- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hcl: Xiaomi pumpa pumpálás
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sziasztok!
Elméleti kérdés következik.
Van egy Renault Thalia 1.5dci alapmotor, klímás. De szar a motorja. 2004Van egy donor Clio, ugyanaz a motor, nulla hiba, de nincs klíma. 2003
K9K-s elvileg mindkettő, azonos kW értékkel.Motor csere lenne, megoldható gond nélkül a csere, vagy volt olyan huncut a Renault , hogy van vmi trükkje ?
A nem klímás blokkra felszerelhető a klíma?
-
Renault Thalia II - 1.5dci
Valaki tud mondani opciót, hol tudnék a jobb1 környékén egy 2mm-es csövet bevinni az utastérbe?
/ story: kopott a motor , alacsony a kompresszió, emiatt nem indul hidegen... Dec végéig ki kell húzni, akkor lesz másik autó, így marad a szilikonspray-s hidegindítás /
-
-
válasz
Wiz Khalifa #47155 üzenetére
Vagy belső radiátor, vagy a blokkra nyomja valahol
-
válasz
Graphics #44667 üzenetére
Renault Thalia reloaded story 1.5dci
Két napja szerelőnél a kocsi, 2db porlasztócsúcsot felújítottak, azóta pöccröff, olajat eszi, de az már más hibaforrás.
Tehát aki ilyennel küzd, hogy nem indul az autó reggelre, annak egy résolajmérés kötelező. Nálam magas volt az érték, nyáron nem volt vele gond, a hidegek felé viszont inkább.
Elengedte a nyomást éjszaka, nem épült fel rendesen. 2db legszarabbat felújították, problem nincs.
Zsebből 80 ropi ment el a dologra.
-
válasz
Predator2 #46825 üzenetére
Tegnap jó volt, ma harmadjára indult, úgy hogy megyünk tovább elektronika vonalon ,valószínűleg EGR hibára csinálja ezt / tudni kell nálam az EGR nem megy, mert leszakadt a csati.
Valószínű amikor ki lett nullázva a computer, akkor megjavult időszakosan, szóval most csatlakozót vadászok.
Szerk.: Most hívott az egyik szerelő, aki az EGR-t is néztem, azt mondja jobb oldalt szemből van az üzemanyagszűrőnek a háza, azt amit Te mondtál, rá kell pumpálni, mert lehet levegőt szív, nem sokat, de valamennyit igen.
-
-
válasz
Graphics #44667 üzenetére
Páran ismerik a canossa-járásomat.
Vicces történet...
Hónapok óta kínlódtunk az autóval, 1,5dci, sok kilométer, hidegen már egyre nehezebben indult.. eszi az olajat is, de még megy, ez számomra öröm..
Tegnap reggelre már 5x indítási procedúra mire beindult.. Melegen semmi baj, hidegen viszont káosz... Nem indult.
Villamossági szerelőhöz elvittem, mondtam neki, nézze már meg az izzítógyertyákat. Minden oké..
Nézi az EGR-t teljes kilazulva... / előző szerelő azt mondta visszaforgatta az eredeti pozicióba...,igen csak nem húzta meg? ... /
Indításnál fals-levegőt kapott a rendszer, emiatt nem indult rendesen.
Szóval: Meghúzta a villamosságis, hibakódot nézett , semmi. Ma reggel 2 fok, egy izzítás, pöcc-röff... Én meg már motort akartam cserélni...
Oké, hogy eszi az olajat, meg minden...Nem bízok a szerelőkben, viszont ez a srác logikusan látja legalább a dolgokat, és 2 ezer forintból megoldotta a gondjaimat egy időre...
Tanulság: Néha a legapróbb hibák okoznak bosszantó napokat.
-
válasz
speedydb23 #45820 üzenetére
Én már csak halkan merem mondani, hogy immot mondanék én is
Nem gyenge az elemed a tavnyitoban?
Rakasd valahol gépre, hibakod alapján azért kb kitalálja a szerelő is mi a baja.
-
válasz
forceberg #45814 üzenetére
1eve hasonló jelenséggel kinlodtam én is , ugyanilyen motorizaltsagu kocsinal.
Akkor semmi más problémam nem volt a kocsival, semmi köze a pár nappal ezelőtt leirtakhoz.Gépre kötve hibás izzitorele volt a gond, amelyet cseréltünk, és a hiba megszűnt.
Nem autószerelő vagyok, de gondolom itt sokan nem azok.
Azt se írtam , hogy ezeket cserélje, max nézzen rá....Vegyük targytalannak amit írtam, többet Renault-ról nem írok ide.
-
válasz
speedydb23 #45810 üzenetére
Immo vagy izzitorele, de az hogy nem húz, az nem túl jó jel
-
-
-
válasz
rob210 #45759 üzenetére
Hát rendben, azt gondoltam ez a tapasztalatmegosztáson alapul.
Őszintén szólva csak leírtam a rendszer ismérveit. Ebből más esetleg tanulhatott volna.
Egy autó használata nem csak jó dolgokból áll. Inkább tudjanak róla, minthogy valaki megveszi és belenyúl dolgokba.Az meg hogy több soron keresztül írom szerintem inkább tartalmilag több. Inkább így írok mint fél sorokat.
Köszönöm a lehetőséget, akkor távozok a topicból, ha ez gondot okoz.
Üdv Mindenkinek!
/ megjegyzem, más topicban nem jellemző, hogy valakit "figyelmeztetnek" azért, mert leírja a gondjait... plusz tanácsot próbál kérni. Nem gondolom, hogy moderációra okot adó témát írtam volna.
-
válasz
forceberg #45754 üzenetére
Ez mindaddig oké, amíg nem szarik be valami
Kezdve azzal, hogy idehaza rendes gázolajat nem kapsz, mert a magyar szabvány mélyen a nyugati színvonal alatt van...Spórolni a szar üzemanyagból.
Ez pedig nem humbuk, hanem tapasztalat, modern common-rail-es autó a nyugaton tankolt üzemanyaggal rendesen üzemel, idehaza viszont ég-és-föld...
Ez az, ami megöli ezeket az érzékeny rendszereket javarészt.
És meg lehet spórolni szép kis összegeket... Viszont ezeket rá is lehet költeni.
Mondom ezt úgy, hogy nincs is szebb dallam számomra mint a dízel kerregése. Nekem az megnyugtató
Van kis benzines is, az való amúgy városba, ez is igaz.
Ha itthon rendes gázolajunk lenne, akkor azt mondanám, hogy vegyünk, és használjuk, de amíg ilyen száraz szarral kínálnak minket 320-ért, ami semmi kenést nem ad a rendszernek... Addig csak folyamatosan tönkretesszük az autónkat...
Persze, szeretjük a fillért reszelni, engem is csábít, hogy de jó hogy keveset eszik...
Csak ha kiszámolom.... Én éves szinten a benzinessel 150 ezerrel költök többet üzemanyagra. Gázolajost meg a rendszer viszi el.
Kétféle dci létezik az 1genből. Amit még nem újítottak fel, meg amit már igen.
Nem szeretnék természetesen semmit és senkit lázítani. Minden autó és minden motor lehet szar nem megfelelő törődéssel. De őszintén szólva rettentően kiábrándultam és 600-700 ezres tanulópénz nagyon drága mulatság volt... Nap mint nap megbánom, hogy egyáltalán megvettem.. Mert végülis kijövök nullára, én igen, de másnak ez egyenlő a gazdasági totálkárral...
Ez beszarik, ezt kitolhatom a határba és nézegethetem ott.. Igen, elvitték volna, így füstölögve, akkor az olajat ette a turbón át... Most meg eszi a motor... És szegény ember becsábult volna cska azért, mert 4-5 litert eszik... 2 gyerekes , alig kereső emberke, elvitte volna... az autó meg kb tönkretette volna a családot...
Nekem ez a felelőtlen autógyártás csúcsa... És lehet túlságosan szélsőséges vagyok.
Ti mit terveztek, ha netán azt mondja a magasnyomású , hogy most ledarálok egy kis fémreszeléket, és elküldöm a porlasztóba?
-
válasz
forceberg #45748 üzenetére
Értem, akkor se tartom ideálisnak hogy egy autó ennyire szarra váljon.
Mann szűrők. Elf olaj. 10ezer csere.
Ez van, lenyeltem ezt a békát, első és utolsó ilyen autóm szerintem.
Ez az autó hidegen nem volt terhelve. Reggel elindult vidékről beautoztak a városi, onnantól egész nap melegen volt. Tehát hideg terhelés nem volt .
Csavarhatjuk még, de én is tudom, hogy az 1 gen Delphi dci szar...
Érdekes módon 99"-es évjáratú Mercedes C220 CDi ami commonrail szinten 560ezernel is ugyanúgy járt.. Pedig azt fater rendesen hajtja ha épp nem a tanuló nyomja .
Lehetett volna jó is az első dci . De nem lett
-
válasz
forceberg #45744 üzenetére
Vettem egy autót, aminek ismert előélete volt, 10 ezrenként olajcserével.
Igazából nem az a baj, hogy ennyi km van benne, hanem amit írtak is, hogy kényes szar.
És még csak nem is az üzemanyagellátás okádott be, hanem maga a blokk szar... Lenne hengerfejes, oké aláírom, de nem az... Egyszerűen annyira kopott a motor.
Pedig ismerem a tulajdonost is, rendesen bemelegített motorral közlekedett, tehát hideg tiprás kizárva.
Tudom, a város, meg tönkreteszi meg ilyenek.
Persze, ajándék minden kilométer, csak nekem még az a szerencsém, hogy napi 3-4 órában keresőeszköz az autó.. Ha nem az lenne, akkor őszintén szólva, sírva temetném a kezeimet az arcomba, hogy az autógyártás itt tart. Mert most nézzük azt, ha valaki magának, napi használatra venne ilyet..
3 hete jött egy srác, megvenné.. Mondom szuper, csak a lelkiismeretem, hogy ez így szar, nem adom oda senkinek... És bejött, rá 1 hétre nyakonfosta magát a turbó...
És a legrosszabb.. Ha egy ütött-kopott szar lenne... De nem az , hogy rohadna meg.. Szép a kasztni, nem rohad, törve soha nem volt... Bosszantó. És így motornyűggel együtt ér ez még valamit forintban?
OKé, azt is értem ,hogy rengeteget ment alapjáraton... Csak ettől még nem kéne szarrá válnia.
Oktatásra készülök, láttam pár tanulót is, persze nem egységes a terhelés, de akármennyire is hihetetlen, ezek 2500 fölé nagyon ritkán vannak forgatva.Plusz hozzáteszem, ez az autó nem only város, hanem napi 4x 30 km országúton is tisztulhatott kénye kedve szerint.
Igazából nincs ötletem, és a legrosszabb a tanácstalanság, hogy melyik végén fogjam meg a szart..
Eladni? Javítani? Kivonni a forgalomból? Utóbbival semmit se érek, mert még csak el se bonthatom a legalább jó állapotú dolgokat. Vegyek bele motort? Ugyanaz a mókuskerék évekig... Kockáztassak meg egy átépítést 1.9D-re, nos ez lenne a legcsábítóbb a részemről, hisz konkrétan a hibaforrások minimalizásálása, de megéri? hisz ideg, munka, nem magam csinálom....
Mondanám, aki amennyit ad érte vigye, a nevemről kerüljön le, és ennyi....
/ hozzáteszem, van egy másik márka TDI-je, csak az 11 évvel öregebb , épp a 23-at tapossa.., az meg üzembiztos /
-
válasz
#32577792 #45737 üzenetére
Igen, lehet cserélni.
Csak számolgattam. 100 ezer egy blokk , ez csupaszon, tehát
se porlasztó
se turbó
se magasnyomású
se önindító, se váltóOké ezek nálam megvannak. átszerelem.
Kezdek egy vezérlés cserével, ami kb 50 ropi
A szerelő elkér a szerelésért alaphangon 50-60 ezret..
200 k alatt nem állok meg és még akkor is kérdéses , hogy jó lesz-e...
Vagy a jelenlegi motort szétkapni, átnézni, felújítani.. az is legalább 300k-s meló...
Élmény ez az autózás...
Azt nem tudom a nevemről hogy takarítsam el.
B verzió: Minden reggel egy kis féktisztítót adunk neki
aztán hadd szóljon.. Ez kb októberig megjátszható utána kuka.
off: azt hiszem nekem csak a TDI való, meg a szívóbenzines Honda Jazz.. Azokkal nem szívok ennyit
-
válasz
-=Tiger=- #45730 üzenetére
Beszéltem szerelővel, azt mondta feltehetőleg nincs kompresszió a motorban, emiatt hidegben nem indul.
Sajnos feladom, ez az autó csak a pénzt viszi folyamatosan... Kasztnija okés, de a motorja most már érdektelenségbe fulladt....
Felújítani nem éri meg, abszolút csőd így is... Motorhibásan meghirdetem ősszel, aki akarja vigye. Tettem én bele jobbnál jobb olajakat, cseréltem 10 ezerként.
Sajnos ennek ennyi a kifutása ideje. Ha beszart, beszart.
Még talán opció egy fűzött blokk megvétele, és átépíteni a motor többi elemét. Kérdés ez mekkora szopatás, és mennyi lóvé..
-
-
Van valakinek ötlete, hogy a mai hűvös reggelen miért nem indulhat egy 1,5dci 2004-es Thalia?
Eddig minden reggel indult, már máskor is csinálta, hogy ahogy bejött egy picit hidegebb idő nehezebben akart indulni.
Tippek is jöhetnek, mert nem tudom merre induljak.
Elvileg izzítógyertyák jók, de valaki azt mondja 4 fok alatt izzít csak.
-
-
válasz
balazs1022 #45642 üzenetére
Ki van sztem szakadva a cső, van rajta egy kis pocs, ott szokott kirepedni.
Attól füstölt feketét sztem. Nekem is ez a motor van , csak Thaliaban
Ennyi idő alatt nem eheti még így az olajat. Vidd vissza, nézzétek at
-
válasz
balazs1022 #45640 üzenetére
Hát ez sztem leghiany inkább, a turbó még ennyi idő alatt se kéne , hogy leharcolt legyen...
Turbocsovet nézzétek meg
-
válasz
balazs1022 #45638 üzenetére
Hát ha tökéletlen az égés akkor lesz is benne korom. Az olaj feladata a részecskék megkötése
Mióta hajtod így?
-
válasz
balazs1022 #45635 üzenetére
Fekete füst: nem kap levegőt, vagy sok az üzemanyag.
Turbócső nem lyukas? el szokott repedni a csonknál, ha 1.5dci, és akkor lekormol
Ha az olajat eszi, akkor annak kéken kell füstölnie, nem feketén.
Felújított turbókban én már nem bízok...
-
-
-
válasz
Wiz Khalifa #45577 üzenetére
Miért ilyen színváltós? :/
-
válasz
speedydb23 #45528 üzenetére
Mivel nem 1. tulaj vagyok, így ez használva volt, mert munkaeszköz.
Bánhatnám, hogy megvettem, de nekem kikereste az árát / egy japán csodát / így igazából minden megtett kilométer már ajándék. Ezt így nézem, így kell néznem
Szerencsém, végülis, hogy Thalia, mert alapvetően is faék a futómű és a többi rész, és váltóhoz se kellett még nyúlni, egy féltengelyt kért, meg legutóbb kicseréltük a toronycsapágyakat is, gumi olcsó, hisz 14-es, télire kapott 4 Kangoo felnit...
Ha azt nézem mit költöttem rá, akkor lehet ráment 300-400 ezer, de egy vezérlést nem számolok, hisz mindenhol kell, egy turbó 120 , most egy bontott 30-ért / sokkal jobban megérte, fajlagosan is, habár nem kiabálom el /
EGR is volt már, nyomásszabályzó-szelep, de igazából megy... LEhet két hét múlva meg átfújja a dugót, de hát ez van... Őszintén szólva, nem annyi időre tervezik már ezeket...
Ha meg kinti autó lett volna, ott meg a 30 ezres olajcsere b.szott volna ki vele...
Ez van.. Ilyen kis hülye igásló ez. Néha utálom, nem kicsit, de hasznot még(!) hoz, addig nincs vele bajom
-
-
válasz
forceberg #45517 üzenetére
Tanulóauto új korától.
De nem vagyok egyedül a panaszommal, csak ezek van hogy 150k-nal terdelnek le... Ahhoz képest nincs bajom vele persze, minden perc ajándék már
Helytelen használat itt nem volt, rendesen cseréltek az olajat.
Telitankos volt mindig, szóval igazából a kora és a km ami sok
-
válasz
diablo1984 #45501 üzenetére
Sajnos tavaly nagyon kellett vmi, habár ahogy haladok a dci szopoletran végig, más megvilágításba kerül minden.
Most imádkozok, hogy a Xado még érjen vmit... Vagy félévente másik turbo.... Felújítani az egészet nem éri meg
-
válasz
rob210 #45471 üzenetére
Na felkerült a bontott turbó, megszűnt a füstölés, az autónak van ereje.
Az előző felújított nem volt ilyen jó, az süvített , meg minden baja volt a végén..
Kijelenthető lehetne az, hogy az ilyen felújítóműhelyeknél nem mindig a legjobb anyag/ba kerül beépítésre a középrész...
Olajcsere megvolt, kapott 1 adag Xado Diesel-t, már mentem vele 80km-et országúton, még délután megkapja a 2. adagját, utána a héten bele a 3.
Remélhetőleg ha nem is egetverően, de kicsit segít még a motoron.
-
válasz
Wiz Khalifa #45479 üzenetére
A gyári méret nem inkább 14-es?
-
-
-
Na adnék egy esélyt a Xado gelnek
1.5dci-m van, holnap kerül bele elf olaj, milyen Xado adalékot vegyek a motorban?
Kicsit kopott már, magas a kartergaz. Ha kicsit javitana a dolgon, már megérné
-
-
válasz
Graphics #45297 üzenetére
Hétvégén kerül "új" turbó a Renault-ra, igazából lehet hirtelen volt a dolog, azzal kapcsolatosan ,hogy szar volt ami felkerült.
Magas a kartergáz, állítólag emiatt képes kinyírni a turbót is..
Szóval kb ennek a motornak ennyi, azért kerül fel most a turbó , mert az autó munkaeszköz, és nyáron a legkihasználtabb... Ha télig elmegy ezzel a turbóval, akkor a motorcsere mellett döntök valószínűleg.
-
-
-
válasz
forceberg #45298 üzenetére
Sajnos sok hibalehetőséget nem tudok elképzelni, olajat cseréltünk, gyárit kapja.
Katalizátor le volt rakodva, azt kiiktattuk, autónak olajfogyasztása előtte minimális volt.
Turbócsövet cseréltük, mert turbóhiba előtt el votl repedve.
EGR-t kiiktattuk, vagyis csak elforgattuk, hogy tiszta levegőt kapjon.Mi az ötlet, mitől lehet még?
-
válasz
Graphics #45179 üzenetére
Na kiderült, hogy az egy éve vásárolt turbó / felújított t.rbot.chnik.... / szóval beszart, fossa az olajat...
Turbócsere 1 év után, valószínűleg minőségi kínai alkatrészekből lett felújítva... Vagy alapból hibás valamit kaptam..
Gari már nincs, fél évet bírt, most jutottunk cseréig.
Nem tudom már hova menjek, lehet veszek vmi bontott cuccot, mert ez sajnos sehol se garantált, hogy mit kapok a pénzemért, a bontottnál se mondjuk
-
válasz
forceberg #45187 üzenetére
Tanulóautó, nem kevés kilométerrel...
Én megvettem 298-cal, most 337-nél járunk, és kb minden nálam halt le.... Turbócsövet pattintotta le először, akkor sokáig nem "vette észre" az oktató, majd ezt cseréltük, utána is kormolt, majd kitakarítottuk, valószínű emiatt szart be ismét a turbo, vagy már nem tudom mi volt a sorrend...
Szépen jöttek elő a bajok, olajat pedig rendesen cseréltük, sose spóroltam el, és az előző tulaj is figyelt rá.
-
válasz
rob210 #45181 üzenetére
Az a része most mellékes, ennek az autónak van kb 2 éve. Én utána vagy lerakom, vagy passz
Eladni már nem bírom, mert semmit se érnek... Javítani költséges és rohadt drága. Már túl vagyok minden diagon, itt legalább 400 kilónál kezdődne a story... Próbáltam a melyik kezemet harapjam részt is.... vagy egyik vagy másikat újítom fel... turbó, porlasztó, nagynyomású... Egy kutya, drága mind...
Sajnos irtózatosan drága a komplett motor, és javarészt mind szar a dci-kből..
Seggbedurrantott Thalia-Clio kéne, de azt nem találok...
-
Na halihó, újra itt.
Valószínű a Thalia kileheli a lelkét.. Most már hangosan jár, minden egyes forint kidobás, mert kilométer miatt ebből motor már nem lesz.
1,5 DCI, 10000km alatt 5 liter olajat evett meg.... Holnap viszem kiméretni egyáltalán kompresszió van-e vagy hogy hova rántja el az olajat..
Kérdés, kinek mi a tapasztalata.
FElmerült egy olyan ötlet, hogy betegyük a Thalia I motorját ,ami 1.9D / Bosch adagoló, mechanikus, tehát semmi bonyodalom/ ,tehát konkrétan sokkal barátibb jellemzői vannak.
Mivel a Thalia I és II kb szögre azonos autó, elvileg a szerelőm azt mondta, még csak váltót se kéne cserélni.
2 év műszaki van a kocsin, viszont a dci motort égen-földön nem kapok reális áron , kompletten.
Azt a részét tudom, hogy picit szürkezónás a dolog, mivel Thalia II-ben nem volt 1.9D... De sajnos épkézláb megoldást nem tudok arra, hogy az autó üzemképes maradjon.
Pénzt nem ér, kivonatni nem tudom, időm és energiám sincs, és az idegeim is megette a szopás, ami ezzel van....
120-ért vettem tavaly turbót, és valószínű be is okádott ennyi idő alatt...Igen, sajnos akkor ennyibe került egy rohadt turbó TEhát egy fos.
-
-
-
válasz
Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Ennyiért nem sok esélyt látok rá...
200-ért megveszed, 50-60ezerért a nevedre kerül, gumik szarok, kezded azzal, vezérlést cseréled, megint elmegy egy kis pénz...
200-ért nem kapsz autót.... Jó robogót igen, de akkor nagyszülők otthon maradnak
Akár Renault, akár más autó, semmi esély... ennyiért kirohadt, filléres szarokat kapsz, amikkel utána neked kell kínlódni, mert az előző tulaj hozzá se nyúlt, csak hajtotta a belét...
-
-
-
-
válasz
balazs1022 #44700 üzenetére
Tudsz adni egy linket, keresem ,de még nem találtam meg.
EZ gondolom jó nekem : [link]
-
válasz
Graphics #44678 üzenetére
Megkapta a műszakit.... De nem érdemelte meg.
Kimatekoztuk , meg fogjuk csináltatni úgy néz ki.
Sajna viszont valahol be kell áldozni
4db porlasztócsúcs kell majd / ebből felújított , vagy bemért használt jöhet csak szóba
1db magasnyomású / ha kell, erről nincs infóm milyen az állapota
1db használt, de nem szar turbóKérdés ezt be bírom szerintetek szorítani 150körül?
-
Hihetetlen amúgy, / most off leszek /
A Renault helyett vettem egy Honda Jazz-t, ahhoz meg vicc áron kapok komplett motort... Most váltót kerestem , nevetséges áron megy minden , hozzáteszem, utóbbinak a váltó a nyűgje, de még mindig jobban kijövök, ha évente cserélem a váltót
amit mondjuk nem kell
-
Agyalok, mert az autó meg kívülről tényleg hibátlan / már amennyire egy Thalia lehet az.... Alapból egy elcseszett török f.s .... /
Tehát ezért se bontanám el szívesen.
Ha jó, akkor hasznot hajt az autó, és a 2 év műszaki miatt elképzelhető, hogy júliustól letámasztom, ameddig megoldást nem találok.
Komplett motor kéne, valami jó állapotú és olcsó, csak ez a két szó az 1,5dci-nél ritka.
-
1.9 szívódét tennék bele legszívesebben... csak Thalia II-be nem volt már
Mit javasolsz?
Nekem már sok kedvem nincs ezzel foglalkozni / pénzem se / , ha holnap jönnének érte, hogy viszik, hát vigyék, vegye valaki a nevére, adjon érte kis forintot, és ennyi.
Az a bajom, hogy turbo meg porlasztó még oké, magas nyomásút is valószínű akkor kéne zargatni.
Az olcsó beszerzéssel nincs gond, de ugye senki nem vállal a "szarjára" bevizsgálási garit se...
Olajcsere mindig rendesen ment, de magas a résolajam is, tehát ahh. van baj.
Elhasználnám én oktatni, ha tudom, hogy kibírja még.
-
válasz
Graphics #42255 üzenetére
Na, hát még üzemel a jármű, ez is kész csoda.
Igaz már ereje nem túl acélos, kék pamacsot is pöffent egy nagyobb gáznál, a turbó visít rajta.
Nem tudom meddig megy, valószínű még a műszakit megkapjuk, azután elteszem pihenőre, és elgondolkozok azon, hogy felújítsam, vagy motorcsere.
Check engine folyamatosan ég.
/ 2004, Thalia, 1,5dci
Az a baj 100-150 ezernél többet nem akarok rákölteni arra, hogy még 2 évet menjen... miközben csak a porlasztó lenne ennyi...
Sajnos néztem az opciókat, de a kocsi értéke zéró, ebbe beletolni egy rakás pénzt nem éri meg.
Így más nem maradt, hogy eladom így ahogy van. Műszakira még felkészítem, futóművet rendbekapom, ha nem jön egy kihagyhatatlan totálkáros Clio/Thalia/Kangoo osztrákból/németből, akkor mennie kell.
-
válasz
speedydb23 #42773 üzenetére
Hiába kiforrott vagy sem, ez 2000 köbcenti, nyeli a naftát...
-
válasz
kisgyerek85 #42747 üzenetére
Mi a Thalián felpolíroztuk, mert be volt mattulva, kívülről fain is lett.. Csak sajnos belülről is megvette a fene, azt pedig nem bontogattuk / főleg, hogy lehet nem is szétszedhető
-
válasz
diablo1984 #42682 üzenetére
Nem nyert... amit linkeltél nem vállal rá semmiféle garit.. idézem: " jó volt az autó amiből kivettem, ment vele... "
Ergo nekem akkora lutri , hogy nem éri meg kidobni a pénzt.... Én annyit kértem, hogy bevizsgálás után ha szar vegye vissza. Ebbe nem ment bele..
Szóval nem lesznek porlasztóim
a kínait nem vállalom be, szóval megy az autó... Ameddig.
Plusz a pesti javítgatásról is lebeszélt kissé... Hááát kezdek tanácstalan lennie, hajlok a porlasztó + CR pumpa felújítás felé, de csak emberi árban, megbízható helyen...
-
-
-
-
-
válasz
diablo1984 #42656 üzenetére
Na megbeszéltük közbe, csak meló volt.
Jön a bontott cucc ,ha még megvan és beméretés után kerül az autóba
-
válasz
diablo1984 #42653 üzenetére
Akkor kellemetlen, a maglódi Renault hozott motyót beletesz ?
-
válasz
speedydb23 #42651 üzenetére
Ezzel nem csak Te vagy í]y, nekem is ezt javasolták, abból is a prémiumot.
Valószínűleg másik autómat is átállítom arra.
-
-
válasz
Predator2 #42642 üzenetére
A diesel még pont ajánlott, az 1,5 dci viszont nem..
Bárki bármit mond, Delphi, legyen elég ennyi.
Mondom a tételeket:
Magasnyomású beszarik 100 ezer, ez általában a porlasztókkal együtt repül: 120-160 ezerig, netán egy turbó: 100-130 ezer...
Tanktisztítás, ha a csodás Delphi nem fogta meg a saját fémreszelékét... Stbstb.. Lehet az újban javítottak ezeken, de ez a gyenge pont.
Dci-t én kerülném, de van sajnos nekem is...
D4D-s Corollák állítólag megbízhatóak.
-
válasz
diablo1984 #42640 üzenetére
Sajnos már tudom, de jelenleg még tapsolok, hogy megy a renyő :d majd aztán ha átfúrta a porlasztó a hengerfejet...
Sajnos a szerelő nem reagál a megkeresésre... nekem úgy tűnik a 100ezer km-es használt cuccot nem építené már be olyan lendülettel, mint az újított dolgokat... / vajon miért.
-
-
válasz
diablo1984 #42636 üzenetére
Nem vennék benzinest se.. ismerősnek 2 van, már a DAS-nál van a dolog, mert garanciában nem akarja a Rönyó javítani...
Persze ez nem példa, de ha műszakilag nem akar kínlódni én akkor japán autót néznék.
Az offot zárom, majd eldönti, mi kell neki első autó gyanánt.
-
válasz
rob210 #42634 üzenetére
Én meg a Renault vagyok így... számomra nem autó... Szép, jó, de amikor a dci kapcsán agyvérzés közeli állapotot kaptam, akkor elgondolkoztam, ha egy gyártó ennyire felelőtlen egy motorjával kapcsolatosan, mire számítsak az autó kapcsán....
Inkább vegyen egy Suzukit, az ajtó hidd el, másnál is fog csavarodni, nem csak ennél.
Nem említettük se a Wagont, se a többit .
1 milliós ársávban se a WagonR, se a Baleno, se az 1.gen nincs benne... Ez azért egyértelmű, hogy nem is ezekről szólt a dolog.
1 autót keres, ebből annyi jön le, hogy műszakilag problémamentes autót keres.... Ez nem a dci lesz. tudjuk jól mindketten....
-
-
-
válasz
Predator2 #42625 üzenetére
Én annak ismeretében, hogy mennyibe kerül a befecskendező rendszer javítása / és igen lehet volt cserélve, de majd kell is... / illetve, hogy a hajtókarcsapágyak 100 ezer km.ként cserére szorulnak.. Nem vennék dízelt.
Mérlegeld mekkora távolságra mész, ha rövidtáv, akkor főleg benzineset.
Ismerősöméknek ez a típus van, rengeteg elektronikai baj miatt sokszor vitték már vissza..
-
válasz
diablo1984 #42572 üzenetére
EGR rendben, inkább megelőzés volt.
A szerelőtől függ a dolog, illetve hogy a bontott alkatrészre van-e vmiféle garancia.
Ha azt mondja összerakja ezzel, természetesen minden ilyesmi meg lesz csinálva, még tán hajtókarcsapágyazás is.
-
válasz
diablo1984 #42570 üzenetére
EGR el lett forgatva, így 3 helyett csak 1 csavar fogja. Ez akkor lett elforgatva, amikor nagoyn kormolt a kocsi, hogy ne verje teli korommal a motort.
Elvileg tudom, nem ez a gyári pozíciója, de így legalább nem tud megrakódni.
-
válasz
diablo1984 #42568 üzenetére
Jaja, én is arra jöttem rá, hogy itt kb nagyon minimális látszódik.
Úgy döntöttem, ha bontott anyagból megoldja a szerelő, akkor ez az opció lesz.
-
válasz
diablo1984 #42564 üzenetére
-
-
Halló.
Ha időm lenne nekiesnék én is, de mivel a szerelések ezen részéhez nem értek, sajnos nem tudom kivitelezni.
Kintről még szívesen is rendelek, de kísérletezni sajnos nincs időm. Max esetleg, ha ki lesz cserélve a fentebb linkelt alkatrészekre, akkor a megmaradt dolgokat felújítom én próba alapon.Olajat igen, vastagabbat kapott... Ez az én baromságom / az autót nem én használom, napi szinten dolgozik, így nincs lehetőségem és időm lekövetni mindig a dolgait, a szervizelést én intézem, de az eddigi szerelő alapján jóazbele.. na itt csúszott el a dolog...
Olaj nem belül, kívül van, fotóval illusztrálom nemsokára.
-
válasz
rob210 #42548 üzenetére
Mint
egy lefújószelep, kb oylan a hangja. felújított, fél év garanciát vállalt rá a turbotechnikes, ez most járt le.A hangra hülyeség amit írtam
, szóval olyan hangja van amikor tölt rendesen a turbó, de még ehhez kapcsolódó örvénylő hang. Szerelő azt mondja lehet beleér a lapát a turbó házába, de az akkor már széthullott volna a fenébe...
-
válasz
diablo1984 #42545 üzenetére
Olajat nem eszi jelenleg, igaz vastagabb került bele, de ez már az én tudatlanságom miatt volt így.
Majd kiderül a gyári olajjal mit mutat.
-
válasz
diablo1984 #42543 üzenetére
Ez a terv jelenleg, és tényleg köszönöm a tanácsot, ha abban garantáltan 100-ezer van, akkor teljesen jó vétel.
-
válasz
diablo1984 #42541 üzenetére
Köszi, akkor Te írtad a kommentet a kép alatt
Egyeztetek a Hochvárt Lacival, úgy gondolom én is, hogy a turbó a legvégső amit meg kell csinálni ebben az esetben / amúgy ne kérdezd, olaj áll mögötte, és fütyülő hangja van / erősebben lehet mint kéne
Még egyszer köszönöm a tanácsot
-
válasz
rob210 #42528 üzenetére
1.9TDi Audi 80-asom van.
3eve van nalam, 23eves auto, motorikusan semmi baja, benne sztem legalabb fel milla kilometer.... Ha kell is motorikusan kolteni kb 100ezerbol kihozom....
IV Golf szinten.. Akkor veszek SDI-t.. Faek motor az is, meg az 1.9 TDI is. Nem ide tartozik ezt is tudom... De jobban birja
Porlasztocsucsot tesznek fel a az 1,5hoz , ja bontott.. Elviszem bemeretni hogy jo-e +20ezer.../de nem lesz jo mert ugyanazzal a szar uzemanyaggal jar mindenki....
En 60-70ezernel olcsobban nem lattam, 20-25ert vevo vagyok a szettre.... A per darab mar nem tul izgalmas
Természetesen nem zárkózok el semmitől, de felkerült tavaly 120-ért egy turbo, ami ismét beszart, így igazából elég szkeptikusan állok a témához...
Röviden tömören, nekem bonyolult az autó, ha lehetne akkor szívóDé motort tennék bele. de jobban járok ,ha jelen pillanatában eladom, és veszek mást... Nekem ez napi használatban van, pénzkereső autó lenne, a kiesés mínusz
-
válasz
diablo1984 #42523 üzenetére
-
válasz
diablo1984 #42520 üzenetére
Hát 4-ből 3 szar, egynek jó a résolajértéke, a többi irreálisan magas.
Magasnyomású hogy szar-e nem tudom, csak azt, hogy sajnos 4 kilót én ebbe nem tudok beleforgatni... Pedig a 4 csúcs 150 ezerbe áll meg.. ahogyy az árakat nézem.
Turbó, magasnyomású, ez tényleg belelegel a 400-ba...
-
válasz
diablo1984 #42516 üzenetére
Pont fél éve vettem a turbót, meg kell néznem, vagy le kell szedetnem.
Porlasztó az a baj nagyon nagy lutri... 24-ért bemérik, oké, de 60-ért van bontott... amit esetleg bemértek.
Szóval itt tényleg rá lehet locsolni egy valag pénzt :/ de kezdem azt érezni , olajat kéne, éghetőt, és meggyújtani....
-
Na halihó.
Ma voltam diagnózison az 1,5 dci Thaliával, Hochvárt Lászlónál.
Jelenlegi diagnózis alapján:
A porlasztócsúcsokat kellene bemérni
A magasnyomású szivattyút megnézni
Turbó szórja az olajat / ez napra pontosan fél éve lett véve a Turbotechniknél / felújított turboEzek kb milyen összeget tesznek ki javítás szintjén szerintetek?
Mi kb egy 400 ezerig jutottunk, itt kb a gazdasági totálkár merült fel nálam, tehát nekem ezt nem biztos , hogy megéri javítani...
Az autó üzemel jelenleg, Laci annyit mondott, hogy a porlasztócsúcsok ha beszarnak, akkor áthúgyozhatja a dugattyút, a résolajmérés elég nagy eltéréseket hozott ki.
Javaslat?
-
-
válasz
g.gergo #42359 üzenetére
Minden lehet... De passz.
Na üdv Mindenkinek, új vagyok ,szóval ne egyetek meg MosolyogA story a kovetkezo:
Thalia 1,5dci /2004/
Turbo cserélve, turbócső cserélve.
Katalizátor nincs, mert tavaly lehalt a Turbo , telekormolódott, ezért levettük.Az autó alul nyomatékszegény, nyomás megjön húz, 140-nél többet nem megy.
Feketét füstöl, 10000km alatt fél-1liter olaj fogy, tehát nem számottevő.
Kérdés mi okozhatja ezt a fekete füstölést, merre induljak el a hibakeresésnél.?
Itt előzmény ,hogy eldurrant a turbócső, vagyis nem volt megfelelő nyomás mert a cső persze olyan ,hogy van rajta 2 műanyag pöcs, és annak a tövénél repednek... már a második van rajta.
Na és mivel nem volt megfelelő levegőmennyiség, így kormolt, de rendesen... Ezért gondoltam esetleg, hogy elkormolt az EGR.
Sajnos csak egy olyan szerelőt keresek, aki végre rendbeteszi az autót, és megszünteti ezeket a nyűgöket ,de nagyon nehéz egyáltalán szakembert találni... Aki fogja és végignézi.
Én meg tapogatózok . Olajat nem eszi / fél-1 liter 10000km-ként, rendesen cseréljük is.
EGR kitakarítva, száraz korom volt benne, elforgattam most csak tisztán kapja a luftot... Autó megy, de 140 a vége, setovább, fogyasztást nem tudok mondani ,mert nem én használom elsősorban, de ami biztos rengeteg kaját kap, és nem tudom miért.
Merre induljak?
-
-
Üllői úti Renault-szerelőről van valakinek infója? / Hochvárt László
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Cyberpunk 2077
- Tudományos Pandémia Klub
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Zenless Zone Zero (ZZZ)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Xiaomi Vacuum S20 bontatlan új fekete
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest