Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1151) Vesa válasza edgR (#1150) üzenetére


Vesa
veterán

Kicsit belenéztem, hát eléggé szív vele. De ami a legrosszabb -ő is kesereg rajta-, hogy nincs waypoint system. Elment monolitokat keresni, aztán meg percekig nem talált vissza a portálhoz. Nagyon kéne egy térkép, vagy legalább egy jelöllő rendszer.

A tudomány a valóság költészete!

(#1152) tankraid


tankraid
aktív tag

Sziasztok,

Lenne pár kérdésem amire még nem tudtam rajönni.
(érdekes mert amúgy elég sokmindenre magamtól de valahogy pár dologra meg pont nem) bypass chip v2-t hogy lehet csinálni szerezni stb.?

Segítségeteket előre is köszönöm!

(#1153) tesztuser válasza Egonyolc (#1143) üzenetére


tesztuser
kezdő

Van trainer, amivel valamennyire gyorsítani lehet a haladást, én is ezt használom, itt megtalálod (regisztráció kell a letöltéshez): http://mrantifun.net/index.php

Kb. 5x-re gyorsítja a sebességet.

(#1154) ForRedGlory válasza Vesa (#1149) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ezzel a moddal egy gond van. Nagyon bezabálja az fps-t. Amúgy tényleg szebb, csak hát túl nagy az ára.

(#1155) SirRasor válasza tankraid (#1152) üzenetére


SirRasor
őstag

bypass chip v2-t random lehet majd találni a szintedhez képest valamikor.
És hol? Pl: Signal Scannerrel (ami piros lézert nyom az égbe) keress "Colonial Outpost"-ot, és az olyan épületekben kapod mint jutalom, ha helyesen válaszolsz a logikai feladványra.
Elvileg.

Tehát randomszerűen fogod majd megtalálni, ha már sokat játszottál vele.

Make Love not war!

(#1156) tankraid válasza SirRasor (#1155) üzenetére


tankraid
aktív tag

Jah aham. Köszönöm!

(#1157) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

(#1158) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

(#1159) Omli85 válasza SirRasor (#1155) üzenetére


Omli85
őstag

Atlas Pass v2 akart az lenni nem ? :)

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#1160) Bazsi1987


Bazsi1987
őstag

Most már kezd engem is aggasztani hogy lassan 3 hete van kint a játék de tartalmi frissítésről semmi hír csak ilyen bug fixes dolgok vannak 😕 helyükben lennék legálabb azt tudatnám hogy mit csinálunk mire készüljön a nép de a csend bajt jelenthet 😢

(#1161) Omli85 válasza ForRedGlory (#1157) üzenetére


Omli85
őstag

Hát ez azért erősen a "De miéééért?" kategória ... xD

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#1162) SirRasor válasza Omli85 (#1159) üzenetére


SirRasor
őstag

Ja igen :B

ForRedGlory mint egy falat kenyér.. :W Az ilyen modot inkább restellném :U

[ Szerkesztve ]

Make Love not war!

(#1163) Romvr


Romvr
őstag

[Ne lepődj meg ha már nem úgy hívják a dolgokat ahogy elnevezted és feltöltötted]

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#1164) oriic válasza Romvr (#1163) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Ez csak a szerver lassúsága, de hja zavaró tud lenni egy idő után.

Live-Die-Respawn

(#1165) Romvr


Romvr
őstag

Engem igazából az zavar ebben a játékban egyre inkább hogy 26 órát tettem bele, holott ha belegondolok akkor nem is olyan jó játék.
- Grafika a kanyarban sincs 2016-ban. De szerintem még 2010-ben se lett volna nagy szám.
- Ennek ellenére siralmasan fut (a 2xDetail-es modal 30-40 FPS körül van)
- Lehetőségek nuku: Lényegében csak farmolással lehet előrébb jutni
- Változatos űrhajók nuku, holott ez egy ŰR játék. Jó lenne ha a kezdőhajót lehetett volna felfejleszteni külsőleg és belsőleg is, de nem. Mindig cseréld újabbra, amiből igazából csak 4-5 féle van.
- Korlátozott fejlesztési lehetőség: 48/24/48... egy "KORLÁTLAN"-nak beharangozott játékban. Mivel ráfeküdtem a fejlesztésre, lényegében 10 óra alatt kimaxoltam a felszerelést és a hajót. Pedig milyen jó volna ha mindent lehetne 100/100/100...stb-ig fejlesztgetni.
- Történet Nuku: Kapsz egy galaxist egy rövid "how to"-t aztán találd fel magad. Persze akinek jó a fantáziája az sző magának történetet köré, de 60€-ért ne nekem kelljen táblás szerepjátékot elővennem, a D&D kézikönyvet és kockákat dobálnom hogy szórakoztató legyen az NMS... az Atlas küldetés lényegében "menj A-ból B-be". A Galaxis közepe pedig csak addig izgalmas amíg el nem éred. Aztán megjelenik a röhögő Sean aki vasvillával forgatja a pénzt be ne túrósodjon az alja.
- Frakciók és azok pártfogása/támadása Nuku: Van 3 faj, meg a kalózok. A kalózok néha támadnak nagy hajókat. De ha lelövöd őket, ha segítesz nekik akkor is te leszel az ellenség.

Szóval tényleg érthető a játékosok 90%-a aki elpártolt és a negatív sajtóvisszhang.

No megyek felteszek még pár modot és játszom vagy 2-3 órát vele megint... Francba! Rossz Romvr! :W

[ Szerkesztve ]

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#1166) oriic válasza Romvr (#1165) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"Frakciók és azok pártfogása/támadása Nuku: Van 3 faj, meg a kalózok. A kalózok néha támadnak nagy hajókat. De ha lelövöd őket, ha segítesz nekik akkor is te leszel az ellenség."

Pedig milyen király lenne, egy ehhez hasonló (vagy akár fele ennyire látványos) űrharc a játékban:

2:02-től

Live-Die-Respawn

(#1167) Brett001


Brett001
aktív tag

- Változatos űrhajók nuku, holott ez egy ŰR játék. Jó lenne ha a kezdőhajót lehetett volna felfejleszteni külsőleg és belsőleg is, de nem. Mindig cseréld újabbra, amiből igazából csak 4-5 féle van.

Bevallom nekem is ez volt az egyik legnagyobb csalódás. Én is úgy képzeltem, hogy a meglévő űrhajódra craftolhatsz, fejleszthetsz slotokat...vagy akkor vehetnél is alkatrészeket is. Pl. vezérsíkok, ha erősebb hajtóművet csinálsz, akkor a hajó kinézete is változik stb. Mekkora királyság lenne már, ha lehetne pimpelni is az űrhajót. :D Hihetetlen mennyi ziccer kimaradt, de reménykedem, ha másban nem is a modderekben. ;)

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1168) #51736960 válasza Romvr (#1165) üzenetére


#51736960
törölt tag

Meg lett mondva, hogy negatív kritikák nem jöhetnek a topikba, moderátori intézkedés is kilátásba lett helyezve, úgyhogy csak óvatosan. Egyébként amit leírtál, megtalálható az összes többi fórumon és review-ban is, nem vagy egyedül az érzéseiddel.
Amit nem értek, hogy mi a lópikuláért nem lehet várni pár napot egy játék megjelenésekor, és miért kell mindent ész nélkül preorderelni. Én is nagyon vártam ezt a játékot, emiatt is vagyok csalódott. Ettől függetlenül megveszem majd, de nem ennyiért ofc...

(#1169) Mister_X válasza #51736960 (#1168) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Nem a negatív kritikával van a baj, hanem hogy betéved valaki és kijelenti, hogy "ez egy rakás sz*r és hülye aki kiad érte 60€-t": felesleges vitát szül. Konstruktív eszmecserével nincs gond, tudjuk mindannyian, hogy megvannak a játéknak a hibái, hiányosságai, de egy határt nem érdemes átlépni, nem vagyunk mi állatok.

[ Szerkesztve ]

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#1170) ForRedGlory válasza Romvr (#1165) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Azért hébe-hóba vannak benne szép helyek, de elég sivár. Persze eddig csak sziklákra tévedtem :D

(#1171) Bazsi1987


Bazsi1987
őstag

Ma beszívtam nem tudok játszani mert az asszony rá függött....☹😁

(#1172) tankraid


tankraid
aktív tag

Nem tudom mit van mindenki be*****a lehet még innen 5 évig fejlesztgetik és lesz tartalom rendesen csak egyszerre sok is lett volna. Ha meg nem se baj maga az alap a kivitelezés meg az ötlet briliáns. Lehet másik 50 játék alapja lesz.....anno unreal 2 is elég gyenge meg rövid volt de a motor ugye.... :DDD
Én baromi jól szórakozok mindig van felfedezni való és a bolygók is meg állatok is változatosak.... tegnap megtetettem párat és hoztak követ. + volt olyan vihar, hogy barlangba kellett menekülni stb.... szerintem poén!

[ Szerkesztve ]

(#1173) ForRedGlory válasza tankraid (#1172) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ezt tudod hány évig fejlesztették, hogy ilyen legyen? :DDD

Ha innentől még 5 évig fejlesztik, akkor sem fog még csak megduplázódni sem a tartalom. ;]

(#1174) #51736960 válasza ForRedGlory (#1173) üzenetére


#51736960
törölt tag

ráadásul a fejlesztéshez pénz is kell, azt meg végképp nem fogják tudni előteremteni. a rajongói magon kívül nem hiszem, hogy sokan áldoznának bármennyit is a játékra ezek után, akármilyen igéreteket is kapnak.
talán az lehetne a megoldás, hogy egy nagy kiadóval leszerződni a következő rész elkészítésére, okulva a mostani hibákból. végül is a játék nem lett rossz, csak kellett volna még néhány millió dollárt beleönteni, hogy meglegyen a megfelelő tartalom.

(#1175) tankraid válasza ForRedGlory (#1173) üzenetére


tankraid
aktív tag

mint írtam az se baj ha nem. a rendszer megvan ami más alapja lehet. amúgy meg ha ők nem is fejlesztik..... majd mások. (skyrim) de nem is értem mit kell ezen függni. manapság mindent hypolnak az a hü****e aki a marketingnek bedől a mai világba. nem tetszik tovább kell lépni és ennyi. és ezzel én is befejeztem! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1176) Hauptmann válasza #51736960 (#1168) üzenetére


Hauptmann
addikt

Nem jöhet negatív kritika a topic-ba? Az igen. :DDD

Nagyon vártama játékot, de elbizonytalanodtam, hogy kell-e ez még nekem. Lenne pár kérdésem.

1. i7 860 (3,5 GHz), 16 Gb RAM, 4Gb GTX 960 összeállításon futna viszonylag rendes grafikával?
2. A kereskedelem él? Úgy, mint az Elite Dangerous-ben, kereslet-kínálat, árak változása?
3. Megéri ez a játék az árát? A GTA V kezdett kb. ilyen áron, de az ugye AAA+ cím volt...

(#1177) LÁZ válasza Hauptmann (#1176) üzenetére


LÁZ
addikt

itt már van 14k körül, én még várok a 10k-ra....

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#1178) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Big things MOD... Hat ez szupercool :)) :))

(#1179) Brett001 válasza ForRedGlory (#1178) üzenetére


Brett001
aktív tag

Próbáltam, kurv@ szar... :U
Amikor járkálsz lent a földön jól néznek ki a hatalmas gombák meg az Endor hold szerű fák, de ha repülsz rohadt idegesítő. A pofád előtt LOD-olnak a cuccok, sokszor bele is akadsz, nem látod hova szállsz le, ha kinézel magadnak a távolban mondjuk egy aranytömböt mire megközelíted eltakarják a nagy fák/gombák a látványt, már nem tudod hol keressed az aranyat, lehet hogy túl hamar szállsz le aztán mászkálhatsz. :DDD
Szal töröltem lefele gyorsan.

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1180) Mister_X válasza Hauptmann (#1176) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Jöhet kritika csak ésszel.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#1181) Enton válasza warcat (#935) üzenetére


Enton
addikt

A minap találtam meg az első duplaáron bypasschipet vevő űrállomást.
Mondom király, lehet farmolni, le is cseréltem a 25-ös hajót gyorsban egy 35-ösre:

Meg mit ad isten ugyanebben rendszerben van egy bolygó tele vortex barlanggal. Azért nem gondoltam volna hogy elsőre mindkettő meglesz és még egy rendszerben is, ráadásnak még egy atlas központ is van az űrbázis mellett:

Nameg megtaláltam a létező legjobb modot, farmoláshoz és R&M rajongóknak kötelező:

WUBBA LUBBA DUB DUB - UNITS RECEIVED

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#1182) Bazsi1987


Bazsi1987
őstag

Én meg most ilyen körülmények között farmolok 😁 [link]

[ Szerkesztve ]

(#1183) Brett001 válasza Enton (#1181) üzenetére


Brett001
aktív tag

Ez a vortex barlang a kockákkal jó dolog, mert oda nem jönnek le a robotkutyák meg a sentinelek. :)
Közben most látom, hogy a Big Thing modnak van már újabb kisebb fás változata....na ez már jól néz ki. :D

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1184) Vesa válasza Bazsi1987 (#1182) üzenetére


Vesa
veterán

Miért nem raksz pajzsot? Kicsit tovább bírnád! :-)

A tudomány a valóság költészete!

(#1185) ForRedGlory válasza Brett001 (#1183) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Tényleg tök jó lett. Nem sivár minden, hanem legalább van látnivaló :)

[ Szerkesztve ]

(#1186) Bazsi1987 válasza Vesa (#1184) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Kellet hozzá még alapanyag☺ arra a szines gömbökre gondolsz ami a meleg ellen véd ügye?

(#1187) Vesa válasza Bazsi1987 (#1186) üzenetére


Vesa
veterán

Igen, többféle pajzs van (toxikus, radioaktív stb.). Figyelj az elhelyezésre is, ha egymás mellé/alá/fölé teszed őket, akkor bónuszolják egymást (ilyenkor színes keret jelenik meg a tech képe körül)!

A tudomány a valóság költészete!

(#1188) Bazsi1987 válasza Vesa (#1187) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Köszönöm ☺

(#1189) maszekember


maszekember
aktív tag

Urak,

Ezen elemek valóban belekerültek a játékba, amióta kiadták azt?

"
The Three Paths – there are now new, unique “paths” you can follow throughout the game. You must start the game on a fresh save, with the patch, as early choices have significant impact on what you see later in the game, and the overall experience.
The Universe – we changed the rules of the universe generation algorithm. Planets have moved. Environments have changed biomes. Galaxies have altered shape. All to create greater variety earlier. Galaxies are now up to 10x larger.
Diversity – Creatures are now more diverse in terms of ecology and densities on planets.
Planets – we’ve added dead moons, low atmosphere and extreme hazardous planets. Extreme hazards include blizzards and dust storms.
Atmosphere – space, night time and day skies are now 4x more varied due to new atmospheric system, which refracts light more accurately to allow for more intense sunsets.
Planet rotation – play testing has made it obvious people are struggling to adjust to this during play so it’s effects have been reduced further…
Terrain generation – caves up to 128m tall are now possible. Geometric anomalies have been added. Underwater erosion now leads to more interesting sea beds.
Ship diversity – a wider variety of ships appear per star system, and are available to purchase. Cargo and installed technology now vary more, and ships have more unique attributes.
Inventory – ship inventories now store 5 times more resources per slot. Suit inventories now store 2.5 times more per slot. This encourages exploration and gives freedom from the beginning. We’re probably going to increase this even further in the next update, for people in the latter game phases, and will allow greater trading potential.
Trading – trading is deeper. Star systems and planets each have their own wants and needs, based off a galactic economy. Observing these is the key to successful trading. We still working on adjusting this based on how everyone plays, but all trading values have been rebalanced across the galaxy, giving a greater depth. A bunch of trade exploits were uncovered and have been removed
Feeding – creatures now have their own diet, based on planet and climate. Feeding them correctly will yield different results per species, such as mining for you, protecting the player, becoming pets, alerting you to rare loot or pooping valuable resources.
Survival – recharging hazard protection requires rare resources, making shielding shards useful again. Storms can be deadly. Hazard protection and suit upgrades have been added. Liquids are often more dangerous
Graphical effects – Lighting and texture resolution have been improved. Shadow quality has doubled. Temporal AA didn’t make it in time, but it’s so close
Balancing – several hundred upgrades have had stat changes (mainly exo-suit and ship, but also weapon), new upgrades have been added.
Combat – Auto Aim and weapon aim has been completely rewritten to feel more gentle in general, but stickier when you need it. Sentinels now alert each other, if they haven’t been dealt with quickly. Quad and Walker AI is now much more challenging, even I struggle with them without a powered up weapon.
Space Combat – advanced techniques have been introduced, like brake drifting and critical hits. Bounty missions and larger battles now occur. Pirate frequency has been increased, as well as difficulty depending on your cargo.
Exploits – infinite warp cell exploit and rare goods trading exploit among other removed. People using these cheats were ruining the game for themselves, but people are weird and can’t stop themselves ¯\_(シ)_/¯
Stability – foundations for buildings on super large planets. Resolved several low repro crashes, in particular when player warped further than 256 light years in one session (was only possible due to warp cell exploit above).
Space Stations – interiors are now more varied, bars, trade rooms and hydroponic labs have been added
Networking – Ability to scan star systems other players have discovered on the Galactic Map, increasing the chance of collision. Star systems discovered by other players appear during Galactic Map flight
Ship scanning – scanning for points of interest from your ship is now possible. Buildings generate earlier and show up in ship scans
Flying over terrain – pop-in and shadow artefacts have been reduced. Generation speed has been increased two fold (planets with large bodies of water will be targeted in next update)
Writing – The Atlas path has been rewritten by James Swallow (writer on Deus Ex) and me. I think it speaks to the over-arching theme of player freedom more clearly now. Early mission text has been rewritten to allow for multiple endings.
"

Elnézést a hosszú posztért. :R

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#1190) warcat válasza maszekember (#1189) üzenetére


warcat
veterán

A megjelenés napjára összehozott extra patch sorait linkelted be,ezt rakták hozzá az aranylemezre kerülés és a megjelenés közötti hetekben

EA: It's in the crate!

(#1191) maszekember válasza warcat (#1190) üzenetére


maszekember
aktív tag

:Y .
Pedig ezen sorokat olvasva egészen olyannak tűnik a játék, mint amilyennek ígérték... :U

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#1192) Vesa válasza maszekember (#1191) üzenetére


Vesa
veterán

Sajnos nem olyan...

A tudomány a valóság költészete!

(#1193) maszekember válasza Vesa (#1192) üzenetére


maszekember
aktív tag

Minden nap meglátogatom egyszer Sean Murray twitter oldalát, hátha kiírja a következő "feature" patch időpontját... amíg ilyen "meh" a játék nem veszem meg. Nyilatkozott már egyáltalán arról, hogy a negatív fogadtatás hatására esetleg beleteszik ezeket a hiányolt játékelemeket (forgás/keringés, értelmesebb állatok, rendes harcrendszer stb.) ? :F

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#1194) Malachi válasza maszekember (#1193) üzenetére


Malachi
addikt

nem, de a legújabb hír az, hogy a Steam, az Amazon, de még a SONY is elkezdte stikában visszafizetni a játék árát azoknak is, akik nem férnének bele a szabály szerinti 2 óra játékidőbe. meg hát 220 ezer kezdő játékos két hét alatt 15 ezerre apadt a Steamen? én nem hittem a kárörvendő, meg gonosz hangoknak, de a több éves felhajtás után - amit végig követtem, meg itt volt a pénz félretéve a játékra, de jó, hogy vártam egy kicsit - úgy néz ki ez lesz minden idők egyik legnagyobb lufija. nagyon, nagyon szomorú. :(

(#1195) Omli85


Omli85
őstag

Közben kit az új beta patch:

"Experimental branch on Steam has been updated:
these changes and more are inbound for Steam, GoG and PS4 in an upcoming patch :)"

[link]

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#1196) Romvr válasza Omli85 (#1195) üzenetére


Romvr
őstag

Ha ez így megy tovább akkor még 1-2 hónap és már legalább hibák / kényelmetlenségek nem lesznek benne... Aztán elkezdhetik DLC-kkel bombázni a népet és visszarakhatnak mindent az E3-as demókból ;]

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#1197) Omli85 válasza Romvr (#1196) üzenetére


Omli85
őstag

Hát jelenleg nagyon úgy néz ki :/.
A modderek előbb pumpálnak a játékba játékélményt javító modokat mint a készítők ez már biztos... mondjuk ennek előnyét csak PC-n élvezheti az ember... PS-en nem ilyen fényes a helyzet ott kb a hajamra kenhetem a heti "bug fix" patchet.. :]

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#1198) Bazsi1987


Bazsi1987
őstag

Én is ps-en tolom imádom a játék hangulatát engem beszippantót de azért nyugodtabb lennék ha nem csak ilyen bux fixes dolgot kapnánk mindig ☺ én két dolgot tudok elképzelni vagy szarik bele sean és úgy van vele hogy a rengetek fika és gyűlölet miat nem csinál semmit és eltűnik a pénzel és kapja be mindenki 😁 vagy sok minden fog bekerülni a játékba egyszere ☺ én ha a helyébe lennék az elsőt választanám 😁

[ Szerkesztve ]

(#1199) Viper26 válasza Omli85 (#1197) üzenetére


Viper26
nagyúr

Az is érdekes amúgy - egy ismerősöm vetette fel - hogy meddig engedi ezt a Sony...
Gondolj bele, a modok miatt már helyenként jobb játékélményt kapunk PC-n...
Nehogy az legyen, hogy egy nap tiltják a modokat valahogy, hogy emiatt ne billenjen a mérleg a PC javára.
De egy dolog biztos, hogy Sónék azt teszik amit a Sony mondd, a többi meg ki fog derülni ezzel kapcsolatban.

iPhone 14 | FR955

(#1200) Bazsi1987 válasza Viper26 (#1199) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Nekem van egy érzésem hogy a sony lassan kihátrál a dolog mögül... Nekem van egy rossz érzésem hogy itt nem lesznek dlc-k 😕 de nagyon remélem nem igy lesz mert nekem a játék 50 óra is nagyon bejön ☺

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.