Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) BoB válasza Madwe (#698) üzenetére


BoB
veterán

Igen, évekig beszélt interjúkban multiról. Az szerinted korrekt hogy megjelenés előtt egy nappal ugyanaz az ember kirak egy twitter üzenetet hogy ez csak single. Akkor tehát így jól is van?

Mindenesetre kíváncsi vagyok a jövőben ez fog-e változni, és mikor jön az építkezés. Pénz az most biztos van a fejlesztésre.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#702) duvi válasza Ellia (#700) üzenetére


duvi
nagyúr

" ...ígéretekkel ellentétben nem zárta ki a fizetős DLC-ket is - mint mondta, amikor azokról beszélt, naív volt."

(#703) Ellia válasza duvi (#702) üzenetére


Ellia
addikt

Ahhoz direkt nem akartam hozzáfűzni semmit... Meg inkább nem is fogok.

(#704) Madwe válasza BoB (#701) üzenetére


Madwe
nagyúr

Tessék itt egy 2014es cikk Igazábol mindenhol folyamat erről beszéltek...

(#705) Sixkiller6


Sixkiller6
őstag

a hajó cuccok ugye nem adódnak össze? pl ha installva van egy Beam Impact Theta (+4) és egy Beam Impact Tau (+3) is, akkor csak a nagyobb, a Theta számít?

- no es importante -

(#706) Omli85 válasza Hunbeast87 (#692) üzenetére


Omli85
őstag

A hype generálásban a készítők hibája igazából részben annyi, hogy relatíve kevés konkrét infó volt kimondva konkrétan a játékról, Sok volt a talán meg a lehet meg elég sok minden ilyen kérdést feszegető téma anno az elején lett taglalva 1-2 éve. Ezekből adódoan sok volt a spekuláció amit nem cáfoltak konkrétan így alakult ki a legtöbbekben az a kép, hogy ez egy Star Citizen féle mmo űrszimulátor lesz... Annak ellenére is, hogy a megjelenés előtt is ki írta Són papa twitterre, hogy ez elsősorban egy singleplayer játék aki multiplayer élmény miatt venné/vette meg csalódni fog.
Igazából kicsit mindenki hibás kicsit senki sem egy kis csapat hozott és mutatott egy olyan ötletet amire ki volt éhezve játékosok sok százezre és konkrétan irányíthatatlan lett a helyzet. A kevés kommunikációt részükről én inkább kicsit rutintalanságnak fogom fel, kis projektehez voltak ők szokva nem ilyen kaliberű projekthez.
Ettől függetlenül teljes mértékben megértem a csalódottságodat mert mást vártál. Én special azt kaptam amire számítottam 40+ óra után pedig egyáltalán nem bánom hogy megvettem, hogy mit hoz a jövő frissítések terén azt majd meglátjuk. Az online rész nekem nem hiányzik ellenben egy co-op funkció az igen. Mindenesetre én attól azért nem tartok, hogy ne igyekeznének még jobbá tenni a játékot a jövőben.

(#693) whitezo88: Azzal azért tisztában vagy a minecraft honnét indult és mennyi idő után lett az ami most ? :). Az elején jó formán semmi nem volt abban sem csak volt egy jó ötlet amit a szépen lassan körülötte kialakult közösség eljuttatott oda ahol most van. Itt ugyan nincs modsupport kitudja lesz e a jövőben bár mivel játszható offline is én special kivitelezhetőnek tartom a későbbiekben.

Abban egyetértek amúgy, hogy sokaknak a 60 eurós árcímke miatt nagyobbak voltak az elvárásai így a startra és nem is vitatom, hogy esetlegesen jogos a felháborodás, főleg ha ebben a formában tényleg nem tudja lekötni őket a játék pár óránál tovább.
Én special úgy döntöttem 60 euróért megelőlegezem a bizalmat ezért a kreatív ötletért a csapatnak és meglátom hova jutnak nem érzem úgy, hogy becsaptak volna a hiányosságok ellenére sem mert jól szórakozok a játékkal de ez persze az egyéni véleményem ;).

(#702) duvi : Hát ha egy éven belül kidobnak valami fizetős kontentet akkor nagyot csalódok bennük :(...

[ Szerkesztve ]

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#707) Madwe válasza Sixkiller6 (#705) üzenetére


Madwe
nagyúr

Elvileg stackelődnek! jobb oldalt láthatod a köríveken h nőnek ha felteszed a kisebbet is.

(#708) Hunbeast87


Hunbeast87
senior tag

A hiányosságoktól függetlenül azért ez már így is egy nagyszerű játék. Kicsit kevesebbet kellett volna hazudozni a népnek, de manapság már nagyon sokan ezt csinálják.
Amikor viszont a fejlesztő valóban saját magát hazudtolja meg ugyanazon a napon : ******* (ide mindenki azt képzel, amit akar)
Sokat ígértek, keveset tartottak be. Ezen sajnos nincsen mit szépíteni.

Azok is tudják (köztük én is), akiknek nagyon tetszik a játék és nem foglalkoznak a negatív kritikákkal, hogy valahol az internet népének igaza van, Nem csak én és néhány itteni fórumos nehezményezzük ezeket a dolgokat. ;) De ismétlem önmagamat, ettől még lehet szeretni ezt a játékot.

(#704) Madwe: Légy szíves olvasd végig a cikket, a címe ugyan is igencsak megtévesztő. Átfutottam rajta és ezzel csak nekünk adsz igazat. ;)

(#706) Omli85 : Csalódtam, de imádom mégis a játékot. Nem olyan multit várt senki sem, mint ami egy BF vagy CoD játékban van, csak azt, amit a Madwe által linkelt cikkben olvashatunk. Nem egy MMO űrszimulátort vártam, csak azt, hogy egy magányos bolygón sétálva egyszer megpillanthassak valakit, aki nem délibáb vagy képzeletem szüleménye, akivel meg lehet inni egy jó pofa sört a kietlen pusztaságban... :DDD

[ Szerkesztve ]

http://steamcommunity.com/id/mapkoo87/

(#709) BoB válasza Madwe (#704) üzenetére


BoB
veterán

Igen itt is le van írva amit mantrázott az élő interjúkban (ezek szerint nem nézted meg amit linkeltem vagy nem érted a hallott angolt), hogy van multi csak kicsi az esély a találkozásra.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#710) SirRasor válasza Omli85 (#690) üzenetére


SirRasor
őstag

Mármint megvettem egyet, eladtam, fejlesztettem magam picit, aztán megvettem egy másikat stb, mert dinamikus benne minden, tehát ahogy fejlődsz, úgy tudsz egyre nagyobb rakterű hajókat találni/venni.

Make Love not war!

(#711) Madwe válasza BoB (#709) üzenetére


Madwe
nagyúr

Te sem érted amit mondok. 2014 óta single játékként állítja be. Ezt írtam, erre reagáltál.

Az most szerintem tök mindegy, hogy ha épp egy helyen vagytok és megy a szerver is, látod e a másikat (elvileg nem, de amikor nézték nem mentek a szerverek btw) de a beállítottságán ez semmit nem változtat. Ez egy Single beállítottságú játék, nem mmo, ezt már a kezdetek óta mondják.

Most komolyan arra vágytok h dayz meg rustosan bányászol fél napon keresztül majd jön vmi vérpistike megöl s elveszik mindened? mert ha online összefutnál mással, nagyon hamar ez lenne a játékból, mint minden egyes ilyen tipusu játék esetén is ez volt s ez is lesz.

(#712) Brett001


Brett001
aktív tag

A NMS teszt topicba amit írtam, ide is beteszem. Ahogy én látom a multi dolgot. Nem muszáj egyetérteni velem, csak egy példán hozom fel, miért nehézkes a multi ebben a játékban: ;)

Csatlakozom azokhoz a véleményekhez, hogy nem az a baj, hogy nincs multi, hanem hogy hazudtak róla. Én ilyen szempontból nem csalódtam a játékban, amúgy sem vagyok multis típus, FPS-ekben is kijátszom a single kampányt aztán kalap kabát, engem a multi része a hülye vérpistikékkel nem érdekel. :D
Olyasmire gondoltam először, hogy lehetne benne coop mód egy barát listával. Pl. én vagyok Jonny01 és rákeresek hogy a haverom Peter02 fenn van-e a szerveren. Épp 15 kalóz támad, bajban vagyok: ráüzenek, gyere segíts...csak aztán már játszva a játékkal rájöttem, ez nem lenne kivitelezhető. Egy: honnan tudom Peter02 hol van a galaxisban? Ha játék őt a másik végébe 10.000 fényévre generálta, nem tud odaérni. Kettő: a hajtóművet mindig fejlesztgetni kell, ha még néhány száz fényévre is van és épp nincs nála üzemanyag és craftolni se tud, akkor mi értelme van, hogy várj leugrok egy bolygóra/űrállomásra mert pont nincs antimattrerem, teli a rakterem arannyal előbb eladom; mire megszerzi, odaugrik már rég leszedtek a kalózok. :D Szóval tényleg olyan hatalmas ez a NMS univerzum, a játék módja (korlátozott hatótáv, mindig craftolás) tényleg nagyon nehéz egy jó, egyműködős multit megcsinálni.

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#713) Omli85 válasza Hunbeast87 (#708) üzenetére


Omli85
őstag

Nekem amúgy ez a multi rész ott kezdett el sántítani mikor megjelenés környékén kiderültek infók pl mentés és egyebek na mondom várjunk csak mentés multiplayerben ? Aztán amikor a Sony is közölte, hogy nem szükséges a PS+ ahhoz hogy játszani kb egyértelművé vált, hogy itt maximum co-op lesz de online multi nem de sajnos co-op sem lett a startra :(.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy bizonyos dolgok miatt nem csalódtam, de igazából mivel élvezem a játékot nem ekézem ezen hiányosságok miatt mert maximum egy nagyon kicsi keserű szájízt ad de jelenleg jobban leköt a szórakozás mintsem hiányosságokkal és negatívumokkal foglalkozzak :).

(#710) SirRasor : Á értem :)

(#712) Brett001 : Az elképzelésed pedig teljesen jó és működőképes is lehet. Igaz nem ilyen gyorsreagálású mentőakcióként, ellenben megbeszélhetné az ember a cimborákkal hol találkozzanak és közösen befoglalnátok egy rendszert szépen felosztva egymás között így meg már mehetne együtt a továbbiakban a co-op móka is ala minecraft ha már sokszor hozzuk fel példának.

[ Szerkesztve ]

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#714) Hunbeast87 válasza Madwe (#711) üzenetére


Hunbeast87
senior tag

Ez igaz, a beállítottság más téma, de attól még lehetne multi. Például: találkozhatsz másokkal, beszélhetsz vagy kommunikálhatsz velük, cserélhetsz. Ennél többre nem is vágyik nagy többségünk (remélem). A
De attól valóban lehet még single beállítottságú egy játék, mert találkozol valakivel aki online. Attól még egyedül fogsz bányászni, felfedezni, harcolni.

Nem leégetni akarjuk a játékot. Te magad linkeltél egy cikket, amiből kiderül, hogy ez multiplayer játék lett volna single player beállítottsággal. A kettő együtt is megfér, de ennél jobban már nem tudom fokozni, remélem érthető a dolog. A találkozás, kommunikáció amik nekünk hiányoznak.

(#713) Omli85, (#712) Brett001: Pontosan azt írtátok le, amit gondoltam. Ez egy nagyszerű játék, csak nem kellett volna nem megvalósított vagy megvalósíthatatlan dolgot beígérni.

[ Szerkesztve ]

http://steamcommunity.com/id/mapkoo87/

(#715) Romvr válasza Ellia (#700) üzenetére


Romvr
őstag

Egy bejárható űrhajó nagyon állati jó lenne. Ha azt is lehete építeni úgy hogy hozzá teszel plusz modulokat, elemeket és ezzel változna a formája / mérete is.

Az űrbázis dolog csak azért nem illene bele, mert nem jönne veled. Vagy arra gondoltál hogy ha találsz egy nagyon jó szektort és ott letelepedsz egy kis időre akkor "otthonosabbá" teszed egy saját kereskedelmi űrköszponttal? Csinálsz egy Spacesco-t? :D

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#716) Raulblanco07 válasza Madwe (#711) üzenetére


Raulblanco07
aktív tag

Szerintem Te nem érted.
Egyáltalán nem mindegy, hogy csak és kizárólag single és lehetetlen találkozni bármikor bárhol bárkivel, vagy single szerű játék, mert akkora az univerzum, hogy szinte lehetetlen összefutni bárkivel is, de bármikor megtörténhet, akár az első napon 2 streamessel.
A kettő ég és föld.
Mondja azt, hogy single, és semmi gond, de ne hazudja multinak, hogy még több fogyjon belőle, aztán majd reméli hogy nem fognak egy helyre menni emberek, hogy észrevegyék a hazugságot.
Ez irtó gáz.

[ Szerkesztve ]

(#717) Hunbeast87 válasza Romvr (#715) üzenetére


Hunbeast87
senior tag

Az űrbázis macerás lenne úgy, hogy nagyon sokszor kell hiperugrást vagy mi a szöszt csinálni.
Viszont egy Ezeréves Sólyom-szerű hajót be lehetne járni és a rakterében elférhetne egy űrsikló, amivel a planétákat be lehetne repülni. A hajóban pedig akár trófeák is lehetnének a bolygókról, vagy növények.. Szép álom :DDD, majd meglátjuk mi lesz.
Pontosabb információk mikor fognak jönni erről a frissítésről?

[ Szerkesztve ]

http://steamcommunity.com/id/mapkoo87/

(#718) Ellia válasza Romvr (#715) üzenetére


Ellia
addikt

Valahogy így, ahogy Hunbeast87 leírta :)

(#719) Omli85 válasza Romvr (#715) üzenetére


Omli85
őstag

A bolygón történő építkezésnek szerintem simán van létjogosultsága.
Persze csak akkor ha hozzá adják azt is, hogy megjelölhető pont lenne a galaxisban így bármikor visszataláljon az ember :) mert a jelenlegi formában ez kb lehetetlen xD.
Vagy űrbázis helyett egy nagyobb bejárható űrhajó amivel csak az űrben tudsz közlekedni a redszerek között nagy raktérrel amolyan mobilbázisként funkcionálna. A sima űrhajó meg maradna a rövidtávú közlekedésre és bolygók látogatására kereskedésre kalózírtásra stb kinek, hogy.. :) ahogy Hunbeast87 is írja úgy eléggé adná magát a dolog :) .

Kicsit amúgy szerintem nagyon túlgondoljuk a dolgot :D szerintem kapunk valami alap építkezést és csókolom :) én legalábbis nem számítok túl nagy extrára aztán majd meglátjuk...

[ Szerkesztve ]

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#720) Uyuarasy válasza Sixkiller6 (#650) üzenetére

A drivert a normal vagy a patch-elt verzioval hasznalod? Eddig nekem minden oke volt, nem szeretnem ha a frissites elrontana... :)

(#721) edgR


edgR
őstag

Nektek milyen időközönként crashel/lassul a játék? Nálam egyáltalán nem crashel (eddigi 15 óra alatt talán kétszer lépett ki), viszont úgy ~2 óránként újra kell indítanom, mert egyik pillanatról a másikra 5 fps-em lesz, és nem tűnik el úgy, ahogy jött.

(#722) Uyuarasy válasza edgR (#721) üzenetére

Eddig egyaltalan nem. Viszont olyan 3-4 jatek ora utan leszalltam a bolygora, es kicsit visszabbesett az FPS, ekkor mar 8GB memoria folott allt a fogyasztasa, nem lehet hogy ez okozza sok helyen a lassulast? Olvastam, hogy tobb helyen is memoria tulcsordulasra gyanakodnak (amit az ujrainditas valoban megold).

(#723) gyuribácsi88 válasza edgR (#721) üzenetére

"2 óránként újra kell indítanom, mert egyik pillanatról a másikra 5 fps-em lesz"

Ez nálam is szokott lenni, igaz nálam olyan 20 fps lesz az 50-ből.

Amit nem értek viszont, mondták (írták) külföldi fórumon hogy ha ssd-re rakod az is dob rajta. Na mondom oké, átraktam ssd-re és most az eddigi 40-50 fps-ből (amit vinyón produkált) az ssd-n 28-35 fps lett.

Ha nem dobnak ki hozzá valami javítást akkor megveszem inkább ps4-re, mert nem szeretek szenvedni. Persze tudom pc mászterrész meg yoloswag, de b#szhatom ha nem tudom élvezni a játékot :(((

A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.

(#724) tikshow válasza gyuribácsi88 (#723) üzenetére


tikshow
addikt

Beta teszten vagy? Nekem ott probléma nélkül meg egy 3 éves vason ~50 fpssel. GTX 670, 16Gb ram, i7-3770k, 256Gb SSD - Ja és minden maxon amit tudok, Ultra nincs, csak high.

(#725) Omli85 válasza gyuribácsi88 (#723) üzenetére


Omli85
őstag

Egyelőre én is ezért maradtam PS-en :) most már megvárom míg jóárasítva lesz kulcsos oldalakon PC-re :)

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#726) Bazsi1987


Bazsi1987
őstag

Atom jó a játék☺ lenne pár kérdésem meg tudtam nyitni a csillag térképet meg ugrottam is egyet már de olvastam hogy több fele lehet menni de nekem csak két lehetőség van a középpont fele plusz szabadon de videókba láttam hogy van atlas útvonal meg ilyenek ☺ nálam miért nincs ?☺ ja meg ilyen atlas pass kártyát hol tudok szerezni?☺

(#727) Romvr válasza Omli85 (#719) üzenetére


Romvr
őstag

Az a legnagyobb probléma ezzel a játékkal hogy hihetetlen sok potenciál rejlik a jelenlegi verzióba. De egyszerűen nincs kihasználva. Gondoltam én már arra is hogy az űrállomásokat elfoglalni/megvenni és onnantól termeli a pénzt. Később bánászhajókat venni, hozzájuk pilótákat bérelni akik szerzik neked a nyersanyagot, amit aztán az űrállomáson eladhatsz, vagy fejlesztésekre fordíthatsz. Esetleg ha már van egy saját hálózatod, csatahajókat venni hogy a Sentineleket kiszorítsd a szektorból és úgy haladnál a galaxis közepe felé, hogy közben terjeszkedsz is.

Persze ez is opcionális lenne.

Én a legjobban az úrhajó fejlesztésnek örülnék, meg a bejárható űrhajónak. Van egy hasonló PG játék (most nem jut eszembe a neve) ott ilyen SIMS szerű felső nézetben be tudod rendezni a hajót, növényekkel, berendezéssel, lámpákkal. Aztán visszalépve játék módba, körbejárhatod 1st person. Még a formáját is te rajzolod meg a hajónak, ami aztán kívülről meglátszik. Na azt viszont látni ebben a játékban fantasztikus lenne.

De a végén persze kapunk annyit hogy 6 féle épület közül választhatunk és letehetjük a bolygó meghatározott pontján...

Amit én még nagyon hiányolok az a Galaxy Map nélküli Warp. Tehát hogy belövöm az univerzum közepét, nyomok egy "Engage!" -t aztán megyek addig amíg bírja a hajtómű, ott megállok, szerzek további naftát és ismét irány a végtelen. Közben találkozhatnál anomáliákkal, atlas állomásokkal, űrcsatákkal (de ilyen grandiózusokkal nem ám csak annyival hogy 10 kalóz lövi a batárokat)...stb.

Na majd ha nyerek a lottón veszek egy fejlesztőbrigádot és megcsinálom mindezt :DDD

[ Szerkesztve ]

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#728) edgR válasza Romvr (#727) üzenetére


edgR
őstag

FTL: Faster Than Light. Sokan hozzák összefüggésbe a két játékot.

(#729) Romvr válasza edgR (#728) üzenetére


Romvr
őstag

Rodima... ez volt az [link]

[ Szerkesztve ]

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#730) Bazsi1987 válasza Romvr (#727) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Szerintem olyan kereskedés lehetne mint a black flagbe volt a flottás ☺

(#731) Omli85 válasza Romvr (#727) üzenetére


Omli85
őstag

Teljesen jó ötletek nem is ezekkel van a baj hanem, hogy ehhez kevesen vannak vagy voltak a fejlesztés alatt. És igen szerintem is jelenleg rengeteg kiaknázatlan lehetőség van a játékban de meg lájuk mi sül ki belőle. Egyelőre a kezdeti bugokat és teljesítmény problémákat kell kigyomlálniuk amik belerondítanak a játék élménybe. Aztán jöhet a plusz kontent csak kérdés bírni fogják e :).
Ha bővítik a brigádot akkor idővel tuti jön a fizetős kontent mert bevétel nélkül nemigen fog menni a fejlesztés (kérdés mennyi a tartalék amivel gazdálkodnak).
Ahhoz viszont valami olyat kéne letenniük az asztalra amivel elnyerik vagy visszanyerik a játékosok bizalmát.
Nincsenek egyszerű helyzetben az tuti de ezt részben maguknak is köszönhetik a fejlesztés alatti hiányos illetve félre tájékoztatás miatt van most jelenleg a legnagyobb hurrogás a vásárlók részéről jogosan hozzá teszem.

Én azért egyelőre bízom benne, hogy ez nem csak ennyi volt és majd jön 30 euróért a DLC fél év múlva amiben lesz értelmes tartalmi bővítés... :D. Ehhez az árazáshoz én azt mondom minimum egy évig free kontent update amiben látható a fejlődés és akkor ha továbbiakban is érdekel merre halad a game megveszem a dlc-t egye bassza persze ha nem 60 euró lesz xD... de ennyire azért ne rohanjunk előre egyelőre várjuk meg az első pár patchet hogy alakulnak a dolgok :).

[ Szerkesztve ]

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#732) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Én leginkább a galaxistérkép ázdolgozását várnám. Lehessen jelölni a meglátogatott rendszereket, az elég lenne. Úgynevezett térkép se hiányzik rendszerekre, az egyes helyek (pl. leszállóhelyes outpostok) könyvjelzőzése (mint ahogy a befogott jeleket mutatja rendszerszinten és az útvonaltervezés (ugye azt azért megjegyzi a játék, hogy miket látogattunk meg, annak a jelét újra felvehetnénk) és ezzel együtt elhelyezhető jeladók (pl. Barlangrendszer bejáratához egy) jó lenne. Bázisok akár jöhetnének, anyahajót én is jobban támogatom: direct scan (megmondja, hogy milyen a bolygó security levele, hőmérséklete, nyersanyagai), nagyobb raktér és dokkoló a hajónknak pöpec lenne. Akár több hajónk is lehetne kifejezetten PvE-re vagy felfedezésre.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#733) Omli85 válasza Mister_X (#732) üzenetére


Omli85
őstag

Hát a galaxis térképre tényleg ráférne némi finomítás mert a jelenlegi formában főleg PS-en felér egy lájtosabb középkori kínzással :DDD .

ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W

(#734) D4v3


D4v3
őstag

Hú nagyon jót tett a játéknak ez a beta patch, amit ma adtak ki steam-en, szépen megdobta az fps-t.
Illetve találtam egy nagyon hasznos modot [link]. Egy klikkre működnek a dolgok tőle, nem kell nyomva tartani mindig a bal egérgombot. PCBANKS mappá kell tenni.

(#735) Viper26 válasza D4v3 (#734) üzenetére


Viper26
nagyúr

Jó tudni, hogy ilyen gyorsan dolgoznak. :)

Pixel 7 | FR955

(#736) Viper26


Viper26
nagyúr

Alt+tab sem gond már?

Pixel 7 | FR955

(#737) fityere


fityere
senior tag

Tényleg bázisépítés lesz a következő No Man's Sky-frissítésben

Nem azért hagyjuk abba a játékot, mert öregszünk. Azért öregszünk meg, mert abbahagyjuk a játékot.

(#738) Romvr


Romvr
őstag

Bakker elkezdtem nyomni a galaxis közepe felé a billentyűzetet a Galaxy Map-ban. Kíváncsi voltam elérem e. 15 percig kitartó voltam, de még utána is 145 ezer fényév volt hátra, mikor rákattintottam egy csillagra... szerintem normál Warp-olgatással SOHA nem lehet eljutni a közepére ebben az életben. Tuti van valami trükk majd egy mega-feketelyuk vagy hasonló ami 100 ezer fényévvel visz közelebb vagy ilyesmi...

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#739) Viper26 válasza Romvr (#738) üzenetére


Viper26
nagyúr

Az igen. :Y

Basszus, nekem még csak három órám van benne. :)

Pixel 7 | FR955

(#740) Raulblanco07 válasza Romvr (#738) üzenetére


Raulblanco07
aktív tag

Sokan eljutottak már a közepére, van aki jóval kevesebb mint 20 óra játék alatt, spoilerezni nem akarok persze, megnézed youtubeon ha érdekel.

(#741) Rison77


Rison77
senior tag

Nálam ezekkel az experimental patch áradattal, csak egyre rosszabb lesz a játék :D Az a vicc, ha kiszedem nem változik semmi... már újratelepítettem is... Elindulásnál folyamatosan kitesz az űrbe... akármit csinálok, finoman nyomom a billt, várok 1 percet, de valakinek ps4-en is volt, szóval tuti nem billentyűzet hibája. A v-sync ha be van kapcsolva, és repülök a bolygó felszínén lefixálja az fps-t 30-ra, és arról el se mozdul, még akkor se ha a levegőben megállok, leszállás után felugrik 60-ra, elindulok, ha nem dob ki instant az űrbe, még 60 fps, ahogy elindulok fix 30. Szintén ugyanígy v-sync bekapcsolásnál nem tudom kinél fordult még elő, de az egér mozgásra akad a kép, mintha nagyon gyorsan váltanák képeket, az fps-re nincs hatással, ennél még az off syncnél a tearing is jobban elviselhető, de hogy mitől lehet ez is.. 39 óra játék után, ezek már kezdenek kicsit frusztrálni, pedig még szívesen beletolnék pár 10 órát.

(#742) LÁZ válasza Raulblanco07 (#740) üzenetére


LÁZ
addikt

az a 20 óra nem a leaked gameplay-eknél volt?

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#743) duvi


duvi
nagyúr

(#744) warcat


warcat
veterán

Uhh ,erre nézzetek rá
Pc mods INTERNAL RESOLUTION MULTIPLIERS
A reshadet én kihagytam.Fontos,hogy eléggé erőforrásigényes,érdemes felrakni a frissített Steam béta patchet.
Nálam az 1.5X 1440p-n 110 fpsről kb 75-80-ra dobja le,viszont eltűnnek a pixelcsodák, a recék, a szakadozott élek, nagyon nagy a különbség.

A patch ,valamint a modok felrakásánál is újragenerálja a játék a shadercachet,ezért az első indításnál rengeteget kell dolgoznia,amiért erősen akadni fog,ezt várjátok ki türelemmel.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#745) Romvr


Romvr
őstag

Hát srácok! Nem akarok nagyon spoilerezni, de szerintem egy kis időre félrerakom ezt a játékot... legalábbis amíg nem raknak bele új dolgokat.

A Hajót kimaxoltam. Nincs több technológia amit beletehetnék és 48 slot a max
A Ruhát kimaxoltam. Szinte minden technológiát már ismerek és beleraktam. Szintén 48 slot a max
A Multi-Toolt szintén orrvérzésig pakoltam de azon kívül is már ismerek mindent mert három oldalon át lapozom az upgradeket.

Eljutottam a galaxis közepére is (némi segítséggel mert már untam magam :U )

Összegző Vélemény következik, néhány képpel ami lehet egyeseknek fog spoilert tartalmazni.

Ami Jó a játékban:
- Felfedezés, túlélés, kezdeti nehézségek mikor 3 kalóz is le tud szedni, szeretem az ilyen játékokat
- Fejlődési rendszer, hogy egyre erősebb hajód, ruhád legyen hajt még a legelején és várod hogy új és új fejlesztést szerezz ami segít a túlélésben.
- Furcsa, meghökkentő állatfajok, amiket lehet etetni hogy ritka anyagokat találjanak neked.
- Bányászat, alagútfúrás, barlangrendszerek szerintem izgalmasak még 10-20 óra után is, csak győzd nyersanyaggal tömni a fegyvered :)

Ami Nem Jó:
- Hiába véletlenszerűen generálódik minden bolygó, mégis az intelligens idegen fajok ugyanolyanok. Az építményeik is monotonná válnak egy idő után
- Bár sok felfedezni valót ígértek, mégis csak a Drop Podok, Shelterek, Facility-k, Monumentek...stb. kereséséből áll a játék. Persze mind ad valamit; plusz férőhelyet, új fegyvert, nyelvtudást... mégis a 10. bolygón is ugyanezeket keresed, csak nem radioaktív viharban, hanem perzselő forróságban. A változatosság ellenére sincs változatosság... "Anomaly Detected" ;]
- Hiába teszel meg 200.000 fényévet a galaxis közepébe. Pontosan ugyanolyan űrbázisok és fajok vannak, ugyanolyan hajókkal mint a legszélén is voltak. A nagy gyíkok, a kis csőrösök, meg a robot fazonok. Generálhatták volna az intelligens fajokat is olyan széles skálán mint az állatokat máris jobb lenne egy fokkal. Apropó, az épületekből miért csak kb 10 féle van? Abból is lehetne 10 millió variáció.
- Csak 48 férőhelyes hajó és ruha van. A fegyverből meg 24 a legnagyobb. Kár hogy ennyi a vége, mert ezeket 6-10 óra alatt meg lehet szerezni ha ügyes/mázlis vagy. A legutolsó ruha fejlesztés 320 ezerbe került ha jól rémlik. A Multi-toolt ingyen is lehet szerezni az idegenektől, a hajót meg vagy lezuhantból renoválsz vagy veszel 150-200 millióból.

A kihagyott ziccerként jellemezném a játékot, amiben még tengernyi potenciál lakozik. De ami számomra a legelszomorítóbb volt az a grandiózus cél elérése ami után az ember várna valami hasonló grandiózus lezárást... erre mit kapok?

[SPOILER][SPOILER][SPOILER][SPOILER][SPOILER][SPOILER]
Semmit! Csak átrak egy újabb galaxisba a meglévő hajóval és felszereléssel amiben minden tönkrement és lényegében kezdheted az egészet elölről. Annyi nehezítést volt hogy a Sentinelek már lőttek amit megmozdultam.
[/SPOILER][/SPOILER][/SPOILER][/SPOILER][/SPOILER][/SPOILER]

SPOILERES KÉPEK:


Nekem így a játékban 22 órám volt benne. Ami nem rossz és még tuti hogy fogok játszani vele, főleg ha jönnek a beígért újítások. De tény hogy ha nem kapunk ezért legalább 3db nagy DLC-t a jövőben teljesen ingyen akkor mérges leszek. :K

[ Szerkesztve ]

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#746) warcat válasza Romvr (#745) üzenetére


warcat
veterán

A spoilert tessék gyorsan javítani,ha valaki most belefutott,megindul kapával-kaszával hozzád ;]

Amúgy az a "kis segítség" pont amit nem szabad megejteni, a játék lényege az utazás és közben a felfedezés amit gyorsan lenulláztál.
Elvileg a fejlesztett hyperdrive segítségével elérhető,kék,zöld csillagoknál, illetve vörös törpe rendszerekben nagyobb eséllyel futsz bele extrémebb dolgokba (lush planéták illetve ritka nyersanyagok tengere), a galaxis középpontja felé haladva szintén növekszik erre az esély. (nem garancia az fontos,ott is sokszor átlagos dolgokba futsz bele)

Nem tudom mennyire tanultad meg az idegen nyelveket,de a sima nyelvtanulós monolithok elmesélik a fajok történetét,sentinelekről is több mindent megtudsz és ez megmagyarázza a 3 faj jelenlétét is mint konstans állandót egy egyébként, khm változó galaxisban.

EA: It's in the crate!

(#747) Romvr válasza warcat (#746) üzenetére


Romvr
őstag

"A spoilert tessék gyorsan javítani"
Nem tudom hogy lehet spoiler taget készíteni... nem is értem miért nem alap még a fórum motorban az a plusz egy gomb... :F

"játék lényege az utazás és közben a felfedezés amit gyorsan lenulláztál."
A játék lényege a felfedezés és a fejlődés... de miután már se a hajót, se a ruhát, se a fegyvert nem lehet tovább fejleszteni akkor a felfedezésnek már nem sok értelme maradt. Mikor 3 óra alatt minden "új" technológiára azt írja hogy "already known", az hamar kiöli az emberből a felfedezési vágyat. :(

"Nem tudom mennyire tanultad meg az idegen nyelveket"
A nagy gyíkok fajából perfekt lettem (nekem az övék volt a kezdő bolygó is, nagy spanok lettünk), a csőrösökből konyhanyelven elvoltam, a Korvax-ot pedig törtem :DDD

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#748) Vesa válasza BoB (#701) üzenetére


Vesa
veterán

Ezen en mar meg sem lépodom. Elite Dangeroust meg egyértelmű single player móddal hirdettek, sőt, ezzel kalapoztak rá pénzt KS-en, aztan megjelenés elott 2hettel közöltek, hogy nem csak single nem lesz, de meg kötelező internetkapcsolat is feltétel lesz. X Rebirth-öt meg kiadtak pre-alpha verzióban, gyakorlatilag hasznalhatatlanul. Ugy tűnik, sok inkorrekt erkölcstelen fejlesztő van ma mar, ezek az elő példák.

A tudomány a valóság költészete!

(#749) Vesa válasza Omli85 (#706) üzenetére


Vesa
veterán

A hype nem a fejlesztők hibája, ahogyan a kevés info sem. A Sony a itt a bűnös. Hello-ék mondjuk eladtak magukat, es bar legyen bármilyen erkölcstelen is a megoldás, a Sony iszonyatosat kaszált ezen az egészen. Mesebe illő marketing stratégia. Egyebkent az árképzés szinten a Sony műve, kemény szerződésük lehet velük, mivel a reklámot a Sony tolta meg nem kevés loveval.

A tudomány a valóság költészete!

(#750) Brett001


Brett001
aktív tag

A frissítést a steam magától telepíti (tulajdonságoknál azt állítottam be) vagy nekem kell kézzel?

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.