- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mágus2 #55378 üzenetére
Az a baj, hogy sokan nem tudják elfogadni, hogy az autózás nem csak a megvétel-biztosítás-tankolás-olajcsere négyesből áll.
Én ezt úgy számolom, hogy külön kezelem a mindenképp szükséges dolgoktól(ezeket fogyónak nevezem, mint pl. féktárcsa) a hiba vagy kopás miatt cserélendő dolgokat.
Én már pl. nem veszem a sima kopó alkatrészek közé pl. a gátlókat, lengőkarokat, vagy az elfáradástól elpattanó rugókat.De neked is igazad van, egy gátló sem örök életű, hosszú távon számolva azt is lehet fogyó alkatrésznek venni. Sőt örülhetek, hogy 300e km felett kellett csak cserélni.
Kopás vagy hiba miatt eddig ~290-300e ment nekem a M2 1.5dCi-re.
(ebbe sorolom pl. a gátlókat, lengőkarokat, rugókat)
295e km és 11 év alatt, amit én mentem vele
És persze az idő is használja az alkatrészeket, nem csak a km.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- Xiaomi BHR7109EU Electric Scooter 4 Lite elektromos roller (GARANCIA!)
- Eladó 4 db Achilles Winter 101 téli gumi 225/40 R18 92V XL
- Miele TRIFLEX HX2 CAT&DOG akkus kéziporszívó - ÚJ! Bontatlan - 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged