Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz TayRol #21175 üzenetére
Ezt ugyan nem tudom, de ha valakit hasonló technikai / oktató / "infotainment" sorozat is érdekel, volt egy sorozat "Superbike School UK" címen, ahogyan a neve is mutatja, superbike témakör, kb 6-7×20p. Vannak részletek fenn youtube-on, valamint a teljes részek egyes helyeken (pl mininova) is megtalálhatóak...
Lehet, hogy csak egy szint alatt érdekes, de az origó régi motoros-suli videóival jól kiegészítik egymást, más témákra gyúr rá, máshol ad tippeket.Üdv:
egy motorozásért régóta rajongó, egy ideje vele egyre jobban szemezgető zöldfülűFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nincs mit. Ha a másik gépnél ülnék, még a t0rr3nt fáljokat is meg tudnám adni, de ennél sajnos nem; úgy emlékszem jó sebességgel jött anno, de ha nem lenne elég seed rá, pm és majd seedelek (amikor tudok).
Amint kész vagyok evvel a rohadt szakdogával (még egy hónap határidő, de még több mint a fele oldalszám és kétharmad érdemi tartalom hiányzik ), nekiesek a motoros jogsinak
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz SzalaiG #21191 üzenetére
Amikor a számokat olvastam, nem hittem a szememnek: azt hittem, hogy amikor azt írják, hogy a "Yamaha FZ6-os modelljéből fogyott a legtöbb (273 db)", csak a márkán belüli eladásokról van szó, de nem: ez a teljes piaci legmagasabb eladási szám tavaly
Akkor ha idén megyek motort venni, már egy fokkal magabiztosabban fogok alkudni, hogy tudom, hogy a tavaly 176-os kisgixer-kereslet több, mint fél %-át jelentem egymagam (bár valószínű használtat vagy tesztmotort fogok inkább nézni, drága mulatság ez...)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #21194 üzenetére
Remélem úgy lesz, az "amortizációs adót" nem szeretném megfizetni -- újonnan 2.5-2.6M, használtan pedig 1.5-1.7M környékén már több sérülésmentesnek és alacsony kilométeresnek hirdetett K6-K7-es is van -- 1M azért nem kis pénz, annyival több marad majd egyszer-valamikor lakásra.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #21202 üzenetére
Szinte új -- használatlan -- 2-3ekm -- -20%: na ilyet tényleg jó lenne kifogni
De benne lehet az a kockázat is, hogy azért adja el ilyen gyorsan / jóval olcsóbban, mert nem tudta rendesen kezelni, és bukott vele egy-két nagyot, amit akár a motor is megsínylett... megsínylhetett?... édes-ékes apanyelvünk...
Láttam egy-két helyen tesztben használt motort elég alacsony km-rel, de ott kb 10%-kal alacsonyabb áron kínálják csak... viszont már egy éve a nyakukon van, tehát talán érdemes lenne rá alkudni -- de hát se jogsi nincs még, ősök mindig kézzel-lábbal tiltakoztak ellene, most meg állásom sincs, ma mondtam fel. Ha a motoros-jogsit sunyiban meg is csinálom (az is még egy idő, mert előbb a szakdogát kell megírnom, bleh), a vételt inkább nyárig halasztom, addigra lesz új állásom és kicsivel kijjebb költözök (nagymamám félig üres lakásába. Pesti ingatlanárak mellett csak így megy nem-milliomos-palánta "frissdiplomás" pályakezdőknél ).Ali_G: sajna ez van, a klasszikus pulp fiction sort idézve: "English, motherfucker! Do you speak it?!" A net korában mindenképp javasolt legalább alap, de inkább középfokig elküzdeni az angollal. Magyarul az a sorozat 99.99%, hogy nem ment
De szerencsére mindegyik rész fő mondanivalója egy-két mondatban összefoglalható, és elég sokat mutatják.Beowulf (21223): van egy érdekes lakó / albérlő ebben a kis társasházban: kb 64nm-es kis albérlet (maga a lakás kb 20, max 30 milliót érhet), kis smarttal jár, viszont asszem egy 1098-as Ducatija van. Néha egy haverjával látom őket visszajönni túrázásról, neki pedig biztosan 1098-as Ducatija van. Szóval ezek után nem tudom
Másik hsz-szel kapcsolatban: 14l Pályán, vagy simán? Ha utóbbi, akkor duplánAli_G (21268): érdekesen hangzik, remélem lesz jövőre is.
A fizetős oktatás is lehet jó is, az ingyenes inkább költséghatékonyFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Beowulf_78 #21279 üzenetére
"Pályán? Ki ment mostanában pályára?"
Az igazán elvetemültek?
"Már március van, vagy miafene. Voltak már idén napsütéses napok is 10+ fok hőmérséklettel"
Munkatársam (fura lesz megszokni, hogy a mai nap után már lassan odatehetem elé, hogy ex-) a hétvégén volt túrán és crossozott is egy adagot, ma meg panaszkodott, hogy a térdének nem tett jót az idő...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #21282 üzenetére
Igen, mint írtam, kisgixerbe szerettem bele és pont abba a piros-narancs árnyalatba... előtte a hagyományos kék-fehér-feketét néztem, aztán láttam egy ilyet élőben... bitangjól nézett ki, sokkal jobban, mint azt fénykép vissza tudná adni. *nyálcsorgatós vigyori*
Már csak az a kérdés, hogy mennyire lesz kényelmes magamfajta apró termetű 192-es törpének...Egy dolog nem tetszik csak abban a hirdetésben: "Az ár hiteles vásárlásnál, 20%-os kezdőrészletnél érvényes! KP-s vásárlásnál egyedi megállapodás!" -- ilyen akciókról olyasmiket hallottam, hogy nagyon magas a thm, sokkal többet fizetnél vissza kamatban, ha pedig kp-t ajánlanak érte, akkor meg a teljes árat kérik :-/
Hollósnál van egy használt K6-os 4600km és 1.5M; Amargónál 2db K7-es tizenezer km és 1.7M 6 hó garival; valamint van tesztmotor FullGasnál 650km plusz Yoshi triovál, de 2.25M (de kb egy éve hirdetik ennyiért), meg mégegy Hollósnál, viszont km és ár nélkül.Na mindegy, ez sajnos még legalább másfél-két hónapnyira van *vállvon*
A fejem meg fent van, már hozzászoktam, hogy elég sok dologért küzdenem kell; a munka meg nem aggaszt, én mondtam fel mert már elegem volt, munkát meg biztosan fogok találni (a kérdés inkább az, hogy milyet találok: jót, vagy még egy munkavállalói jogokat nem ismerőt).Integra, a 3.5 órás míting tényleg laza. Volt már 6 órás mítingem is, kaja, pia és wc nélkül
Az a túlélő-felkészítő tréning jól hangzik, olyanra majd én is benevezek"ott sokat jöttem én is le bringával, rendőr is levillogott már párszor, de főleg az istenhegyi úton, de ott ez menü"
Menü? Akinek nem jön össze, azt utána fel is szolgálják? Ha kenődnek, akkor vajból, zsírból van? Esetleg lekvár, dzsem? Lekváros bukta?
Na jó, nem morbidkodom.
Eleget.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nem tudom, volt-e itt már (elképzelhető, hogy igen; ennyi hsz-t nincs erőm átolvasni ), de annyira nagy lelkesedéssel írom a szakdogámat, hogy már megint motoros videókat nézegetek a neten, s közben akadtam erre: RSV Akrapoviccsal... a tesztelőt rossz nézni a végén, de az a gyönyörű hang... mintha egy világháborús dugattyús vadászrepülő szállna fel melletted...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz [lAyCsI] #21367 üzenetére
Még nem, akkor valamikor sort kerítek rá; de ha hasonló magassághoz kényelmetlen, az elég rossz hír, mert úgy hallottam, hogy a kisgixer a többi 600-as sportmotorhoz képest még pont a leginkább kényelmesnek nevezhető magas emberek számára, a többi szinte mind kisebb...
Ha ilyen magassággal csak 1000-es motoron lehet elférni, az egy kissé necces lenne kezdőmotornak...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A "fokozatosság" témához bedobnék még egy gondolatot:
Ha valaki a szupersport kategóriába szeret bele, annak nincs sok választása. Van a 250-es Ninja, ami nemcsak, hogy baltával faragott, de még az is tompa volt (nehéz acélváz, gyenge fékek, stb); valamint nem 180 feletti emberekre méretezték: olyanokat olvastam tesztekben, hogy 185 körüli magasságú tesztelő folyton a kormányba beverte a térdét... volt is egy kép róla a motoron, elég viccesen nézett ki, mintha gyerekmotoron ülne... És kész, ez az egyetlen 250-es, aztán egy bazi nagy lyuk, a következő állomás a 600-asok, és még azokat se mind magas emberekre tervezték. Ha lenne valami normálisan összerakott, magas embernek is viszonylag kényelmes, és nem utolsó sorban normálisan kinéző 250-es, akkor inkább azt nézném, mint a 600-asokat. De sajnos nem igyekeznek ezt az űrt betölteni, sőt, egyre inkább a nagyobb köbcentik felé mozognak a motorok (ld 500-asok látványos kikopása a katalógusokból, helyettük 600 és 650-esek jelennek meg).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hungaroring, Pannóniaring,
*lebukik felé hajított tárgyak elől* -- nna, miért, hisz ott jó az út és szép kanyargós is
Milyen iskolákat ajánlanátok lehetőleg Buda délebbi része környékén?
Egy-két utalást hallottam arra eddig, hogy kiket nem (pl csiga - sok indokolatlan buktatásból szedik meg magukat, stb), de hogy kik igen?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #21568 üzenetére
Akkor jó, lehet, hogy csak sértődésből általánosított valaki.
Nem baj, ha szigorú, hogyha korrekten szigorú, és nem kákán-csomó típusú mindenáron megbuktatni akaró.Mások, motorjogsi iskolákról vélemény?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #21691 üzenetére
"10 rugóért anyagáron se szerezhető be minőségi karbon szvsz"
A motorsport világában úgy látszik egy kicsit túlmisztifikálták a "karbont"...
Az a sorozatgyártott gyantával felöntött szőttes-darab annyira nem nagy tétel
Ami drága szokott lenni benne az a formára és méretre készítés kézimunka-része; az alapjául használt szénszál-szőttes lehet drága is, de ilyenekbe 99%, hogy nem azokat használják, felesleges is lenne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na ma reggel végre munka előtt eljutottam egy útbaeső motorboltba (Hosuba), megnéztem a kisgixert, és nagy örömömre elférek rajta
Még ha az ülésen teljesen előre is ültem, hogy már a tanknak feszítettem a gyomrom, akkor is még egy kb 10 centire volt a plexi a fejemtől; ha lazábban ültem, akkor meg bőven elfértem. A lábam is jóval a tankvonal alatt volt, tehát mégse olyan kicsi az a kisgixer, ha én 192-vel elférek rajtaNa már "csak" a szakdoga befejezése, munka befejezése, motorostanfolyam elvégzése, jogsi megszerzése, motor beszerzése, stb apróságok vannak hátra
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Beowulf_78 #21861 üzenetére
Fékezés? Én nem is láttam, hogy lassult volna az ütközés előtt.
Továbbá a belső sávban kezdte, de a kereszteződésnél már a középső sávban volt, még a sávot sem követte -- ha a sávban maradt volna, nem is ütközött volna vele össze.
Ezt a kettőt összeadva szerintem abszolút figyelmetlen volt, talán elbambult vagy elaludt vezetés közben.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #21933 üzenetére
Április elseje már elmúlt, nem?
Ekkora rakás baromságot és ferdítést...
Hát persze, hogy a motorosoknál magasabb a halandóság/balesetek arány, mint autósoknál. Autósnál ott van a kocsi körülötte, légzsák, gyűrődési zóna, stb. Ha két kocsi ütközik, akkor sokkal ritkább a haláleset, mintha kocsi és motor ütközik. Az meg, hogy ki volt vétkes, teljesen mást tészta. A motoros, ha nagyot hibázik, a saját életével fizet. Az autós, terepjárós meg? Talán máséval...De ilyen alapon a bicikliket is be lehetne tiltani, ugyanis sok út szélén dülöngélve biciklit toló részeget ütnek el; de szabályosan közlekedő, józan biciklist is sokat ütnek el. Sőt, gyalogost is sokat ütnek el... Ááá, nem az autósok közül kéne olyanokat jobban szűrni és büntetni, mint szabálytalankodók, részegen vezetők, cserbenhagyásos gázolók, stb...
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Jakérem, ha licitálgatunk, akkor felvetem az augusztus vagy szeptember 18.-át
Integra: jó dolog az, de jobb lenne, ha aftermarket kitben is lehetne kapni, és egy adag átalakítással, de utólag is fel lehetne szerelni. Mert ha jól látom -- javítsatok ki, ha tévedek -- digitális az egész, a motor alján található szenzorral méri a motor sebességét, majd ezt összehasonlítja a kerekeken található szenzorokkal mért forgási sebességekkel, és ha a keréknél úgy látja, hogy túlságosan lassul és mindjárt blokkol, akkor enged a féken egy kicsit. Tehát a kerékméret miatti eltérő kerék-fordulatszámot beállítva, valamint a folyadékos fékrendszert erre az elektronikus rendszerre lecserélve ez akár közvetlenül mehetne másik motorba is, már csak a helyet kell neki megtalálni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Beowulf_78 #22023 üzenetére
220 -- 260-270 utassal?
Öreg, ésszel... :-/
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Kasza08 #22501 üzenetére
A1? Annak nem sok értelme. Az A korl. ugyanannyiba vagy minimálisan többe kerül, és ha egy kicsivel is erősebb motorra akarnál váltani, az már az A korl.-ba esik, akkor a különbözeti vizsgához perkálhatsz ki még pár tízest. Mindenképpen az A korl.-t javaslom.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Gaboman #22623 üzenetére
11l átlagban?
bazz egy 1.8-2.0l-es kocsi eszik annyit, ami azért mégiscsak 6-8-szor akkora tömeg, és 14-16-szor annyi köbcenti...
Mekkora tankja volt ezeknek? 100km-t le lehetett egy tank benzinnel nyomni?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #22693 üzenetére
Aha, kösz.
Sajna a város túlvégén vannak, kb 1-1.5 óra bkv-nyire tőlem; és az elsősegélyvizsgával + orvosi kivizsgálással már hasonló áron vannak, mint mások (bár gyorsabbak még lehetnek). Csiga van a kerületben, ma is láttam egy csoport csiga-motorost elmenni az utcában már csak azt kell kiszednem belőlük, hogy a "gyorsított tanfolyam" napban mennyi.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #22799 üzenetére
Gyarapodnánk, de még se vizsgám, se motorom, se ruhám hozzá, csak egy befejezésre váró diplomamunkám
Remélem lesz június közepe-végefelé is egy nagy gurulás, és még annál is jobban remélem, hogy ahhoz már én is tudok csatlakozniAz eLeSeL meg hogy nem tűnt fel? én mióta először hallottam, ezen röhögök
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Megkérdeztem Csigáékat, és azt mondták, hogy a következő tanfolyam 6.-án indul és kb egy hét, de vizsgával együtt az egész B-s jogsival nem rendelkezőnek 2.5-3 hónap
Aki volt Csigánál, annak is ennyi volt, vagy csak nagyon benéztek valamit?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Gaboman #22993 üzenetére
Deréknak derék, főleg a majd' 600 köbcentihez az a tömeg; viszont ahhoz az a teljesítmény már nem akkora nagy szám...
Hogy is voltak Talma új motorjának specifikációi? 250cm3, 100kg, 110LE? Tudom, az még ennél is sokkkkal drágább, na de azok ám a durva számok (mármint ha jól rémlenek)*óriási ásítás* deálmosvagyok... ma van a szakdoga-leadási határidő
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #23135 üzenetére
"mindig ez a klip jut eszembe ilyenek olvasásakor"
nekem is...
kíváncsi vagyok, milyen sérüléseket szenvedett (gondolom alkar bőrt alaposan lecsiszolta az aszfalt), és hogy ebből megtanulta-e a leckét...Pénteken (miután végre leadtam a szakdogát ) elmentem személyesen is megkérdezni csigáékat, de továbbra is azt mondják, hogy 2,5-3 hónap...
Holnap felhívom SOS-éket, hogy a kedden induló csoportban van-e még hely. Csak kár, hogy a város túlvégén vannak, kb 1-1,5 óra bkv-val )Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ma (azaz tegnap) nekikezdtem a motorjogsi-tanfolyamnak (már sok-sok év távlatából is meg iq-ból, semmi tanulás nélkül 9 hibapontosra, azaz éppen elfogadhatóra meg tudtam írni a tesztet úgyhogy evvel a részével csak nem lesznek gondok), szóval remélem hamarosan igzai motorosként üdvözölhettek
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #23523 üzenetére
Sajnos én is így kezdem érezni. A szívem csücske lenne a kisgixxer, de a városba és ezekre a magyar utakra? Egy ideje inkább az utcai-túra / túra-endurokon (er6f ill. f650gs) vagy inkább valami kisebb köbcentis (250 és 400 között) supermoto-fazonú funbike-on gondolkozom (valami tipp ekkora négyütemű, kezesebb supermotora DRZ400SM-n kívül?).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ezért tekerek
a.) ha elég széles és kevés a gyalogos, akkor a járdán
b.) forgalmas utakkal párhuzamos csöndes kisutcákon
A forgalmas utak életveszély. Az Erzsébet-hídon csak a járdán lehet megmaradni. Még a felfestett bringa-utak is agyrém, pl. a Bajcsy-Zsilinszky járdai bicikliútja nappal gyalogosokkal teli, akik nem figyelik, hogy mire vannak a sárga sávok és képek; de az Andrássy út a parkoló-sor mellett... kellett már satufékeznem, mert kedves utas hátranézés nélkül nyitotta ki előttem az ajtót...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #23920 üzenetére
Mint a klasszikus vicc:
Két politikus találkozik a parlamentben
- Hogy vagy? - hazudja az egyik...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz [lAyCsI] #23945 üzenetére
Csak tudnám, mit esznek azok a BMW-s dizájnerek azokban a hülye aszimmetrikus lámpákban (mostanában a motorjaik nagyrészét ilyen nyomorék egymás mellett eltérő méretű lámpákkal gyártják. Szerintem rém idétlenül néznek ki). Vagy lehet, hogy nem esznek, hanem szívnak valamit
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #24320 üzenetére
A százalékot nem csak hozzáadjuk-levonjuk, a +15%-ból (avagy X×1,15) visszafelé X/1,15 avagy X×0.87, tehát -13% lesz
Azon a TL-en a rendszámtáblát még így is pár másodpercig keresnem kellett, mire megleltem. Ez ám a szabályos elhelyezés
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ma már Murphy sem tudott megállítani (pedig nagyon próbálkozott, minden busz, metró, villamos az orrom előtt ment el, minden megálló utáni elindulásnál még egy piros is volt, hogy dagadjon az a lúd, aztán a vas gereben utca páratlan oldali számozása is egy érdekes darab...), így végre megszereztem a kresz-vizsgát
Az odajutás durvább volt, mint maga a vizsgaFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"vigyázz, mit kívánsz..."
Holnap délben már kezdhetem a vezetést.
Viszont magasszárú cipő/csizmában kell menni, ami most így szombat késő délután kissé hirtelen jött.. még megvan valahol a régi Getta acélbetétesem, remélem rámjönFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz DigitXT #24651 üzenetére
1 óra az szerintem 60 perc -- nem gimi ez, hogy 45 percesek az órák
Szerintem óra-órák vannak előírva, nem pedig tanórák. Ha utóbbi lenne, olyan trükközések lennének, hogy csak na...
Én pl. ma két (és ha időben értem volna oda, két és negyed) órát voltam "vezetésen" (még rutinpálya előtti szint ). A mennyi az annyi tehát iskola-függő is.Ha már itt tartunk: ja, ma volt az első vezetésem
Első órára kaptam egy kis meghatározhatatlan korú café racer stílusú 125-ös kétüteműt az alapdolgok (indulás állandó lefulladás nélkül, egyenletes kis sebesség közel alapjáraton és közben egyenesen, egyensúlyozva; kanyarok, nyolcasok) gyakorlására. Szigorúan csak egyesben mehettem, de már ott is lobogott a hajam. Ezek után kicsit elbizonytalanodtam, hogy hány köbcenti is az az annyi (bár lehet a 2T alsó nyomatékossága miatt éreztem így)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ma hazafelé a Dayka Gábor megállónál (M7 kezdete előtti rész) sok-sok motorost (legalább 15-20 motor, bár lehet volt feljebb az utcában és a parkolóban több is) és még legalább ennyi kevésbé beöltözött embert láttam. Valami esti balatoni felvonulás van ma?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Lenne egy (-két) iszonyat n00b kérdésem:
hogy kell motoros kabát méretét számolni?
Minél többet keresek, annál nagyobb a kavar.Szóval lassan talán ideje lenne az oktatás időtartamára valami egyszerűbb, olcsóbb kabátot beszerezni, mert sima bőrdzsekimben kicsit necces (vagy annyira nem?). --> goto használt; ott viszont általában csak egy 5x-6x méret van megadva, abból meg fogalmam sincs, hogy mekkora. Egységes (és egy mellbőségnél több információt tartalmazó) mérettáblázatot nem találtam, én meg elég extrém eset vagyok (hosszú-vékony, 192cm és 65 kg... széltében S-M, hosszában L-XL )
Vagy szerintetek az oktatás és vizsga időtartamára még a sima bőrdzseki belefér?
Ha majd úgy döntök, hogy elkezdem, lesz már motorom és a szülőknek is sikeresen beadom (eddig még a gondolatától is kézzel-lábbal tiltakoztak, a jogsit is suttyomban csinálom), majd akkor tervezek valami rendeset venni. Vagy vegyek egyből valami rendeset? Csak attól félek, hogy racionális énem lebeszél a motorrólA többi n00b kérdés:
- cordura mennyiben más bőrhöz képest? Árban lejjebb van, de a nevére rákeresve nem találtam alaposabb előnyök-hátrányok bőrrel való összehasonlítást
- olcsó kabátnak híg a leve (pl. pakisztáni származású rush-m, bár a totalbike jókat írt róla; "japán", de kínában és hasonló helyeken gyártott mugen, stb), vagy még vállalható minőségűek? Esetleg jó vagy kerülendő márkák?Kösz!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Aktív témák
Hirdetés
- Automata kávégépek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Ukrajnai háború
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- OLED TV topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- RPI 4 és 5 Service: komplett gépek (2, 4 és 8 GB RAM) összeállítása, alkatrészek
- AKCIÓ! HP ProDesk 600 G5 SFF számítógép, CPU: i7-9700, 16 GB RAM, 512GB SSD, Win10/11 PRO, telepítve
- 31.5" 2K QHD AORUS FI32Q G-Sync Super Speed (SS) IPS Panel 170Hz HDR400 + HLG Valós 1ms Garancia
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X270 (I7-7500U, 16GB/256GB, 12,5 FHD) eladó!
- -50% Bontatlan Lenovo Yoga Slim 7i Pro Prémium Fémházas Ultrabook 14" i5-1240P 16/512 2,2K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest