-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Üdv!
Szerintem megkísérlem magam. Felénk a legtöbb szerelő fos franciázik, a legtöbb azt sem tudja, hogy hogyan fogjon hozzá egy-egy műveletről. Szóval nem ismerik a típust. Sőt a márkaszervíz sem.... mellette van egy műszaki állomás ( tán egy a cég) azt nem tudták, hogyan kell az M2 gyári könyöklőjének az elejét levenni a vázról. Szerinted rájuk merjek bízni egy injektor kapcsolószelep beépítést?
Nem márkaszervíz szerelőhöz vittem volna vez. szíj cserére és kértem árajánlatot. Azzal kezdte, hogy nyissam ki a motorháztetőt megnézné... fingja nem volt arról, hogy az M2-n hogy kell, szerinted rábíztam. Nem. Tavaly egy szép áprilisi napon reggel 7-kor hozzáfogtam 11-kor készen volt... és legalább tudom, hogy új alkatrész került mindenhová.
Szóval a kapcsolószelep cseréje sem lehet sokkal bonyolultabb művelet...
A tamtam veréséről meg az a véleményem, hogy a kocsid akkor sem lesz jó, sőt még azt is szétbarmolják ami egyébként működik... Nem valószínű kiadom a kezeim közül. Elb@szni én is tudom. Ingyen és bérmentve.
Olvastam a cikket a Delphi szívattyú milyen szabályozású túlnyomás oldali vagy igény oldali?
Más típusokat nem ismerek, de ... szerintem 1600 baros gázolajnyomást szinte csak ugyanazon az elven lehet előállítani fém alkatrészekkel. Ezek előbb utóbb kopnak, ha meg kopnak ugyanúgy körbeszórják a rendszerben mint a Delphi. Ez megint csak foshfranciázás, szerintem.Csúcsot is lehet cserélni...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
#32577792
törölt tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Persze hogy húzza a száját, hiszen nem ő vette neked. Azért tegyünk már rendbe pár dolgot!
A szerelők kereskedelmi kapcsolatban állnak a nagykerekkel. Ott forgalomarányos bónuszt kapnak, ami azt jelenti, hogy biza kemény százalékokkal olcsóbban kapja, mintha Te megveszed pl, a unixnál, ez bizony nem 5-10%-ot jelent, hanem 30-50 is összejön. Az, hogy Te ebből mit látsz majd a számládon, csak rajta múlik.
Egy 50%-os kedvezménynél visszaad nagyvonalúan 10-et, és már happy vagy. Még szép, hogy nem tetszik neki és nem akar felelősséget vállalni, holott az alkatrészért nem is vállal, mert az a gyártóé.Ó igen. Egy cég által felújított termék.. Bizony itt is lehetne mesélni pl. turbók felújításáról. Jaa, adnak garanciát rá. Jjjjaaa. Azzal gond semmi, mert kell. Aztán lejár és jönnek a gondok. Széttárt karok. Lejárt a gari, szar volt az olaj, nem megfelelően használtad, túlhajtottad, stb...
Volt már nekem "márkás" sok (2év) garis akkum, amelyik 2 év 1 hó után nyekk meg trotty lett. Pedig ajánlották nagyon. Azóta legyen 1 év, bírjon ki annyit, ha több már happy vagyok, és ne kerüljön 1,5x-be mint az átlag.
Off: sokan szidják a Samu mosógépeket (szerelők és szervizek főleg), ez lesz vele, az lesz vele, 2-3 év és beszarik. Szóltam is neki, hogy így 6 év után mi a franc van veled
No, én írtam itt, hogy tudok megbízható, korrekt szerelőket, igaz egyik sem kecskeméti, de ezek beváltak. Nem reklám, akkor megyek hozzájuk, ha a saját szerelőm nem vállalja.
Gázolaj: nem tudok nyilatkozni hosszabb tesztekről. Egyszer még Lanos benyás időből teszteltem mindet.
mol, shell, omw, auchan (prémiumokat is). Hibahatáron belüli értékek voltak (kivéve egy kiskőrösi noname kút) mind, 1-3dl eltérés nem szignifikáns, ezt akár a levegő hőfoka is tudja befolyásolni. A noname elég ratyi volt, majd 1 liter pluszban.
A volt 1.9dci-be auchan ment, 6l átlagot ment.
Ebbe sima omw: 5,9
Vezetési stílus nem változott.Részemről ennyi. Köszönöm a figyelmet
Kiléptem.