- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225804 üzenetére
ha nem jó a 10+ éves autójának a motorja
Na ez az, szerintem jó a motorod1L/1000 km az szerintem is gond. 1 liter egy teljes olajcsere ciklus (10e km) alatt az nem hiba nálam. Jövőbeli romlást meg nehéz megjósolni - nade ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani. Családban van egy 1.9 dízel VW, pályafutása elején 40e km körüli olajcseréket kapott a szervizkönyv alapján. 190e km körül került hozzánk, most van benne 370e km, érdemi változás e tekintetben nem volt, nagyjából egy litert kell tölteni rá két csere között.
Kérdés az is, mennyiért dolgozik az adott műhely. Vidéki maszekkal csináltatva lehet kijön ésszerű összegből, de elég munkaigényes dolog, nagyon számít az óradíj. Szerintem ha mindenképp gyűrűzés, akkor érdeklődj árak tekintetében.
Van még a hengerfej(szelepszár szimering csere vagy szelepvezető kopás), kartergáz, és gyűrűzés/generál vonalon túl a csoda adalék lehetőség. Hallottam olyat is, hogy pl gyertyák helyén betöltött fékfolyadékkal sikerült csökkenteni az olajfogyit, youtube-on volt 1-2 teszt is különböző adalékokról, stb. Persze ha romlik a helyzet és belefér a nagy generál, az is járható út, de egyelőre kivárnék, legyen több adat=használd
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest