- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nkboy
senior tag
válasz nyogo83 #79373 üzenetére
Köszi Mindenkinek!
Következő a gondom, amiért kérdeztem:Adott egy közel 30 éves motor, Honda MT5. Teljesen szétszedtem. Kapott Új főtengelycsapágyat, szimeringet.
Vettem rá, egy [Airsal] hengerszettet, és egy [18mm-s] karburátort. Összeraktam, menni megy, mint a meszes, de az alapjárat, és a középtartomány az nem az igazi. És már nem tudom mit kezdjek vele. Jelenleg van a karbiban, 68-as főfúvóka, az alapjáratit nem tudom, elvileg 42-s.
Levegőcsavar, csak egy negyedre van kitekerve, ha jobban, akkor lehörög, fullad. Ha hirtelen gázt húzok, le is áll. Lassan húzva pörög csak fel. Alapjárat csak úgy van, ha a keverékállító csavar, szinte csutkára be van tekerve. Gondolom ezért szegényes a keverék.
Merre induljak tovább? Tudom szerelőhöz. Mit cseréljek? Alapjárati fúvókát, vagy főfúvókát? Tanácstalan vagyok.A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- 3D nyomtatás
- Milyen monitort vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS routerek
- Gitáros topic
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...