Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    válasz bajnokpityu #8758 üzenetére

    Akkor örülök neki.
    Megvolt a pipacsere, jó két percig szenvedtem azzal, hogy a régi pipát egyáltalán a gyertyáról leszedem (a home-made rögzítés a szigetelőszalaggal rendesen megfogta. Rá is volt szorítva a gyertyára, nem csak rátolva. Belenéztem, összehasonlítottam az újjal. Az újban volt egy kis tűszerűség, ami kiállt belül. A régiben ilyesmi nincs. Lecseréltem, rádugtam és start. Második rúgásra szokás szerint megindult, majd a szívatás után az alapjárat is felállt. Kicsit járattam, bementem sisakért és próbára indultam. Persze jelentkezett a húzom a gázt, de a motor fojtott hangon pörög, nem megy (a hőfokjelző meg sem mozdult, minimumon állt). Két perc után a jelenség megszűnt (picit volt a minimum felett, épp csak minimálisan), ahogy húztam, úgy pörgött. Ezek után alávetettem a rázástesztnek. Mentem direkt rossz minőségű úton, hadd rázza, játszottam a gázzal, hadd "rezegjen" a blokk. Egy óra után elkönyveltem, hogy igen, a pipa volt a rossz. Elszidtam az eladót, amiért hazafelé szenvednem kellett Vele...A hangja "érces", Anyám motorján a gyári kipufogó van, az olyan, mint egy csőben szólna a motor (a dob jó kétszer, két és félszer ilyen vastag), itt magasabb, közvetlenebb a hang. Ha jól azonosítottam be, akkor Leo Vince TT a kipifogó.
    Nem ugrik ki alólam, nehezen gyorsul az újhoz képest, pörög, a kuplung fog, de "lassan" indul. Állítólag nemrég volt görgőcsere, szerintem nehezebb görgőket kapott. De lehet csak a motor kora és a hirtelen váltás az újról az oka.
    De szertetem. Sajátom, jól megy :)

Új hozzászólás Aktív témák