- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Vissza a PC Masterrace-re
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
energy4ever
addikt
Mi ertelme van finoman hasznalni egy ilyet, ezzel kitolva az uzemorat?
Akkor mar felrak egy komolyabb 2 gyuruset, ami kb 5-10%-al kevesebbet tud eroben, cserebe 100szor tobbet tud oraban.
Aki kerdezte, O a lanyanak vette a motort, aki kimondottan kezdo motoros. Szerintem inkabb menjen el joval tobbet, minthogy kielvezze azt a plusz par % erot(amit lehet eszresem venne!)"Bár én nem értek hozzá" Ha igy kijelentetted, akkor szemelyesen megkerdezem toled! Miert adsz tanacsot masnak olyan temaban amiben nem vagy jartas?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Ugy hogy nem ismerem konkretan milyen hengerszett is lehetett (mert vannak azert olcso kinai 1 gyurus szettek is, ami nem epp top megverseny kategoria): ha valami uzemoras, akkor ott nem szamit hogy versenykorulmenyek kozott megy vagy "normalisan".
X uzemora utan bontas-meres-csere. -
energy4ever
addikt
A kulonolajzas elviszi a nagyobb 70es nem verseny hengerszetett is!
AM6 blokkja van. Az gyarilag 80-asra van tervezve, majd kesobb jott ki 50-es hengerszettel ami elterjedtebb lett! Szoval ezeknel a 60-as,70-es hengerszett nem tuning, hanem butitas kb."Mi a baj az egy gyűrűs dugattyúval?"
Uzemorasak! Versenyre vannak tervezve. Azert egy gyurus, hogy kisebb legyen a surlodo felulet![ Szerkesztve ]
-
-
Zoli bácsi
őstag
Ha hosszabb út után néz így ki, akkor sok üzemanyagot kap. Rövid út után lehet normális.
(Bár az én tapasztalatom 25-30-35 évvel ezelőtti, akkor használtam 2T járműveket (Simson, MZ, Trabant, Wartburg), de gondolom ezek a dolgok nem változnak......)
Mondanám hogy állíts a súber tűn, de nem tudom létezik-e még ez az alkatrész... -
Tamás9x
őstag
Meleg blokknál ilyen? nekem is túl van dúsítva egy picit, testesebbenek érzem, mint őzbarnán, ha bejön a jóidő, több levegőt vagy kevesebb üzemanyagot kell majd neki adni mert lehet elköpi, 20 fok felett
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
energy4ever
addikt
Szerintem: Tul nagyot nyit a torok az alapjarati szivoero viszonyahoz kepest. Igy ha csak es kizarolag az a ket opcio letezik valasznak amit irtal, akkor sok a levego.
Mekkora karbi van rajta, es mekkora henger? Nem ravalo, tulmeretes karbitol is lehet ilyen.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Hát nem értem amúgy, hogy az újabbakat miért csinálták ilyen magasra. Azóta ismerős Derby Sendáját is megnéztem, az is olyan magas, mint a ló. 170 centivel a lábujjam alig érne le, az meg terepen egyenes út a taknyáláshoz. A Sendának 124 centi az ülésmagassága, az még beülve is óriási.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Szia, bocsi, hogy ilyen későn írok. Érdekes amúgy, de tényleg ilyen nagy a szórás. Ez pl. nekem is jó lenne, de a legtöbb 50-es ennél jóval magasabb sajna. Amúgy szép kis motor, a színe különösen pofás. :)
energy4ever: De azért nem hiszem, hogy baxogatna a rendőr, hogy magasabb kategóriás jogsival vezetek kisebb motort. Na meg inkább attól kell tartani, hogy mondjuk nekikoccansz egy autónak, rendőrt hívnak/jegyzőkönyvezve lesz és akkor tuti kiderül, hogy nem érvényes rá a jogsi.
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
125os terep motorokkal az a baj, hogy van a 2T, hasznalt piacon Rotax blokkos ami kegyetlenul draga... 2-3 alkatresz a blokkhoz, es mar ott tartasz, hogy uj motort veszel. 125 4T pedig tomegre kegyetlen nagy ugras az 50 2T motorokhoz kepest.
En eedobe kijarni, kozelibb hetvegi motorozasokhoz 50 2T-nel nem vennek nagyobbat.
Mellesleg AM6 30kw fole tuningolhato. Amugysem fer bele itthon legalisan segedmotor kategoriaba(45nel joval tobbet megy sik uton), akkor meg mar tokmindegy mekkora loket es mekkora henger kerul ra. -
nyogo83
Topikgazda
"Alapjárat csak úgy van, ha a keverékállító csavar, szinte csutkára be van tekerve."
El kellene kezdeni keresni, hogy hol kap fals levegot, ami miatt szegeny a keverek. Normal esetben betekert keverekcsavarral le kell fulladnia alapjaraton.(42-es alapjarati fuvoka nem tunik kevesnek, a fofuvokat viszont elsore en keveslem, de nem az most itt a problema)
Neked most valahol masszivan levegot kap. Mivel fotengely is volt szimmeringestol cserelve, ki lehetne zarni a szimmeringet, de lehet megse sikerult rendesen beutni/vagy valahol nem tokeletes az illesztes.
Ezen kivul pedig a henger es a karbi kozott is erdemes megnezni, nem-e ott kap falsot. Ez konnyebben ellenorizheto fektiszitoval. (befujod es figyeled mikor valtozik az alapjarat)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DUNE médialejátszók topicja
- Kuponkunyeráló
- Óra topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- BestBuy topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...