Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #42395 üzenetére
Elég optimistán van skálázva az a fordulatszámmérő
Mondjuk én azzal a simson schwalbival vagyok úgy, amit most építünk, hogy akarok vmi sebességmérőt, mert az eredeti a blokkból szedte a jelet, onnan meg már nem tudja, és csak ilyen 240-ig skálázottak vannak ami vicces lenne egy motoron ami 80-nál többet sose fog menni
-
huszi.gyb
senior tag
Nem. Van egy Tact AF31-em, amit használok.
És amiket bontok:
Dio AF27
Dio AF18
Tact AF16
Malaguti Madison 250 1999
Keeway Qjiang QJ50QT-18A Hondákkal mentem már, mielőtt elbontottam, AF18.ról még gumit is égettünk, sajnálom, azt használni akartam, de megbízhatatlan volt, most már dobozokban van.
Tehát végül is mondhatjuk, hogy egy milliomos k.csög vagyok, akinek nem elég egy robogó
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42395 üzenetére
Az biztos. Multivarral tényleg pörgősebb, de szvsz akkor sem adja úgy meg... Lehet, hogy csak a feeling más, ezt nem tudom, annyira még nem volt alkalmam egymásra hasonlító gépeket tesztelni... Madison Vs GS500 talán a ccm miatt közel áll egymáshoz, de mégis ég és föld...
Másra is való.
szerk.: Bár egy 70+LE-s robogó már elég gyilkos lenne, de szívesen összehasonlítanám a CBF-fel. Igaz, hogy 200-nál 16" alatti kerékkel... Ott már a CBF is gyilkos volt.
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #42394 üzenetére
váltóssal valahogy jobb előzni is. Visszapakolsz 1-2 sebességet, és goo
Egy multivarral ugyanezt, a gázmarkolat erőteljes megcsavarására a
varió györnyörűen megcsinálja neked... A gyári inkább takarékosabb,
így nem adja át azt a visszaváltok, felpörgök, elgyorsulok feelinget.
Gondolkodok ugye a Madisonba egy Multivaron, picit "ütne" szvsz.Szerk: a nagyobb kerékkel egyetértek. Ami nagymotoron még séta,
az egy kiskerekű robogón már "halálfélelem" tud lenni: az eddigi két
(végsebességre is tesztelt) robogómnál ez rendre 110- / 140-nél volt.
Mondjuk ahhoz képest szúrtuk neki 140 fölött is... Ki kellett próbálni.Alakul a fordulatszámmérő elhelyezése... Már csak az a kérdés, hogy
a vízhőmérőre nincs szükségem, vagy benzinszintmérőre? Muhaha.
Valójában középre kéne rakni fent, mint valami turbónyomásmérőt... -
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42393 üzenetére
Egyébként igen, valamit valamiért. Ezért mondtam, hogy szívem szerint legalább 2 gépem lenne, de most csak egy 50-esre futja
De ha többet használnám a gépet túrázásra (városon kívül)> nagyobb tempó, biztos, hogy a nagyobb kerék mellett döntenék. És váltóssal valahogy jobb előzni is. Visszapakolsz 1-2 sebességet, és goo
[Alkatrész][lámpa] Majd kiderül... Most egy 125-ösre vittek tőlem néhány alkatrészt... Kíváncsi leszek felmegy-e rá.
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #42386 üzenetére
Pont a robogók előnyét nem látom benne.
Egy előnye megvan: a kényelem... Városban azért fárasztó váltogatni,
de ezt te is írod. Persze, tisztán városozni meg egy picit batár, de hát
mit csináljon az ember, ha nem akar egyszerre két motort fenntartani?
Kompromisszumos lesz valamelyik használatra... Valamit valamiért.Amúgy az előző képhez a viccen kívül egy érdekes észrevétel! Elsőre
tök ugyanolyannak néz ki (a színtől eltekintve) a két motor, de jobban
megnézve egy picit eltérnek az idomok (díszítő elem, oldalidom, stb.)!
Szóval vizsgálni kell a kompatibilitást itt is mielőtt az ember bevásárol
egy (esetlegesen törött) idom helyett egy másikról, ami csak ccm-ben
egyezett, de évjáratban nem. Meglep, na. A lámpára kíváncsi leszek...
Azt hittem, hogy csak a műszerfal, és a tükör lett csereberélve. Aha...
Szerk: mármint az index. Mindig tükörre gondolok, régen egyben volt... -
DigitXT
félisten
Aham: szelepszár szimering! A komoly témák mellé egy kis OFF:
- Kérem fújja le a féknyerget ezzel, "tuning pirosra". 1 flakon lesz...
- Kicsit mellément a spray (mind a 8 flakonnal), maradhat? -
SirKero
őstag
Amikor megvettem a "gépállatot" első dolgom volt,hogy elvittem Érdre Tóth Lacihoz aki nagy Burgman mágus a Burgman.hu fórum "hivatalos" szerelője egy átnézésre. Ekkor szóba került az olaj fogyasztás is és ő azt mondta,hogy ez sajnos nem javítható konstrukciós hiba. El is magyarázta de mivel abszolút láma vagyok a motorikus dolgokhoz már pontosan nem emlékszem ( marhaságot meg nem akarok mondani )
Ezzel együtt kell élni ( rendszeresen ellenőrizni ) vagy mást venni. Én az figyeltem meg az enyémnél,hogy ha relatíve nyugodtabb tempóban használom akkor kevésbé eszi viszont ha húzom neki ( mondhatnók nyelezem) akkor jobban fogy az olaj.
-
huszi.gyb
senior tag
Bár ezekkel az olajfogyasztásos dolgokkal vigyáznék. Igaz, hogy nem robogós téma (bár amikor megvettem az enyémet tudtam, hogy 1L/1000km-t fog zabálni
) de fateréknak szerváltam egy Mitsubishi Lancert 1,3benzin.
Eszi az olajat, amióta hozzánk került (de most már rájöttünk az okára). Érdekes volt, hogy rövid utakon gyorsan ette, amikor fater elment dolgozni vele (2*800km) akkor meg semmit nem evett... Kiderült, hogy egy 2000Ft-os szimmering miatt tolja ki az olajat. Igen, kellett fél-1 év, hogy megfigyeljük, és rájöjjünk. Addig belement +1L olaj kb... Szóval szerintem az, hogy valahogyan fogy az olaj, még semmit nem jelent.
Tothgera30: Robogókat a csomagtartó miatt szeretem. Ha túrázni kellene, akkor mindenképp váltós motor. Nagyobb kerék, többségében jobb tapadás, és más súlyelosztás miatt is. Példa: CBF600 mögöttem egy 90kg-os emberrel (tud motorozni, a cseréig ő vezetett, én 75kg vagyok) sokkal kezelhetőbb volt, mint a Sym mögöttem egy 40kg-os csajjal... Mindkettővel mentem egyedül is. CBF simán odaverte stabilitásban, biztonságosabbnak tűnt. És sor4, nem 1 henger, 600ccm vs 125ccm...
Jók ezek a nagy robogók, de tudni kell milyen célra veszik. Hozzáteszem, Budapesten meghalnék a CBF-fel... Sok csomag (hátizsákban)..stb
-
válasz
huszi.gyb #42386 üzenetére
650 Executive van fater haverjának. Anno gurultam vele, de nagyon nehéz dög. Városban esélytelen, viszont 120km/h-ra pillanatok alatt felgyorsult, kissé félelmetes egy akkora bálnán. Jah, a srác (55 éves) 300km+ távokat tett meg vele egy nap alatt, mivel az ország keleti régiójából járt Bp.-re, volt hogy ketten mentek, csomagokkal, de akkor a súlypont is jóval feljebb kerül. Én 500cc-től nagyobbat nem ajánlok ilyen célra, főleg ha várost is érint vele a tulaj, inkább valami nagy kerekű 400-as.
-
Den
veterán
válasz
runner 125 #42374 üzenetére
Túl van ez az olajfogyás dolog misztifikálva. Az olaj kenőanyag aminek minden súrlódó felülethez el kell jutnia, így a szelepszárakhoz, és a hengerfalhoz, dugattyúhoz is. Ezeknek a sajátossága, hogy egyszerre érintkeznek az égéstérrel és az olajtérrel, egyszerre kell a kettőt elválasztani, de a kenést is biztosítani, valamennyi olaj itt mindig át kell jusson, ha az olaj lehúzó gyűrű szárazra húzza a hengerfalat, szétkopnak a gyűrűk meg a henger, ha a szelepszár szimering tökéletesen zár, szétkopnak a szelep vezetők. Van ahol több olaj fogy van ahol kevesebb. Nem ismerem a burgman blokkját, nem láttam még szétszedve, de simán el tudom képzelni, hogy mélyebbre sikeredett a hónolás és vastagabb olajfilm marad a hengerfalon, ezért több olaj fogy. Ha az olajfogyás konstrukciós eredetű, és minden blokkra jellemző, akkor nem probléma, kompresszió van, kartergáz nincs, motor működik, kenés van. Az olajfogyás akkor gond, ha újonnan nincs, tehát nem konstrukciós oka van, hanem kopás elhasználódás miatt lép fel, tehát egy azt jelzi hogy a motor a végét járja.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42382 üzenetére
Őszinte legyek? Szerintem a Nexus akkor lenne jó, ha váltós lenne. Pont a robogók előnyét nem látom benne. Ez szerintem ugyan olyan, mint egy M5-M6 BMW automata váltóval...
Nyáron láttam élőben egy 650-es Burgit... Majdnem mentem is vele, csak a tulaj akkor ajánlotta fel, amikor túl voltam 2 sörön, így vissza kellett utasítanom az ajánlatot. Pedig szívesen kipróbáltam volna...
Bár ahogy elnéztem az elég batár, Budapesten belüli közlekedésre lehet, hogy már alkalmatlan lenne.(?)
szerk.: Képeket nézve elbizonytalanodtam... Lehet, hogy 600-as volt "csak"?
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #42383 üzenetére
Burgi 650.
De ez nem változtat azon, hogy nagyon "fújsz" a Burgi 400-ra...
Szerk: de le ne írd megint, hogy mert eszi az olajat, meg imbolyog a futóműve.Szerk: aki amúgy a kettő között vacillál, az valójában nem tudja, hogy mit akar...
Na az ilyenek szoktak a végén elmenni, és venni egy váltós motort kezdésnek. -
Den
veterán
válasz
xymate #42378 üzenetére
Ha a kipufogónak benzinszaga van, és az olajnak is, akkor egyértelműen túl sok benzint kap. A paraméterekből azt tippelem, hogy ez valami kínai robesz, azoknál az a tapasztalatunk, hogy valamilyen okból, mindig túl vannak fúvókázva gyárilag, önti a karbi a benzint a motorba. Nézd meg a gyertyát, sanszos, hogy fekete, kormos lesz. A főfúvóka valszeg 75-ös, cseréld ki 72-esre és hangold hozzá a karbit, és jó lesz. Persze csak ha tényleg kormos a gyertya. De ha nem értesz hozzá, bízd szerelőre. Ja meg még legelőször a légszűrőt mosd ki, mert az elkoszolódott légszűrő is ilyen tüneteket okoz. Mosás után. ha kiszáradt, fújd be légszűrő olajjal a légszűrő szivacsot.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #42381 üzenetére
[GONOSZ ON]
Nem hát, mert mégis mi romolna el benne, amíg csak áll? Naponta csak nem
endurózol vele a pizzériába.Óraállás barchoba... Rákérdezek: 16700 km?
Ja, bocsi, azóta már eltelt másfél év, szóval belement még 500 km legalább...
[GONOSZ OFF]
Gonoszkodáson kívül: tényleg más egy rendesen használt gépről tapasztalatot
mondani, meg egy múzeumban tartottról, ami fűtött garázsban áll egész évben.Amúgy azt nem vágom, hogy runner miért van ennyire kiakadva a Burgi 400-ra:
volt valami afférja a Burgisokkal, vagy mi? Oké, hogy a Nexus a "legkirályabb",
de azért meredek minden egyes robogót ahhoz hasonlítva lefitymálni.Nem?
Miközben azért ha valaki Burgit keres, akkor ésszerűen, nem keres Nexust is.
(Mert a két motor ég és föld. Totál nem ugyanarra vannak kitalálva... Ennyi.)
-
válasz
-Mosquito- #42380 üzenetére
Nekem nem
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- MultiPro Go FDP22.130GY
- Mobil klíma Tarrington House eladó!
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B365M i7 9700F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- BESZÁMTÁS! Dell Optiplex 7050 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 256 SSD Intel HD 630 Win10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest