Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1751) Vesa válasza Apollyon (#1749) üzenetére


Vesa
veterán

"Frost crystal 15 perc helyett most már 5 óra mire lehet harvestelni, solanium 2 óra helyett 48 satöbbi..."

Szerintem ez kb. annyi, hogy átállítom a rendszeridőt...Szinte biztos, hogy azt nézi. Tehát beérik, leszedem, majd időt vissza. Elvileg működnie kellene...

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#1752) Vesa válasza Raulblanco07 (#1750) üzenetére


Vesa
veterán

Szépek, nem is láttam még ilyeneket!

A tudomány a valóság költészete!

(#1753) Apollyon válasza Vesa (#1751) üzenetére


Apollyon
Korrektor

És annak mi értelme?
Ez így csííít. Szóval remélem nem működik. ;]

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1754) Raulblanco07 válasza Apollyon (#1753) üzenetére


Raulblanco07
aktív tag

Nem nagyon foglalkoznak azzal hogy nehéz legyen unit-ot gyűjteni, szerintem nem is cél, inkább az ellenkezőjét mondanám, a bázisokon a hajók sorra hozzák több ezresével a craftalapanyagokat, van hogy ugyan az a hajó hozza mindkettőt ami kell, megveszed, lecraftolod, dupla áron eladod ott helyben.

Egy kettővel esetleg el kell ugrani egy finomítóért a bázisra, de sok olyan van amihez ez sem kell.

(#1755) Dlite


Dlite
tag

Sziasztok!
Nagyon gondolkozok azon, hogy holnap megveszem a játékot. Eddig is nagyon vonzott a játékban rejlő lehetőség és tetszett a koncepció. Eddig nagyon sok rosszat lehetett hallani a játékról, most viszont már a pozitív hírek, hangok vannak többségben, jó irányba halad a játék fejlődése. Tapasztalt játékosoktól kérdezem hol tart a játék jelen pillanatban? Köszönöm!

RTX2060 I5-9500

(#1756) Dlite


Dlite
tag

Még egy dolog. Valamiért én azt hittem - talán hallottam? - hogy a játék magyarul jelent meg. A steamen viszont azt írja a magyar nyelv nem támogatott.....

RTX2060 I5-9500

(#1757) Brett001 válasza Dlite (#1756) üzenetére


Brett001
aktív tag

Nem, sajnos nem magyar, és még "maszekul" sem csinált hozzá senki. Páran elkezdték még anno 2016-ban de gyorsan el is halt az egész. :(

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1758) Dlite válasza Brett001 (#1757) üzenetére


Dlite
tag

Köszi. Nem tudom akkor honnan vettem ezt :DD Persze ez nem gátol meg a holnapi vásárlásban. Azért - ha jól olvasom - ebben a játékban inkább a felfedezés szabadsága a lényeg :)

RTX2060 I5-9500

(#1759) morfondőr válasza Dlite (#1758) üzenetére


morfondőr
őstag

Nem való mindenkinek ez a játék, igen, a hangsúly a felfedezésen van, de azért egy idő után nem biztos, hogy túl sok újat fog mutatni. Az elején lenyűgöz, bárhova mehetsz és most már elég változatos is, de sokat kell gyűjtögetni, kraftolgatni. Ha szeretsz bázist építeni, meg a hajóidat cserélgetni, upgradelni, karaktered fejlesztgetni stb., akkor jó lehet.
Ha tudsz angolul, akkor nézd meg ezt a tesztet olyantól, aki kicsit kritikusabb a játékkal: Youtube
Nekem szűk 20 óra után kicsit céltalanná vált a játék, persze fogok még vele játszani, de kellett egy kis sztoriorientáltabb, pörgősebb valami már a sok grindolás után.

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

(#1760) Apollyon válasza Dlite (#1758) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Hát azért a sztori se annyira rossz.
Meg eléggé UK angol. Én az usákiai angolhoz vagyok szokva, és az ilyen "centre" meg hasonló írásoktól borsózik a hátam :DDD De párszor elő kellett vegyem a szótárt, mert néhány szót még nem láttam. Pl. adott bolygón éppen zajló időjárási folyamatokra érdekes, hogy mennyi szinonima van.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1761) Dlite válasza morfondőr (#1759) üzenetére


Dlite
tag

Köszi az infót. Pont erre a célra veszem a játékot. Amikor a pörgősebb - WoW, Witcher 3 - játékok mellett egy kis "sima" mászkálásra vágyok. Angolból jó vagyok tökéletesen tudom, hogy a left a jobb stb. :DD

RTX2060 I5-9500

(#1762) Vesa válasza Dlite (#1761) üzenetére


Vesa
veterán

Vegyes képet fest a játék. A NEXT update után most már egészen jó és élvezhető, sok lehetőség van benne. a grind nem negatívum, mert ez egy ilyen műfaj. Akinek ez a nyugis relax stílus nem jön be, annak unalmas lehet, de aki szereti az ilyesmit, annak bőven lesz célja kifarmolni az újabb, jobb, nagyobb, szebb eszközöket, hajókat stb. Grafikán is javítottak, most már nem úgy néz ki az egész, mint valami dedós giccses játszóház, bár a hajók nekem még mindig túl LEGO hatásúak. Ami nálam ront az összképen, az a túlzottan arcade rendszer. A hajók irányítása rettenetes, joystick támogatás nincs, precíz irányításról ne is álmodj. Az űrharc béna, és átgondolatlan is, pl. nem tudsz meglépni az ellenfél elől, mindenképpen harcolni kell, akkor is, ha tré a hajód és inkább iszkolnál mert előre tudod, hogy véged van.
Nincs bolygó térkép, ami nekem nagyon hiányzik. És tele van még apró, de bosszantó bug-okkal is, bár ezeket becsülettel javítgatják, tehát ez mondjuk idővel nem lesz probléma. Nekem eddig kb. 30 órám van a NEXT-ben, de még számos dolgot nem láttam, a főküldetéseket sem vittem végig és még messze nem farmoltam ki mindent amit lehet. Nekem a hibái és az idegesítően arcade jellege ellenáre bejön a game. Van már hangulata, amit korábban még nem éreztem.

A tudomány a valóság költészete!

(#1763) Brett001


Brett001
aktív tag

Valóban a NEXT-ben nagyon sokat javult a grafika a kezdetekhez képest, mot már elég szemrevaló. :) Én is azért szeretem ezta játékot, mert tényleg nyugis, mindig izgat vajon a következő bolygó milyen, főleg, most hogy tényleg sokkal változatosabb az egész. A bázisépítéssel nagyon el lehet lenni, rengeteg elem van meg különféle dekorációk serege, szal lehet pimpelgetni. Most már a karakter kinézete is testreszabható. Aminek még örülnék, ha a hajót is lehetne kinézetre változtatni - talán később lesz ilyen. Sok bosszantó dolgot, ami nem bug, csak HG-ék úgy gondolták jónak, moddal lehet orvosolni. :D
Amit én rögtön feltettem:

Instant button reaction - Azonnali gomb reakció, nem kell hosszan nyomva tartani az akcióhoz,
Shut up! - Az űrruha női hangja nem pofázza állandóan, hogy ez meg az "falling". :P
Clean space - kiveszi az űrben gomolygó port, a pulse drivval repülés közbeni idegesítő színes csíkokat, még pár FPS-t is nyerünk vele
NO fade FPS booster - más elven tölti be a shadereket, érezhetően hoz FPS-t, de nem megy a megjelenítés rovására
RayRod Flight Overhaul - Sokszor a távolabbi bolygókhoz 2-2.5 percig is kell pulse meghajtással utazni közben nem csinálsz semmit, nos az a mod ezt meggyorsítja, a legtávolabbi bolygó is elérhető 1 percen belül, a légkörben van lehetőség egészen 0-ra csökkenteni a sebességet (vanillában nem lehet lebegni asszem 18-20 körül van a min) :C

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1764) Apollyon válasza Brett001 (#1763) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Ez a rayrod jól hangzik, csak ez csít...
Mondjuk a multi tudom téged nem érdekel. De arra kíváncsi lennék, ha te felrakod ezt a modot, és egy helyben lebegsz, akkor én vajon látnálak-e egyáltalán...

Más:

Aki farmol ezerrel, kipróbálta már, vagy van valamilyen információ, hogy mennyi a base building limit nem creative módban? Természetesen modok nélkül.

A NEXT előtt 2000 volt a unit limit, azaz, ha nem építettünk design elemeket, csak a hatékonyságra mentünk, akkor kb 10-11 biodome-ot lehetetett telepakolni növénnyel.
Most állítólag valami tízszeresre növelték a building unit limitet, tehát nem aggódok, csak jó lenne tudni, hogy vajon így mennyi bidome-ot tudnék építeni.
Mivel most már kell a "csicsa" is, azaz emelvények, mivel sík terület nem igazán van (kb. nincs is), emelvényeken meg tökéletesen vízszintesen lehetne elhelyezni a kellő épületeket.

Gondoltam arra is, hogy trading post mellé építenék, de az meg azért nem jó, mert ha rakok le landing pad-et, akkor a trading poston kb. megszűnik a forgalom. :D

Amúgy meg nagyon szeretek craftolgatni, grindelni, főleg fusion ignitort mert nehéz, de most ennek is, meg a stasis device-nak is levitték az értékét (18 mil-ről 15,6-ra). Így meg, hogy akár több nap amíg 1-1 növény beérik, fontosabbá vált a hatékonyság a dizájnnál. Bár brutál mód meg lett növelve a building limit, akár 10 biodome-ot is tele tudnék tenni solar vine-nal, és még maradna is kb 60-70 biodome-nyi hely más növénynek.
Per bázis. ;] Sajnos amennyit van időm játszani, ez kb több hónapos projekt. :D De kikapcsol, az fix.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1765) Dlite


Dlite
tag

Na nem bírtam magammal tegnap megvettem - 60jöró megint.....khm.... - sajnos későn jött le (éljen a 29-es UPC max 12Mbit/s sebesség :C ) így igazából 3X meghalni volt csak időm meg nézelődni mit miért és hová. Mindenesetre a kezdés, a bolygó feelingje nagyon jó :)

RTX2060 I5-9500

(#1766) Raulblanco07 válasza Apollyon (#1764) üzenetére


Raulblanco07
aktív tag

bakker, van limit bázisra? de gonosz. 2 haverral játszunk multiplayerrel, azért vettük meg mert végre az lett, és szóba került hogy vajon volt-e már olyan aki leásott a bolygó közepén keresztül a másik oldalra, de aztán rájöttünk hogy van egy réteg aminél nem lehet lejjebb ásni.
a másik kérdés hogy volt-e már olyan, aki mint egy dyson gömb, beépítette tetővel az egész bolygó vagy esetleg kisebb hold felszínét, de akkor ezek szerint ez sem megoldható :)

Vannak bőven sík helyek, pl az én bázisom egy kis holdon van ami tele van magas sziklákkal és azok viszonylag nagy sík felületek, még rámpát is építettem a kocsinak hogy fel-le tudjon közlekedni.

Másik megoldás lehet esetleg a dead planetek, de ott ugye ha valami nyersanyag kell ami nem ferrite dust és annak egyébb változatai, akkor jó eséllyel el kell ugrani érte.

Harmadik verzió, elkezded lerakosgatni a padlót az egyenetlen helyekre, az eltünteti az útjából a talajt és egyenes talajt kapsz végig, aztán felszeded.

(#1767) Dlite


Dlite
tag

Belefutottam egy érdekes problémába. A scannert a középső egérgombbal akarja - talán - feltölteni. No de nekem egy 9 gombos egerem van és nincs középen egér gombom. A controlban semmi ilyet nem találok ahol át lehetne ezt állítani...így elakadtam :D Érdekes a szitu...:D

RTX2060 I5-9500

(#1768) Vesa válasza Dlite (#1767) üzenetére


Vesa
veterán

Töltsd fel az inventory-ból...

A tudomány a valóság költészete!

(#1769) Raulblanco07 válasza Vesa (#1768) üzenetére


Raulblanco07
aktív tag

Középső egérgombbal felvenni lehet a lerakott cuccokat, azt kell átállítani valami másikra, vagy vegyél egy normális egeret :D

(#1770) nak0n


nak0n
aktív tag

Azt a questet, amiben a specialisteket fogom tudni megszerezni, azt a 3 questchain egyike majd egyszer bedobja, vagy az van, amit neten találtam, hogy előbb le kell tennem egy kör alakú szobát egy bázison?

(#1771) Vesa válasza Raulblanco07 (#1769) üzenetére


Vesa
veterán

És ezt miért nekem írod??

A tudomány a valóság költészete!

(#1772) Raulblanco07 válasza Vesa (#1771) üzenetére


Raulblanco07
aktív tag

Egyrészt mert Te írtál utoljára, másrészt, mert mint a válaszodból kiderül, Te sem tudod mit csinál a középső egérgomb, persze ez utóbbi azért is lehet mert konzolon játszol esetleg.

(#1773) Raulblanco07 válasza nak0n (#1770) üzenetére


Raulblanco07
aktív tag

A kör alakú szoba hülyeség, mikor leraktam az első kör alakú szobát már rég megvolt mind a 4 fajta alkalmazott a bázison, akkor is csak azért raktam le mert a fából épített nagy kockabázisomba sehol nem engedte letenni a trade terminált, így gondoltam építek egy körvackot hátha abba engedi.

Nem emlékszem mikor adta be, de sorra csináltam a bázisos küldiket és egyszer ez következett.

[ Szerkesztve ]

(#1774) Vesa


Vesa
veterán

Újabb bug: ha netán harc közben a menekülést választjátok a közeli saját Capital Ship-re, akkor készüljetek fel arra, hogy oda az életben nem szálltok le. Az történik ugyanis, hogy a hajó közelébe érve, a bejáratot lezárják (piros lesz a bevezető fény), és riadókészültséget rendelnek el némi szirénázás kíséretében. Eddig akár még érthető is lenne (bár nem túl logikus, hogy a saját hajómra sem menekülhetek be), de a bug csak ezután jelentkezik, ugyanis hiába nyírjuk ki az ellenséget, a Capital-ra többé nem lehet landolni, mert nem szűnik meg a riadó. Egyetlen megoldást találtam: el kell ugratni a Capitalt egy távoli pontra, akkor megjavul.

A tudomány a valóság költészete!

(#1775) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Tegnap jött egy 1,7 gigás patch, elég sok mindent javítottak. Maholnap publicba is kimegy minden platformra.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1776) MrTwister válasza Apollyon (#1775) üzenetére


MrTwister
őstag

Te hol kapod meg hamarabb, benne vagy valamiféle béta programba? :U

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

(#1777) Apollyon válasza MrTwister (#1776) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Bárki beléphet az experimental branch-be, ha steam-en van meg a játék.
Itt van dőlt beűtvel a leírás hogy lehet belépni, plusz patch notes is.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1778) Vesa válasza Apollyon (#1775) üzenetére


Vesa
veterán

Végre nem tart egy örökkévalóságig a szkennelés...Számos bug javítva lett, de sajnos a raktármodul még mindig "kilyukasztja" a hajó falát.

A tudomány a valóság költészete!

(#1779) Apollyon válasza Vesa (#1778) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Akartam mondani, hogy nincs freighterem, mert kezdtem egy survivalt a nulláról. De most már van, ugyanis ingyen kaptam egyet -.- :U :W
Arcom leszakad, komolyan. Eléggé inbalance a játék. Azért megnéztem, nem-e a creative módot indítottam-e, de nem...
Eddig is keveseltem a freighterek árát, érted, egy 17 slotos ára 80-100 milla kb., míg egy nagyobb hauler többe kerül pedig az csak egy starship...
Most meg már ingyen van bakker. Ez mire jó, komolyan? Egy freighter ára 1-2 milliárd unitba kellene fájjon.

Annak mondjuk örültem, hogy leszedték a craftolható cuccok árát, de akkor így semmi értelme nem volt, ha eddig százmilliókba kerülő cuccokat ingyen adnak. Bár én csak storage-nak használtam mindig is a freightert, de kezdem úgy érezni, hogy túl könnyű lesz ez is.

Még az is eléggé inbalanced, hogy ugrok egyet a bolygón a jetpackemmel, és egy kicsit nagyobbat esek mert melléugrottam, és egyből lemegy a shield nullára, meg egy olyan health köröcske is amiből kezdéskor csak 3 van.

Ezzel szemben a kezdő shipemmel, amiben 0 a fejlesztés, a photon cannon-nal legyapok mindenkit az űrben. Oké, lehet hogy 3 vagy több elite pirate ellen nem menne, de akkor is túl könnyű, ez survival mód, nem normal, meg creative, ahol kb. esélytelen hogy bajod essen.

Attól tartok itt sem lesz late game challenge...

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1780) edgR válasza Apollyon (#1779) üzenetére


edgR
őstag

Mert a Survival az mitől kihívás? Ugyanúgy 0.
Indíts egy Permát, persze ESC nyomogatós load és backup visszatöltögetés nélkül, aztán hajrá!

(#1781) Apollyon válasza edgR (#1780) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Nem érzem jogosnak a szarkazmusodat, azt ígéri a survival és a perma hogy "more challenging survival experience". Ehhez képest kb. csak a kezdés az, meg hogy többet fogyaszt a launch thurster, ha épp nem ingyen felszállókáról indulsz.
Nekem azzal nincs bajom, hogy másoknak tetszik a normal meg a creative mode, csak a többiben legyen akkor nehezebb a dolog. Pl. ne ingyen freighter.

A permával csak annyi gondom van, hogy még bugos a játék, és normalon volt olyan, hogy pl. trade terminalból való kilépés során (jobb egérgomb) belelőtt egyet és instadeath.. Aztán mégegyszer. Az egyik trading poston lett is így vagy 4 grave :D Na ezt permával nem kockáztatnám. Pláne hogy valszeg ott is nerfelt dolgok vannak.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1782) edgR válasza Apollyon (#1781) üzenetére


edgR
őstag

Persze, a bugok miatt lesz csak még inkább kihívás a Perma :) Én nekimentem többször, mindig a saját hülyeségem miatt haltam meg, nem bug miatt. De a lehetőség fennáll, és biztos nekem sem tetszene, ha a középpont előtt 20 fényévvel egy bug miatt elvéreznék :) A lényeg viszont, hogy ha kihívásra vágysz, akkor azt úgy tudod jelenleg elérni, ahogy leírtam.

[ Szerkesztve ]

(#1783) Brett001


Brett001
aktív tag

Ez a olcsó frighter dolog engem is zavar, meg úgy általában az egész kereskedés úgy ahogy van még 2 év fejlesztés után is gyerekcipőben jár. alig van kereskedhető dolog, a terminálok iszonyú egyhangú cuccokat adnak, az első két három cucc kereskedelmi kacat, a többi nyersanyag, amit bárhol bányászhat az ember dögivel. Kivéve talán az ammonia, azt szoktam venni, mert csak kövekből meg növényekből lehet néhány egységenként kivenni, nincsenek telérek mint a foszfor vagy a dioxite, amiből jól fel lehet tankolni a deposite-okból. Sokkal jobban kéne működnie az egyik rendszerben olcsón megveszem másütt drágán eladom szisztémának. A kincskeresés is érdekes opció, de a kincsnek van egy fix értéke az egyáltalán nem változik mindenhol +- 0. :( És igen, ha több száz milla lenne egy combosabb freighter akkor volna hajtóerő a pénz összeszedésére egy jól kidolgozott kereskedlemi rendszerrel. Én még simán el tudnék képzelni egy alkudozás opciót is. :K Ami még baromság, hogy a kis hajódnak ugyanúgy 1000-es kapacitásúak a slotjai, mint a böhöm nagy flotta hajónak. Úgy volna logikus, hogy ezeknek 5-10 ezres lenne a tárolórekeszei, típustól függően.

A másik problémám - bár ez inkább játék hangulati dolog - hogy továbbra is élettelen, unalmas minden űrállomás. Már az is nagy szó, hogy most már nem egyetlen lény üldögél ott, de ha jönnének mennének a karakterek, egymással is gesztikulálnának, a hajóból kiszállnának, ballagnának fel a terminálokhoz, mennyivel hangulatosabb lenne, a cirkálókon is ott a kapitány meg néhány alak álldogál a hídon, azt kész. Jövő menő legénység a folyosókon, paneloknál foglalatoskodók stb. kellene ahhoz, hogy úgy érezd ez egy frankó cucc, nem pedig egy kripta.

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1784) Vesa válasza Apollyon (#1781) üzenetére


Vesa
veterán

Az ingyen freighter valószínűleg a tutorial miatt került bele, vagyis így próbálták már jó előre demózni, hogy egy ilyennel mennyire bővülnek ki a lehetőségek. Más kérdés, hogy értelme ebben a formában valóban nem sok, különösen, mert a korábban általam leírt módon még akár a legnagyobb Capitalhoz is ingyen hozzá lehet jutni.
Persze ezt nem sokan fogják azért megtenni, vagyis annyiban még marad "fejlődni való", hogy C-s helyett valami nagyobb kategóriásra, több slot-osra kell majd az ingyenesen kapott hajót fejleszteni, de ez már korántsem annyira érdekfeszítő célkitűzés, mintha már az elsőért is meg kéne küzdeni.
Abban is igazad van, hogy megoldásként kivehették volna legalább a survival módból az ingyen adott freightert, de ahogy látom, a tutorial szempontjából semmi különbség nincs a játékmódok között, vagyis mindegyik módban ugyanaz fut végig...

Ami nekem nem tetszik, az a kereskedelem. Korábban pl. az űrbázisra leszálló hajókkal folytatott kereskedéskor, különböző árakkal lehetett találkozni. Most meg ugyanaz az ár van mindenhol, még a station terminálnál is. Csak a termékek változnak, de az árak nem.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#1785) Apollyon válasza edgR (#1782) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Survival és permadeath között akkor van különbség? Tehát erősebb ellenfelek stb...
Vagy a permadeath is egy survival mód, csak annyiban különbözve hogy törli a mentést ha meghaltál?

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1786) edgR válasza Apollyon (#1785) üzenetére


edgR
őstag

Egy picit mintha bajosabb lenne az első pár perc. Egyébként nem vettem észre különbséget, talán lehet, de csak minimális. Az űrben viszont nem volt olyan utam, hogy ne támadtak volna meg permában.

(#1787) Vesa válasza edgR (#1786) üzenetére


Vesa
veterán

Ez a legidegesítőbb része a játéknak...Még ha fel is van fittelve egy jó hajó és esélye nincs már senkinek, akkor is ez a kényszerített harc, hogy le kell állni lövöldözni mindenképpen, engem legalább is, baromira idegesít.

A tudomány a valóság költészete!

(#1788) Thoomaster


Thoomaster
csendes tag

Találkoztam valami nagyon furával. Miután átmentem egy portálon(kíváncsi voltam, mert eddig még nem találtam), nem még tudtam lehívni a Freighteremet, valami Portal Interfence-et írt ki. Tudtok erre megoldást?

(#1789) Vesa válasza Thoomaster (#1788) üzenetére


Vesa
veterán

Bug...
No Man's Sky Save Editorban lehet orvosolni, az "OnOtherSideOfPortal" paramétert kell átírni True helyett False-ra.

A tudomány a valóság költészete!

(#1790) KisApám


KisApám
addikt

Van olyan eszköz, amivel ha az űrhajótól elmászkálok messzire gyűjtögetni, oda tudom hívni magamhoz az űrhajót?

̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori

(#1791) Brett001 válasza KisApám (#1790) üzenetére


Brett001
aktív tag

Nem kell ahhoz eszköz, a gyorsmenüből tudod hívni az űrhajót. :)

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1792) duvi válasza Brett001 (#1791) üzenetére


duvi
nagyúr

Csak arra kell figyelni, hogy amikor elindul a hajótól, legyen elég üzemanyag a Thrusterekhez. Különben nem tud felszállni a hajó.

(#1793) nak0n


nak0n
aktív tag

Tetszik a játék, xboxra vettem meg, csak ezek a bugok... Tegnap azért mérgelődtem, mert circuit board kellett volna a bázis fejlesztéséhez, de a scientist nem adott questet. Ma egyszercsak adott, építsek egy beacont - csak épp blueprintem nincs hozzá. Ahogy néztem neten, ez nem ritka gond, csak megoldani nem nagyon tudom.

(#1794) Thoomaster válasza Vesa (#1789) üzenetére


Thoomaster
csendes tag

Köszönöm! :))

(#1795) KisApám


KisApám
addikt

A bázisom egy része kezd tele lenni földdel... miért?
Hogy lehet kitakarítani?

̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori

(#1796) zharkanyi


zharkanyi
tag

Az mitől lehet, hogy csak NMS-ban néha akár több másodpercre is kihagy a billentyűzetem és néha az egerem is?

Próbáltam rákeresni, de nem igazán jött fel a feladatkezelőben prioritás normálra állítása. Minden változatlan.

(#1797) Apollyon


Apollyon
Korrektor

[kép] :DDD

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1798) Tatyla


Tatyla
őstag

Sziasztok mondjatok már valami jó pénz farmolási módot

PSN:Tibipapa74 Xbox id: Tibipapa74 Battletag:Tatyla#2431 https://www.youtube.com/channel/UCogzoZ5ODf0hReYKB7p16AA

(#1799) TheProb


TheProb
veterán

Hali!

Adtam még egy esélyt a game-nek és behúztam HB-n, most jóáras. COOP jól hallottam hogy nem igazán coop még most sem? Kb nem sok interakciót lehet a másikkal cisnálni, csak pl a bázisán mászkálni, stb.?

Ennek ellenére volna valaki akinek lenne kedve együtt nyomulni? Vagy így, hogy csak most kezdem, le vagyok maradva a régebb óta játszóktól?

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#1800) morfondőr válasza TheProb (#1799) üzenetére


morfondőr
őstag

Túl sokat nem játszottam vele, de az elején nem sok értelmét látom a coop-nak, mert gyűjtögetsz, meg felfedezel stb. Ezt lehet coop-ban is csinálni, de nem igazán látom a mókát abban, hogy együtt bányásszátok a rezet. Később, amikor már mindenki kiépített meg felfejlesztett magának mindent, akkor lehet lesznek olyan küldik, amiket többen jobb/könnyebb megcsinálni, de addig pár órát bele kell tenni azért.

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.