Aktív témák
-
titko
tag
Mai nappal a kollekcióm utolsó hiányzó darabja is megvan (a jogsi). Most még a bürokráciára kell várnom egy hetet mire fizikailag is a kezemben lesz a papír. Legalább addig megszervizelem a vasat.
-
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #45096 üzenetére
-
doc
nagyúr
válasz
runner 125 #45096 üzenetére
egyreszt az orszag masik csucskeben van, masreszt Hyosungot a baromi alacsony ara ellenere sem szeretnek (tapasztalatokat olvasgatva azert a megbizhatosaga nagyon messze van a Hondatol), de ha valami miatt megis, akkor is az R verzio kene
-
Ferdzsoo
addikt
Nah durván le lettem ugatva, mindegy ne is menjünk ebbe bele, se így se úgy nem mi döntjük el...
-
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #45089 üzenetére
nem, nem normális, és már kellően nagy a felháborodás és a nyomás is.
nem divatból jár az ember vasárnap vásárolni, legalábbis nagy részük, hanem azért, mert nincsen idő máskor. aki meg munkavállaló vasárnap, azért megy dolgozni, mert szüksége van a pénzre. senkinek semmi joga elvenni tőle ezt a lehetőséget, hogy egy kis többlet pénzhez jusson. nem kötelező elmenni sem vásárolni. otthon is maradhatsz, mehetsz kirándulni. de aki szeretne dolgozni vasárnap is, és van is lehetősége, márpedig szinte minden munkaadó erre vár, ott meg kell adni a lehetőséget. csak hát mindig akad pár túlbuzgó majom..
annyi segitség van, hogy általánosan szinte a legtöbb bolt 8ig nyitva, mindegy, hogy mi a profilja, nem úgy mint mo-n, ahol az az elbaszott módi, hogy 9-10-kor nyitnak és 6-kor zárnak. dolgozol 7-ig, ok, legyen 6, az hót sicher, hogy nem jutsz el sehova a teszkón kivül.. az meg itt nincsen, csak kisebbek. toom markt még ami úgy ahogy nagy.
egyébként meg nem hiszem, hogy neked kéne megmondani, hogy ki mikor menjen el vásárolni és hogy szabd meg az emberek vasárnapját, mikor látogassanak rokonokat. pont ezzel van a tökük tele a németeknek, hogy pár buszfejű politikus (tipikusan keresztény konzervativak) próbálnak okosabbak lenni mindenkinél. lehet, hogy benned is egy politikus veszett el
de az elvitathatatlan, hogy németo olyan ország, amilyen mo a büdös életben nem lesz. legalább 50 évvel előrébb vannak gondolkodásban. -
doc
nagyúr
basszus, kezdek megint gondolkodni a GSX-F -en
nagyon gyorsan kell egy moci, kulonben abba fogok beleorulni, hogy nem tudom eldonteni milyet vegyekMOD: egyebkent az, hogy a Suzuki latvanyosan olcsobb mint pl. egy Honda vagy akar Yamaha, tukroz valamilyen minosegbeli kulonbseget, vagy csak arrol van szo hogy egyszerubb az egesz szerkezet, es ha nem is olyan eros/nyomatekos, de ugyanolyan megbizhato?
-
Daywalker
addikt
válasz
Ferdzsoo #45089 üzenetére
Ja, de itt nem a vasárnap zárva dolgot akarják bevezetni, hanem a hétvégén zárva témát Azért nem mindegy. Amikor minden nap sokáig dolgozik az ember, akkor mikor menjen vásárolni? Egyébként én is hétköznap intézem a nagyobb bevásárlásokat...úgy megyek, hogy mire végzek, már zárás legyen
Akkor kevesen vannak. Mellesleg az kéne, hogy csak bizonyos boltok lehessenek nyitva, a pláza meg zárjon be (max mozi, kajálda ennyi).
-
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #45089 üzenetére
bocs, de ez szerintem hulyeseg. nagy szivas, hogy ha vasarnap jossz ra hogy kellene egy fel kilo kenyer, akkor beszoptad... plane mikor valaki mondjuk folyamatos muszakban dolgozik, es ugy jon ki, hogy akkor tudna boltba menni (bar ez lehet hogy hulye pelda, szerencsere nem kell folyamatosoznom
)
a munkavallalonak jo, hogy tobb embert foglalkoztat az uzlet, foleg hogy jo kis pluszpenzek jarnak a vasarnapert, a vasarlonak jo, hogy nem neki kell alkalmazkodnia a bolthoz, szoval mindenki jol jar
aki meg plazazni akar, annak tokmindegy, nem csak a csaladlatogatas es a vasarlas a ket lehetseges vasarnapi program... -
shiNIN
tag
válasz
Integra #45085 üzenetére
Ja, meg ha nagyon muszáj, valami innivalót és ropit
. Mostanság valamelyik kúton állandóan csokikat ajánlgatnak, amit igen határozottan utasítunk el... Alvaro sajnálta is a lányokat, hogy parancsba adják nekik, hogy ilyeneket tukmáljanak az emberekre...
Egyszer vettünk gumipókot, de jó ára voltKis utak mellett amúgyis olcsóbbak a kutak. Nagy utakon pedig lehetőleg nem járunk, főút a max, azt azért nem olyan egyszerű kihagyni.
Teresa bowdenje kicsit megevődött, más hírünk most nincs, a nap süt, ami jó.
-
Djuree
félisten
na találtam magamnak jó kis shark dobot occsón, nincs is messze nagyon, ma elmegyek meglesem, és asszem meg is veszem
van hozzá összekötő cső is. hangtompító nincs benne, de azt mondta a srác nem is volt benne, nem az a visítós fajta...
-
beteg
őstag
válasz
runner 125 #45080 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
Ez de komoly..
Különösen beteg-nek ajánlva.
-
shiNIN
tag
Én nemtom hogyan fékezek... Azt tudom, hogy hátsóféket soha nem használok, legfeljebb gyakorlásképpen, hogy ne feledjem el teljesen, hogy hol van. Mondjuk azt is kudarcnak élem meg, ha városon kívül 50 km-enként fékezek... A féket általában megállásra használom, lehetőleg 20km/h alatt. Ha nagyon fékkímélő akarnék lenni, még játszhatnék az általam eleve ritkán látott piros lámpák előtt a gurulás/FAS üresben/FAS sebességben verizók közti választással, ezek egyre gyorsabban állítanak meg. De szórakozzon vele az, aki mániákus, nem kötnek mély érzelmi kötelékek a fékbetéteimhez
A FAS a Forced AutoStop, a motor kikapcsolása, hypermiler módszer, Alvaro gyakran csinálja, én roppant ritkán, az én motoromhoz kevésbé is passzol, most nem fejtem ki, miért
Bár az Teresa ellen szól, hogy nem mindig indul elsőre, a rotax ilyen. Cili iszonyú ritkán nem indul sebességben, de üresben mindig. A 2 pici hengerét nem nehéz elindítani, betolni is sokkal könnyebb
Meredek lejtőn szoktam fékezni, amikor a brutális kettes motorfék kevés. Vagy ha ki van kapcsolva a motor és nincs motorfék (Cili ilyen. Alvaro meg tudja csinálni, hogy motorfékkel FASol, mert Teresa injektoros).Ha nem vagyok benne biztos, hogy a kanyar jó lesz úgy (pedig én még bőven dönthetnék), de nem akarok fékezni, mert akkor megette a fene az egész kanyart, akkor csak ott tartom 1-2 ujjam, fene se emlékszik, mennyit, s az máris kellően megnyugtat és jelentősen gyorsabban tudok belemenni, mint nélküle
Nekem kezdőként ez számít, sosem csinálok semmilyen merész dolgot fizikailag, így vagyok építve, elég idegesítő néha. A motorozásnak van esélye feloldani, mert a motorra ülés roppantmód relaxál
Valahogy helyükre kerülnek a dolgok.
-
doc
nagyúr
az YZF 750-et ismeri valaki? ez egyaltalan europai modell? mert eleg keves infot talalok rola (magyarul kvazi semmit, kulfoldon jokat irnak rola)
-
beteg
őstag
válasz
Daywalker #45070 üzenetére
szerintem ahhoz, hogy becsipd az ujjad, igencsak tövig kell húzni azt a fékkart, annyira, hogy akkor talán már nem is az ujjad lesz veszélyben
motorosakadémián egyébként a két ujjast mondják, azzal, hogy ha állítható a fékkar, akkor természetesen be kell állítani
bár nem nagyon számít, de nekem "4 ujjas" van és mindig kettővel fékezem. megszokásból. mondjuk szívesen lecserélném egy olyanra, ami alatt egy turbó hayabusa van -
Integra
titán
válasz
Daywalker #45070 üzenetére
igen, 4 ujjast.
de ha 2 ujjast veszel akkor úgy fogsz fékezni
mivel az utcai motorokon hosszú kar van default, ezért 4 ujjast tanítanak default, mert különben becsípheted az ujjad. ez nincsen nagykönyvben náluk sem megírva, csak hosszú kart 4 ujjal, rövidet 2 ujjal. feltételezem, hogy ha 2 ujjas fékkar lenne default az utcai motorokon, akkor 2 ujjast tanítanának. a 4 ujjas előnye, hogy ha fárad már a kezed, akkor is jobban rátudsz markolni a fékre ha kell.
2 ujjas fékeknél már bonyolultabb a történet, ott ha jól tudom már olajos fékkarok is vannak, más a forgáspont, etc.. meg jó drágák a komolyabb darabok. ugyanaz a sztori mint az állítható lábtartók. szép meg fasza, de a gyárit se tudom lekoptatni még, szóval... -
Daywalker
addikt
Egy kérdés, kinek mi a véleménye? Rövid vagy normál hosszúságú fékkart érdemes inkább venni? (egyébként mintha úgy emlékeznék, hogy a motoros biztonságtechnikai oktatásokon a 4 ujjas fékezést tanítanák...csakhát rövid karnál ugye olyan nincs
).
-
beteg
őstag
-
Integra
titán
megjöttek a bukók az angoloktól.
2 db zsírúj metálbordó xr1100, mindegyikhez pinlock, egy második plexi (szín igény szerint), bélelt zippzáros táska, bogárháló. darabja 250 font. nem kívánok senkinek rosszat, de remélem rárohad az imetre a készletük. -
beteg
őstag
válasz
runner 125 #45064 üzenetére
én amikor katona voltam "sétáltam" arra, nagykanizsáról, teljes menetfelszerelésben és sátoroztunk -15 fokban. motorral biztos szebb lehet
-
runner 125
nagyúr
válasz
alvaro #45052 üzenetére
Nah, állat, jó kis beszámoló.
Tényleg blogba is mehetne 1-1 ilyen túra.
Ha, meglesz a nagyvas, tervezek én is hasonló túrákat, amit jó dolog így dokumentálni és bemutatni.Egyébként Bakonybél nagyon király hely. Annó középiskolában ott voltunk egyszer osztálykiránduláson, egy hetet töltöttünk el, felejthetetlen volt. A vidék is szép és az a nyugalom amit sugároz, egyszerűen maradni akarásra bír.
Nohcsak, én ezen a vidéken lakom, Sárvár tőlem 20km.
-
shiNIN
tag
Félreértés és sértődés ne essék, Alvaro most teljesen jól ment, főutakon 90-100-zal is, csak az egyik 110-es szakaszon mentem volna kicsit lelkesebben, mint ő (többnyire 80), de azt mondja, azért mert ennyivel, mert lemaradtam, biztos az alkony miatt. Én még jól láttam az utat és nem tartottam lemaradásnak a távolságot, de máskor majd megyek közel mindenütt, 110-es szakaszon talán nem fog problémát okozni, hogy én gyorsabban gurulok, vagy megelőzöm. De annyira nem volt fontos.
Egy pár napig megleszek motorozás nélkül, azt hiszem
Szombaton megyünk traktormajálisra, Bokor, Szlovénián keresztül tervezzük az utat, mert miért ne, Esztergomnál ki, Balassagyarmatnál be, vagy ahova tévedünk.
-
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45057 üzenetére
{törlöm, mert Alvaro berzenkedik... pedig az igazat írtam a sebességéről...}
Amúgy értem azért, én is jobban szeretek nagyobb utakra többesben menni, de visszafogottan lelkes csapattal rövid távon is igen jó tud lenni...
De én azért mennék, sőt megyek egyedül is, nehogy már ne. De azt nem tudom, mit csinálnék, ha az Alföldön, messze még az ilyen apróbb magyar hegyektől is laknék... -
shiNIN
tag
válasz
Daywalker #45055 üzenetére
Jaja, az útminőség jó volt
Tavaly az Alpokban volt egy kifejezetten motorosoknak való kör, ahol bizony csúszkáltunk egyes kanyarokban...
Pedig igazán lassan mentünk (apró mazsola én és energiatakarékos hidegvérű Alvaro
). Mondjuk nekem akkor sem volt jó gumim...
De pl amikor Alvaro Csepelre megy, mindig az etyek környéki bobbleheadeket választja, mert arra szép a táj és lassan célszerű menni, s ha az ember csak finoman teper mondjuk a hetesen, akkor nincs időveszteség, próbáltuk.
Engem sem zavarnak a hupás utak, azok poénosakLehet, hogy nem cruiserhez valók, de Cili jól bírja őket. Amit nem bírunk, az a töredezett aszfalt, Cili ott veszettül zörög, ráz és úgy hangzik, szét akar esni. Pedig ha egy kis Hyo ráz, az már durva, tipikusan fejlett a rezonanciaszintjük, múltkor írta valaki a Hyu fórumon, hogy idővel szétcsavart egy golyóstollat, ami a villatáskában vagy hol volt
De attól még kényelmesek nagyon.
Alvaro nem szereti a döccenőket, akár útépítés miatt, akár vasúti átjárónál van. Szerintem jó móka minél gyorsabban, de azért még szolidan átteperni rajtuk, szerinte nem. *sóhaj*
A legrosszabbul a semmi közepén levő jól belátható, keskeny, kellemesen hupás utacskákat viseli, amiken pedig még sebességkorlátozás sincs, szerinte ott lassan kell menni, szerintem meg nem. Ilyen most nem volt, csak a Mad Mex előtt (40-es táblával), mintha javítottak volna rajta, egész jónak tűnt, néhány jól látható kátyúval... Na mindegy. Az útépítés viszont megvolt (40-es táblával, de azok ott vannak, ha kell, ha nem), amikor nem voltunk előttünk nyuszi autósokNekem a fehérvárit is sikerült elkapnom, mert sötét volt és nem láttam (ott útfelújítástől függetlenül 30-as tábla van, de nem is mentem gyorsan, lakott terület, ha a széle is).
Az osztrák utak teljesen jók minden további nélkül, de kis hazánkban most így tavasszal mindenütt elkezdtek utat javítgatni. Bármerre megyünk, folyton ilyenekbe futunk bele. Aztán kinnhagyják a negyvenes táblákat.
Az osztrákok egyébként olyan jól megvannak 80-as falvakkal, itt meg van egy csomó negyvenes... Nem értem én ezt. Ja és ha jön egy kanyarnak már épphogy nevezhető valami, kirakják rá a negyvenes táblát, falun belül harmincast. Néha pedig nem raknak ki semmit, pedig élesebb, mint a többi. Söréd előtt is a jó úton, belátható ajdelaza kanyaroknál van 60-as tábla, a beláthatatlan lejtős, néhol élesebb (ilyen magyar szinten, no) kanyarokkal rendelkező bobblehead úton nincs korlátozás.
Már írogattam erről, de ezt sosem fogom feldolgozni teljesen. -
shiNIN
tag
Hol laksz? Viszont mi nyugat felé gyakran megyünk, mert arra jó motorozni
Nyilván Erdély is baromi jó lenne, de az sokkal messzebb van tőlünk, s közbe van egy csomó Alföld, persze nyilván lehet kerülni, de az még messzebb van
Idén csak ilyen apró túrákat nyomunk.
Az alkoholmentes sört pedig nem szeretjük
-
alvaro
senior tag
válasz
runner 125 #45014 üzenetére
[Biztos tele van érthetetlen dolgokkal, nem baj
Ez egy multikulturális hozzászólás...]
Walpurgisnacht auf Burg Oberkapfenberg
Még a Madoka 10-11. része között találtam ki (elvonási tüneteknek hívják az ilyeneket), hogy feltétlenül meg kellene nézni a leobeni Justizanstaltot, amiről a sorozat iskoláját mintázták (mint ahogy az egész világ modernista építészete képviseli magát Mitakiharában), ugyanis mindig borsódzott a hátam tőle, és még közel is van hozzánk (kb. 350km). Az időzítés is eléggé adta magát, mikor mennék máskor, mint Walpurgisnachtkor?
El lehet képzelni az örömömet, amikor fölfedeztem, hogy egy szomszédos kisvárosban, Kapfenbergben egy jó kis Hexenfesttel ünneplik a jeles éjszakát. Azonnal kiviláglott, hogy ezt a kettőt össze kell kötni. Közben meg lehetett ünnepelni a születés- és névnapunkat, meg az 50000. kilométeremet Teresával. Több asszem nem volt.
70, illetve 25 ezres szervizek után, friss új gumikkal vágtunk neki először Magyarországnak (a Bakonyon keresztül, Bakonybél környékén is el kellene tölteni némi időt...), Pápa mellett egy kis eltévedéssel fűszerezve (azért Sárvárra elég könnyen visszataláltunk a 8/84 utak párosán), és a 89-esen lógtunk ki a határon. Nem tudok betelni a Schengeni Egyezménnyel... Ott még főutaztunk egy darabot (múltkorról ismerős volt a hartbergi virágos körforgalom), aztán bevágódtunk a hegyek közé. Egy ügybuzgó osztrák bácsi próbált minket másfele terelni, mondván, hogy "rossz az út" - bah, MAGYAROK vagyunk, NEKÜNK próbálja megmagyarázni, milyen a rossz út?
Aztán kiderült, hogy az a baja, hogy hegyes...
mg: Mondanom se kell, az érve nem győzött meg minket
Természetesen Walpurgis megmutatta, hogy közeledik, a hegyen végig áztunk. Persze mire legurultunk, el is állt... ezt mondjuk nem bántuk.
Szállást ennyire egyszerűen még nem találtunk. Ott volt a fogadó rögtön a Burghoz fölvezető utacska kezdete előtt, 50 ojróért megszámították a szobát, lepakoltunk, és gyorsan iramodtunk is fölfele, a boszorkányok már gyülekeztek!
Erre la:
Némi hegymászás után lefele nézve ez a kép fogadott minket:
Aztán idővel a vár bejáratát is elértük. Ezt azóta se értem, de nem baj:
Volt még egyéb WTF is ezen a helyen, például egy headcrab(???):
Na és a boszorkányok!
Leültünk enni-inni azért egy idő után. Mígnem...
- Fiatal boszorkány! - kiáltottam fel. Kevésbé bennfenteseknek elmondom, hogy ez egy nagyon gonosz vicc a japánok írásrendszeréből eredeztetve...
Szóval összepakoltam a fotóeszközöket, és a fiatal boszorkány (értsd: mahou shoujo) nyomába eredtem. Végül a külső teraszon találtam meg, ahol sok más hasonlóval a Brocken Spectre nevű játékot űzték a napfénnyel...
De lehet, hogy csak körtáncot akartak lejteni...
Szóval meglett a mahou shoujo:
Nem egyedül:
Egyébként mindenféle mitológia jeles személyiségei képviselték magukat a boszorkányok között.
Itt volt pl. az Alice Kalaposa:Tim varázsló a Gyalog Galoppból:
Az Orákulum személyesen:
Teresa a Claymore-ból, még egy bónusz pici Claire is járt mellé:
Érdekelne, ezekből mennyi volt szándékos
Volt zene, pirománia, előadás...
És ahogy eljött az éjszaka, még több zene és még több pirománia:
(hohó... MAJDNEM fejjel lefele!)
(...hogy ezek az osztrákok milyen ünneprontók bírnak lenni
)
Na és persze a boszorkányok vásárának csúcspontja, igazi Morning Lescue
A másnap elég kalandosan indult. Gyanús volt a Teresán lévő vadiúj (<1000km!) hátsó gumi alakja. Meg a keménysége, illetve annak hiánya... Hajmeresztő 20-30-as tempóban elgurulva a legközelebbi kútig (hazai tapasztalatom, miszerint az ÖMV-nél tartanak kompresszort, itt is bejött) megállapítottuk a defekt tényét és a lyuk helyét. Viszont túl optimista lettem az eltelt 50000km alatt, így se javítókészlet, se spray nem volt nálam. A kutakon se találtunk, így ott álltunk május elsején vasárnap egy osztrák kisvárosban lapos hátsóval. Egy motorral indultunk neki a keresésnek, és kapfenbergi ÖAMTC-nél sikerült beszereznünk egy sprayt. Fantasztikusan bevált, a 10km 50-es tempójú laza gurulás, és némi további kímélés után gond nélkül hazajöttünk.
Így eleinte bátortalanul, aztán már magabiztosabban nekivágtunk a Leobenbe vezető útnak.
Íme az ottani célpont:
Justizanstalt Leoben, avagy Madoka iskolája. Biztos nagyon jó lehet ott tanulni
De legalább nem kilátástalan a helyzetük:
Aztán hazaindultunk. Egyszer még tankoltunk Kapfenbergben (előtte Lovasberényben még induláskor), Teresa 2.96-os, Ciliegia 3.01-es átlagot futott a túra első felén. És ahogy elindultunk, a ragyogó napsütés átváltott esőbe, aztán be is borult az ég (ebben a sorrendben). Hellyel-közzel esőben vágtunk át újra a hegyeken, hogy aztán 1000 méteren elverjen minket a jég, Még egy figyelmeztetés, ha az eddigiekre nem hallgattunk (ja igen, Ciliegiáról is elmaradt egy kipufogóvédő lemez, így aztán sikerült shr nadrágját kiégetnie)... :fear:
De ahogy fölkaptattunk a tetőre, láttuk, hogy ezért érdemes volt:
Visszafele utolértük a zivatart, shr elmondása szerint nagyon rángatta a szél, én elég enyhén éreztem csak (most örülök, hogy tavaly ilyenkor nem Ciliegéiával jártuk meg az alföldi szupercellát, Teresával is majdnem becsűrt a szembejövő kamionok alá...), aztán ideát áztunk egy kiadósat, úgyhogy még megálltunk Vépen egy kicsit száradni meg magunkat is megtankolni (mert nem lehet evésnek nevezni, amit délelőtt csináltunk) a jól bevált Mad Mex étteremnél.
Valamint ezt a ziccert nem lehett kihagyni (a pincér hölgy volt szíves segíteni a képek létrehozásában):
Reméltük, hogy közben elvonul az eső, de persze már a 87-esen utolértük újra. Szerencsére Devecser környékén végképp elfogyott az áldás (viszont helyenként még mindig vörös a 8-as út...), innentől már szárazon gurultunk hazáig. Ámen.
-
Integra
titán
válasz
Prof01 #45040 üzenetére
sajnos még igen, mivel nincsen meg a fehér pályaidomom. pedig már dobálnám le róla a gyári idomzatot, még egyszer nem akarok belőle venni..
de nem hajtom túl magam, ezért nem nagyon tartok eséstől, ha meg igen, akkor puff neki. azért rohadtul remélem, hogy mihamarabb találok egy másik megoldást, hogy beszerezzem az idomokat.. -
Integra
titán
válasz
Djuree #45039 üzenetére
mert jó dolog nagyon, nem csodálom, hogy tetszik
elsőre mindenképpen egy csak délelőtti etapot javasolnék, hidd el, elfáradsz mentálisan, rengeteg új inger fog érni, a környezet, egyszerre a félelem és a kiváncsiság, a többi motoros aki elmegy melletted, tanulnod kell a pályát, a kanyarokat, össze-vissza fogod keresni az iveket.. délre kipurcansz ha tényleg komolyan csinálod -
yodamastah
őstag
válasz
Prof01 #45034 üzenetére
Ja eleinte 13k meg a benzin. AZtan 1 even belul elkezdesz gyorsan menni, egy nap alatt elkoptatsz 20-25 ezer ftnyi gumit es fekbetetet. Ha sokat palyazol a motort is gyakrabban kell karban tartani. Egy ido utan a tesco-s megoldasokkkal se jon ki 1 nap 35-40ezer ft alatt. Pannonia ring nekem 60ezer ft alatt meg soha nem jott ki. Ez van. Sajnos enis iden igen keveset fogok menni. Tavaly vegig toltam az evet, de nincs minidig ra keret
Nem baj gurulaszunk kozuton, jo az is
-
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45017 üzenetére
A jeget és az utcán tárolást még értem, a mieink sem éjszakáznak utcán soha, sehol, de az eső... az túl gyakran van. Persze akinek autója van, az még válogathat
Én reggel nagyon kába vagyok, anno a munkahelyemen se voltam használható délig (de nem is értem be hajnali 9-re kb. sose. igazából nem is értettem, miért fontos az. amikor otthon dolgoztam egy kicsit, délután 4-kor kezdtem
, de ha motorra ülök, az más, az kicsit összeszed, bár kora reggel nem mászkálnék nagyvárosban... Itt tökmindegy, szétesve, viharban is elmegy az ember s még csak fel se tart senkit
Mert olyankor azért lassabban megyek, bár nem annyira, mint sötétben... Brutálisan lassú vagyok sötétben, zavar, ha nem látok.
Alvaro majd mesél és linkel képeket, éjjel és délelőtt képeket hívott elő s méretezett át, most írja a magyar szöveget, amit majd berak egy csomó helyre, aztán az angolt, amint szintén...
-
yodamastah
őstag
válasz
Prof01 #45042 üzenetére
Tokmindegy hogy nez ki. Amire gyartottak abban elsorangu lett. Stock allapotban utokepes versenymotor. Nem veletlenul van tele az alpok adria mezony s1000r-el. Ar teljesitmenyben is kivalo, szoval nem csak jo de nem is olyan nagyon draga. Egyebkent szerintem szep, de ez lenyegtelen. En altalaban leszarom hogy nez ki egy motor, motorozni legyen jo vele utana johet az hogy szep-e. PErsze ha ocsmany az nekem se jon be, de keves igazan ocsmany motor letezik. De a lenyeg hogy ha rajta ulok ugyse latom
-
Prof01
veterán
válasz
runner 125 #45041 üzenetére
Nagyon ütős lett az S1000RR, pályára elfogadnám, de külsőre nem tetszik. Nálam a 2004-2008 R1-es a favorit. Nincs nála szebb motor!
[link]
-
runner 125
nagyúr
válasz
Integra #45037 üzenetére
Hjah, ez tényleg kb. olyan, mintha a Coca Cola adna át egy "az év legjobb kólája" díjat a Pepsi-nek.
Épp' tegnap elmélkedtem egy öreg^^ (44 éves) motoros barátommal skype-on a gépekről, kértem tőle is tanácsot, de túl elfogult, idézem; "Pajti, a motorokat Japánban gyártják!"
..ezt - s, nem csak az S1000RR miatt - én kiegészíteném még a BMW-vel. Tény, h drágább, tény, h még borsosabb az alkatrész, de azért cserébe kapsz egy iszonyú penge gépet, ami a saját kategóriájában az első háromban 100%, h benne van.
-
Prof01
veterán
válasz
Integra #45036 üzenetére
Hát az biztos. Szívesen kipróbálnám, de külön pályamotorral, vagy legalább pályaidommal lenne érdemes, így félnék, hogy összetöröm. Arról nem is beszélve, hogy nem teljes a felszerelésem. Rendes öltözék nélkül fel se engednek sztem.
Szóval nekem sajna ez kimarad egy jó darabig.
Te simán utcai idomokkal, utcai gumikkal mész pályázni? -
Djuree
félisten
válasz
Integra #45032 üzenetére
nekem nagyon megtetszett ez a pályázós fíling, elnézelődtem volna még egész délután. majd legközelebb kimegyek egész napra
fel is mennék a pályára majd, de még egyenlőre kevés vagyok hozzá, mint szarnak a pofontalán majd a motoros oktatás után, de majd inkább jövőre, akkor viszont tuti...sajna elég drága, de 1-2x be fogom magam fizetni....meghát én is féltem a fézert, mostmár pláne, hogy mennyit szoptam a javítással
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #45035 üzenetére
ez a legjobb ami történhetett, remélhetőleg végre felébred a honda is csipkerózsika álmából, bár a németeknél még sok helyen pariban van a bömössel a tesztekben. amit én bevallok, igencsak furcsállom, de ugyanakkor megértem. ettől függetlenül csináljanak már valamit..
-
Integra
titán
ha teheti az ember ilyenkor kell menni pályázni, üres minden, most hétvégén kunmadaras volt, az egész euroringre ha 30 jelentkező volt a motoros napra. és ezt ki kell használni, mert nem sok ilyen lehetőség van
ugyanis hiába van autós és motoros etap külön azonos napon, felváltva, az autók hamar összeszemetelik a pályát.. pont nem érdekli egyiket sem hogy szántanak minden második kanyarban, csak nyomják a gázt..
a mi kárunkra persze.
-
Integra
titán
na végre, megtörtént..
-
TayRol
nagyúr
akkor legyen tali most szombaton?
-
Djuree
félisten
válasz
shiNIN #45011 üzenetére
persze, nem lesz baja, de nem szeretem ha ázik (főleg a jeget nem akartam megkockáztatni, lehet neked nem számít a motor fényezésének az állapota, nekem számít), amúgy sem szeretem az utcán tárolni a motorom, főleg nem pesten. inkább mentem kocsival, jól is tettem, szinte végig szar idő volt. ma meg 5-kor indultam pestről, marha nagy szél, meg elég hűvös volt, motorral nagyon kellemes lett volna a kamionokat előzgetni félálomban
-
shiNIN
tag
válasz
runner 125 #45010 üzenetére
Kapfenbergben aludtunk s boszorkányfesztiváloztunk, Leobenben Alvaro körbefotózta egy üvegépületet, igazából direkt amiatt mentünk (engem speciel kevéssé érdekelt, csak nem akartam kihagyni egy osztrák túrát
), igyekeztünk kisebb utakon menni, több-kevesebb sikerrel... Odafele egy kósza kis eső volt, visszafelé pedig eleinte, amíg elég keveset mentünk motorral, ragyogó napsütés, majd napsütés és eső, majd váltakozóan borult idő és eső, sormintának jégesővel és többé-kevésbé erős széllel.
Alvaro legalább nem felejtett el esőruhát vinniÉn nem pakoltam be, mert gondoltam, reggel abban megyünk, de szép idő volt és itthon maradt. Sebaj, megvoltam. A bélelt kesztyűm nem egy jó konstrukció, ma nem is használtam, csak az ujjatlant
A jégeső nem volt finom vele, de a jégesők rövidek és meg is lehet állni eldugni a kezünket...
Nem volt rossz túra, persze a motorozás nagyon ritkán az.
Laza útvonalunk volt, kevés igazán kanyargós úttal, de akadt az is. Esőben oda, részben jégesőben vissza... Poén lenne egyszer lenyomni kivételesen napsütésben -
shiNIN
tag
Most értünk haza az ausztriai túráról. Tanulságos és élményekben nem szűkölködő volt. Most... ennyi. Úgyse megy a gépelés.
De nem bántuk meg, hogy elmentünk, az tuti -
runner 125
nagyúr
válasz
yodamastah #45006 üzenetére
Eh, azt hittem, h azért a blokk kb. azonos konstrukció, max csak apróbb változások vannak benne.
Köszi.Tényleg ki kellene próbálnom ilyet - olyat is, mert ez a "kisebb" így szemre nem érződik annyira. Bár egy-egy méretarányos fotót össze lehetne maszkolni, s akkor azért látszana a méretbéli különbség^^.
Egyébként az R1100S olykor-olykor elcsavarja még a fejem.
'icsába, nem lesz ez egyszerű menet. -
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #45005 üzenetére
Hogyne kulonbozne. A k6-7 szeria total nullarol uj motor. Esetleg nehany csavar ami azonos a k4-5 szeriaval
Alapvetoen szinte minden szempontbol jobb motor a k6-7. Erosebb kicsit, kezesebb, jobb a tomegkozpontositas. EMiatt konnyebnek erzodik mint a k4-5. Palyan gyorsabb ugy talan 1 seccel (4km versenypalyan). Valamint sokkal szebb.
Viszont kisebbb hely van rajta, es nem annyira strapabiro mint a k4-5. A k4-5 olyan mint egy tank. Utni vagni lehet, a blokkot nyuzni orrba szajba es megy megy megy. Az utana jott 750ek ennyire nem atombiztosak, de mindenkepp jobb motorok.
Hogy meretre passzol-e. Ki kell probalni. Ezt elmondani a forumon ugysem lehet.
Az ara nem rossz ennek a feketenek. Kicsit alkudni lehet akkor meg foleg.
-
runner 125
nagyúr
Yoda, ezeket mennyire ismered? Azt írtad, h K4-5-t elég jól, gyanítom sokban nem különbözik ez sem.
Méretre jelentősen kisebb lenne, mint az eggyel régebbi?
Aktív témák
Hirdetés
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
- LG 77B3 - 77" OLED - 4K 120Hz & 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - 700 Nits
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest