- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beeerka
aktív tag
De szeretem, amikor minden szó nélkül lelövik a szervert...
-
tutuhawer
őstag
M3 GTR E46, a másik, az új E92 csak bérelhető. Free roamban amúgy minden autó jónak tűnik, sokan mondták már néhány gépre, hogy hú de fasza meg minden, és a versenypályán meg nem ment. Ami érdekes még autókkal kapcsolatban, hogy pár sofőr azt mondja, hogy az RX-7 erősebb lett egy-két hete tényleg. Jobban megy, mint a BMW Z4, érdemes azt venni 60 000-ért. A fene tudja...
-
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN #1994 üzenetére
M3 az Isten és mindig is az lesz bószt ide vagy oda. A finom, stabil kezelhetőséget emelem ki én is, minden autónál minden pályán. Nem csak a magyar sofőrök küzdenek a forgalommal, hanem mindenki más is, a egbízható versenyzés előébb visz, a jó sofőr ismerőseim sem mennek olyan jó időket. Folyamatosan kérdezem őket, ha van rá egy kis időm, de eddig mind negatívan nyilatkoztak
-
SylarHUN
senior tag
Ez van.
Eddig nyertem is meg nem is, de most nem megy.
Volt már GT3-ad?
Úgy dobálja magát, hogy nem egyszerű megtartani. Ne adja isten, nyomsz neki 1 nitrót, úgy megpördülsz vele mint a sicc, persze nem mindig viselkedik így. Annyira gyors, hogy sokszor fel sem fogod mi történik.Ki próbáltam a sanyarú sorsú M3-at. Sokkal gyengébb a tuningja mint a GT3-nak, és mégis nyertem vele jó párat. Annyira finoman lehet irányítani, hogy az valami csuda. Nem hajigálja magát a kanyarokban, nem pattog az ugratókon, szépen odatapad.
Az LP640 a kettő között van, jól irányítható, de 1 kicsit dobálja magát, viszont gyorsabb mint az M3-om. -
tutuhawer
őstag
@vv5204: Alkatrészek eshetnek 30 alatt is, és az a lista nem teljes, de folyamatosan frissülő, elég megbízható. A PRO cuccok manapság eléggé kis számban potyognak, ez általános, sokan panaszkodnak.
@frei1014: Melyik is ez a szűk pálya? Minden pályán van pár trrükkös pont, ahol simán hibázhat az ellenfél, vagy hibázásra kényszerítheted azzal, hogy ott vagy mögötte türelmesen
@nfree: nyilván ha z4 gt3-,al mész, nem gyári dodge charger az ellenfél - egyre jobb az ellenfélkereső része a játéknak. A Subaru mellé és az audi r8 mellé is 80%-ban verhető, meccselhető, ámde kihívást jelentő ellenfelet kapok. 8/8 vereség? SylarHUN is panaszkodik? Az én helyzetem az, hogy bármelyik profillal, bármilyen szinten, bármelyik kocsival a 45-50 %-os győzelmi mutatót hozom le. -
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #1987 üzenetére
Van EZ az oldal ahol meg lehet nézni melyik pályán milyen part-okat lehet nyerni. Nekem ez eddig baromira nem jött be. Egy csökevényes pályán kábé ugyanannyit nyertem, mint mondjuk a Diamond & Union-on ahol elvileg szórni a kéne őket. De ami ettől jobban érdekel, hogy miért nem nyertem még sohasem pro cuccot??? 99%-ban gagyi street/race holmit dobott ezidáig. Mondjuk lehet az, hogy 30 lvl feletti pályákon dobálja a pro part-okat inkább?
Én persze csak multizom, semmi egyéb. -
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #1987 üzenetére
Köszönöm , válaszod , nos igen toltam pár versenyt meg szétnéztema garázsba s látom érzem a változásokat, habár igy hirtelen annyit vettem észre , hogy a privát autók most meg olyan be nem látható bukanóknál vagy kanyaroknál ppont az íven mennek lehetetlen kikerülni , én ugy érzem szarabb lett , s a javítás ellenére ugyan ugy beszambáznak elém akár hol megyek 1 futam alatt kb 2 db szambázik , hogy tuti neki menjek a többi meg ugy van kitéve vagy jelenik meg hogy biztos eltrafálom,
AZ rs még mindig befoghatatlan számomra s egyre több van , rádásul mindíg van egy belőlle egy futamban s általába nyer is , na mind1 .
Már csak a privát mecsekben bízom szórakozás gyanánt ,a single mellett.
ja s ma 8 mecsből 8 at vesztettem , vagy rs miatt vagy a privát kocsiból fogtam egy vagonnyit ami lehet az én hibám , de holnap vagy valamikor csinálok 1 vidit hátha sikerül elemezni a dolgot.
Na jóccakát mindenkinek kész vagyok 3 napja nem sokat aludtam , csácsá -
tutuhawer
őstag
válasz
feri1014 #1988 üzenetére
hát ha bemész mellé, jó eséllyel megkapod a szándékos lökést sajnos. Meg belső íven a sych hiba miatt.A tanulópénzt én pedig ősszel megfizettem már, amikor is jóval szarabb volt minden, kimondani nem is lehet.... Most minden új sofőrnek szinte könnyű feladata van ahhoz képest. Több futam kell, nem team escape, ez legyen a mottó. A nitró meg mindig jól jön a végén, fel a fejjel, majd jön a fejlesztés, csak menni kell.
-
feri1014
senior tag
válasz
tutuhawer #1987 üzenetére
Elhiszem, hogy nem minden lökés szándékos, de túl gyakran találkozom a fallal. Szűkebb pályákon, pálya részeken a legzavaróbb a dolog, mikor látványosan gyorsabb vagyok, de amint megpróbálok bemenni mellé rámhúzza a kocsit.
Az is tény, hogy nem 2 nap alatt fogok elég rutint szerezni, csak hát eléggé le tudja törni a lelkesedést, hogy az esetek nagy részében nem saját hibámból végzek rosszabb helyen, mint ami elérhető lett volna.Az már csak hab a tortán, ha nagy nehezen nyerek és kipörgetek egy 1x nitró powerupot vagy az ezredik +1 körös okosságot.
-
tutuhawer
őstag
Látom, több probléma is felmerült.
Először is üdvözlöm a visszatérő kollégát, szevasz Nfree. Pár boostos kocsi, pár vizuális hiba javítása mellett a forgalom nem rántja rád a kormányt, azaz mintha ott se lennél, jön tovább fékezés nélkül. Millióknak volt gondja a buta forgalommal, most ezt kaptuk érte. Utólag hozzáteszem a sok panaszkodónak, hogy eddig abban hittem, hogy az ütközésem 90%-a az én hibám, a többi a balfasz traffic miatt történik. Most a hibák 100%-a az enyém, mert a traffic stabil, kiszámítható, nem jön nekem direkt - ha eddig ugyan direkt jött. A jó sofőrök meg tudják szokni, csak idő kell hozzá, nekem egyre jobban sikerül, sírásnak szerintem ezek után helye nincs...
@GTC376 A háttere mindegy, azaz improved, sport vagy tuned. Nyilván egy ugyanolyan tuned erősebb, mint a másik kettő.
@feri1014: A lökdösődés általános probléma, nem mindig szándékos, sőt... Szinkronizációs hibák miatt egyszerűen nem mindig tudod pontosan az ellenfél vagy barát helyét a versenypályán. A sok-sok versenykilométer után már igen. Én pl ma mentem egy kiváló sofőrrel, tegnap is, egy darab ütközés, majd bocs-bocs nem volt, pedig közel mentünk.Multiban egy úgy kell, hogy kinézzen, hogy te figyelsz oda az ellenfélre, és akkor nincs baleset. Engem nem ütnek le soha, érdekes. Több futam kell, figyeld az ellenfél mozgását.
Remélem, mindenkinek válaszoltam. Egész éjjel itt leszek, frissítgetem a fórumot, 10 perc késéssel igyekszem mindenre reagálni
Szerk: én abban is hiszek, hogy a 8000 bósztot nem kártyákra kell költeni, hanem garázsra vagy szíved autójára és annak külsejére. Különb alkatrészeket nyerek privátban - még az ilyen ínséges időkben is. Ma pl egy 6-12-0 motort tettem az audi r8-ba a régi 9-9-0 helyett. A végsebesség nem csökkent, de könnyebben elérem azt. -
NFree
addikt
Na sziasztok ujra itt . Történt valami lényegi változás??? Vagy minden a régi??
-
feri1014
senior tag
Minnél több versenyen vagyok túl, annál inkább felvetődik bennem, hogy mit lehet ebben élvezni? Minden verseny arról szól, hogy ki tud jobban ütközni, ha nem épp egy csaló tűnik el a térképről 2 mp alatt. Már ott tartok, hogy összeszedem a gyémántokat, 1-2 team escape, esetleg pár "zúzós" verseny és lépek is ki.
-
GTC376
csendes tag
válasz
callmeakos #1982 üzenetére
noxwill, ha van pénzed, újra megveheted a packot.
Kérdés a hozzáértőkhöz: Számít az, ha az alkatrészek háttere ugyanolyan színű a kocsiban?
Jelent valamilyen pluszt szerintetek? -
vv5204
senior tag
válasz
SylarHUN #1979 üzenetére
911 GT3-ad van. Az az egyik legjobb, hanem a legjobb kocsi az
NFS World-ben, hogy lehet avval mindig veszteni? A forgalom szar, én is
gyakran szopok vele, vesztek el miatta versenyeket, de tanulni kell.
Gyakorolni az ideális íveket, beláthatatlan bukkanó előtt középen menni
inkább. Az elkeseredés mindig csak rosszabb eredményeket szül. Ilyenkor
érdemes inkább félre tenni a game-t pár napra. Single playerben szoktam
begyakorolni egy-egy pályát... ha ott be tudok érni 1-3.helyen akkor mehet
a multi.
Vagy vegyél egy T1-est, menj vele csomót, aztán egy élmény lesz vissza a
Porsche-hoz. Az A1-em mellett ott egy 200 körüli statos Silvia, amibe átülök
néha pont emiatt.
Egy régebbi profilom mottója: " First or last is same, enjoy the game." -
callmeakos
veterán
Sikerült jól elherdálnom a 8000 boost-ot... XD Jól benéztem az Engine packot és T2 helyett T3 at vettem másodjára meg Engine pack helyett Brake packot vettem... Sebaj... Van előre T3as autóhoz váltó meg Motor
KÉRDÉS: Meglehet venni újra a starter packot és használni is lehet?
-
callmeakos
veterán
válasz
callmeakos #1980 üzenetére
Megoldottam ^^
8000 BOOST becsorrant a papának, kezdődjék a garázdálkodás....
-
callmeakos
veterán
válasz
SylarHUN #1979 üzenetére
Hát igen.... Rendszerint nem magamtól cseszem el ha elcsszem, hanem a rohadt forgalom miatt....
MÁS.....
Ma megvettem a Starter packot.... Juhúúúúú
A kódot úgye bejelentkezés után ide kell beírni?ÉS miután beírtam, ugye az egész cucc ami jár, az hozzáadódik a profilomhoz???
-
SylarHUN
senior tag
válasz
callmeakos #1978 üzenetére
Nekem most már az egész játékkal. Képtelen vagyok nyerni. (8-ból a 9.helyen végzek a versenyek 99%-ban. Nem tudok rájönni mi történt. Ja és képtelen vagyok megszokni ezt a rengeteg traffic-et.
-
callmeakos
veterán
Nem tom ki hogy van vele, de nekem totál ki van a tököm az üldözéseknél a Corvettekkel..... Irracionálisan nehezek. Megkockáztatom, nehezebbek mint a Rhinok.... De persze gyorsabbak mint én..... Állandóan beléjük megyek, és olyan mintha a falba mennék bele.... Ez engem piszokul idegesít. 1-2 napra el is vette a kedvem a játétól...
-
vv5204
senior tag
A kocsi ültetésnek van valami haszna, vagy csak vizuális élmény?
-
-
#21346560
törölt tag
22. szintre lépve megint csalódtam és nem kaptam car slotot..., nektek hány slot van ezen a szinten? nekem 3
-
tutuhawer
őstag
válasz
feri1014 #1967 üzenetére
Az szerintem a lost connection to all opponents hibaüzenet, azaz elveszett a kapcsolat az ellenfelekkel. Nekem este volt most ilyen, és nem tudom, miért, a DIGI ki volt nyomva, újra kellett indítanom az internetet. Legutóbb akkor volt ilyen, amikor kikapcsolta a szolgáltató, de most ilyen elvileg nem lehet
-
feri1014
senior tag
Üdv!
Most toltam egy team escape-et. Elég érdekes dolog történt. Épp az autópályán az alagútban száguldok, majd hirtelen kidob a versenyből, de mint ha semmi nem történt volna ugyan úgy száguldok tovább 200-zal. Csak annyi változott, hogy már nem versenyben voltam. Eltűntek a rendőrök stb. Találkozott már vki ilyennel?
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #1963 üzenetére
skyline és TT? sokat hibáztak? Mert meggyőződésem, hogy ha ugyanazt a tuningot beleteszem a skyline-ba, legyőzöm a sciroccot azonos szint mellett szerintem.Tehát te azt mondod, hogy az ug2-es skyline-t levered a zack sciroccóval?
-
callmeakos
veterán
Én most vettem totál heccből egy Scirocco "Zack" edisönt mivel cash ért is meglehet venni....
Gyerekek az az autó..... Skylineokat meg TT-ket verek vele.... Nagyon durva. Főleg a gyorsulása.... Persze mindig bejön a képbe a "szokásos" Sylvia jobb tuningal ami "persze" elver.... Meglepődtem mitagasás.... -
tutuhawer
őstag
a viperrel is lehet fordulni, csak fura a féke, néha úgy befog, hogy annyira lelassít, hogy nevetséges, de ha a normálisan érkezel a kanyarhoz, ívre lehet tenni, nagyon biztató volt... Amúgy meg csak kicsit mókás, hogy másképpen megyünk egy-egy géppel. Én pl a lotusszal sose szerettem és el is adtam. A 959 sem tetszett, a bérelt géppel 2 futamot mentem, az M3 az Isten számomra, mert elég nagyot küzdöttem érte az elbaszott profilommal. Szóval hiszem, hogy a megbízhatóan forduló, stabil gép is nyerő, még ha nem is húz úgy, mint egy Audi a1 vagy silvia. Jó gép az impreza, de csak annak küldeném, aki szereti...
-
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #1958 üzenetére
Azért azt tök mókásnak tartom, hogy így eltérnek a vélemények egy
típust illetően... ezek szerint nem csak a fényezés, hanem a
vezethetőség is ízlés kérdése.
Amúgy Dodge alatt én Viper-re gondoltam, az a T3-asok szégyene, persze
ez is szubjektív vélemény.Azért ma kicsit büszke vagyok magamra, kanyargós pályákon többször
odavertem LP-640-eseket, meg 911 GT3-makat az A1-esemmel, mivel nem
tudták annyira kihasználni a nagy sebességüket. -
LamerGyuri
senior tag
Nekem van egy Dodge Charger SRT8. Csak a hangja és a feeling miatt vettem meg. Lomha nehéz dög, kanyarodni szinte csak driftelve lehet. Gyémántot szoktam vele gyűjtögetni.
De amikor bemegyek egy alagútba, és körbevesz a hangja...a hideg kiráz! -
tutuhawer
őstag
hát a doddge-hoz képest? Ne bohóckodjunk azért... A dodge gyengesége nem említhető egy lapon semmivel, a subaru istenien fordul, jól ugrik, nem csúszik, csak éppen minimálisat, 3-as ültetést kapsz hozzá. szóval a subarut így elnézni....
3 héttel ezelőzttt? Én május vége óta használom, azért egyedi a szélesített bodykit rajta... Akkor is ilyen volt már, jól fordul/tapadt/ugratott, a hangja is Isten persze, ezek miatt tartottam meg, immár örökre. Edddig 3-at adtam el belőle.
250+130+160 000 dollár értékben összesen
szerk: a két nissan gtr, az r34 és az r35 inkább a profiknak való kategória, a subaru abszolút könnyen vezethető gép. Bárki oda teszi, ahova akarja, a forgalmat is lehet vele kerülgetni simán -
vv5204
senior tag
válasz
#21346560 #1955 üzenetére
Nagyjából ahhoz hasonló, ha mégis állást kéne foglalni -szvsz- talán a
Subaru jobb egy picit.
Tudod mit!? Szerezz be egyet és oszd meg velünk a tapasztalatodat!(#1954) tutuhawer
Kábé 3 héttel ezelőttre. Nahát, nem gondoltam volna, hogy azóta ilyen
nagyot változott.GTC376
Haveromnak van egy ilyen szekér (valódi), kábé 4.8 alatt van százon az
övé és ritkán akad legyőzőre. A hangja az aszimmetrikus leömlők miatt
olyan darálós, szebb, mint egy Porsche-nak. -
tutuhawer
őstag
Pedig nem vagyok ám jó sofőr, én látom, tudom. Arra kérdezek rá, hogy "a kerék elfordításának sebessége lassú" dolgot milyen dátumhoz kötöd? Mikor tapasztaltad ezt? Azért kérdem, mert most ez az erőssége a gépnek, és alkatrészek nélkül is ez volt, mert lassanként építette, fel.
-
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #1952 üzenetére
Szerintem azt tegyük hozzá, hogy a WRX STI profiknak való, mint te.
Nagyon fel kell partozni ahhoz, hogy nyerni tudjon vele egy átlagos
játékos. A 2 profilommal összesen több, mint 1000-et versenyeltem,
de kábé 1 kezem megszámolom hányszor láttam Subarut nyerni.
A kerék elfordítás sebessége lassú, én állandóan falnak mentem
kanyarokban. Az, hogy te elkened vele a mezőny szája szélét azt nem
kétlem. -
tutuhawer
őstag
válasz
#21346560 #1951 üzenetére
Ittam egy kicsit, de a kerékpáron a szél kifújta belőlem, mire ideértem, sima ügy. A pályán viszont úgy mentem, hogy buta voltam egy kicsit. 8. rajthely, perfect start, slingshot, juggernaut, első kanyar simán az enyém, utána ők fejreálltak, és csak oda kellett figyelni kicsit. Ami nem sikerült, mert a buszpályaudvaron megpörögtem, de még úgy se volt a térképen ellenfél sem... Subaru Impreza WRC
szerk: tesóm szemétsége miatt el is késtem egy kicsit, de még a vihar előtt megoldottam a szabadtéri feladataimat... -
tutuhawer
őstag
válasz
#21346560 #1948 üzenetére
ha a fordulékonyságra kérdezel, részegen, munkába indulva is megmondom, nem az a gyengéje. Az az erőssége a subarunak - nekem van is egy... A gyorsulást kell frankón építeni, ha használni szeretnéd. Ellenben sylarhun válasza is OK, nem könnyű vele mindig nyerni, de az esélyed meg lesz, a tanú én vagyok. Lehet vele nyerni, mert a gép úgy sorsol ellenfelet neked. Nyerek a subaruval is, biztató, szóval építem a vasat
szerk: én imádom vezetni a subarumat, amit most már 6-12-0 motorraal tuningoltam - más kérdés, hogy így sem gyorsul jobban , de akkor is Isten a hangja, és abszolút biztató, ha jó pályán mész vele -
sunny84
senior tag
-- jó nagyot az uraknak , ma este még leszek .. de vasárnap reggeltől számítva 1,5- 2 hétre eltűnök ....
csak jeleztem mielőtt eltűnésem körül olyan kósza infok lennének hogy fejre álltam
az újra módosított hondámmal .. ..
#1937) werevolf593 velencei tó ..jó hely fasza honda mettek szoktak lenni , balcsira meg majd lehet benézzünk amit múltkor beszéltünk, ajánlottál a world-ban ...
na még 1 x szevasztok .. majd jelzek ha újra leszek
üdv mindenkinek
-
callmeakos
veterán
válasz
SylarHUN #1940 üzenetére
Bevallom férfiasan nekem is néha szúrja a szemem a fizetős dolog. De nekem nem is a játékosokkal, hanem magával a rendszerrel van a gondom. Mert persze magától értetődik hogy még ha ingyenes is a dolog, valahogy támogatni kell a fejlesztőket...
De nagyon sok minden csak Boost-ért érhető el. És sajna én pont nem az vagyok, aki havonta több ezer forintot tud áldozni csak boostra. (Ehhez mondjuk hozzá tartozik az is, hogy itthon jó drága a BOOST) Mondjuk én hétfőn vagy kedden megveszem a StarterPackot, abból a 8000 boost-ból felpumpálom rendesen a Lotusomat hogy amíg 40es szintig nem tornászom fel magam addig elmenjen a kicsike...
-
SylarHUN
senior tag
válasz
werevolf593 #1939 üzenetére
Bevallom, nem tudom miért van ez a "fizetős" játékos ellenszenv!
Nem mindenkinek van napi 10 órája arra, hogy szépen apránként fejlődjön, ezért aztán fizet.
Azt ne felejtse el senki, ha nem lennének fizetős játékosok, akkor már régen nem lenne ez a játék és nem lehetne szidni őket.
-
werevolf593
tag
válasz
callmeakos #1938 üzenetére
Na ja, lehet gyalázni a fizetősöket a begyakorolt pályákon....
-
callmeakos
veterán
A Z4 GT3-ra visszatérve az elmúlt fél órában kettőt is rommá vertem az Elisem-el.....
-
werevolf593
tag
Szevasztopol!
Ismét lenne pár észrevételem, de ezek csakis a saját véleményemet tükrözik, 1 hete játszó, pénzes vérpistikék ellenvéleményére nem vagyok kíváncsi....!
- A játék frissítése kiszámítható lett, a Hot Pursuit-ból nyomják majd át folyamatosan az autókat, csak győzze valaki pénztárcával....új játékmód óne...,.csak boostos újabb autók....
- Nagyon sok lett az idióta véresszájú pistike, akik leugatnak mindenkit..., 3 mondat után, nem győzöm őket blokkolni a cseten....(mondjuk ez tényleg ingyen van...
)
Ami a legfontosabb, a Velencei Tó, és a Balaton is egy utolsó fűrdésre alkalmas idén, használjátok ki!
-
-
sunny84
senior tag
a 911 gt3 és a murci , sokkal jobb a z4 gt3 nál , gyorsulásba odabasszák , meg amúgy is , ..én pl m3 al sok z4gt3at kalapálok..
, sztem a z4gt3 at visszafogták mint a 959et ...
-- ennyi ezek a tények.. --
-
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #1929 üzenetére
Mint fentebb említettem a T3-asok királya -szvsz- a Z4 GT3.
Itt most pusztán az autó viselkedésére gondolok, nem arra, hogy
tetszik-e, vagy sem. Kiba dúrva porszívó hangja van és közel úgy lehet
irányítani, mint az Elise-t, még a 911 GT3 sem ér fel hozzá.
Ha egyszer veszek starter pakkot tuti benevezek egy Z4 GT3-ba
és letolok mindenkit. -
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #1921 üzenetére
Tesztelve. Csalódás. Egyenesben megy, mint a többi T3-as, kanyarodni
viszont nem tud, a iránybillentyű lenyomása után komótosan,
nagypapásan kezdi fordítani a kerekeit. A hangja persze szép. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #1926 üzenetére
épp ezért lesz érdemes olvasgatni a már 99%-ban kész oldalunkat, ami a qwqw utáni új éra legkomolyabb képviselője. jó sok infó lesz összeszedve alkatrészekről , autókról, pályákról. Külföldi és hazai nagyágyúk okoskodását, de főleg tapasztalatát várom majd. Pár ezer multiplayer futamot megpróbálok odacsaábítani, a prohardver olvasóit is szívesen látjuk, akár csak egy bemutatkozó bejegyzés erejéig is, mert a cél a magyarok megismerése lesz, mint ahogy a qwqw is erre szolgált anno...
szerk: a hsz lényege az, hogy a lotusod tuningjához is kapsz majd információt -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #1924 üzenetére
én egy frankó 4-6-9-es felfüggesztést kaptam, amit épp a toyota suprába terveztem, majd olvashatod később, hogy miért...
De addig is villogok kicsit, legalább a csalók mellett legyen egy kis örömködés is:
szerk: az 1000. győzelmem a nagy profilban, a hányatott sorsú nagy profilban, amit hónapokig hagytam abba november után, amiben szarok a sofőrképességek is kicsit... -
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #1922 üzenetére
jaja , de azért azt írni, hogy tervezett karbantartás, az arcátlanság. Én meg beszartam megint, hogy lenyúlták a szar karakterem, mert ma este jó őár csalóval versenyeztem, de mindig csak ezüstöt kaptam
-
callmeakos
veterán
Dik má megint szervergond
Most éppenséggel lekapcsolták őket........ -
callmeakos
veterán
Végre a jó öreg SLR McLaren is bekerült a játékba. Nem is tudom hogy hagyhatták ki eddig. Aki teszteli ad majd infót róla???
-
beavisx2
csendes tag
tényleg szép az a porsche , nekem sajna nincs érzékem az ijenhez mellesleg a korábi munkáid is belevalok!!!
-
sunny84
senior tag
(#1907) tutuhawer : oks
, 240sx jó ellene
#1909) vv5204 : pedig az a1 ed még nem komoly.. z4 el is simán kiállok ellened a 003 as profilomból..
-
vv5204
senior tag
válasz
beavisx2 #1908 üzenetére
Ebben van azért valami... mióta megvan az A1-em a legbrutálisabb 300-as
Silviákat, 240SX-eket, 500, 600 feletti statos Lambókat, M3-akat,
400 feletti Z4-eket dobálja be multiba és sokszor vért izzadok a
középmezőnybe jutásért. A race és pro cuccok nagyon kellenének a
csöppségre. De előbb-utóbb meglesz az is. -
beavisx2
csendes tag
gen kinek mi fekszik de én még mindig a z4 el nyerek sok versenyt és a1 eket eszek regelire
-
1NST1G8R
senior tag
válasz
sunny84 #1905 üzenetére
Valszeg megveszem a starter packot hamarosan mert kene meg hely kocsiknak meg ugye a login para is eleg idegesito es nemhiszem hogy meg fog szunni... T2be meg majd veszem az A1-es Audit mert a Z4-et hiaba huztam fel, a 240sx-el meg mindig jobb koroket megyek, A1-nek meg nincs ellenfele.
-
1NST1G8R
senior tag
T3-as Skyline-t erdemes venni? Probalta mar valaki?
-
sunny84
senior tag
ezt trainer nélkül is megtudhattad volna , ha kérdezel a nagyoktól
... hogy mi a jó verda
sajnos hiába mondod hogy találtál ilyet de már nem használod , csak 1x i volt...
ebbe a topicba több nagy ágyú is belenéz ám , aki nincs is regizve a ph-n ..elolvassa mit írtál és lesz 1 véleménye ( ük )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 5320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1145G7 8/256 FHD IRIS Xe
- Apple IPad pro 12.9 4th gen 256GB wifi+sim 97%-os Gyári akku
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. Virtuális szemüveg.
- Dell Precision 3580 i7-1370P//32GB DDR5 RAM// 1TB SSD/ RTX A500
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest