Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisbago #77898 üzenetére
Én a sajátomba konkrétan az izzó helyére betettem egy ledszalagot 5050est.
5 éve van benne és nagyon baba.
De létezik led sofita led t5 annak függvényében, hogy melyik van a kocsiban.
Canbusost kell rendelned, mert a többit kidobja a fedcomp.
Illetve a ledpanelossal az a baj, hogy az műszakin nem biztos, hogy átmegy, nem hiszem, hogy lenne benne "E" jel. -
AthlonXP
őstag
"Úszik" a zsírban az egész, a legjobb grafitos, teflonos, mindenes zsírban! Pár havonta egyébként, minden ajtózárat és a mechanikáját, át szoktam kenni, amennyire csak hozzá férek. Direkt emiatt, hogy véletlenül se szorulhasson, vagy fagyjon be télen!
Hívtam a Bárdit, azt mondták van egy univerzális cucc, amivel elvileg ez a mechanikus, fogaskerekes vacak kiváltható lenne és tartósabb is. Valami 1300 pénz az egész, a gyári zár egyébként 37000 Ft, után gyártott nincs belőle...
Jövő héten megnézzük azt a verziót, ha jó lesz, veszek vagy 3-mat, tuti! -
KTU
addikt
válasz
AthlonXP #77890 üzenetére
Ott nem lehet hogy szorul valami, amit a motor mozgat?
Nálunk a M1 2003-as kombinál télen hidegebb nap reggel, a csomagtérajtóban lévő spiáter tört el, ami a záró / nyitó motort tartja.
Egyszerűen visszabandázsoltam, azóta is úgy van,ez kb. 4 éve volt.
Nem vettem bontóban se, mivel ebben van a kulcsos rész, és azt mondták macerás (x már nem tudom mennyi ezer Ft) hogy ha az eredeti kulccsal szeretném használni. Maradt így, ha valamikor leesik megint felbandázsolomSzóval a szorulásra gondolok mivel mikor a másik Megane-on cseréltem a tankajtózár motort, ha nem állítom be precízen, nem hiszem hogy hosszú életű lenne.
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Van egy 2001-es Megane-om, ferde hátú kivitel és szeretném kérdezni, hogy a csomagtérajtó zár mechanikájához van valami tartós megoldás? A motor által mozgatott kis műanyag fogaskerekes cuccra gondolok.
Mert 1-2 évente cserélnünk kell, most is bedöglött és baromi idegesítő, hogy ennyire hulladék, pedig elvileg gyári van benne, mert boltba csak olyan van. Nincs erre valamiféle, bármilyen tartósabb megoldás?
Thaliánál kulccsal, külön zárható és nyitható, ebben miért nem olyan, azzal sose volt gondunk ( szintén 2001-es verzió... ). -
drk88
senior tag
Sziasztok,
Clio 2, 1.4 benzin 16V 98Le, melyik 5w40 elf olajat szabad belerakni? lattam van tobbfele 5w40 elfbol.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok valaki cserélte már Ledesre a rendszám tábla világitását IV megane grand coupe?
Ha igen akkor milyet ajánlatok? :) -
shifty!
senior tag
válasz
rob210 #77879 üzenetére
Gombinyó hivatkozása helyálló, ők azok, köszi.
Most ugrott be és mostmár emlékszem, eredetileg úgy kerültünk a Renault Doki-ékhoz, hogy a kéziféke nem fogott az Espace-nak, és Laci mondta a szigetszentmiklósi srácokat, hogy a Renault-féle elektromos kézifékeknek (Espace, Laguna, talán Vel Satis?) ők a nagy tudói, meg tudják csinálni, akármi baja van, és meg is oldották.
Az olajcsere és egyéb szűrők cseréje esedékes mindkét paripán szeptemberben, cTMK szerint, erre odafigyelek.
Viszont indításnál, és csak az motor indulásakor éles csikorgó hang van, arra ránézhetnél egyszer ha lesz szabad idősávod, plusz a jobb elejével valami határozottan nem oké, szerintem stabpálca, de lehet hogy más (is) ludas.[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
válasz
rob210 #77872 üzenetére
Ez érdekes egyébként, júliusban Laciék nem értek rá az Espace-ra, anyumnak meg SOS kellett hogy menjen az autó, ezért "kigurultunk" Szigetszentmiklósra (nyilván az M0-n, és nyilván nem öregedtem kb. 10 évet a forgalomtól és az ország legnagyobb parkolójától -_-) a Renault Dokiékhoz (ahol amúgy szerintem korrektül rendbe rakták, amit rendbe kellett, de ez nem a reklám helye), a szervízvezetővel beszéltünk pár szót az autóról, a jövőjéről, és Ő azt mondta, hogy így a 300e km-hez közeledve Ő személy szerint kicserélné a vezérlést kompletten, ha még tervezzük pár évig nyúzni a'Eszpászt.
-
FRENK1988
veterán
[link] vélemény uraim?
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Némi segítséget, vagy tanácsoat szeretnék kérni! Van egy 2000-es évjáratú 1.4 16V 98hp-s Cliom aminek a bal oldali féltengely csillagjának egyik csapágya széthullott és a tűgörgők belehullottak a váltóba. A váltó egyelőre teszi a dolgát, de úgy érzem, hogy ez így egy időzített bomba. Az olajat leengedtem, abban nem volt semmilyen fém. Előfordulhat, hogy a váltóban található mágnes összeszedte az összeset, vagy inkább újítassam fel, bontassam meg, esetleg keressek bontóban egy új váltót?
-
rob210
Topikgazda
Létezik egy lánc nyúlás mérő szerszám.
Ezt hivatalosan 150ezrenként kéne ellenőrizni, de én még a földön nem láttam olyat akinek cserélték a láncot, ha csak nem ő kérte.
Utoljára qashqaion cseréltek a srácok, 340ezernél, de ott is csak azért, mert egyébb okokból, ki lett véve a motor és ha már kint volt, megcsinálták azt is rajta.
jár hozzám olyan 2.0 dci amiben 495ezer van gyári vezérléssel. -
Bass
addikt
Sziasztok tudja valaki hogy 2015-s megane 3 kombi gt (2.0 dci 163le) vezérmű láncot mikor ajánlatos cserélni? A kocsiban 123e km van. Köszönöm
-
-
KTU
addikt
válasz
Joe.36 #77861 üzenetére
rob210 topikgazda írta nemrég:
Az alu a legjobb, klímatechnikai boltban kapsz alu papír papír csövet .
Lehet neked is 65mm átmérőjű kell, ez csak tipp, mérni kell.
-
Joe.36
addikt
Sziasztok.
Renault Thalia 1.5 DCI 2005 levegő beszívó cső kéne mert megette az idő vasfoga. Az a cső ami a légszűrőházból megy az autó elejébe. Van már rajta szigetelőszalag, de már nagyon ki van.
De sehol nem találok újat...Tud valaki segíteni ?
[ Szerkesztve ]
-
powerray
tag
Sziasztok!
Renault Scenic 2002 1.6
Szeretnék venni bele egy 1DIN-es fejegységet, ami kihajtható kijelzős. 100.000 Ft alatt miket ajánlotok, amit iPhone-al is tudok használni? Illetve ezeknél a navigáció, hogy működik? Egyáltalán össze lehet kötni egy ilyet a Renault-al, hogy minden funkciója jól működjön?
Köszi a választ!
-
atosan
veterán
válasz
rob210 #77849 üzenetére
Az fhp csavarjait nyomatékkulcsal kell meghúzni vagy azt nem szükséges? Beszívott jeladót merre találom? Rajzom sajna nincs.
Ma reggel indítás után nem aludt el az üzemanyag tartalék jelző ikon. Még másfél beosztás van, tehát benzin van a tartályban. Ez mitől lehet?
Köszi előre is a segítséget![ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Üdv,
Lehetne ezt a topikot vagy “Dácsiástalanítani” vagy pedig a jelenleg is aktív különálló Dacia topikot megszüntetni? A jelenlegi megoldás így eléggé kusza.[ Szerkesztve ]
-
atosan
veterán
válasz
rob210 #77841 üzenetére
Elnézést, rosszul fejeztem ki magam. A nagy hőségben gyakrabban fordult elő, hogy az első indításnál is alig kapta el. Tehát maga a motor hideg, a kinti hőmérséklet a meleg. Kora reggeli és a mai hűvösebb idő nem okoz problémát. Aztán van olyan, hogy napokig olyan hirtelen elkapja, hogy szerintem még egyet sem fordul az önindító, meleg motornál is.
Köszönöm -
Cane
őstag
Üdv!
Elvittem az Espace-t szerelőhöz, mert súrlódó hangot hallottam a hátsó tárcsaféktől, amikor fékeztem ez a hang hangosabbá vált. A szerelő bevilágított lámpával a kerekekhez és mondta, hogy el vannak kopva a hátsó betétek. Kicserélte azokat újra, ill. mutatta a régieket, amelyek elég rendesen el voltak kopva, kb. 1mm vastagságúak lehettek.
Na mondom minden oké, jövök hazafelé kocsik, ill. házak között és egyéb tereptárgyak mellett, amelyek a hangot visszaverik és megint hallom ezt hangot, a jelenség ugyanaz, fékezésre felerősödik a súrlódó hang. Visszahívtam a szerelőt, aki azt mondta, hogy ő nem hallotta a hangot, ill. megnézte minden rendben van hátul.Az igaz, hogy nem fülsiketítő, de szerintem hallható. Azt nem értem, ha minden oké, akkor mi a franc lehet ez?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #77838 üzenetére
Köszönöm, értem a működését.
Eszerint ha megszorul alapallasban legfeljebb nem ad rá plusz teljesítményt, mivel nem fordul el a vezérműtengely.De ebben az állapotban nem gondolom, hogy leáll alapjáraton vagy ilyesmi. Mivel 1500as fordulat alatt egyébként is reteszelve van.
Olvasgattam elég sokat az éjjel index fórumon illetve máshol és hasonló problémákat okozott a hibás vezérműtengely jeladó mint nekem jelenleg, illetve volt aki szívott akksi lemerulessel és kiderült a vezérműtengely jeladó okozza. Ha jól sejtem azért mert ugye a szolenoid szelepet működésbe hozza leállított motornal is. Mint ahogy nekem is. Berendeltem egy jeladót, nagyon bízom benne ez lesz a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
atosan
veterán
Hali,
Meleg motornál néha többet kell tekerni, hogy elkapja. Mi lehet a gond? Szívósor tömítés?
Válaszokat előre is köszi!
K4M A7, Megane kombi, 2000 év.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #77835 üzenetére
Youtubon van fent pár videó a vvti kerék szétszedéséről. Ha megnézek egyet érteni fogod. A lényeg, hogy a külső rész el tud mozdulni a belső rögzített részhez képest. Viszont, hogy indításkor amíg nincs olajnyomás ne csapkodjon a kerék össze vissza van benne egy retesz. Na ez tud megszorulni.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #77829 üzenetére
Ebben az esetben csak kivenném, a szolenoid szelepet és megnézném, megtáplálva, hogy csak búg, vagy kapcsol is?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz
LamerGyuri #77829 üzenetére
Köszi!
Ott Székesfehérváron még jó volt, tegnap kezdődött. Az a rangatozas amit te is tapasztaltal már ennek az elojele lehetett.
Most tényleg nagy szükség lenne rád...
Kar, hogy messze vagy.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #77826 üzenetére
Te is tudod figyelek az autóra, 5W30 van benne szigorúan évente csere vagy 10ezrenkent. Valahogy nem tudom elhinni, hogy hibás lenne az okoskerék, pont hogy megjavult a csere óta. És Zsoltiek is azt mondták még nem találkoztak hibás termékkel.
Egyébként eltudom vinni gyári diagra, csak félek jól lehuznak rólam egy 10est minimum. Egy vezérműtengely jeladó 5-6 ezer Ft max. Akar próbaképpen is megerheti. Átgondolva ha lehuzva működik az autó akkor esélyes lehet a jeladó nem?
-
mycso
Topikgazda
Hi, kicseréltünk kb 2 hónapja pár lomot:
Első gátlók, rugók, torony szilent+csapágyak, stabpálcák, stabilizátor rúd szilentek. Kb 2 hónapig atom jó volt, most 1-2 fokozatban nagy gázadásra, vagy nagyobb fékezéskor (esetleg rossz úton fékezéskor) roppanás szerű hang jön bal előről.
Hát mi az isten haragja lehet?
Egyelőre emelőn végig mozgattunk-feszegettünk mindent, de semmi hiba.
A héten vagy jövőhéten kellene vinnem műszakira... -
Nordik
őstag
válasz
rob210 #77824 üzenetére
Igen ezt értem. Viszont úgynezki akkor ő lesz a ludas? Ezért ad áramot a szolenoid szelepre mert úgy gondolja nyitnia kéne, fals adatokat közöl. Ha lehúzom a vez.tengely csatit akkor nem is próbálkozik a szolenoid szelep. Látszólag rendben működik.
Kicsit furcsallom ezt az okoskerék beragadast. Ilyennel őszintén rob te már találkoztál? Vagy hallottál ilyenről? Kerregni szokott én úgy tudom, de hogy beragadni... Ha elfordult állapotban ragadna be esetleg akkor mivel a vezérműtengely elvan fordulva be se indulna.
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #77822 üzenetére
Jó kérdés mi lehet, de hogy a francba működhet valamelyik lehuzasaval. Azt gondolom ha beragadna az okoskerék vagy ilyesmi akkor kerregne vagy be se indulna. Melegen egy fokkal jobb egyébként de akkor is leáll kis idő múlva. Mondom valamelyik csatit lehúzom akkor hibátlan az autó.
tudom minél hamarabb szervíz, de melyiket huzzam inkább le? Mert valahogy ugye el is kell jutnom a szerelohoz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #77820 üzenetére
Nincs vezérműtengely pozíció hiba abban a kocsiban?
Mert ezt még akkor tudná produkálni.
Az csak diaggal derül ki, a boardra nem dob hibát. Ellenben pont ezt csinálja.
Ha ráteszed diagra és ott lesz vezérmű pozíció jeladó hibád akkor megpróbálhatod kicserélni, de sanszos, hogy nem jól van összerakva a vezérlés.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #77819 üzenetére
Most visszadugtam a szolenoid szelep csatijat és lehuztam a vezermutengely jeladót csatit. Így is jó érdekes mód. Hibát nem dob. Vagy lehúzom a szelep csatijat vagy a vez.tengely jeladó csatijat és működik az autó.
Nem lehet, hogy csak a vezermutengely jeladóval van gond?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #77815 üzenetére
Beszéltem velük, kellene beszerelési nyilatkozat ugyanúgy a szolenoid szeleprol. Illetve számlák minden szervizrol, alkatreszrol stb. Nyilván ezek nincsenek...
Bekuldhetik a Renaultnak bevizsgalasra de esélytelennek tartják, hogy tudják érvényesíteni a garanciát. Nem is szokott velük probléma lenni azt mondják. Most meg a szerelore tudok gondolni, hogy valamit rosszul rakott össze. De hiába panaszkodok megmondja az alkatrész hibás nem tud vele mit csinálni.
-
Xantomas
őstag
Hátha valakit érdekel:
Purflux LS933, és gyári 8200768927 olajszűrő különbségek.
Vannak pici, de érdekes eltérések, szóval mégsem ugyan az a kettő. Orosz barátaink ezt is szétkapták
[link]
Ergo a gyári hangyányit masszívabb konstrukció, ugyanakkor később is nyit, és válik egy darab csővé, ha tele a szűrő. -
Nordik
őstag
válasz
rob210 #77805 üzenetére
Mindenesetre megtisztitottam. Viszont úgynezki meglehet a hiba. Van itthon egy másik szolenoid szelepem amivel ugyanazt csinálja. Szóval az kilove.
Viszont leállított motornal is nyitva hagyja a szelepet, kap áramot és nyitja a szelepet. Mindkét szelepnel ugyanez. Most is le van állítva a motor és enyhe sipolasa van. Valamiért nem veszi le róla az áramot. Lehúzott állapotban működik az autó annyi, hogy check injection hibát dob. Na erre varrjatok gombot, mi lehet ez?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- NBA és kosárlabda topic
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest