- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
fennt vannak az uj gumik, jujujjj.
mondom kicsit melegitem oket a varosban, hat bazz, dol magatol mint allat.
uj motort kaptam. nagy kiraly.
-
boogie84
veterán
válasz
zsoltee10 #46865 üzenetére
Hajó!
más
Jövő héten érkezik az pici esőkabátom. -
zsoltee10
addikt
Köszi-köszi.
Jaja, ott volt mellette egy CB1300 is, de miután Kata felült mögém, és kényelmesen elhelyezkedett a támlás doboznak neki dőlve, tudtuk, hogy a Varadero kell.
-
.mf
veterán
válasz
Integra #46842 üzenetére
se a motorom nincs még meg (a múltkori szállítmányban nem volt benne az én alkatrészem), s szombatra egy rokonsági találkozó is van leszervezve pár hónapja
Na majd legközelebb.
Tényleg, Roli, a Chrobák-féle fixálódott már? Bocs, hogy ennyiszer rákérdezek, csak elég rugalmatlanok szabadság-téren. Bezzeg munka-téren... e héten a legrövidebb munkanapom is 11 óra volt, ma is 22h után érkeztem haza....
-
zsoltee10
addikt
Honda Varadero ABS Tour, arany színben. A gyári extrákon kívül 12V csati, alu tankvédő, Kappa bukócső. Adtam a kawát, meg 2,1M-t.
Le voltunk döbbenve, hogy milyen hatalmas. Az er6 óvodásnak tűnik mellette.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #46863 üzenetére
van még olyan most piacon?
több cikk volt, hogy egyes kis cégek próbálkoznak 2 üteművel újra -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #46861 üzenetére
nekem tetszik, jópofa, különc bringa. és az ilyet csípem. pont ma ment el mellettem egy, mikor mentem ebédelni. frankó hangja volt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #46860 üzenetére
oh, Rotax blokkos, akkor nem lökőrudas, sorrybocsi.
-
Integra
titán
persu, itt van neked egy vitrin motor
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #46856 üzenetére
ok, akkor legyen fél9 ott.
Roli: ahogy jössz ki a nagykőrösin még a felüljáró előtt lesz jobb oldalt a szerviz úton az omv kút, menj le időben, mert különben elmotorozol mellette, de akkor sincsen nagy gond, mert rögtön utána megint le lehet térni a szervizútra a felüljáró előtt. akkor egy picit a házak mögött tekeregni kell, hogy vissza juss oda, mert egyirányú a szervizút
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #46850 üzenetére
Mondjuk elég meleget mond, kis zápor felszárad 10 perc alatt, de ha esik 3x az elég ciki. Ráadásul k.rva nagy pára lesz
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #46850 üzenetére
ennyi, majd hazafelé megint lenyomom a kúton tisztára, 10 perc alatt kész.
hánykor akarsz menni? fé9 omv kút a nagykőrösin kifelé? -
Djuree
félisten
válasz
Integra #46838 üzenetére
nekem is ott a gps a motoron, de baromi veszélyes, autóban is, de motoron pláne. megnézem merre kell menni még álló helyzetben, memorizálom az utat, max néha rápillantok hogy a nagy zöld csíkon megyek-e még, ezt meglátom 0,1sec alatt, ennyiből talán nem lehet baj. beszélgetni nem akarok a motoron, de a gps instrukcióit jó lenne hallani.
nekem is alap a gps, sok lityó felesleges benzinpazarlástól mentett már meg, pesten kell a legjobban, ott ha bemész egy egyirányú utcába, 20-30km is kell néha mire visszajut az ember oda ahová akart. meg az idegesség hogy vajon jó felé megyek-e már nincs, és ez a legjobb.... -
zsoltee10
addikt
érdekes különben, hogy 4 honda szalon közül 3 telefonon is felhívott a varadero miatt, miközben a Dream még az email-re se válaszolt....
-
Integra
titán
szombat reggeltől kecsózás, persu, roli, &rew, inti.
jó idő leszsülős, aszfaltra olvadós, rengeteg vizet ivós.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #46838 üzenetére
jaaaaa, navigacio.
az nem palya. altalaban saccolunk, ugy lattuk eddig a legjobb helyeketnalunk alap h eltevedunk valamerre. anelkul nincs csavargas
vegul aztan papir alapu terkep illetve a benszulottekkel valo activitizes utan talalunk vissza iranyba.
mod:
persu:
marpedig en rengeteget tanultam abbol, amikor kolbaszoltam mogotted es elotte/utana megbeszeltunk alap dolgokat h merre pillogjak, micsinajjak. ha ugyanezt menetkozben megkapom, sokkal gyorsabban megcsinalom es jobban meg is marad. -
Integra
titán
válasz
#25954560 #46837 üzenetére
na, hát a belesikongatás az tényleg gáz, de akkor ott az utassal is baj van, olyat nem szabad vinni
de navigációnál akkora áldás, és nagyon biztonságos. motoron 3.5-4 inches kijelzőt bámulni életveszélyes szerintem. először meg kell a mozgó gépen találnod a szemeddel a kijelzőt, aztán a kijelzőn az infot, leolvasni a számokat, aztán mentél is vagy 50 métert vakon.. not good.
-
#25954560
törölt tag
válasz
zsoltee10 #46828 üzenetére
lehet en maskepp hasznalom a motort, de szerintem a beszelgetes is csak eltereli az ember figyelmet. el tudom kepzelni h ha kruzoltok valami szep tajon, akkor egy-egy szep fara vagy egy tavoli kunyhora felhivni a masik figyelmet, de az megy felhajtott plexivel is kis sebessegnel.
egy kanyarban meg ne visitson a fulembe senki, ha valami helyzet van
ha meg a kommuninkatorba mondja be h meg kell allni orrot fujni, nem lesz gyorsabb, mintha megkocogtatna a hatamat
szoval valoszinuleg eleinte szorakoztatna (ha eleg csondes a bukom es az utase is), de aztan holt feleslegesnek ereznem.
tanulashoz viszont jo lehet, ha mentek ket motoron es az oktato (pl persu) dumal neked h dehujevagyteddmarbeasulyodatakanyarba, stb.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Djuree #46835 üzenetére
Nekem konkrétan ez van.
K4. ez a második éve.
Mire vagy kíváncsi?
Összességében elégedett vagyok vele, de szerintem ilyen árban lehet jobb sisakot is venni.
PL NZI.
Meg én vettem rá először sötétített, majd miután leesett, irridium plexit.
Az irridium sokkal jobb, elsőre ezt kellett volna vennem, mert ez poláros is szerintem, de mindenképpen kéynelmesebb a szemnek mint a sima sötétített.
Mostam már ki a bélését is de jövőre szerintem már el fog annyira kopni hogy vagy új párnákat kell vennem, vagy új sisakot.Nem túl halk, de szerintem nem is vészesen hangos.
Egy az ami iszonyatosan tetszik benne:
A formája és ahogy kinéz.EZ csúcs, nekem mindent ver. Szerintem kurv@jól néz ki. Főleg az irridium plexivel.
-
Djuree
félisten
agv k4 sityakról van vkinek tapasztalata/véleménye? lehet veszek shox-ban egy ilyet, nekem ez a határ árban, többet nem tudok és nem is akarok sisakra áldozni. shox-ban jó lenne megvenni mert tudok próbálgatni méreteket.
-
kpal
nagyúr
Valamelyik debreceni kolléga nem tudja annak az R6-nak az évjáratát amelyik piros-fehér és fehér kereke van ?
-
doc
nagyúr
moderator bacsi, bekerulhetek az elso hozzaszolasba en is?
Honda VFR750F RC36-II 1996 -
TayRol
nagyúr
-
-
TayRol
nagyúr
reggel volt egy kis beszelgetesem az Alagutban ket motoros rendorrel. en atleptem a zarovonalat (siettem meloba), ok meg bennt alltak a sorban.
lattam oket de gondoltam nem szolnak ezert. tevedtem.
-
shiNIN
tag
válasz
alvaro #46819 üzenetére
Jaj bocs, nem arra a pontra koncentráltam és elírtam
No meg én ott se voltam, memória, memória.
A robogós helyzetről annyit, hogy örülök, hogy nem nekem kell döntenem, hogy hosszútávon és látványosan megsértsem-e a kreszt, de alapesetben ha ütközik a biztonsággal, akkor az utóbbira szavazok.
Kis kerekű robogók, nem a magyar utakra valók, brrr.Engem viszont érdekel, mit ehetnek a motorjaink (a magyar nyelv szabályai szerint motorunk, de abból nem derül ki, hogy 1-1 van s a legtöbben nem úgy használják) városban. Csak nem tudom, hogyan deríthetnénk ki, mert többszáz km-t mászkálni Fehérvárott rövid időn belül... Az nem lehet olyan szórakoztató. Budapest más műfaj, azzal nem játszunk
Persze sejtjük, hogy Teresa kb. ugyanannyit eszik, mint országúton (tépve persze az országúti lenne több), Cili pedig kevesebbet, habár őt nem lehet olyan jól lelőni a lámpa előtt, mint Teresát, akinek a váltója működik leállítva is. De a kis sebesség sokkal többet számít neki. -
cochy
tag
Köszönöm mindenkinek a robogós-kresszes válaszokat.
Ma már próbáltam legalább a középső sávba visszamenni és ott haladni. Nem annyira rossz, csak szokni kell. Főleg ugy hogy már ismerem a teljes nyomvonalamat az otthon és a munkahely között, de majd keresek egy hasonlót. Kis kerék, nagy kátyú, jeeee
Köszönöm még1x. -
runner 125
nagyúr
Ez, amit te másoltál be az mkp.-ra igaz - 125-től felfelé.
Smkp.-ral köteles vagy _végig_ jobbra tartva - a külső sávban - közlekedni párhuzamos úttesten, s valóban csak és kizárólag kanyarodás céljából sorolhatsz be a belső sávokba.
Nem fogom keresni az idevágó KRESZ paragrafust, mivel 100%-ig biztos vagyok benne, h ez így van.
Úgyhogy, ha az emberkénk robogóval a belsőbe tolja teljes joggal fütyülik ki onnan.
Sőt, csak érdekességként; smkp.-ra annyira bazirégi KRESZ szabályok vonatkoznak, h az ősidőkben (Babetták kora), a balra kanyarodás szabályát úgy fogalmazták meg, h szépen az út jobb felén meg kellene állnod, és át kellene tolni(!) az úton.
Nah meg a 40km/h is egyenesen vicc.mod.
Off-olom is a hsz.-om, látom közben már meglett a megfejtés.
-
Integra
titán
válasz
zsoltee10 #46816 üzenetére
párban kell megvenni, úgy is kapható. én is páros kiszerelést vettem.
ez azt jelenti hogy két kommunikációs egység, mindkettőhöz egy zárt sisakos cucc, meg egy nyitott sisakos cucc van, továbbá egy felcsavarozható rögzítő elem (ha a sisak engedi), vagy egy felragasztható elem. nekem a ragsztós elemmel van feltéve,250nél150nél is bomba biztos -
Integra
titán
-
doc
nagyúr
igen, a savon belul kresz szerint jobbra kell tartani, amirol szerintem itt mindenki tudja, hogy mennyire balesetveszelyes (szetcseszett utpadka, kavics/sarfelhordas, csatornafedelek, stb)
a segedmotor max. sebessege bizony 40 km/h a kresz szerint, a 45 az a 'tervezesi vegsebesseg' aminel elvileg nem lehet nagyobb egy smkp (ami nyilvan baromsag, meg a Zasszony negyutemu 50-es robija is siman megy 60-65-ot sik uton)
Kigyonak abban igaza van, hogy az altala idezett harom pontban van szo a smkp-rol, viszont azok a bekezdesek a lakott teruleten kivuli (vagy ha ugy tetszik, 'altalanos') parhuzamos kozlekedesrol szolnak, a negyedik pont irja le a lakott teruleten beluli kozlekedest (ami valoban nem emlit kismotort)
na lenyeg a lenyeg, hogy rovidre zarjuk (nem vitatkozni akarok, de tenyleg eleg kacifantos a helyzet a rakas idiota szaballyal): nagymotorral szabalyos folyamatosan a belso savban haladni (lakott teruleten, azon kivul nem!), kismotorral nem (tehat a rendornek a szabaly betujet tekintve igaza volt), viszont szerintem meg mindig jobb, mint a harom sav kozott ide-oka maszkalni keresztben az autok elott...
-
.mf
veterán
bocs, hogy belevau, de úgy olvasom, hogy ő nem csak a sávok közötti jobbra/balratartásról, hanem a sávon belüliről is beszél. Sávon belül is van jobbratartás, ha balra húzódsz ki, főleg a balszélső sávnál, az a kanyarodási szándék jelzése, így viszont magatartásával a közlekedésben résztvevőket megtéveszti. Tehát ilyen szempontból teljesen jogosan szóltak be neki.
A másik pedig, hogy smkp-val 45 a max megengedett... -
Kígyó
senior tag
Az elso 3 bekezdes alapvetoen altalanossagban beszel, tehat tartalmazza az smkp-ra vonatkozo szabalyokat is, plusz megemlit egyeb dolgokat, amik nem vonatkoznak rajuk. A 4. viszont nem tartalmaz semmit az 50-es smkp robogoval (tehat a temaval) kapcsolatban, ezert maradt le.
A masik kerdest ugy ertettem, hogy a kresz-szabalyra kerdezett ra cochy, en arra reagaltam. Nem mondtam velemenyt, es nem is vitatkoztam a tieddel. -
doc
nagyúr
az idezett tobbi resz sem a segedmotorrol szol, a kerdes viszont a lakott teruleten beluli tobbsavos utrol szolt, ami a 4. bekezdes, jelen esetben az autopalyas szabalyok irrelevansak
az meg szerintem nem 'masik kerdes' hogy mi a biztonsagosabb: a kulso es belso savok kozott oda-vissza keresztbe cikazni, vagy a sajat savodban maradva haladni. egy lassu, dinamizmust hirbol sem ismero 50-es robogoval mindenfele konfrontaciot kerulni kell a tobbi jarmuvel, es meg igy is jo esely van ra hogy kivasal valaki -
shiNIN
tag
Ez így van... A csuklótörésemnél mondjuk nem emiatt tiltakoztam a mentők ellen... Nem bírtam volna ki egy, az esésnél is nagyobb stresszt, amit egy kórházi tartózkodás jelent... Aztán mire odakerültem pár nap múlva, Alvaro kioktatott, hogy nehogy említsem a motort... Őt ugye megböntették, amikor első forgalmi óráján összeütközött egy autóval s eltörte a kulcscsontját. Plusz a tanulómotor miatt is fizethetett, s télen azon gondolkodott, vajon hagyja-e a fenébe a motorozást... Én biztattam s szerencsére végig is csinálta a jogsit
De ez már történelem.
Ez a tihanyi dolog nagyon durva
Minek kell az emberek életét veszélyeztetni közúton? A kátyúk és egyebek nem jelentenek elég kihívást?
-
beteg
őstag
Már volt itt szó róla, de felhoznám még egyszer, mert baromi igazságtalan és vérlázító!
A bringatúrán, Tihanyban a „kerékpár út” (de nagyon idézőjelben, mert igazából egy vicc) egy meredek utcán is visz lefelé. Az egyik kanyarban van egy figyelmeztető tábla, amit benőtt a gaz és nem lehet látni, majd utána egy olyan fekvő rendőr, ami nincs festve, az anyaga is ugyan az az aszfalt, mint az úté. Sógornőm későn vette észre és eltaknyolt rajta. Átrepülte a kormányt, arccal az aszfaltra. Dőlt belőle a vér és végül ki kellett hívnunk a mentőt.
És lényeg a lényeg: a mentő kiküldte a rendőrséget, az meg a helyszínelőket, akik közölték, hogy „valószínűleg” meg fogja úszni egy figyelmeztetéssel!!! Az indoklás, hogy szabálysértési eljárás indul minden személyi sérüléssel járó blablabla.. És mivel ő volt az egyedüli részese az eseménynek, csak ő lehet a hibás!
(15-el gurult és az ott lakók elmondták, hogy minden héten van ott baleset, volt akinek már az álkapcsa is eltört)
Szóval vagy csak végső esetben szabad mentőt hívni, vagy egyből ügyvédet is és anélkül semmit nem mondani!! -
doc
nagyúr
válasz
#25954560 #46803 üzenetére
nem santit, egyszeruen csak autorol es motorkerekparrol beszel, amikbe a kismotor ugye nem tartozik bele, tehat a jogszabaly betuje szerint segedmotorral csak akkor mehetsz a belso savba, ha onnan kanyarodni akarsz (na de ki donti el, hogy mennyivel a kanyarodas elott szabad odamenni? ez is olyan mint a kotelezo kovetesi tavolsag, nem kovetheted X meternel kozelebbrol, viszont elozni azt szabad, tehat siman mondhatod a rendornek, hogy te nem kovetted, hanem elozeshez keszulodtel
)
a 70-es tabla az elegge 'specialis' helyzet, persze mivel kismotorral elvileg ugyis csak 40-nel mehetsz max, mar normal otvenes sebesseghatarnal is feltartanad a tobbieket -
zsoltee10
addikt
esett az eső, nem jutottam el Földvárra.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #46786 üzenetére
Voltam en mar ugy hogy a tonkrement hutomet nem volt penzem kicserelni mert hasznalt slicketet vettem belole
Azzal a koltsegvetessel amivel en szoktam motorozni nekem is mellbevago latni hogy nehanyan mennyi penz ki birnak hordani egy-egy palyanapra/versenyre. PErsze azert jo erzes volt amikor tavaly labon kimotoroztam az oreg utott kopott motorommal szakadt ruhaban, felig elkopott gumival az elso es masodik helyrol indultam a Roadandride kupakon, mogottem meg a sok csillivilli pallyagep uj gumikkal. De sajnos most mar en is oda jutottam hogy az az 50-60eft is masra kell ami azt a havi 1-2 minimum palyanapot fedezte volna amit erre az evre terveztem
-
doc
nagyúr
kivancs vagyok, hogy miert vagtad el a kozepenel, mikor pontosan azzal a resszel folytatodik, ami a jelzett esetben szamit
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.
igaz, a fenti bekezdes szo szerint ertelmezve nem ervenyes a segedmotorra (tehat az 50-es robogora sem), de az altalam mar leirt okokbol adodoan nyilvan ugy logikus es biztonsagos
Aktív témák
Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nők, nőügyek (18+)
- Ukrajnai háború
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Linksys WRT54G/GL/GS router
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest