- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
$p@rr0w #70899 üzenetére
Mondjuk én vállalkozásként biztos hogy nem a nehezen elszámolható feltöltős előfizetéssel indítanék. De ha a fejedbe vetted, akkor a legolcsóbb talán a bluemobile 33 Ft-os percdíja. Ha mégis a normálisan elszámolhatóbb postpaid előfizetést választod, akkor meg hűség nélkül ott a dpi alap a Telenyomortól. Ez utóbbi flottás, tehát a flottás topicban találsz róla több infót, meg kapcsolattartót is, aki egy-két hét alatt beléptet a flottába. Nekem mindegyikhez csak előfizetőként van közöm...
-
$p@rr0w
őstag
Azt szeretnèm megkèrdezni hogy: melyik mobilszolgaltatot erdemes valasztanom ha indulo vallalkozasomhoz telefonhivasokat bonyolitanek elso honapokban, feltoltokartyas formaban? Ha kesobb beindul elofizetest kotnek mobilnettel is.
-
MrSealRD
veterán
válasz
bihariszabi #70896 üzenetére
A szövegértelmezés nem az erősséged.* Nem kőkobaki vagyok aki kőtáblára írogat. Nem volt online azonosítóm amit megjegyezzek. Nem volt eleve semmilyen jelszavam. Érted? Feltudod fogni?
Mellesleg bankszámlaszámom, taj számom, és még egy rakás egyéb azonosítót meg kódot tudok és kell is tudnom fejből... Azon "sértődöm" meg, hogy felteszek egy kérdést, de valahogy csak kevés alkalommal kapok választ. Helyette ilyen hülyeségekbe kell belemenni.Amúgy a lakcímkártyám meg a személyim az kvázi a napi felszerelés része, nem dísznek tartom. *Már írtam, hogy HA már egyszer felírták róla az adataim, akkor akár telefonon is be tudnának azonosítani...
Jó ég...
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
MrSealRD #70894 üzenetére
Ezt értem, de te semmilyen kódot, vagy azonosítót nem vagy hajlandó felírni, vagy megjegyezni, viszont ha mondjuk semmilyen azonosítási rendszer nem lenne és valamelyik kollégád felhívná az ügyfélszolgálatot és kötne a nevedben egy havi 10 ezres internetcsomagot -mert lehet ilyet is pont az ügyfelek kényelmére-, akkor te lennél a legjobban megsértve. Itt minden azért van így csinálva, hogy téged, engem mindenkit védjenek. Én tudom az azonosítómat, meg az internetes belépési kódomat is, így mindent meg tudok oldani otthonról, vagy egy sörözőből kényelmesen. És ehhez csak 2 kódot kell megjegyezni. Itt nem megsértődni kell, hanem megérteni. Amúgy javaslom, hogy mivel csak személyesen tudod ezeket megoldani, ha már bent vagy, csináltasd meg az online kódot és az azonosítót. Ja és ne lepődj meg, kérni fogják a személyid meg talán a lakcímkártyád, szóval vidd el. Ja és nem kib@szásból kérik, hanem hogy ne tudjon más a nevedet bemondva kihozni 3 db iPhone 6S-t.
-
savoo
addikt
Sziasztok!
feburár 10-én lejárt az előfizetésre szóló hűségem. Music XS csomagban vagyok, aminek a 2 éves periódusa valamikor az ősz folyamán járna le. Diákom már nincs egy jó ideje. Az a kérdés, hogy ha én most veszek esetleg egy telefont ugyan ebben a csomagban (a webshop felajánlja), és ősszel letelne a 2 év, akkor van kötbér vagy nincs kötbér? Tudtommal ilyenkor automatán átraknak move xs-be, vagy valami ilyesmi alap csomagba. Vagy a telefon vásárlásnál bekérnék a diákot megint?
-
MrSealRD
veterán
válasz
bihariszabi #70892 üzenetére
Nem, mert nem használom. Ezért kérdeztem, hogy milyen lehetőségeim vannak...
Mellesleg onnan kéne tudnia, hogy mikor voltam bent a nevemre venni a kártyám, akkor a személyes adataim bevitték a rendszerbe... Csak tudnám mi a francnak akkor.Úgy tűnik személyesen kell intézni...
Azért köszi mindenkinek. -
MrSealRD
veterán
3-szor elrontottam a PIN kódom. Most PUK-ot kér, de nincs kéznél a papír amit kaptam anno. Telefonos ügyfélszolgálaton meg lehet ezt oldani, vagy személyesen kell befáradnom valamelyik T-be?
-
talamasca
senior tag
válasz
#73820095 #70885 üzenetére
Nem a T-t védve, de tényleg csak a sztori egyik oldalát ismerjük...
Én nem is mentem volna be pl. üzletbe, hanem rögtön egyéni elbírálást kértem volna írásban, udvariasan.
Nagy eséllyel megadnák.Más:
Nem ismerjük, hogy milyen kedvezményekkel lett vásárolva a 2. szám. (Társkártya, stb...)
Nem tudjuk, hogy milyen készülékkel lett vásárolva. Nézzük pl. azt (ha már itt a mobilarénán beszélgetünk), hogy kedvezménnyel lett egy iPhone 6s, Samsung G Edge, stb. értékű telefon. A cikkben a hölgy erről egy szót sem ejt. Annak a kedvezményét ki "nyeli be"? Ráadásul, amennyiben ez az eset áll fenn, az előfizető helyében értékesíteném a telefont és a maradék összeggel kipótolva szépen rendezném a tartozásom feléjük.
Ez is egy megoldás.
De tényleg nem ismerjük az érem mindkét oldalát. -
#73820095
törölt tag
válasz
ForRedGlory #70883 üzenetére
Ha ilyen lett volna a hozzáállás, sztem nem ilyen szösszenet születik.
-
Zeki
nagyúr
válasz
dragsterman #70882 üzenetére
Biztos technikai malőr, a bluemobile.hu 333megája lehet idekeverve.
490-ért az a bestbuy átmenetileg.Nem tudom ők meddig csinálják, a tescomobile is bedobta a törölközőt.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
#73820095 #70875 üzenetére
1. Ez csak a tortenet egyik resze.
2. Nagyon sok embert tudnek mondani, akinel engedelyeztem a kotbermentes megszuntetest, ha ilyes eset allt elo.
3. Kettes pontbol kovetkeztetve, rohadtul nem az az altalanos, hogy ilyenkor az ugyfelnek kuss, csak ertelemszeruen az nem fogja kozhirre tenni, hogy milyen rendes a Telekom, hogy engedte megszintetni a szolgaltatast.
Legutobb valami 80+ ugyfel kerte az egyik szamanak megszunteteset mert a 70+ felesege elhunyt. Ez az a kategoria, amikor nem szabad pl elhajtani senkit...
-
dragsterman
csendes tag
Nem tudjátok, hogy a NetPlusz S mobilnet megrendelése után miért 333/200 MB-t ír a Telekom mobil app/online felület?
Sőt megrendeléskor is 333 MB-t ír, de utána 200 MB-ról csökken a felhasználható érték. -
nash2
tag
válasz
Soulfly842 #70880 üzenetére
Végigolvastam amit írtál, és az írásjeleket is tudom értelmezni köszi...Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a szolgáltatók profitéhsége lassan mindent felülír, beleértve az alapvető emberi normákat is. Ennyi, nem kell többet belemagyarázni, nincs it semmilyen támadási felület. Adnak a szolgáltatók és az ügyfelek egyaránt maguknak enélkül is épp eleget.
-
Soulfly842
addikt
Fogd visszább a habitust. Felesleges.
1, leírtam azt, hogy mi az ami a szolgáltató jogkörébe esik hivatalosan, s azt, hogy ha pl. hat előfizetés van az elhunyt nevén a Telekom akkor sem vizsgálódik, hogy tényleg ő használta-e mindet (ő ezt milyen jogon tenné meg...).
2, kali írta, hogy nehezen tudja elképzelni, hogy valaki ezen próbál nyerészkedni. S csak leírtam, hogy találkoztam már ilyennel, s amikor logikai öngólba ment bele az illető, s erre felhívtam a figyelmét - akkor csak nevetett rajta. - sajnos ilyen létezik. A szöveg több részből állt, de te erre a töredéknyi bekezdésre élezed ki az egészet.
3, Egy szóval olvasd át újra, s értelmezd - kicsit összefolytak a sorok. Egy szóval nem is írtam arról, hogy ne lenne még ilyen helyzetben is - amit fent idéztek - gyakorlati példa arra, hogy valaki lemondja színtiszta méltányosságból a szolgáltatást. Más szolgálatónál van olyan, hogy ezernyi élethelyzettel nem foglalkoznak, de a Telekom pont egy olyan ellenpélda, aki a gyakorlatban is ezernyi ügyet kezel - reklamációs jogalap nélkül - pusztán méltányosságból. Az érzelmeinknek lehet egy olyan furcsa fátyla, ami néha megnehezíti az értelmezést. Nem kell ebben most támadási felületet keresni, ez felesleges. S ez nem az írásjelek számosságán múlik. -
válasz
Soulfly842 #70877 üzenetére
az "szép", ha valaki már a gyakorlatban is hasznot próbál(t) ilyen téren húzni más halálából...
-
nash2
tag
válasz
Soulfly842 #70877 üzenetére
A gond az, hogy ilyen esetekben jöhetne szóba a méltányosság (hiszen a közeli hozzátartozó halála nem csak érzelmileg, de anyagilag is romba döntheti a család maradékát), de pont ez az ami ismeretlen fogalommá vált !!
A szolgáltatók mentalitását leginkább a zéró tolerancia kifejezéssel lehetne leírni !!!
Milyen nyerészkedésről van szó ? Amikor egy ilyen szomorú esemény rengeteg és azonnali költséget jelent ? -
Soulfly842
addikt
válasz
#73820095 #70871 üzenetére
Ilyen esetben sajnos nincs mit tenni.
Fordított helyzetben - ha pl. az előfizető nevén van hat előfizetés - akkor a Telekom nem vizsgálódik. A körülményekre való tekintettel akár mind a hat előfizetést lemondhatja az előfizető közeli hozzátartozója. Kötbér kötelezettség és extra kitételek nélkül (halotti anyakönyvi kivonattal, csak az átíráshoz kell a hagyatéki).
Van egy szabályrendszer, s nem csinálnak belőle problémát, hogy "ugyan, egy személy miért használt volna hat darab előfizetést"... Nem vizsgálóidk ilyen helyzetben a Telekom. Fordított helyzetben (ha egy harmadik fél nevén van a kapcsolódó előfizetés) sajnos ez nem vizsgálható.
"bár olyan esetről még nem hallottam, hogy valakinek még a hozzátartozója halála sem szent, de a mai világban semmin sem szabad csodálkozni, sajnos..."
Én sajnos nem csak hallottam, hanem találkoztam is ilyen helyzettel. Próbálta még azt is eljátszani, hogy - a névazonosság okán - ugyanannak a nevére szól a szolgáltatás (idősebb X.Y, Ifj. X.Y), de nem sikerült neki.
Saját családtagjának a halálából űzött így gúnyt, ezzel próbált nyerészkedni.. Elszomorító az ilyen. -
válasz
#73820095 #70871 üzenetére
a hűség...stb. kapcsán, az előfizetői szerződés megszüntetésekor felmerülő jogkövetkezményektől a szolgáltató csak az előfizető halála esetén kell, hogy eltekintsen.
az ilyen történetekkel az a baj, hogy csak az egyik fél elmondása olvasható, pedig mindennek (legalább) két oldala van.
az ügyintéző ilyen esetekben fokozottan legyen udvarias, megértő, körültekintő...stb., de még ha szomorú is, jogilag valóban adott a helyzet, az előfizető oldaláról nem indokolt direktben adott előfizetés jogkövetkezmények nélküli megszüntetése, legfeljebb méltányosságból teheti meg a szolgáltató, ha indokoltnak látja, azt pedig tudja vizsgálni, ha nagyon akarja - ilyenkor kell "köszönetet mondani" a sok trükközőnek, akik különböző mondvacsinált indokokkal akarnak kibújni a jogkövetkezmények alól, bár olyan esetről még nem hallottam, hogy valakinek még a hozzátartozója halála sem szent, de a mai világban semmin sem szabad csodálkozni, sajnos... -
nash2
tag
+1
Ez csak azt mutatja, hogy az aktuális ügyintézőben nem volt egy szikrányi emberség sem. Ha a történet igaz, innen is gratulálok, ilyenekből szokott lenni a hónap/év dolgozója.
-
Vangelis
félisten
válasz
radio100jozs #70872 üzenetére
De miért nem mondta azt az ügyintéző, hogy megbeszéli a felettesével vagy ír a háttér osztálynak, hogy ez a helyzet.
Nem hinném, hogy nem oldották volna meg valahogy.De nem kellett volna kegyelet sértőnek lennie,.... mégiscsak emberek vagyunk.... nah jó nem mindenki mint a mellékelt ábra mutatja.
-
radio100jozs
őstag
válasz
#73820095 #70871 üzenetére
Szokásos hisztériakeltés, mert az előfizető él és "virul", így mi lenne akkor az indok a kötbér nélküli felmondásra? Semmi. Az nem bizonyít semmi, hogy azt mondom, hogy a másik előfizetést xy használta, mert az senkit nem érdekel, és jogosan, mert az előfizető személye a lényeges ebben a szerződéses viszonyban, azaz van A és B szerződő fél, és itt semmiféle olyan körülmény nem következett be, ami indokolttá tenné a szerződés ilyen irányú kötbér nélküli felmondási jogát.
-
#73820095
törölt tag
-
Ateszpapa
addikt
válasz
Soulfly842 #70863 üzenetére
Pedig azt hittem, ez is jelent valamit a háttérben megy a fejlesztés és talán így is jelzik a cellákat.
No, akkor csak figyelmetlen volt aki beüzemelte, vagy csak beragadt a caps lock.
-
Soulfly842
addikt
Ajánlom a figyelmetekbe, szerintem nagyon megéri.
Domino feltöltőkártya közel 200E egyenleggel, 39990 Ft-ért:
Érintettségem nincs benne, s a fórumozót sem ismerem. Nem reklámnak számom, de az oka a tranzakciónak számomra egyértelműnek tűnik. Rendben van ez szerintem
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
tatararpad #70858 üzenetére
Nálunk is van elfogyott NetPlusz S, s nincs felfüggesztve.
Próbálj meg egy e-mailt elküldeni vagy valami messengeren üzenetet küldeni.
Van net csak rendesen be van lassítva. -
tatararpad
őstag
A Telekom miért függesztette fel a netplusz s mobilnetet limit elérése után? Lassítva de mennie kéne, honlapon is ez van írva, vagy lemaradtam valamiről?
-
Ateszpapa
addikt
Szerintetek miért lehet az, hogy a Telekom HU helyett TELEKOM HU van írva egyes helyeken?
Vajon mi lehet, új fejlesztés?
Az utóbbi egy hétben figyeltem fel rá. i6s a készülék. -
válasz
ForRedGlory #70855 üzenetére
bármelyik lehetséges.
saját részre nem jellemző (szerencsére) a garis ügyintézés, de ha belefutnék esetleg, akkor is inkább direktben a gyártói/szerződéses szervizzel intézném, már csak a gyorsabb átfutás miatt is. -
musli26
tag
válasz
313313 #70847 üzenetére
Muszáj volt átvennem mert a hátizsákot hónapok óta vadászom.
A bonyolult az ,hogy Anyós nevén van a flottás csomag és én is benne vagyok.
De ahhoz ,hogy visszavigyem neki is ott kell lenni.
Elviszem a tokot.
Azon kívül mit vigyek?
Mert a pick pack pontnál csak egy blokkot kaptam semmi más.
Vagy még nyomtassam ki a rendelést a netröl?Köszi
-
Soulfly842
addikt
válasz
dedike #70848 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik egyébként. Nagyon odatették magukat Samuék...
A gyári tartozékok is tök jók lettek:
[link]A leather Cover bíztatónak tűnik, s a keyboard Covernek is biztosan meglesz a célközönsége.
(#70840) Soulfly842
Cutár=futár. a mobil-gépelésnek is megvannak az átkai
(#70849) Mennali
1777-es számon a kettest nyomogasd többször a megfelelő menüponthoz (korábban így volt, szerintem azóta nem változott)
vagy a *111# -es USSD kód alatt is próbálhatod.
Csak óvatosan, mert miután bekapcsoltad, azt követően csak feltöltésenként egy számot módosítani!
-
válasz
Soulfly842 #70835 üzenetére
Este 20.57-kor megrendeltem, ma reggel már hívtak is, 8-ára ígérték a kiszállítást....
(Legalább meglesz a nőnapi ajándék a feleségemnek.
)
-
313313
addikt
-
musli26
tag
Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Rendeltem tőlük interneten.
Egy táskát meg egy telefon tokot.
Na most elnéztem a telefontokot és S4 helyett S4 mini tokot rendeltem.
De későn vettem észre és már kiszállították a pick pack pontra.
Mit tudok tenni?
Ha visszaviszem a helyi boltjukhoz ott átveszik ha nincs kibontva?
Elvileg visszaveszik 8 napon belül.
De a elküldés díja gondolom 1000ft.
Vélemények?
Köszi -
válasz
Soulfly842 #70844 üzenetére
okés, megkeresem majd az utolsót, mert teljes pontossággal nem emlékszem a dátumra, simán lehet, hogy akár több hónapos az utolsó ilyen, de november végén még rémlik.
-
válasz
Soulfly842 #70840 üzenetére
ehhez képest, a szervizes szekció megszűnését követően is írtak többen olyan tapasztalatot a fórumon, hogy felkínáltak számukra/kaptak cseretelefont.
makoss; szia, domino esetén nem sok kedvező ajánlat van, de itt nézelődj; link
-
makoss
veterán
Üdv!
Tudnátok ajánlani olyan kedvező díjcsomagot amivel 1 hónapig netezhetek itthon illetve külföldön?
Márciusra kéne csak, és kártyás T-mobile telóra. -
Soulfly842
addikt
Nem sok üzletben, hanem mindenhol megszűnt. Ez irányú kötelezettség bár sosem volt - A Telekom sok-sok éven át fenntartotta ezt a szisztémát, ami már amiatt sem működne most már, hogy cutár viszi házhoz szervizelést követően a készüléket. Indokolatlan logosztikai körkörös futamok lennének ebből...
(#70839) Keem1
Előrehozott készülékcsere továbbra is van - arany, ill. Platina kiemeltség esetén - de csak 21 hónap leteltével.
-
Keem1
veterán
válasz
Soulfly842 #70835 üzenetére
Olyan szinten jó az időzítés (amellett, hogy ez most az S4 óta az első Samu ami tetszik), hogy közben ha jól számolok, már túl vagyok a 18 hónapon, ha még él az előrehozott készülékváltás, elvileg már cserélhetnék is.
Más kérdés, hogy szerintem most még nem fogok (hacsak nem érzek késztetést a VR szemüvegre).
-
a gyakorlat eltérhet üzlet, de akár még ügyintéző függvényében is.
rákérdezel, ha az illetékes nem mondja magától, aztán kiderül, hogy van nekik és tudnak adni, vagy sem.
sosem volt kötelező adni, de attól több üzletben tartottak és adtak, ha volt épp bent náluk, viszont sok üzletben megszűnt a cserés készlet, amikor megszüntették a szolgáltatós szervizes szekciót, de nem mindenhol, mert van olyan tapasztalat, hogy azóta is adtak valahol, máshol meg nem, szóval a szerencsén is múlhat, hogy hová és mikor viszed be a telefonodat.
milyen gyártójú telefonod van? mert bizonyos esetekben, sokkal gyorsabb lehet direktben a gyártói szervizen keresztül intézni a garis ügyet. -
HF77
őstag
válasz
szabogabor10 #70834 üzenetére
mert hogy ma vinném a telóm szervizbe de ebben micro sd kártya van, más telóm meg nem kezeli....általában kérni kell, vagy esetleg maguktól felajánlják..?! mi a gyakorlat, lehet tudni..?!
köszi
-
foxymaci
senior tag
válasz
Soulfly842 #70835 üzenetére
a leírást még átnézhetnék, mert van egy két fura mondat.
-
Soulfly842
addikt
Éjfél óta megy a Samsung Galaxy S7 rlőrendelése
-
-
HF77
őstag
sziasztok
arra lennék csak kíváncsi, jelenleg tud-e valaki arról valamit, hogy egy javításra leadott telefon esetén, manapság cseretelefont még adnak-e??
köszi
-
attiati
veterán
A domino feltöltési kedvezmény nem beszélhető le telekomos vezetékes hívásra?!
Csak annyit írnak a hirdetményben, hogy hálózaton belül beszélhető le.
Értem én, hogy a vezetékes az nem 30-as szám, de attól még az egész hóbelebanc ugyanaz a tulajdonos! -
ahol van és jellemzően nem nagyon terhelt a 3g, ott egyszerűbb felhasználásra az is elég, valahol 20 Mbps környékén is simán tud, de egyrészt sok helyen csak 2g és 4g/lte elérhető az országban, másrészt ha valahol sokan lógnak és használják/terhelik viszonylag kis területen a hálózatot/cellát, akkor a 3g inkább belassul, a válaszidő megnő, akár látványosan/érezhetően is nehézkes lesz használni, amíg mellette a 4g/lte probléma nélkül pörög.
nagyobb rendezvények helyszínén szoktam ezt leginkább tapasztalni, ott jellemzően látványos a dolog, hogy a 3g akár 1-2 Mbps sebességre is beesik, de ami a nagyobb gond, hogy a válaszidő az egekbe szökik és még a normál böngészés is problémás lehet, csak sokadszorra töltenek be az oldalak...stb., a 4g/lte meg nem lesz annyira problémás, mert sokkal több tartalék van benne.
régebben még arra is ráfogható volt részint a különbség, hogy nem mindenkinek van 4g/lte képes díjcsomag és/vagy telefon, de mára már szinte mindenkit felengednek a 4g/lte hálóra és az azt tudó készülékek száma is jelentősen megnőtt, így főként a sebesség és terhelhetőség tekintetében mutatkozik meg a 3g kontra 4g/lte különbözete.dedike;
-
-
válasz
szabogabor10 #70823 üzenetére
Áh...nem lett az túltolva, csupán kali ismét megpróbálta felhíni a figyelmet arra, hogy az egyénen kívül más egyének is vannak világon, és nem csak a saját érdekeit kell az embernek figyelembe venni, hanem a másikra is figyelemmel kell(ene) lenni mindenkinek...
-
válasz
Bornie127 #70816 üzenetére
példákat írtam, amiben az általad említett 400 GB/pár nap is szerepel, de ahogy te nem, úgy én sem erre, hanem mellette említettem meg a torrentet, mert azt más írta, akinek a hozzászólására válaszoltam.
az sem igazán jó kifogás/indok, hogy valahol van olcsó és gyors vezetékes internet, máshol meg nincs, mert ezzel az erővel ezer másik hasonló témát is lehetne említeni, amiben valaki elönyösebb vagy hátrányosabb helyen lakik...stb.
valakinél csak átment azért, hogy nem feltétlenül a szolgáltatót védem, - hiszen én is csak egy előfizetője vagyok -, akinek meg nem és szanalmasozik...stb., annak lelke rajta...
az is teljesen más lapra tartozik, amikor néhányan próbálják belemosni a szolgáltató elleni ellenszenvüket/sérelmüket.CineDOG1; a legalacsonyabb sebességű csomagban nem feltétlenül látni eltérést, már ahol 3g is van és nem csak 4g/lte, kivételt képezhet, ha terhelt adott 3g cella, mert akkor az jobban belassul, de válaszidőben már nálad is meglátszik a 4g/lte jobbsága.
-
Kissé túltoltátok ezt az etikussági kérdést. Próbáljatok ezen túllendülni. Köszi.
-
ANDROID???
addikt
válasz
South Velen #70819 üzenetére
Etikus, csak új előfizetőknek dolgok...
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
South Velen #70819 üzenetére
Csakhogy nem a szolgáltatót védte, hanem a többi usert. Lefordítom más nyelvre. Régen nyáron nem volt akkora víznyomás este, hogy beindítsa az átfolyós vízmelegítőt, így nem tudtam fürdeni. Azért, mert a sok paraszt locsolta a füvet este. Ugyanez van az internettel. Ha Jakabka ingyé tötikézi torrenten mobilneten a Batman 9-et, akkor más nem tud dolgozni vagy egyéb dolgot letölteni, pedig teljes árat fizet érte egy nagyobb internet csomagban, Jakabka meg 190 forintos netplus S-t vásárolt és abból is elhasználta már a 200 megát. Légy olyan, mint Tóbiás. Tóbiás nem terheli a hálózatot, ha tudja jól, hogy elhasználta már a 200 megáját. :-D
-
#73820095
törölt tag
válasz
South Velen #70819 üzenetére
A profitorientált üzletpolitikát hagyjuk, amíg szabályos, mégha hülyék is a törvények...
De az, h a tré minden alkalmat megragad, h szó szt meglopja az ügyfeleket, és az ezeket a lopásokat igazoló bizonyítékokat természetesen eltünteti, csak a szűk családban 2 ilyen történt, és akkor még nem számoltam az ismerősök eseteit. Ráadásul biztos forrásból tudom, h hogyan oktatják a helpdeskeseket csalásra... Akkor is, ha egyesek szeretnék mindezt letagadni, EZ a valóság a trénél...
-
South Velen
addikt
válasz
Bornie127 #70816 üzenetére
Nekem is valami hasonló jutott eszembe. Etika kérdés lol. Szegény telekom. Bezzeg, ahol digi/upc is jelen van a szolgáltatói területen, ott olcsóbban adja ugyanazt a netet, amit amúgy pofátlanul drágán ad T-Home only szolgáltatási területen. Mert hát ő ilyen etikusan kihasználja a népet. Nincs ezzel baj amúgy, mert majdnem minden cég profitmaximalizálásra törekszik, de itt etikával dobálózni, ráadásul a szolgáltatót véde szánalmas.
-
Zeki
nagyúr
Telekom 10/2-es mobilnet Domino Surf csomag
3G4G
-
Bornie127
aktív tag
Nem büszkélkedtem, viszont nem látom, hogy a 20gb-s letöltés posztra is válaszoltál volna, ellenben az enyémre reagáltál. Sehol sem említettem torrentet, ettől függetlenül lehet, hogy igaz, lehet hogy nem.
A cellaterheltségről annyit, hogy az én környékemen alig laknak. Van sok-sok erdő, egy temető, pár bunkerlakó, és közel 200 ház, a nagyrésze idős, azt sem tudják mi az a net.
Szóval, pont amikor ideköltöztünk, akkor volt ez a technikai error és kapóra jött. Azt viszont nem tudod, hogy a környéken nincs semmilyen vezetékes szolgáltatás, jelenleg is 20gb+éjszakai net+korlátlan böngészős csomag megy a sticken, nekem van 1gb+korlátlan böngészés, a páromnak is korlátlan böngészés van.
Másnak meg 5000-ért gigabit otthon.
Ennyit a csodálatos etikáról, meg arról, amikor beragadt a parkolásom és három órát parkoltam ott, ahol már nem is. Egy részét visszafizették, de hozzátették, h nem teljesen az ö hibájuk.
Hol is van az nagyratartott etikusság!? Bár ez egy másik téma. -
a szolgáltatós honlap főoldalán kiírva még ugyan a karbantartásról szóló tájékoztató, de már beléptet és működik funkcionalitásilag a my telekom fiók és az alkalmazás is.
-
válasz
LeRoy18 #70810 üzenetére
igen, több tekintetben is etikai kérdés, egyrészt más élni és (túlzottan) visszaélni (az amúgy jogos korlátozás/tiltás technikai okok/karbantartás miatti nem működése alatti húzós torrent és/vagy a néhány nap alatt 400 GB már simán utóbbi kategória), másrészt aki ismeri a mobilinternet adottságait és sajátosságait, az jobbára tudja, hogy a torrentes és társai húzós letöltésekkel nem kicsit lehet akár meg is nehezíteni más felhasználók életét adott cellában, ráadásul úgy, hogy ők esetlegesen még amúgy nem is lennének lekorlátozva, mert még nem használták ez az adatkeretet és/vagy eleve nagyobb csomaggal rendelkeznek és teszi velük ezt olyan, aki hivatalosan már korlátozva lenne, illetve kellene, hogy legyen...
lehet itt terelni adott esetben a szolgáltatóra, hogy ne biztosítson kiskaput, de itt jön az etikai része a dolognak, amire (szerintem) nem igazán jó kifogás az anyagi háttér - a jogvédős téma esetén esetén (szerintem) pláne nem, mert amire nincs pénzem, azt nem lopom el, ez van, én ilyen vagyok. (egyáltalán nem is torrentezek például!)
halkan jegyzem csak meg, hogy a fent említett húzós használati módok esetén arra is van lehetősége a szolgáltatónak, hogy szankcionálja azt, ha veszélyeztetve van amiatt a hálózata. -
LeRoy18
aktív tag
etikai kérdés, topikgazda, komolyan?
attól, hogy mobilnetre telik, még nem vagyok milliomos (levelezős hallgató vagyok meló mellett, és tegnap/ma oktatási nap volt, amit nem otthon töltök, tehát nincs vezetékes netem
lehet neked telik netfix előfízetésre, megengedheted magadnak, de az átlag magyar még nem itt tart, csak szeretne elérni erre a fizetési szintre, álmodik róla, vagy tobább tanul, ahogy én is
ha egy kicsi szórakozásra vágyna, mert ne adj isten nincs téve a szobájában, már ugranak rá a jogvédők -
bihariszabi
aktív tag
válasz
holozis_HUN #70800 üzenetére
Próbáld meg ugyanezt Juta faluban. Kaposvártól 9 km. Kaposvár megyeszékhelyi város.
-
válasz
ShadowX #70804 üzenetére
és azigazimoris;
a főoldalon is olvasható;
KEDVES ÜGYFELÜNK!
Karbantartás miatt weboldalunk, online ügyfélszolgálatunk, valamint a Telekom alkalmazás előre láthatóan 2016. február 19-én péntek estétől 2016. február 21-én vasárnap reggelig nem lesz elérhető, továbbá telefonos ügyfélszolgálatunk csak általános tájékoztatást tud nyújtani. A munkálatok természetesen nem érintik a szolgáltatások igénybevételét, az elvesztett vagy lopott SIM-kártyák letiltását, valamint a hibabejelentést. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket kérjük. Megértésüket ezúton is köszönjük!
Bornie127; nem biztos, hogy érdemes ilyenekkel büszkélkedni...
arról már nem is beszélve, amikor húzós torrentet nyom valaki mobilinterneten - ha már említve lett nem olyan régen adott platform.
igaz, bizonyos esetekben csak etikai kérdést vet fel, így nem mindenkinek muszáj vele azonosulni. -
Bornie127
aktív tag
Én egy ilyen hiba miatt egyszer közel 400 gb-t töltöttem le pár nap alatt 3g-n :-)
-
azigazimoris
aktív tag
Kidobott a telekom alkalmazás és rohadtul nem akarja, hogy belépjek. Másnak is van ilyen gondja ?
-
ShadowX
őstag
Valami rendszerhiba van és lesz is egész hétvégén úgy tűnik. Blue mobile-os simet akartam aktiváltatni, és most mondta az ügyintéző, hogy legkorábban hétfőn lehet a hiba miatt.
-
LeRoy18
aktív tag
válasz
holozis_HUN #70800 üzenetére
tehát te is elkezdted nyomni, ami a csövön kifér? aztán ne engem hibáztass...
tegnap nekem már korlátozott, lassú netem volt, smst is küldtek róla róla
viszont ma hajnalban, éjfél után hirtelen felgyorsult, csodálkoztam is
felmegyek a t-mobile honlapjára, de nem tudok belépni a karbarntartás miatt
szerintem ez csak a mi napra vonatkozó gesztus lehet a részükről az ügyfeleiknekmindegy, szedem a következő shameless részt, amig lehet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Automata kávégépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- ASUS TUF Gaming F16 FX607JV-QT212 Notebook
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest