-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Azt a szíjat te tetted fel vagy a szerelő? A szerelő hivatalos szerelő, vagy jóska pista a falu végin? Szvsz nem is ferde a tengő, hanem ez a baja.
(#39514) tvse1995 Miért nem veszel inkább egy 125-s 4T-t? Azok sokkal jobbak mint a poweres 2T-k már a megbízhatóság tekintetében tanuló motornak tökéletes és van azokból is gyorsasági, persze jóval gyengébb, de nem fog 7-8 litert enni és nem költöd rá a gatyádat.
(#39522) runner 125 Ilyet még én se láttam nagyon kemény gondold el mit kapott az a szíj menet közbe amikor fut fel.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Baszki! Ezen kifordítva van a szíj. DD
Ugye nem mind a 4 szíj kifordítva került fel??? A bordáknak BEFELÉ, egymással SZEMBE kell nézniük. De, eleve egy szíjat amikor megveszel azt úgy kapod. H a rákba lett ez kifordítva, s felrakva úgy?
mod.
A nagyjából 10 év alatt nem, nem láttam még ilyet.
Atya ég.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LA1703
tag
Na ne már.
15K a főtengely, ha csak nem találsz valakit aki felújítja olcsóbban.
Csapágyat meg szimeringet pedig nem motoros boltban kell venni, ilyen egyszerű.
Ha jó helyen veszed maximum 2000 forint az egész.
A szerelés pedig házilag sem nagy dolog és tapasztalatot is szerzel.
Miért kell félni neki állni a dolgoknak?runner 125 ezt eddig nem is néztem.
[ Szerkesztve ]
http://fektigumi.hu/
-
Telda
addikt
Nekem jelenleg 9 grammos görgők vannak benne, fehér kontraszt, a kisrugók pedig fehér vagy sárga, ezt pontosan meg nem mondom.
Alacsony fordulatszámon indul, nem zúg mint a hülye (engem is pont a hang zavart), illetve hosszabb távon, folyamatos 60-70km-nél nekem úgy tűnik hogy kisebb fordulatszámon jár a motor, de ezt csak hallomás alapján tudom megállapítani.
Hátránya, sehova nem gyorsul. Ezzel nem fogsz a lámpánál kilőni , de nem is ez a célom. Illetve errefelé lámpa sincs. -
runner 125
nagyúr
Főtengely nem üt? Kuplungtárcsa hátul nem szorul?
Varió jól ki van hézagolva, nem ér bele a blokkba a szíj?dJ Peer
Miért nem kérdeztél előtte.. Tényleg szar az a gumi, nekem is olyan van, igaz ez Sport, de vizes úton halál. Nulla a tapadás, de nekem bizonytalan is tőle a motor nedves úton.
zack
Továbbra sem a storyzás érdekel.
Hanem 4 kép, de jöhet privátban is.Andrew jól írta, eddig PH!-s pályafutásom során nem egy handás user-be futottam bele, nőügyes topiktól elkezdve, fáradt gőz, stb.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
.. már bocs, de ezzel mi mit tudunk kezdeni? Leírod, de a legalapvetőbb lépést sem teszed meg. Ennyire amerikai aggyal gondolkodunk már mi is?! Nemáá.
Szedd le a deklit, és győződj meg róla. Csörömpölés kismillió dologtól lehet. Ha, kuplung felől jöhet (bár ez mindig csalós), akkor lehet akár az áttételezésben is probléma, - mondjuk a keréktengely csapágya, vagy szimplán valamelyik fogaskerékből törött le egy fog, vagy csak kiesett mondjuk az áttételházdekli egyik csavarja..., vagy a kuplungnál törött el valami, stb.
Ez így tényleg csak tipp-mix, le kell venni a deklit és meg kell nézni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Igen, valószínű szimering probléma lesz, de szétszedéskor meg kell nézni a kerék tengelyét is, mert némely esetben - nem vicc - a szimering kikezdi a tengelyt, így a tengely is cserés.
De ez ritka, s általában nem egyszerre jelentkezik az olajfolyás, hanem szépen lassan.Le kell venni a deklit, a kuplungot, majd le kell engedni a maradék olajat is. Ekkor már hozzáférsz az áttételházhoz.
Másik oldalról kipu, kerék le és ki is tudod húzni a tengelyt, hozzáférsz a csapágyhoz és a szimeringhez is.
Ha, szimeringes és a tengely hibátlan, érdemes a csapágyat is kicseréltetni, biztos ami biztos elven.Inkább munka vele, ha magad csinálod akkor nyilván szimering, csapágy ára (jobbik esetben, rosszabb esetben kell egy tengely is.
A robogót addig így ne használd!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sandrew
őstag
-
runner 125
nagyúr
Elsőre a variátor megfelelő hézagolására tippelnék, mivel az új szíj szélessége is más, így elképzelhető, h nem teljesen lentről tud indulni.
..a görgőkkel - rugókkal meg próbálkozni kell. Senki nem fogja megmondani, h a 4,5-esekkel tuti jó lesz. Venni kell egy kitet, és kipróbálni mindegyikkel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
800 alatt tuti nem adnám el most. 23000km van benne, végig Motul full szinti olajat kapott. Illetve a + cuccok sem két fillér volt.
A hivatalos kereskedői új ára 1.9m.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Értem, alapvető kényelme ennek is megvan. Egyenesen ülsz rajta Te is, és az utasod is, épp mint egy naked-en. Azért ez már nem az a kat. , h Balcsira ne lehessen vele legurulni. Exemmel jó párszor elmentünk vele 4-500km-eket egy hétvége alatt.
Persze, ennek nem kell csőgáz, és csak akkor pörög fel - azt hittem egyértelmű. Húzol neki egy fél gázt, és totál egyenletes gyorsítva eljut addig, és tartja is, ha húzol neki még x adagot, akkor annyit fog gyorsítani. De ez így van rendjén, csak az 50-es kis teljesítményű, kopott motoroknál nehezen lehet ezt előcsalogatni.
Egy speed 6000-en 130-140-et is megy, nekem 100%, h valami sport lesz a következő. Gixer vagy CBR - S ezekkel is ugyanúgy tisztában vagyok. Kényelmetlen, mint a pcsa, pakolás 0, de ez kell, most vagyok fiatal. Majd 60 évesen biztos átülök egy cruiserre.
Hidd el, ezzel a Nexus-szal a speedek előre köszönnek, ..és minden más motoros is. Adott a megjelenés..
Mellesleg a Finster kipufogóval sportmotorokat megszégyenítő hangja van, aki esetleg volt valamelyik EGÜ talin hallotta már, piszok durva. Amikor mentünk fel Sopronból, Egü mondta, h 200 méterre mögöttem jöttek utánfutóval, amikor előztem nem tudták mi az... azt hitték, h a futón "zörög" valami. Városban meg kifejezetten jó a nagy hang, 2 gázfröccs és nyílik a sor. - Kisebb az esélye, h elqrnak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Őszintén szólva beb@szott a válság nálunk is, így nem adtam el a gépet, valszeg idén nem is fogom, mert nincs lóvé másikra, így megvan még.
Igazság szerint nehéz nem elfogultságból írni róla, de persze joggal vagyok elfogult. Tisztában voltam az előnyeivel / hátrányaival - ilyet kerestem, ilyet vettem, és nem bántam meg. /Ha Te egy kényelmes, pakolható túramaxit keresel, akkor ez nem a Te géped.. A sisaktartója akkora, h az én zárt Nolan-em nem fér bele.., mellesleg az üléspozíció sem az a nyújtózkodós/
Egyébként most múlt 2 éve, h nálam van a Nexus, a 2év alatt raktam bele 13000km-t. Röviden leírom a tapasztalatokat. Meghibásodás hála Isten semmi nem volt. Tuningot kapott, de azokat annó ide is beírtam. (Malossi varió, kuplungba rugók, sportszűrő, kipu, dupla xenon, kis plexi)
Ezeken kívül 6.000km-enként cseréltem benne motorolajat, és idén januárban egy akksit.
Ennyi.Motoros topikban éppen pár napja dicsekedtem el a fogyasztással. Voltunk a hétvégén Kakucs-ringen (Sopronból..) Motoroztunk majd 600km-t, s a ezzel a tuninggal a fogyasztásom 4 liter alá jött ki! Pontosabban 3,8 volt azt hiszem. Volt benne autópálya 140-150, város, és pályázás is. A 6 litert nem tudom hol olvastad, de nekem az életben nem evett 4,5-nél többet.
Azért egy 50ccm-es, 4 lovas gép teljesítményleadását ne akard összehasonlítani egy gyárilag 40 lovas gépével. Totál más, hiába CVT mindkettő. Vezettem már jó néhány robogót, és van is itthon mindig valami kisebb, de tényleg más. Gyári kuplungrugókkal 2000 környékén már megindul, enyémben a Malossi rugók miatt 3500-nél nyit a kuplung, így indulásnál "megugrósabb" 3500-től, de én ezt akartam elérni.
Nem is nagyon ragozom ezt tovább, itt van 40 lovad, és minden gázfröccsre szépen reagál, nem beszélve a motorfékről.....h a végsebességre is kitérjek, 181-et sikerült kihoznom belőle óra szerint, úgy, h jelenleg 5,5 sec körül 100-on van 0-ról.
Igazság szerint ennél pontosabban nem tudom neked leírni, ki kellene próbálnod egy ilyen maxit.
Sajnos az órák felső(!) tartományban - főleg robogóknál - piszkosul csalnak. A Runner-em órája is csalt vagy 15km/h-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dízeles
aktív tag
Jet-sky-vel kellet volna nekimenned .
Talán evvelHa a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Tothgera30
Ármester
"megdöntöd féloldalra, tökig húzod a gáz, kipörög 12000ig, csak bírd a hangerőt, mikor szereltük, ki kellett próbálni..." - Ez eddig rendben, de nem menteközben pörgött ki, úgy hogy rajta ültél. Egy normálisan megépített 70-es meg úgy megcsinálja mindezt!
Runner 125: Természetesen vannak komolyabb rendszerek is, de a legelterjedtebb a TT, a ZX és a Reverse! Aki versenyszerű körülmények között használja, az már inkább Doppler S3R-t, Polini ForRace 3-at, vagy még sok másféle keményebb pufót használ!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Teasüti
nagyúr
Ajaj, akkor nekem véget ért a robis pályafutásom még mielőtt elkezdődött volna.
Már megfájdul a fejem a gondolattól is, h folyamatosan kapom a fülembe a monoton zajt...
Füldugóval elmenne.Akkor asszem nézek inkább vmi endurot, jó kis 4-5-6 sebességes váltóval.
Köszönöm a türelmes válaszokat!
-
bajnokpityu
félisten
a refi normál esetben a generátorra van kötve majdnem közvetlenül.tehát inditáshoz semmi köze.azaz annyi,hogy ha az akksiba visszatölteni már nincs ereje a generátornak,akkor előbb utóbb lemerül,és nem indit.
enyémen nem tudtam megoldani,hogy korrektül elvigyen 100Wnyi fényt.50Wot stabilan,megbizhatóan visz,de ennyi.roxinak nemtom mekkoraa generátorja.tehát vagy tompitott,vagy refi.
-
akos3
addikt
ez érdekes,mert nekem a régi Malámon is volt alapból meg a mostanimon is van thg De nem szoktam használni mert jó nekem a sima is, főleg városban vok ugye...
Ezt a xenonos dolgot sztem mindeképp kérdezd meg szerelőtől, mert látod, h elvben belehet szerelni,de vannak ellenérvek is.. -
birdhouse
csendes tag
jobban jársz szerintem ha kicseréled 17,5re vagy nemis tudom mekkora lenne a gyárid, nem emléxem milyen blokkos a tied. ha mina akk 12es a gyári asszem. felesleges rá ekkora mer nem megy jobban. emléxem hogy mikor átraktam másik jogomba a 70es hengert és csak a hengert nagy karbit nem, akkor kevesebbet evett mint gyári hengerrel( volt mikor ugyanannyit), meg jobban is ment szét volt kopva már a gyári
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
runner 125
nagyúr
-Mint egy gyenge 70-es.
-Mint egy 125-ös.Erre nincs matematikai képlet, h x km/h-val y távon z értéket megy el a motor. Az tény, h a folyamatos végsebességen / max. teljesítményen való tartás semminek nem tesz jót. Legyen az egy centrifuga, vagy egy robogó. Illetve alapvetően a robogó, mint közlekedési eszköz városi használatra lett kitalálva, rövid távú utak megtételére, ebből adódóan sem feltétlenül jó utazni vele napi 40km-eket...(Igen-igen, bajnokpityu "törvényt bont". ) Ha ilyen, vagy e feletti utazóban gondolkodsz mindenképpen érdemes egy használható 125-ösben gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
roxim gyakorlatilag csak nyélen használtam.nyikkja sem volt.ez van,ha jó anyagokból összeraknak egy jó konstrukciót.kizártnak tartom,hogy ezt egy kinai kibirta volna.
kinait az vegyen,aki nem akarja használni,és csak a tudat kell,h van robogom is.garázsban (Persu szavaival vitrinben) tartva.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
őstag
-
akos3
addikt
Látszik, h még simsont se vezettél..vagy ha igen akk nem értem miért ilyen nagy probléma a váltás! Sztem az a király benne! Meg a váltósak ált erősebbek is szvsz mint az autómaták.
jaja én nekem is kezd kevés lenni a városi 70-75max, de én majd csak 1011re iktatom be a váltást. habár jogsi már megvan hozzá -
-
Dízeles
aktív tag
Ma még lehetett veretni.Csak vastag kesztyűben nem igazán érzem az index kapcsolóját.
Már nálunk is szállingózik .Ha meg lesz a mennyiség snowmobile piaggiozás lesz.Tavaly Transporterrel vontattam a szánkót ,idén megpróbálnám mocival. GO-HÓHa a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Dízeles
aktív tag
Hy
Először is jobbulást a mocinak (is).
Emlékszem sokáig hezitáltál a vásárláson .De egyszer csak nagy hirtelen már írtad megvetted a gépet.És haza is motoroztál. stb...
Ha ennyi időt és lét feccöltél bele csináld végig ,és a végén lesz egy tuti robogódHa a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
bajnokpityu
félisten
a karbiba menő viz annyira azért nem gyakori nagy motorokon.valamint nem hűt,hanem fűt.
azért a fórum anno szólt.egy,h ne vegyél meg semmi hozzáértő nélkül.de te inkább vettél egy ócsót,mint bevizsgáltat.aztán ezerszer szóltak,hogy talán mindenből ha a gyárit tennéd rá,akkor el tudnál indulni valamerre.sztem most is ezt kéne tenned.
-
NINJA_V
tag
Azért még nem kell elkeseredni nem olyan nagy karrier ez. Ha már végleg nem megy, vissza kell térni az alapokhoz. Gyári cső, gyári fúvókák stb...(TT amúgy egy szakadék cső,nehéz eltalálni jól.) Mondanám hogy ránézek, de nem egy a város de még a megye sem
Two Strokes and Four Jokes
-
Dízeles
aktív tag
Szívatós témában azt tapasztaltam ha indítás után megvárom ,hogy kicsit felpörögjön kb fél gázig szabad csak húznom nagyjából fél percig.Utána szalad mint a szél.
Én nem melegítem semeddig .Ha hideg indítás után a pirosnál állok akkor úgy csinál mintha lezabált volna.Ekkor félgázon , néhány másodperc múlva már pörög rendesen.De ez télen nyáron igaz rá.Igaz automataszívatós 97' Liberty.
Lelke van ezeknek a masináknak.És szerintem női .Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Gergello
addikt
Érdekes. A vizes gyertya nem hangzik túl jól mindenesetre. Holnap én is beindítom a sajátot. Már egy hete pihen. Majd lehet csinálok, egy videót, hogy nekem milyen kínszenvedés az indulás amikor hideg. Hátha tudja valaki az okát.
Elindul, szivató nélkül is felugrik hirtelen a fordulat, aztán gyorsan beáll az alapjáratra. Eddig oké. Aztán ráülök, indulnék húzom a gázt, de csak a füst jön nem indul. Ezt eljátszom 3szor (jól odahúzom, jön a füst) nagy nehezen elkezd gurulni. Megyek 2 métert és normális, hideg motoros darálós lesz. Ez aztán 2-3 sarok alatt elmúlik és normális. A szivató kézi, egyáltalán nincs használva.
-
Gergello
addikt
-
Dízeles
aktív tag
Ha egyesével végigzongorázzátok csak kibukik a hiba.A gyertyát mindenképp érdemes cserélni.Autósboltban, motor márka és típus alapján katalógusból ki lehet keresni a megfelelő gyertyát.
Most szép idő van, helyedben megkergetném a kicsikét.[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
nLali
őstag
Hallgass meg egy agregátort, hogy milyen hangja van, amikor nem megy róla semmi és utána hegessz róla A generátorrol felvett teljesítményt valahonnan elő kell teremteni.Illetve a hatásfok miatt még többet is.Az is terhelés, mint amikor a kereket pörgeti a motor.Autónál is észrevenni néha. Álló kocsinál zene, refi bekapcs és máris látszik a fordulatszám mérőn egy kis elmozdulás. Persze ez sem törvényszerű. Nem értek a témához, de gondolom sokminen számít.Pl mennyire nyomatékos a motor, milyenre tervezték a generátort. Alacsony fordulaton nem szoktak max teljesítményt leadni.
Bérelhető reklámfelület
-
Brogyi
őstag
Hu, fiu te nagyon kezdo vagy vazz. A lampa fogyasztas, terheles. Mivel a dinamo,generator a motorrol mukodik terheles hatasara csokken a motor fordulatszama.
Valakinek meg kell termelni az enegiat, es az a te motorod.
A lenyeg, ez nem hiba. Minden auto motor igy mukodik. Fizika oran biztos aludtal vazeg. -
akos3
addikt
Helyes! akk szerezz csak be!
Én csak a hátsót tom, az első az elég bonyolult, mert ugye több idomot kell bontani hozzá, amit meg nem tom, h hol vannak a kis tartó pöckei..nem akarom letörni
De mind1, mert nekem amúgy se fér be semmi sem a csomagtartóba! Inkább kesztyűtartónak hívom -
akos3
addikt
Kell mindkettő ha jól tom, bár megnézném h mennyinek van (EÜből ugye az "A" jelzésű)
Az mindegy h nem tod beletenni, akk is kell! Kocsiba se lehet egy mezei embernek kicserélni manapság, még a kézikönyvbe is bele van írva, h nehézsége miatt (nehezen hozzáférhető..etc.) bízza szakemberre...
Bezzeg a régi Trabantokban..Birdhouse
Szerezz egyet be mert 1db min kötelező! (asszem az is elő van írva, h bal oldali)
ja, meg aztán neked is életveszélyes így motorozni, bár ugye a jó motoros hátra is néz, nem csak tükör...[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Fu, azért itt vannak fejlövés szintű, fájdalmas mondatok, már bocs.
"Vicces, de meg tudom azt csinálni, hogy behúzom a hátsó féket (bal kar), majd tökig húzom a gázt. A motor pedig pörög, de egy helyben áll. Ennyire tud csúszni a kuplung, vagy ilyenkor nem is fog?"
Ez ütött mellbe legjobban. Legközelebb nem kellene így "viccelődni". Lazán elégedheted a kuplungot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
Szia. nekem autómata szivatós és a hideg miatt ugyan az van mint amit leírtál! Beinditom és kell hagynom 1-2 percig járatni,mert gázadásra úgy érzem lefuladna! Ilyenkor még a hangja sem az igazi. Ez normális ilyen időben, és sztem örülj, h kézi szivatód van!
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
egy bunkó vagyok, ez igaz. Meg eléggé fel tudom rántani magam olyan dolgokon, hogy - ha negyed gázt adok hirtelen, akkor elromlik-e a motor. Na ne mondd már hogy nincs annyi élettapasztalatod, hogy ilyen kérdést egyáltalán fel kelljen tenned? Vagy egy matricát akarsz lekaparni a kipuffról. Ki az anyámat érdekel egy matrica egy kipuffon, ha még be sincs állítva rendesen a karbid, meg olyan dolgokkal nem vagy tisztában, hogy milyen az, ha hideg a motor. Ez egész egyszerűen felületes hozzáálás a témához. Ha ennyire nem érdekel, hogy nem ragadt rád innen-onnan hogy hogyan is működik alapvetően egy belső égésű motor, akkor simán vidd el egy szerelőhöz, de fórumon keresztül ez döbbenetes. Én is egy szélsőség vagyok elismerem. De nekem sok, hogy ennyire felületesek, meg lusták az emberek. ott a fórum, minden lószart beírogatok, megkérdezem, nem keresek rá semmire, majd válaszol valaki valamit. Azt még el is hiszem. Ha meg nem tetszik amit irogatnak, akkor meg kérdezek tovább, amig valaki azt nem írja amit hallani szeretnék és akkor meg leszek erősítve.
Ha van egy kis érdeklődés egy emberben akkor hidd el nem kell hogy ezekkel szülessen. Ha van egy kis talpraesettség, ráragad. Keresi, gyűjti az infót. Olvasgat. Könyveket is. Legfőképp könyveket. Nem rest utánajárni.
De nem így. Srácok húzom egynegyedre a szivatót két másodpercre aztán húzok egy negyedgázt és akkor nem jó, de anyámé az meg jó, meg a haveromé is. Na ezek azé' fejlövésesek, ugye tudod?
A hozzáállással van bajom, de mocskosul. Meg azzal hogy nem te vagy csak ilyen hanem az emberek 80%-a.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
NINJA_V
tag
A hidegindítóra azért van szükség mert a hideg motornak dúsabb keverék kell, alaphelyzetben hirtelen elszegényedik...ennyi.... (el lehet érni kevesebb levegővel vagy több üzemanyaggal). De az automata szivató szerinted miért jobb? az megy egy bizonyos ideig aztán ennyi...itt legalább te szabályzod, ha kell használod ha nem akkor nem.
Birdhouse: valszeg elkopott a motorod, ha ott falsot szívot. Mérj egy kompressziót.
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
Nem mondom azt, hogy ha ilyen problémáid vannak egy robogóval, akkor még egy öntöttvas éket sem kellene venned, mert akkor megsértődnél.
Szóval most nem is mondtam semmit. Meg ezek a döbbenet balgaságok nem is rántanak fel.
Ezek a problémák, amikkel neked bajod van simán beállítás és felhasználói hibák. Mondom, fel kellene készíteni először azt a robogót. Nem össze-vissza reszelgetni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
Krómhatású festék nincs, max krómoztatni tudod, ami viszonylag költséges meló. Egy olcsóbb alternatíva a nikkelezés. Pár éve egy kiput vittem Sopronba, akkor 4k-ért csinálták.
..egyébként lefújni jó bármilyen hőálló festék. Általában feketék...
Annó csináltam egy ZX-et, horpadást is kiszedtem, csiszoltam, illetve fújtam, teljesen tartós lett.
Pár kép;
Ilyen volt:
Végeredmény;
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NINJA_V
tag
A variófedélnek én a rendeset hívom nem a műanyag díszt. Fagyállónak meg nézd meg a színét vagy nyalj bele vagy vegyél egy sima mérőt (500 ft) vagy vegyél egy optikait (35k) sok lehetőség van, de a legbiztosabb ha leengeded a régit és feltöltöd új deszt vízzel meg fagyállóval.
Two Strokes and Four Jokes
-
runner 125
nagyúr
Általában a fagyállónak van színe. Kék vagy zöld.
Ha belelógatsz pl egy fehér papírcsíkot a tartályba, ki kell h derüljön.
50-50% arányba szokás feltölteni. De ha ezek után sem vagy benne biztos, cseréld le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NINJA_V
tag
Igen, az eléggé merültnek mondható! ( kb. 4k egy robogó akksi) Azért a blokkot ne szedjétek szét, elég ha csak a variófedelet szeditek le. Nem nagy tragédia megcsinálni, 20 perc, akkor nagyon sokat mondtam. Azért majd a berúgókart nézzétek meg, az aprilia műanyagfedélhez nem mindegyik passzol.
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
Hógyne, piszkos lesz a gomba az olajban. Vagy rászárad a kétütemű olaj. Ha elromlik akkor jelzést sem ad. Egy egy kis úszó szokott lenni az olajszint tetején lebeg. Ha belemész valamibe lötykölődik az olaj, és alá mehet a min szintnek egy kis időre. Ilyenkor felvillan.
Explosión de dos tiempos