is önmagáért beszél a hibásodási arány........Egyébként ha a Fujitsu Siemens Computers KFt. magára valamit adó cég lenne, az ilyen hibákat arra használná, hogy a jövőben kiküszöböljék azokat........Egyébként az ügyvéd ismerőseim azt mondták, hogy esélyes a per. Sajna hülye voltam, hogy nem ''nyúztam'' a gépet. A szervizes munkatárs azt mondta (az általam kérdezett), hogy az első 2 hétben szétesett volna, ha nem kímélem. (ezt is eszúrtam)

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.