Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sn[4k3]
senior tag
válasz ANDROID??? #17740 üzenetére
Egyáltalán nem kaptál semmi SMS-t? Nekem hármat is küldtek amiben opciókat kínáltak, 30e helyett fizethettem volna egy ezrest. Ha az SMS-ek jöttek, akkor megtámadható lesz szerintem a panaszod.
Ericcson T100 -> Sony Ericcson T230i -> Sony Ericcson K610i -> Motorola V3 -> Nokia 6120c -> Nokia 3310c -> Samsung E250-> LG Shine -> LG KF750 Secret -> Samsung Monte -> Sony Ericcson Xperia X8 -> ZTE Blade -> HTC Dream -> ?
-
addikt
válasz ANDROID??? #17740 üzenetére
"kiderült, hogy elfelejtették mondani, hogy arra a számomra használhatom a 100MB amire a telt vettem és a másikra ez nem használható fel."
Elfelejtették mondani??????????
Szerinted ki a búbánatnak jutna eszébe, hogy vesz egy előfizetést telefonnal és egy másik kártyával használja a telefont, olyannal amin nincs net előfizetés. Ne haragudj de ez a lúzerség netovábbja.
Az már más lapra tartozik,hogy a "tisztességes" T és a másik T is ily módon képes szivatni az ügyfeleit.
Miért nem lehet úgy hogy amelyik előfizetéshez nincs net opció de mégis föl akarna mászni a netre egy sms értesítésben tájékoztatnák a delikvenst, hogy x forinrtba kerül ha mégis használni akarja.Egyébként hány éves vagy?
"Aki ad,az nyer"
-
Vangelis
félisten
válasz ANDROID??? #17740 üzenetére
Csapdába???
De hát ott az új előfizetéshez adják.(SIM) nem a telefonhoz a 100mb ot.
Az ajándék 100MB is csak első hónapban.
Nem értem én ezt.....
Szerintem nem fogják elengedni.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Pug
veterán
válasz ANDROID??? #17751 üzenetére
Hát valóban "lol"... hogy ennyire láma módon csináltál magadnak egy borsos számlát. Azt továbbra se értem, hogy hogyan gondoltad azt, hogy a 100MB a telefonhoz tartozik és nem az előfizetéshez...
De persze én vagyojk a pcs, ha nem figyelek a részletekre...
Ez enyhe kifejezés, a leírtak alapján...
Egyszerűen elfelejtettem, hogy nem így működik előfordul na én kérek elnézést...
Akkor sem ugrott be, mikor kaptad az értesítőket?
[ Szerkesztve ]
-
Sn[4k3]
senior tag
válasz ANDROID??? #17752 üzenetére
Figyelj, te voltál a hülye, hini a templomban kell. Én is hülye voltam, mert azt hittem, hogy a rendszer hülye, hogy kiszámlázza a zero fb forgalmát (kb ez is történt). Ettöl függetlenül nem a T-t kell ostoroznod, máskor ügyelj, amúgy sem hinném, hogy pisti blödsége miatt az egész família menne szolgáltatót váltani. Szvsz, nem is tudnál, mert hüségidöt vállaltál a mobil miatt.
Ericcson T100 -> Sony Ericcson T230i -> Sony Ericcson K610i -> Motorola V3 -> Nokia 6120c -> Nokia 3310c -> Samsung E250-> LG Shine -> LG KF750 Secret -> Samsung Monte -> Sony Ericcson Xperia X8 -> ZTE Blade -> HTC Dream -> ?
-
n@p@lm
őstag
válasz ANDROID??? #17740 üzenetére
-
1430
senior tag
válasz ANDROID??? #17763 üzenetére
Először is, mikor anno csatlakoztál ahhoz a flottához, aláírtad a nyilatkozatot, melyben elfogadtad, hogy ha nem vagy már jogosult a díjcsomag használatára, akkor 8 napon belül jelezned kell, és átváltanak más díjcsomagra. Amennyiben ezt elmulasztod, a Szervuszba kerülsz... De ezt az apróságot ne tedd a sztorihoz, csak azt, hogy egyszer csak átraktak, minden ok nélkül...
De hogy valami bíztatót is írjak neked, a Net Start panaszokat kiemelten kezelik, és ha nem is írják jóvá teljesen, átszámolják Go!NapiNet-re:
"...a Szolgáltató a hozzá beérkező, Net Start adatdíjcsomaggal kapcsolatos reklamációkat kiemelt figyelemmel kezeli, egyetlen Net Start adatdíjcsomaggal kapcsolatos panaszt sem utasít el, a Net Start adatdíjcsomag keretében keletkezett forgalom – jóváírás után fennmaradó részét – átszámítja a sokkal kedvezőbb díjazású Go!NapiNet díjcsomag szerinti díjakra, és az ügyfélpanaszok maradéktalan rendezése érdekében egyedi megoldásokat kínál fel az ügyfelek számára."Sky94
Miért nem kérted Pick Pack Pontba? A beérkezéstől számított 5 munkanapon belül akkor vehetted volna át, amikor tudtad volna...balagedebr
Ha csak SIM-et veszel (hűség nélkül, 5000 Ft-ért), akkor legkorábban 7 hónap múlva vehetsz készüléket a számhoz, és akkor is 1-2 ezer Ft-tal drágábban, mint az itt látható árak. Ja és WebShopban csak egy összegben (bár ha később eléred az arany szintet... igaz a kedvezőbb flottás percdíjak mellett "nehezebb" minimum bruttó 3810 Ft-os számlákat generálni, amivel meglehetne az aranykártya).[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
blueye
veterán
válasz ANDROID??? #17786 üzenetére
Nézted a nicket? (segítek: 1430)
-
1430
senior tag
válasz ANDROID??? #17786 üzenetére
Mármint a flottás dolgot honnan tudom? Onnan, hogy minden flottánál van ilyen, és kezdetben Szervusz, aztán Eco, most meg már Exo XS-re szólnak a nyilatkozatok. Mivel 130 Ft-os percdíjakról írtál, gondolom neked még a Szervuszos verzió volt.
Ami a Net Start panaszt illeti, azért válaszoltak ilyen gyorsan, mert kiemelten kezelik a Net Start panaszokat. Gondolom nem "szöszöltek" vele sokat, csak jóváírták és küldik a korrekciós csekket. Email-ben csak akkor válaszolnak, ha eleve email-t írsz, egyébként hatósági elvárás a levél.
cettlee
"online levés"
Még szerencse, hogy anyám nem olvassa ezt a fórumot, mert képes lenne Scrabble játék közben kitenni a "levés" szót!
Szerintem amúgy elegendő lehet a kereted rá.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz ANDROID??? #17792 üzenetére
Igen, az kiderült a sztoriból, hogy személyesen tettél panaszt, ergo arról levélben megy válasz.
Távszámlán nem fogod látni, mert nem fognak új számlát kiállítani. Legfeljebb ha a következő számlából adnának jóváírást, akkor az lenne látható a júliusban érkező számla képén.
A 100 MB-os kedvezmény arra a számra van, amelyiken készülékváltás történt, és a leírtak alapján nem (csak) ezen volt forgalmad. Természetesen a Net Start forgalomból is jóváírásra kerül az első 100 MB (onnantól, hogy megkaptad az SMS-t a kedvezmény aktiválásáról), ha azzal forgalmaztatok, de célszerűbb lenne másik adatcsomagra váltani, sőt inkább olyan díjcsomagra, amiben van adatkeret (ha még nem tettétek meg).
Sn[4k3]
Nem a cég megbízásából fórumozok este 11-kor. Viszont ott dolgozom.
Tudod, én olyan gyerek voltam, aki kiesett a padból, úgy jelentkezett, ha a tanár olyan kérdést szegezett az osztálynak, amire tudtam a választ (és csak azért is hangosan bemondtam, ha nem engem szólított fel a válaszadásra ).
Szóval ez egyfajta rossz szokás nálam, hogy válaszolok olyan kérdésekre, amikre - legalábbis azt gondolom, hogy - tudom a választ.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
blueye
veterán
válasz ANDROID??? #17793 üzenetére
Volt egy (amugy tobb) nagyon jo tanarom. O mindig amikor mar tudni kellett volna vmit de senki sem ertette akkor a tabla sarkaban elkulonitett egy reszt es odairta hogy "gy.k." es ujra levezette hogy hogyan kerultunk oda, na ez a gy. k. azt jelentette hogy "gyengebbek kedveert". Sokat tanultam Tole (a tantargyrol is).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ANDROID??? #17834 üzenetére
Pontosan. 2700 magyar forintot fognak kérni a váltáskor, ami teljes egészében felhasználható.
#17839n@p@lm:
Mix és Fun díjcsomag esetén a díjcsomagváltás mindig SIM cserével jár, mert ezek speciális díjcsomagok, egyesítik az előfizetés és a feltöltőkártya előnyeit. (Bár azt hiszem a kettő váltogatható egymás között SIM- csere nélkül.)
#17842Nordik:
Ma már nyugodtan, de ezt már 1430 írta tegnap.
#17843jenko:
Én úgy tudom, hogy igen, de még nem hallottam senkit e miatt panaszkodni.
#17844Dicker:
A napokban meg kell érkezne a számlának! Ha nem érkezne, hívd a 1430-at!
Igen. Ha Te hívod, neked az ingyen van a roaming díját a hívott fizeti. (Neked nem kell tudnod, hogy ő külföldön van.)[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
1430
senior tag
válasz ANDROID??? #17925 üzenetére
Bármelyik nap, de ha a mai postával sem jött, telefonálj be, és kérdezd meg, mit írnak benne.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
cris78
őstag
válasz ANDROID??? #18661 üzenetére
Viszont amit én linkeltem, ott azt irja benne van. Nem a 203 Ft-ról van szó, csak hát éves szinten....
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Varszegig
veterán
válasz ANDROID??? #19201 üzenetére
ez szerintem simán azonnali felmondási ok, sőt per alapja lehet nagyon komoly kártérítéssel. (alperes a dolgozó természetesen.)
-
St3ven
addikt
válasz ANDROID??? #19203 üzenetére
Vagy azzal, hogy előhúzza az ember a az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 14. § c)-t valamint 17. § (2) b)-t, megfejelve a 21. § (1) b)-vel.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
legenda
válasz ANDROID??? #19205 üzenetére
nincs interneted? kell, hogy legyen, hiszen fórumozol!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz ANDROID??? #19208 üzenetére
én tudom mit tartalmaz, de könyörgöm, konkrét paragrafusokat írt!
én nem szoktam ilyesmit röviden összefoglalni, mert a szöveget értelmezni kell, és a zanzákból jönnek majd a félreértések..stb!
picivel többet bemásolok ide, mint amit ő írt, mert szerintem ilyen esetben mind fontos lehet, illetve segíthet;
14. § Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél
a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
c) személyes adatainak - a kötelező adatkezelés kivételével - törlését vagy zárolását.
17. § (2) A személyes adatot törölni kell, ha
a) kezelése jogellenes;
b) az érintett - a 14. § c) pontjában foglaltak szerint - kéri;
21. § (1) Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,
b) ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik
tájékoztatást azért kérek, mert szeretném tudni, hogy miként került a birtokukba a személyes adatom, hogy visszafelé is elvarrjam a szálakat![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Kiralylanyka
csendes tag
válasz ANDROID??? #19838 üzenetére
hallod....kaptam egy olyan LG-t aminek nem mukodik a kozepso gombja, ami csak azert gond, mert mindenhova azzal lehet belepni, sms, telefon stb.....szerinted?)
Einsteinnek számos követője volt. Úgymint Zweistein, Dreistein... !!!!
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #19979 üzenetére
Valaki a 19979re?
-
blueye
veterán
válasz ANDROID??? #20252 üzenetére
Ki fogjak cserelni a keretedet. Ilyen esetben gyorsak.
-
legenda
válasz ANDROID??? #20252 üzenetére
a törvény szerint, csak törekednie kell a forgalmazónak a 15 napra, szóval azt nem kell annyira szűken venni!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz ANDROID??? #20256 üzenetére
pesze, hogy kell/lehet, csak a forgalmazó is kap törvényes lehetőséget rá, hogy indokolt esetben tovább tarthasson a folyamat.
itt összefoglalva a lényeg; link
azzal nem foglalkoznak, hogy te nem tudtad kivárni a sort, változó a várakozás időintervalluma, az alapján nem lehet előre tervezni, még munkamenetet sem.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz ANDROID??? #20258 üzenetére
vásárláskor is vártam már én bőven több, mint egy órát, pedig a rendszer által látható, hogy ki milyen szándékkal érkezett!
nem általánosítok, szinte mindenhol - más szolgáltatóknál, de más területen is - ez van, némely ügyintéző pörög, mások meg szépen "lassan" csinálják, ez van...
korábban volt olyan, hogy amíg várakoztam egy órát - konkrétan a westend emeleti t-pont üzletben -, addig figyeltem az ügyintézést, és volt olyan ügyintéző hölgyike, akit már nagyon sajnáltam a végén, annyi problémás embert fogott ki egyhuzamban, és még a sokadiknál is próbálta türelmesen kezelni a lehetetlen panaszokat és kéréseket, pedig látszott rajta, hogy már erő felett teljesít...
persze a másik szélsőség sem ritka, aki alapban tesz a dolgokra, vagy belefásult már, úgy van vele, hogy csak legyen vége a napnak, addig is szépen lassan teszi a dolgát, de csak és kizárólag a kötelező minimumot...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
ANDROID???
addikt
-
Gedeon31
addikt
válasz ANDROID??? #20906 üzenetére
A facebookon azt írták nem lesz náluk.
-
legenda
válasz ANDROID??? #21158 üzenetére
ezt a profi időhúzási lehetőséget nem feltétlenül a szolgáltató találta ki, csak él a vonatkozó jogszabályok adta lehetőségekkel!
próbálj cserét kieszközölni, vagy kérdezz rá, hogy mennyiben van mód és lehetőség az elállásra - visszaolvastam a kapcsolódó hozzászólásaidat, de sajnos így is kevés az információ, ezért írom feltételes módban...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz ANDROID??? #21160 üzenetére
akkor amit korábban is írtam, illetve amit a garis témában is írtak; csere vagy elállás erőltetése!
nem mondom, hogy egyszerű lesz, akár hosszú - bírósági - eljárás is lehet belőle, de ha a megfelelő hozzáállással próbálkozol a szolgáltatónál - vonatkozó jogszabályok ismerete, udvarias de határozott fellépés...stb -, akkor talán dűlőre jutsz a szolgáltatóval, és nem kell nagyobbat dobni...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Varszegig
veterán
válasz ANDROID??? #21402 üzenetére
milyen telefonról van szó egyáltalán?
-
Varszegig
veterán
válasz ANDROID??? #21405 üzenetére
és próbáltad már közvetlenül a szervizt, nem a t-n át?
-
cris78
őstag
válasz ANDROID??? #21402 üzenetére
Fogyasztóvédelem! Elküldesz nekik minden papírt (másolatban). Leíród a problémád. Nem árt ha telefonszámot is írsz. Engem régen felhívtak és úgy beszéltük meg a gondom a Nokia telefonnal.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
legenda
válasz ANDROID??? #21429 üzenetére
attól többet nem nagyon lehet reagálni a történetedre, mint amennyi tanácsot itt és a garis témában kaptál...
te adott szolgáltatóval állsz szerződéses viszonyban, a szerződéses és/vagy gyártói szervizzel te ne foglalkozz!
korábban linkeltem segítséget; link, ahol leírják, hogy milyen lehetőségeid vannak!
a szolgáltatónál kérted a cserét, amit a szolgáltató elutasított?
ezt követően, jelezted a szolgáltató irányába az elállási szándékodat?
amennyiben a te oldaladról mind a kettőre igen (lesz) a válasz, de mind a kettővel kapcsolatosan elutasított a szolgáltató, úgy próba;
Amennyiben a forgalmazó elzárkózik a jótállásból eredő kötelezettségei elől, eljárás lefolytatása végett forduljon a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez, illetve az illetékességgel rendelkező regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez.
nem mondom, hogy egyszerű menet lesz, de más lehetőséged nincs, vagy negyedszerre is beadod szervizbe...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz ANDROID??? #21432 üzenetére
nem feltétlenül kizáró ok az aláírt hűség!
mint már korábban is írtam, kérdezz rá erre is a szolgáltatónál, majd mondanak rá valamit, és annak függvényében léphetsz tovább!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
cris78
őstag
válasz ANDROID??? #21432 üzenetére
Mi a pontos baja a telefonnak? Ha akarod írd meg privátban.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
St3ven
addikt
válasz ANDROID??? #21458 üzenetére
Akkor végül is most jó a telód?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
sarkanyolo2
őstag
-
BroCreSt
aktív tag
válasz ANDROID??? #21402 üzenetére
Én bármit vettem volna a helyedben, csak nem Alcatel kukafone-t.
Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #21458 üzenetére
További események az ügyben:
Bevittem a T szervizbe, de most nem a westendbe ugyanis a 1430-on egy segítőkész kollégájuk említette nekem, hogy korábban is volt már több panasz a Westend T szervizre!!! A javaslatára a Petőfi utcai T-pont szervizét kerestem fel (érdekes módon ott is mondták, hogy a Westend szervizből már többen mentek hozzájuk a Petőfibe, mert a westend szervizében gond volt), a szervizessel konzultáltam nem csapkodtam az asztalt pedig már nagyon nem ártana, ott elhangzott hogy a Telemaxhoz tudják küldeni a telefont és a telemaxnak kell azt mondani, hogy a telefont cserélje a T. Azt mondta, hogy a helyi vezető sem teheti meg, hogy cseréli a készüléket, csak ha a Telemax szerviz vagy az Alcatel azt mondja. Igazából ez nekem elég furcsa, hogy a T értékesíti mégis ilyenektől függ a készülékem. Azt mondtam, hogy a fogyasztóvédelmet fogom felkeresni ez ügyben, amit a szervizes szervizes nem javasol, mert a fogyasztóvédelemnél az esetleges bevizsgálás nem olcsó, és ha a fogyasztóvédelem nekem is ad igazat az még nem kötelezi a T-t, hogy cserélje a készüléket. Vagyis a jogszabályok nagyon nem a fogyasztónak kedveznek, még ha a készülék hibái a Telemax szervizelése miatt szükségesek (már 4. alkalommal), kb 3 éve sokkal könnyebb lett volna a dolog, mert akkor még a jogszabályok jobban védték az ügyfeleket (ezt mondta a szervizes).
A szervizes teljesen megértő és együtt érző volt, de ettől a telefonnal (vagyis a szervizeléssel hogy már sokadjára szerelgetik) nem leszek előrébb.Nekem az egészből az jön le, hogy a szolgáltató és a szerviz is azt várja el tőlem, hogy fogadjam el ezt a helyzetet és még örüljek is neki. Ezek a jogszabályok nagyon sz@rok, igaz hogy a visszaélésekre is ki vannak találva, de mi van akkor ha valaki nem visszaélni akar vele?
Szóval a megértés jele a T-től elég kevés, igazából a felhasználónak kell utánajárni sorban állni és hosszú heteket várni "TREHÁNY TELEMAX szerviz" hanyag """"munkája"""" miatt és idegeskedni, de a végén örülni is, ha sikerül helyrehozatni velük amit ők b@sztak el.
Ilyen esetben azért az ember elvárhat egy csekély hozzájárulást, pl új fólia vagy tudom is én, ez lenne a minimum...
Azzal nem is foglalkoznak, hogy hány éve fizetem nekik az időnként karcsú szolgáltatásukat...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #22260 üzenetére
A készülékem szervizes papírján a visszajuttatás dátuma 11.13., azóta sem sms sem telefon nem jött a készülékemről, ilyenkor mi a helyzet? (lehet hogy a csere igény papírjait tart ilyen sokáig kitölteni és adnak egy új készüléket ?)
-
erdoke
titán
válasz ANDROID??? #22719 üzenetére
Az okt. 19-i leadáshoz képest a mai értesítés bőven 30 napon túl van, tudtommal jogszabály szerint ilyen esetben kötelező a csere. Tehát ha 30 napon belül nem tudják 100 %-osra megjavítani, akkor cserélni kötelesek a jótállás hatálya alatt.
A legjobb aláírás a héten
-
tomy86
addikt
válasz ANDROID??? #23357 üzenetére
A Westel és később a T-mobile vezérigazgatója 2005-ig.
-
adam3
aktív tag
válasz ANDROID??? #23362 üzenetére
Nem mindegy neked?
Maradj már a hülyeségeiddel és menj már egy másik szolgáltatóhoz mert már unom folyamatos rinyálásod...
Köszönöm
-
Huroq
senior tag
válasz ANDROID??? #23362 üzenetére
Jelenleg --> Christopher Mattheisen
(#23363) adam3
Nem szeretnék senkit védeni, de ha mindenkinek ez a hozzáállása lenne, hogy a szart elfogadjuk, nem tudom hol tartanánk. Mondhatnám a sablon dumát, hogy a eladó van a vevőért nem pedig fordítva... és látod mondom is. -
Szabie93
tag
válasz ANDROID??? #24498 üzenetére
Erre valóban nincs írott szabály, ameddig a szervizelés olcsóbb, mint a csere addig azt fogják elkövetni, amennyiben fődarab cserére szorulna a készülék, vélhetőleg cserélni fogják!
Péter
-
club1
veterán
válasz ANDROID??? #24517 üzenetére
Miért kérdezed? Azt a jogszabályt is megváltoztatták 2003-ban, ami a fődarabok cseréjére vonatkozott. Most annyi van, hogy törekedni kell a 15 napon belüli javításra. És ennyi...
A ptk tartalmaz még néhány gumiszabályt, ami ha így értelmezem fogyasztóbarát, ha úgy, akkor meg van rá mind a két fél részére különböző bíróságokon egy csomó döntés, azaz annyit ér amennyit.
Persze ha írásod van a fődarabok cseréjének számára vonatkozóan, akkor könnyebb dolgod van.
Szerintem egyébként telefonnál a kijelző LCD panel része és az alaplap is fődarab.[ Szerkesztve ]
-
Varszegig
veterán
válasz ANDROID??? #24520 üzenetére
Samsung kicsit másképp áll a garihoz.
-
club1
veterán
válasz ANDROID??? #24546 üzenetére
Az aktuális jogszabályok szerint a jótállás ideje a szervizben töltött idővel hosszabbodik meg. A fődarabosdi a 2003-ban - az EU-s jogharmonizáció eredményeképpen a gyártóknak kedvező jogszabály megszületésével - hatályon kívül helyezett jogszabályban volt.
-
xSide
őstag
válasz ANDROID??? #27625 üzenetére
Tarifacsomagtól függ, nekem pl. Mozaik XS van benne foglalt túlforgalmazási díj nélküli 200 mega forgalommal 3200-ért + 1 giga limitbővítéssel 1000-ért.
-
legenda
válasz ANDROID??? #27627 üzenetére
szia,
az első szekcióból; link (Mobiltelefonos internetezéshez ajánljuk)
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Varszegig
veterán
válasz ANDROID??? #27780 üzenetére
Használni mindegyiket lehet, csak amikor jön a következő számla, akkor majd meglepődsz, hogy elneteztél párszázezer Ft-ot. Ugyanis a csomagok csak belföldi adatforgalmat tartalmaznak. Vannak roaming csomagok külön pénzért, de kb. a tizedébe sem kerül venni kinn egy prepaid simet, és arról netezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Befagy az egész gép
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Home server / házi szerver építése
- Autós topik
- Szólánc.
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Öregszem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
- Samsung C43J890DKU Super Ultrawide Gamer Monitor! 43"/3840 x 1200/120hz/PbP/Type-C/KVM/Machez is!
- Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1165G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- i5 Fujitsu Lifebook S751 Laptop (törött)
- Canon EOS M50 Fehér, GIGAPACK !
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest