Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1451) Bazsi1987 válasza edgR (#1446) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Hol olvastad hogy interjút ad sean? Mert még 1-2 hete volt hír hogy a műsorvezető kifakadt és örülne ha interjút adna neki sean.☺ Azóta ezt a vonalat nem követem..

(#1452) edgR válasza Bazsi1987 (#1451) üzenetére


edgR
őstag

ezt osztották meg a ( tegnap még működő :DDD ) subredditen

(#1453) Bazsi1987 válasza edgR (#1452) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Szerintem nem lesz belőle semmi 😕 pedig annyira remélem nem adják fel a játékot a készítők!!!!☺

(#1454) Vesa válasza Bazsi1987 (#1453) üzenetére


Vesa
veterán

Pedig nagyon úgy tűnik, feladták.
Nem ez az első játék ami bebukja a startot, de csak nagyon kevésnél volt jellemző, hogy a hibák után ilyen szinten eltűntek a fejlesztők. Általában sűrűn peccselgetnek, de minimum kommunikálnak.
Itt meg semmi, és ugye közben már vizsgálódás is folyik a vásárlók félrevezetése miatt, szerintem a Sony is kihátrál lassan, legalább is, a hibákat -ők legalább- elismerték és egyértelműen a HG-t hibáztatták.
Ki tudja, mi zajlik ott, anyagilag mondjuk sikeres volt a project, de ha a média és reklámszövetség félrevezetőnek találja a marketinget, akkor abból még tömeges visszafizetésre kötelezés is lehet akár.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#1455) Brett001


Brett001
aktív tag

Nekem ami nem fér a fejembe az, hogy a látott, leprogramozott dolgok miért nem kerültek bele a végleges játékba? Az igéretek tekintetében hazudtak, nem lett benne csatlakozás a frakciókhoz, vagy butább lett a MI stb. OK már nagyon ki akarták adni a játékot és nem programozták le. De ami készen volt - hisz már másfél évvel ezelőtt is láttuk videókon - nagy épületek, lezuhant csillaghajók, hatalmas űrállomások, olyan növények, állatok, amiket kb. 200-250 bolygó után sem láttam soha, azok hol vannak? Hisz nem koncepció rajzok voltak ezek; ott voltak, le voltak modellezve...ha készen van miért kellett ezeket kihagyni?? :( :U

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1456) jonnyjoker01 válasza Brett001 (#1455) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Nem tudták a scriptelt dolgokat mūködôen véletlenszerūvé tenni. Én azért sajnálom ezt az egész stúdiót, mert hatalmas dologba kezdtek kevesen. Korrekt lépés az lett volna, hogy megjelenéskor leviszik az árat, kijelentik, hogy jópár dolgot nem sikerült belerakni a játékba. Így is hatalmas bevételük lett volna, az emberek nem panaszkodtak volna mondjuk $30 esetében.

Gondolom a játék halálra van ítélve, de legalább beindította kicsit ezt a vonalat.

[ Szerkesztve ]

Üdv. Johnny

(#1457) smc válasza Brett001 (#1455) üzenetére


smc
addikt

Mert az mind scriptelt dolog volt csak a videóhoz.
Random ezeket a dolgokat nem tudták beletenni elfogadhatóan.

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#1458) Madwe válasza Vesa (#1454) üzenetére


Madwe
nagyúr

Nana, Csak a UK bizottság vizsgálódik, s a jogkörük szerinti legsúlyosabb itélet is olyasmi, h vedd le a hirdetést, s több ilyet ne adj ki. Se pénzbírságra, se visszafizetési kötelezettségre nem kényszeríthetik a HGt.

(#1455) Brett001 Mert ahogy modnták, az események scripteltek voltak, a helyszín és a lények pedig manuálisan elkészített adatok, nem random generáltak, amilyen amúgy a játék!

(#1459) Vesa válasza Brett001 (#1455) üzenetére


Vesa
veterán

A videókon én -grafikus szemmel- inkább utómunkát látok, mint scriptelést. Az a hatalmas Tremors pl. ami a korai videóban a talajból kiemelkedve kúszik el előttünk, világosan láthatóan nem a játék része, hanem utólag van rátéve a nyers anyagra. Pl. After Effects-ben egy szakember számára ez nem nagy kihívás. Egyértelműen utómunkát látok a hatalmas hajóroncsokon is, fogadni merek rá, hogy utólag tették rá azokat is és hogy ezek soha nem szerepeltek a játékban még scriptelve sem! Továbbá hasonlót gyanítok a "Jurassic Parkos" hatalmas dínók esetében is. Ezeket szerintem green háttér előtt renderelték Maya-ban vagy 3D studio Maxban, majd egyszerűen rátették a játékból streamelt videóra egy utómunka szoftverben. Olyan ez, mint a nemlétező szuper csajok a magazinok lapjain, akiket agyba-főbe kell retusálnunk, hogy szalonképessé tegyük őket. Ez egy ilyen világ, ilyen csalás szagú megoldásokkal.

Persze vannak olyan fícsörök, melyek valóban a játék részeként léteztek, de valamiért tényleg nem kerültek bele a véglegesbe, pedig az E3-mon élőben, játék közben láttuk. Tehát ott nincs szó ilyen típusú csalós utómunkáról. Ezeknél én is kíváncsi lennék, miért maradtak ki.

De a játékkal a legnagyobb baj valójában az, amit egyébként tud és meg van csinálva. Ugyanis rettenetes az irányítás, és a világok generálása is nagyon-nagyon hamar ismétlődésbe fullad, ami a "18 csintrillion star system and every atom procedural" szlogen mellé igencsak kiábrándító volt. Cave generálásból konkrétan kétféle van, minden esetben ugyanúgy néznek ki a barlangok, bárhová megyek. És innentől válik gázzá az egész (most a teljes céltalanságot ne is említsük, mert már ezerszer végig lett járva)

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#1460) Brett001


Brett001
aktív tag

Akár script, akár videotrükk szomorú, hogy végül ez lett belőle. No mindegy most már elvagyok ezzel is, meg mindig jön egy-két érdekes mod, amit kipróbálok. :)
Amúgy rám a brontosaurusos videó volt anno nagy hatással, akkor mondtam, hogy nekem KELL ez a játék. Ott még pillangók is röpdösnek....ilyen formában lenyűgöző lenne a cucc.

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1461) edgR válasza Brett001 (#1460) üzenetére


edgR
őstag

Mod nélkül is találkozhatsz pillangókkal, az nem kamu volt :N

(#1462) smc válasza Vesa (#1459) üzenetére


smc
addikt

Moderek megtalálták a hajóroncs és a bronto modeljét már rég a játékban.
Scriptelt volt mind, az hogy volt rajta útómunka az más kérdés.

A lényeg akkor is az, hogy ezeket sajnos nem a játék generálta, ahogy minden mást, így nem is lehet őket random megtalálni.
Pláne fákat kidöntő más állatokat elijesztő csodalényeket.

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#1463) edgR


edgR
őstag

Annak, aki esetleg olvassa a topicot, és még kétségek között gyötrődik: megéri megvenni a No Man's Skyt?
Az a linkre kattintva megnézheti (pontosabban inkább hallgathatja - és ezt is javaslom inkább, mert elég hosszúra sikerült :B) az én véleményemet a kialakult helyzetről és magáról a játékról. Ez az első rendszerem végén (kb. 30 játékóra után) készült, azóta még majdnem 200-at tettem bele. Azt viszont elismerem, hogy ezt a játékot egy nagyon szűk réteg fogja csak előnyben részesíteni, meg azt is, hogy jelen állapotában szerintem sem ér meg 60$-t (nekem igen, de a többségnek egész biztosan nem).

(#1464) Mister_X válasza edgR (#1463) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Egyébként ez egy helyenként frusztráló, de a maga módján változatos és lenyűgöző relaxációs játék.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#1465) edgR válasza Mister_X (#1464) üzenetére


edgR
őstag

Igen, pontosan ezt gondolom. Szerintem mindenki látja a hibáit és hiányosságait, de továbbra is azt gondolom, hogy ez egy 10 fős csapattól hihetetlenül nagy teljesítmény.

(#1466) Vesa válasza Mister_X (#1464) üzenetére


Vesa
veterán

Én sajnos nem értek egyet amiatt, mert még a húzó feature sem lett jó, vagyis nem változatosak a bolygók. Első kb. 40órában még annak lehet nevezni, de nagyon hamar rájössz, hogy fájdalmaasan ismétlődik minden. Én ellettem volna pusztán a felfedezéssel is, ha az valóban jó lett volna, de jelen formában ennek sincs semmi értelme. "Every atom procedural"...Ó dehogy. Van kb. 200 asset, azt cserélgeti a program randomizálva. Már bárhová mentem, mindenhol ismerős látvány fogadott. Nekem ez vette el a kedvem végérvényesen ettől a játéktól. :(

A tudomány a valóság költészete!

(#1467) Brett001 válasza Vesa (#1466) üzenetére


Brett001
aktív tag

Ezen segítenek a különféle bolygó felszín manipuláló modok, pl. az Extreme terrain végre olyan változatosságot hoz, ami már élvezhető...vannak végre felhőbe nyúló hegycsúcsok nagyon nagy nyílt területek, 90%-ban óceánia bolygók stb. Persze ettől még a növényzet, állatok maradnak ugyanazok, ami szintén unalmassá válik egy idő után. A Bigger things növeli a fák magasságát. Így már elég változatos a kép, majd lövök screenshotokat néhány szép bolygóról. :)
Most már egy kicsit úgy tekintek a NMS-re, mint a Space Enginere - annak jobb grafikája és tudományos pontossága nélkül - viszont itt vannak növények, kövek stb. ami az SE-ben még csak a távlati tervek közt szerepel.

[ Szerkesztve ]

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1468) Mister_X válasza Vesa (#1466) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Én azért meglátom benne a változatosságot - az egyik kedvenc bolygóm lett, ami egy fekete lyuk rendszerében volt: az egész bolygó kopár, mint a Hold, az égbolt viszont szivárványszínű volt a napja miatt. Meg helyenként kristályok, nikkel tömbök és korvax állomások tették csinosabbá.

Voltam egy 95%+ vizes bolygón... nem tetszett.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#1469) jonnyjoker01 válasza Mister_X (#1468) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Én is voltam majdnem teljesen vizes bolygón, de nem tetszett, mert iszonyatosan sz@r volt az FPS-em (csak azon a bolygón). Mondjuk radioaktív élmények kötődnek hozzá, nem mondom, hogy nem szívesen látogattam :D

Üdv. Johnny

(#1470) Vesa válasza Brett001 (#1467) üzenetére


Vesa
veterán

Igen, ismerem ezeket a modokat. Sajnos a Bigger Things nálam használhatatlanná tette a játékot, mert pl. egy méretes gombatengerben egyáltalán nem látszottak az állomások a felszínen, sok gondot okozott landoláskor is, és nagyon kiábrándító volt, ahogyan 5 méterre az orrom előtt a semmiből tűntek elő a növények. Illetve ez csak a meglévő assetek méretét növeli meg, a növények sajnos ugyanazok.
A 'free flight' -vagy milyen nevű- mod miatt meg többször beragadtam hegyekbe, barlangokba, szóval ezek sajnos messze nem tökéletesek.

Pont az SE "miatt" vártam én is az NMS-t, hiszen azt a programot -amit mellesleg egyetlen!! ember fejleszt, ami zsenialitásra utal-, több éve nyúzom már de még mai napig nem untam meg. Ha legalább ez a része tényleg profi lett volna az NMS-ben (tehát minimum bookmarkolhatók a jobb helyek, valóságosabb csillagrendszerek stb., még ha nem is tudományos pontossággal), akkor nekem semmi gondom nem lett volna.

A tudomány a valóság költészete!

(#1471) Brett001 válasza Vesa (#1470) üzenetére


Brett001
aktív tag

Hát igen, az SE-ben egy szép bolygót beteszel a kedvencek közés és bármikor egy kattintással visszarepülsz. A Bigger Things tényleg szar alapfelállásban, de van már olyan változata, amiben van BigThing_smaller pak fájl is akkor már nem olyan extrém méretűek a gombák.
...és igen a növények, a forró bolygókon mindig az lapát, legyező szerű cuccok, a savason 2-3 féle gomba váltakozik... :legyint: Az időjáráson is lehetne csiszolni, a porviharok elég jól meg vannak csinálva, de a havas bolygók egy vicc, az nem hóvihar, hanem hószállingózás, meg van 1-2 centis vékony hóréteg. Meg szakad az eső és csillagos az ég stb.

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1472) vgavga


vgavga
tag

Hali!

Na sikerült elindítani a játékot!
AMD Athlon2 x4 3GHz, 2x4GB DDR3, R7 360 2GB.

A virtulás mem ki volt kapcsolva nálam, miután visszakapcsoltam csak akkor volt hajlandó elindulni.
Leszálltam, de még nem sikerült megjavítani a zűrhajómat!)))))

(#1473) Bomc


Bomc
aktív tag

Valaki tudja hol tárolja a mentéseket?

(#1474) edgR válasza Bomc (#1473) üzenetére


edgR
őstag

c:\Users\[username]\AppData\Roaming\HelloGames\

(#1475) Bomc válasza edgR (#1474) üzenetére


Bomc
aktív tag

Én meg azt hittem a főmappába. Akkor ezért indult újra az elejétől :(

(#1476) edgR válasza Bomc (#1475) üzenetére


edgR
őstag

Nagyon-nagyon ritkán mentenek a mai játékok a saját telepített könyvtárukba.

(#1477) Bomc válasza edgR (#1476) üzenetére


Bomc
aktív tag

Hát remélem megtalálom a másik vinyón és vissza tudom állítani a fájlokat

(#1478) Xmodule


Xmodule
őstag

Hali. Kérdésem lenne hogy ez a játék folyamatosan online? Csak azért érdekelne mert még nem vettem meg de most 6ezerért árulják ps4 re gondoltam kiprobalom de nem szeretném ha csak úgy lenyomnak a szervereket egyik napról a másikra aztán ott egy használhatatlan lemez.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#1479) Mister_X válasza Xmodule (#1478) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Megy offline is, online csak a mások által felfedezett rendszerekre rak taget, nevet.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#1480) Vesa


Vesa
veterán

Van valami hír a HG-ről? Vagy azóta is hallgatnak?

A tudomány a valóság költészete!

(#1481) edgR válasza Vesa (#1480) üzenetére


edgR
őstag

Pár Tweet a zenét készítő csapat tagjaitól, meg a fejlesztőktől. Ezen kívül semmi. De állítólag dolgoznak a projekten.

NMS Amino-n pedig a korábbi Leader írt egy rövid bejegyzést, miszerint nem tud tovább vezető lenni ott, de kitartás, mert _jövőre_ hatalmas update érkezik. Ő egyébként egy NMS tesztelő, a SONY-nak dolgozik; magyarul nagyon közel van a tűzhöz.

Eszerint jövőre várható az a nagy content update, amiről korábban már szó volt, és több mint valószínű, hogy addig csönd lesz. De addigra el is fogja mindenki felejteni sajnos a játékot. Ennek a marketingjét már rég elszúrták.

(#1482) danih válasza edgR (#1481) üzenetére


danih
addikt

Nagyon elszúrták, igazi mém lett belőle, kemény circlejerk megy

[ Szerkesztve ]

(#1483) Vesa válasza edgR (#1481) üzenetére


Vesa
veterán

Köszi! Akkor tekintve, hogy 2 hónap telt el hallgatással, meggyőződésem, hogy ennek a projectnek vége van. Nem gondolom, hogy bármilyen patch vagy content update érkezne még. Esetleg új játék majd egyszer valamikor, ha kapnak még pénzt ezek után bárkitől. Kár érte.

A tudomány a valóság költészete!

(#1484) Rison77 válasza Vesa (#1483) üzenetére


Rison77
senior tag

Elvileg az első update-ben azt írták, hogy bázisépítés lesz. De hogy ezért ki fogja elővenni jövőre újra az jó kérdés. Én alapból úgy gondolom, hogy ilyen feature-nek semmi létjogosultsága nincsen egy ilyen felfedezős játékban, ahol szinte a folyamatos utazás az elsődleges cél. Inkább azokra fektetnék a hangsúlyt ami alapból benne kellett volna legyen.

(#1485) Vesa válasza Rison77 (#1484) üzenetére


Vesa
veterán

Az egy kvázi 0day patch volt, akkor még nem látszott, hogy ekkora népharag és bukta lesz. Vagyis amit abban írtak, az számomra nem sok bizonyító erővel bír.
Pont két hónap telt el a megjelenés óta és mivel hivatalos reakció azóta sem történt, a pletykákkal meg sosem foglalkoztam, így számomra egyértelmű, hogy ez a project végleg halott.
1-2 hétig még elfogadható volt a csend, magyarázható volt azzal, hogy rendezik a sorokat, de 2 hónapra nincs mentség, itt egyértelmű a helyzet. Persze hinni, reménykedni lehet bármiben, én viszont racionális ember vagyok, csak abból tudok dolgozni amit látok.

Jó lett volna egy bázisépítés, különösen, ha valamilyen mobilbázisról lett volna szó, de a játékot kiismerve az a helyzet, hogy alapvetően rossz az egész megvalósítás, ezzel sokat szerintem nem lehet kezdeni.
Itt az emberek tömegei a végtelen procedurális generálásra gerjedtek be, hiszen ki ne jönne lázba attól, hogy új világokat fedezhet fel, a felfedezésnek marha nagy hajtóereje van. De itt nincs erről szó, 30bolygó után ismétlődnek az assetek, egyre sűrűbben futunk bele egyforma dolgokba. És innentől semmi nem menti meg ezt a játékot, mert a nagy újítás, a "nagy durranás" része sem működik jól. Nincsen értelme több ezer világra ellátogatni, mert egy idő után nincsenek egyedi világok, mint láttunk már sokszor.

A tudomány a valóság költészete!

(#1486) edgR válasza Rison77 (#1484) üzenetére


edgR
őstag

Igen, pontosan. Sokan azt mondják, hogy talán olyan érelme lesz a "bázisépítésnek", hogy nyomot hagyhatsz, monumentális épületeket húzhatsz fel és üzenetet hagyhatsz a később érkezőknek.

Egyébként szerintem azért írta ez a srác is, hogy jövőre tervezik a nagy durranást, mert azért ekkora jellegű fejlesztéshez egy proc-gen játékban (ahol minden apró változtatás még nagyobb lavinát indít el, mint egy "normál" játék esetén), ekkora csapattal ez sok idő.

Itt a hivatalos bejelentés egyébként "Noam Chomsky"-tól, szó szerint idézem:

"Goodbye

Hi All.

As of today, i've filled in the forms to transfer leadership fully to alionamedking.

I don't know how quick they are at doing this but he is joint leader already so it shouldn't make any difference to the running of the community. Both Vapidwolf & Revfunk doing a stand up job of running things as it is so your in good hands!

I can't be leader of this community because i'm a senior tester for Sony, working on the very game that this community is built around. I have suffered multiple hack attempts and trolling since I took over. It's stopped now but it took the fun away for me. I was just hanging on till all was okay.

I've done what i can. Weeded out the trolls, redesigned the look and feel of the app.

Hope you all understand. Thanks for all your help. Thanks for all your support. I wish you the best of everything going forward.

Thanks Wolf,Rev & Lion for all your help. Good people!

Noam.

PS: Great things are coming for No Man's Sky in into next year. Keep the faith! It's not as easy as you think to build a game with this much scope and potential. We're getting there ;) "

Ezt egyébként a hivatalos NMS Amino app-ban tette közzé az akkori vezető.

(#1487) #38167040 válasza edgR (#1486) üzenetére


#38167040
törölt tag

(#1488) Xmodule válasza Mister_X (#1479) üzenetére


Xmodule
őstag

Köszönöm a választ. Be is zsakoltam. Kíváncsi leszek. Én nem várok tőle túl sokat csak egy kis kikapcsolódást.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#1489) Phobion


Phobion
őstag

A játékkal alapjáraton nem lenne semmi gond, ha lenne értelme eljutni a galaxisok központjaiba, de az, hogy mi van ott... számomra így semmi értelme a játéknak, egy idő után sajnos csak "ugyanazt" kapom :F

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#1490) Brett001


Brett001
aktív tag

A bázis építésnek én sem sok értelmét látom. Tény, hogy nyomot hagyhatsz, de ebben a hatalmas világban elég kicsi a valószínűsége annak, hogy más is odavetődik, és igen itt az a hajtóerő, hogy mindig újabb bolygókra menj, hogy "vajon az hogy néz ki?" motivációval. Sajnos ez a része nagyon el lett szúrva. Nem tudom olvastátok-e ezt a cikket, amiben mélyebben belenéztek a forráskódba.

[link]

A lényeg röviden, ha jól vettem ki a gyenge angolommal, hogy maga az alap program, a procedurális rész nagyon jól, ötletesen van megírva, ahogy a szerző fogalmaz "egy valóságos gyöngyszem", ugyanakkor látszik rajta a sietség, a vége felé összecsapták az egészet. Mintegy 80%-os, és ezt a 80%-ot nem úgy kell érteni, hogy kimaradt belőle például a multiplayer vagy a frakciók közötti harc stb., hanem maga a procedurális és grafikai részben is sok lehetőség lappang. Ezért lett olyan unalmas pl. a felszín, ahogy az Otherworld-ös srác Sirin mondta, a felszin magassági változatossága kimerül két 10 emeletes ház magasságában. :( Sokkal több növény, állat is lehetne benne, de csak 2-3 művész dolgozott ezen, pedig vagy több idő, vagy kétszer ennyi művész-grafikus kellett volna a 100%-hoz. Mondjuk a felszín módosító modoknak hála, már sokkal sokszínűbb lettek a bolygók. pl. érdekesség, hogy a nagy épületek amiket hiányolunk, modelljei benne voltak a játékban, ott voltak egy könyvtárban, csak épp a program nem hivatkozott rájuk.

[ Szerkesztve ]

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#1491) Rony949


Rony949
őstag

A Hello Games twitterére ki lett írva egy tweet amit azóta töröltek és a twitter profil is le lett zárva. Lehet hogy hack, de kifejezetten vicces! :'D

(#1492) danih válasza Rony949 (#1491) üzenetére


danih
addikt

Úgy néz ki nem hack, egy elkeseredett HG munkatárs írhatta, aztán mégis inkább hack-ra kenték :)

Sean Murray tweetjei pedig egyenesen undorítók. "Are you still hacked and stuff"? Haha. Már nem is rejti véka alá hogy leszarja, és még cinikus is ráadásul.

[ Szerkesztve ]

(#1493) Rison77 válasza danih (#1492) üzenetére


Rison77
senior tag

Hát nem csodálom, hogy elkeseredett, meglátják az életrajzában a no man's sky projektet, nem biztos ,hogy előnyére fog válni :D

(#1494) edgR válasza Rison77 (#1493) üzenetére


edgR
őstag

Életrajzában? Jó vicc! :))
Soha többé semmi ilyen jellegű problémája nem lesz, miután jó pár millió $ haszna származott a projektből.

(#1495) danih


danih
addikt

A játék körüli hűhó már tényleg szórakoztatóbb, mint maga a játék.

(#1496) jonnyjoker01 válasza danih (#1495) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

:C :))

Egyebkent felraktam a better worlds modot, remelve hogy valtozatosabbak lesznek a bolygok, de az a baj, hogy maguk a bolygok tenyleg sokban kulonboznek egymastol, de egy bolygon ugyanaz talalhato :/

Bocsi az ekezetek hianyaert, mobilrol vagyok.

Üdv. Johnny

(#1497) danih


danih
addikt

(#1498) jonnyjoker01 válasza danih (#1497) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

:)) :C :R

Ingyen reklám Mr. Robotnak :D

Üdv. Johnny

(#1499) danih válasza jonnyjoker01 (#1498) üzenetére


danih
addikt

Mr Robot sub: 89 ezer felhasználó
Új Mr Robot sub: 139 ezer felhasználó
:DDD

(#1500) Vesa válasza edgR (#1494) üzenetére


Vesa
veterán

Ha csak egy alkalmazottrol van szó, akkor aligha részesült a milliókbol. Abból csak a tulajdonosok szoktak. Sean hipszter bácsinak biztos nem lesz mar gondja az életben, de a többi kóder es grafikus melós nem ezzel fog dicsekedni, ha majd munkát keres.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.