- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- Zicokuka: Minden változik,a Cod 2 örök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
válasz
parandroid #200797 üzenetére
Áh gönyörű, gratulálok! De ezt újonan vásároltátok nem?
-
ZolkoW
őstag
válasz
parandroid #200797 üzenetére
Ha már Mazda, bár sejtem, hogy egész más árkategória, ami nekem szóbajön (mondjuk, hogy 3M-ig bezárólag, de nem baj, ha kevesebb), ennyiért szabad nézegetni a ~8 éves 6-os kombikat?
A 3-asok is tetszenek marhára, de félek, hogy sokszor kevés lenne a hely, aztán lehet, hogy csak át kéne kapcsolni bennem valamit. Viszonylag ritkán szállítok fürdőkádat..
Alacsony fenntartás szempont lenne, dízel/benzines téren még nem sikerült döntenem, de ha úgy leszek vele, mint a mostani kocsimmal, amit 12 éve rongyolok, akkor lehet, hogy a következő is sokáig meglesz, tehát hiába tetszene a dízel, már a falumból is kitiltják, mire eladnám. JA, de ha a porrá koptatást választom, akkor megintcsak működhet a dízel, nem?(=ha lesz*rom, mennyire lehet eladni sok év múlva, ahogy a mostani 20 éves autómnál sem igazi tétel) Évi ~20-22K km, de amúgy tényleg egyre jobban hajlok a benzinesre.
-
parandroid
félisten
válasz
3L1T3 #200788 üzenetére
Mazda 6 Skyactive G-194 (2,5 liter, turbó nélkül, 194 LE). Aktív matrix fényszóró, ő kezeli az egészet, ha szembejön, vagy előtted megy valaki, akkor is csak kimaszkolja, hogy ne vakítson, az út szélén meg marad a nappali világosság. Ezt a radaros tempomattal, meg a sávtartó automatikával együtt már én sem adnám fel. Négy ülésfűtés, az első kettőt hűti is, 360 kamera (állítólag csúnya felbontással, whatever), belül mindenhol bőr a szokásos zongoralakk helyett. Apple Carplay is van, de sajnos csak vezetékes (én legalábbis nem találtam meg bt-n keresztül). Most van az összes autós portál tele a 100 éves kiadással (pl.: [link] , [link] , [link] , [link] , stb), na, olyan, csak az enyém grafitszürke, és fekete bőr (az a fehér gyöngyház vörös bőrrel nekem annyira nem is jön be). Ja, ugyancsak automata, erről sem szívesen állnék vissza.
p
-
dj79
senior tag
válasz
grizlisandor #200795 üzenetére
A gen1 nagyobb utastérrel bír, ha Cactus elfér benne, akkor Te is
a gen2 190 centis magasságig oké.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tannhauser #200783 üzenetére
Elsősorban abban jobb, hogy a maga konzervatív módján jól néz ki.
Komolyra fordítva: Nagyobb, jobban megy és komfortosabb.Hagyományosból én faceliftes Avensis T27 1.8-2.0 benzinest vennék. Ez is nagy, a csomagtartó is, a fenntartása is kedvező és nagyon megbízható.
A 8. generációs Accord kombi sem rossz, de ott a dizájn miatt a csomagtér kisebb, mint az ellenfeleknél. Esetleg 9. generációs Civic kombi is jó lehet az 1.8-as motorral. Ez eggyel kisebb kategória, mégis nagyobb az Accord-nál a csomagtere, sőt szinte mindent vert pár évvel visszamenőleg.
Egy igazi Jolly Joker az MK3-as Octavia 1.4 TSI kombi, de ott a szíjas motorost kell nézni 2014 után. Jól megy, jól fogyaszt, és hiába Golf padlólemez, mégis akkora terek vannak benne, mint egy Passat-ban. (Passat, Superb szintén jók ezzel a motorral, de azokba már kicsit kevéske, és az 1.8-2.0 TSI nem olyan megbízható.) -
rongyi
aktív tag
Köszönöm szépen mindenkinek!
-
3L1T3
addikt
válasz
bitpork #200786 üzenetére
Tévedés, nem vagy helikopter és örülök hogy segítesz.
Márkaszervízbe vinném a használt autót is, de ha veszek 15M körül egy új VW járgányt és erre még félévente-évente áldoznom kell csak a garancia megtartása miatt 100-200k közötti összeget akkor összeszorul a fogam.
Ellenben ha netán vennék egy Passatot 6-7M körül az én általam igényelt felszereltségben és arra kell költenem szintén 100K körüli összeget a szervizeltetések, és talán kopó alkatrészek miatt azt hamarabb lenyelem.
parandroid Milyen mazda? Nálam az elektromos trunk door, pont olyan dolog amit bármikor feladok. De a LED-es főfényszoró nélkül nem érdekel autó, ahogy az Apple CarPlay is nálam igény.
-
-
parandroid
félisten
válasz
3L1T3 #200775 üzenetére
Hasonló igények mentén kerestünk akkor autót (amiket a belterekről, meg a felszereltségről írsz), annyi, hogy én kizártam bármi suvot. Végül Mazda 6 lett a befutó. Keretbe belefér, motor fasza, beltér igényes, hely van, extralista rendben, meg tetszett is a dizájn. Persze ezek mind kissé szubjektív szempontok. Ha még hibrid is lenne, meg motorosan nyílna-záródna a csomagtérajtó (igények, igények…), nekem ez lenne a világ legtökéletesebb autója.
p
-
Tannhauser
csendes tag
válasz
vzsryl #200749 üzenetére
Köszi, nézegettem, de egyelőre még nem győzött meg. Főleg az ára miatt. Mennyiben jobb ez, mint pl. egy Prius?
Illetve még azzal egészítem ki a leírásomat, hogy a napi városozás egy vidéki városban történik, és 5-10 km/nap, szóval nem annyira sok. Ezért hagyományos meghajtású kocsi is érdekel. -
vzsryl
nagyúr
válasz
rongyi #200780 üzenetére
J Astra 1.4T Sports Tourer
Benzines, kombi, nem túk drága fenntartani, évjáratban oké, belefér a keretbe, nem kokszosodik, van benne tartalék, mert turbós.A legnagyobb hátránya a tömege, mert többet eszik, mint az akkori kategória társai, és kicsit bunkerszerű, nincs akkora hely benne, mint ahogy gondolná az ember a külső méretei alapján. Ennek van egy előnye is, mégpedig az, hogy nagyon biztonságos jármű.
Volna még pár ötletem, de egyik sem felelne meg minden feltételnek.
Avensis T25 1.8, 2.0 bezinnel. Ez korban elvérzik, illetve túl sok tartalék sincs a motorban.
Honda Accord 7. generáció 2.0 kb. ugyanez, de kicsit virgoncabb, illetve van belőle 2.4-es is, ami már egész jól megy.
Insignia az kb. ugyanaz, mint a J Astra, csak kicsit nagyobb, de még nehezebb, illetve drágább a fenntartása.
VW-nél ebben az időszakban csak kezdetleges TSI-k voltak, amik kerülendőek.
Franciákból szintén inkább a dízelek voltak jók. Egy Renault Megane 3-as az 1.6-os motorral nagyon jó gép, de abban sincs tartalék.
A koreaiak (i30/Ceed) szvsz. mind alulmotorizáltak. -
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
Bővül a család, így szeretnék egy nagyobb autót vásárolni, melynek a kritériumai a következők:
- Benzines
- Kombi
- Elfogadható fenntartási költségek.
- 10 - 12 éves
- Összeg.: kb. 2 - 2,5 millió Ft (ebben az autó vételárán kívül benne van a szervizköltség is).Viszonylag rövid távokon használnánk (30-50 km), de ha esetleg hosszabb utat tervezünk akkor se legyen gond a teljesítménnyel (nem erőgépet szeretnék, de azért legyen benne tartalék ha kell).
Válaszaitokat előre is köszönöm!
-
vzsryl
nagyúr
válasz
3L1T3 #200775 üzenetére
15M-ért a koreaiakból inkább a nagyfiúkat (Sorento, Santa Fe) nézném, ha már családi autó lesz.
VW vonalon a motorokkal bajban lennél szerintem. Gondolom dízel kizárva, az 1.4TSI gyenge ezekhez, az 1.8-as inkább kerülendő, a 2.0 talán már egy fokkal jobb. Ha újonnan veszed, és pár év múlva cseréled, akkor én 2.0TSI-vel venném azokat. Ami fájó pont a fauvénél, az a kötelező szervizek díja, mert 100k alatt még egy olajcserét sem úszol meg. -
3L1T3
addikt
válasz
BigBlackDog #200774 üzenetére
Tucsont kértem, aug 23-án kapom meg tesztre. Ott a bazári belsőtér (nem minőségre) ami elrentent. Nem szívesen nézném ezt 5 évig.
VOLVO-t semmiképp, nem az már ami egykor volt.
Közben azért használt vonalon is lavírozok, vissza európába.
- Skoda Kodiaq
- VW Tiguan
/
- VW Passat
- Audi A6VW Passat például csak 8. gen és Highline felszereltséget vennék virtual cockpittel és alcantara üléshuzattal. Ez van... igények.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
3L1T3 #200773 üzenetére
Igen, ez nekem is feltűnt. Talán egy kicsivel jobb a Lexus.
Hyundai/Kia, Volvo, SsangYong vonal megvolt? Mondjuk a svédek esetén a megbízhatóságról nem sok jót olvastam, SsangYong esetén meg félnék, hogy meddig létezik még a márka. De pl. az új Tucsont elvinném egy tesztkörre.
-
3L1T3
addikt
válasz
BigBlackDog #200771 üzenetére
De , és fiatalabb koromban is szimpatizáltam a márkával. De ugyan azokkal a problémákkal küszködnék mint a Toyota/Honda vonalon.
-
3L1T3
addikt
Hát nem jutok düllőre, szerencsére nem hajt a tatár amíg van céges autó a seggem alatt. De RAV4 esetében is sajnos a falat kaparom, ha 2021-ben a trip boardot egy pálcikával kell resetelni.
Nekem ez már nem fér bele.. Tudom én és a hülye igényeim, de 1x élünk. Akkor már engetessék meg, hogy ilyeneken kiakadok. Egyértelmű számomra , hogy nem a japán vonal az amit én keresek...
-
válasz
BigBlackDog #200767 üzenetére
Áh, hagytuk a felhőket megjelenni és a sok száradási folt így már nem látszik.
-
molnarpeter
nagyúr
Valahogy úgy
Ampera van esetleg 2.8-ért [link], ha belefér, hogy mondjuk 1-2 év alatt pár napra pihen, mikor olyan javítás kell és nincs időpont. Típust ismerő szerelővel átnézve be merném vállalni, ha amúgy is tetszik a PHEV és megoldott a töltés. Magasság kompatibilitás passz
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bitpork #200759 üzenetére
"...kérdezz meg bárkit aki itt volt az autós talin tegnap h Hans milyen állapotban van ..."
Patent nagyon a futásteljesítmény ellenére. Nincsenek furcsa hangok se a motorból, se a futóműből és a belső térben sem volt zörgés-recsegés. És talán már a külseje is szép tiszta is lett időközben.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200763 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #200761 üzenetére
⠀
-
vzsryl
nagyúr
válasz
parandroid #200758 üzenetére
Ez német preztízstank’, tehát brutális az értékvesztése. Egyébként is általában minél drágább egy autó, annál nagyobb az értékvesztése, de ez az Audi, BMW, Merci hármasra hatványozottan igaz.
Ezeknek karbantartása extrém költséges, és ezt a tényt a használtpiac kegyetlenül beárazza.
Btw. a phev Q7 viszont olcsóbban fenntartható, mint a tisztán belső égésű társai. -
grizlisandor
veterán
2,5 millióig, milyen autók közül válogathatok, amik:
-Automata
-Kisebb, mint az Altea, de elférek benne a 2 méteremmel
-Napi 2x20 km
-Évi 5x-6x-i autópályás utazást bírja
-Nem Prius
-Nem dízelTwingo2 és/vagy Clio III, jó lenne 1.2 turbobenya, 1.6 szívó, de sajnos csak egy 4 sebességes autómataváltóval szerelték őket.
Egy Golf GTE menő lenne, de az sajnos a keret 2x kezdődik. -
válasz
parandroid #200758 üzenetére
Ez sajnos így van.Igazából a szalon ajtaja produkál kb 20 méter alatt olyan 25%-t. De mondanám hogy kérdezz meg bárkit aki itt volt az autós talin tegnap h Hans milyen állapotban van -de érzem h felesleges lenne minden a hiteddel szemben
-
válasz
parandroid #200756 üzenetére
Egy 3-4 éves autó nem akkora távolság az újhoz és mégis belefér a 15be. Sőt kevesebbe is.
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tannhauser #200748 üzenetére
Passat B8 GTE Variant.
Ez kimaxolja a kereted, de a sok városozás miatt ez lenne a legmegfelelőbb választás. Plug-in hibridről van szó, tehát ha tudod töltögetni, akkor városban nem is kell használnod a belső égésű motort, de hosszabb utakra ugyanúgy ott van a kedvező fogyasztású 1.4TSI.
A csomagtartója jóval nagyobb, mint a hibrid Mondeo-nak, szóval az utóbbit én kiejteném. -
Tannhauser
csendes tag
Típus javaslatokat szeretnék kérni tőletek. Egy Ford Mondeót tervezünk lecserélni, fél éven belül. A Mondeót nagyon szeretjük, mert nagy, kényelmes és jól is néz ki. Ez egy céges autó, ami januártól már nem lesz. Egy hasonlóra váltanánk, ami saját lesz.
Napi városi használatban lenne, emellett évente többször családi kirándulás, 4 fővel, sok cuccal. A Mondeót ilyenkor telepakoljuk, ezért is kell a nagy csomagtér.
3-6 milliót szánnék rá. Ha lesz 3-ért megfelelő, az szuper. Ha nincs, akkor elmehetek feljebb is, de nem ész nélkül, azaz csak ha komolyan megéri valamiért.
A nagy csomagtartó és a használat miatt vagy 5 ajtós kellene, vagy kombi, vagy SUV.
Nyilván adódik egy másik Mondeo, vagy egy S-Max, de megnéznék alternatívákat is, és ebben kérném a segítségeteket, mert nem nagyon vagyok otthon a típusokban. -
-
Gergőke88
addikt
válasz
Tom1939 #200741 üzenetére
Noh most utánanéztem jobban:
”Elvében azonos csak a két benzinmotor, azaz szívó benzinesek és Atkinson ciklusúak. Mindössze 1 köbcenti lökettérfogat-eltérésük nem mérési hiba, a két egység teljesen különböző, a Toyotáé hosszabb löketű és nagyobb teljesítményű. A villanymotorok kapcsán más a sorrend, a Ford 125, a Toyota 120 lóerőset ad, persze rendszerteljesítmény kapcsán ismét a Toyota győzedelmeskedik, 218 lóerőt állít szembe 190-nel, ami jelentős különbség. A villanymotor mindkét modellnél az e-CVT osztóműben kapott helyet, de alapvető eltérés, hogy ha összkerékhajtást is szeretnénk, a Ford 700 ezer forintos felárral egy elektronikusan vezérelt mechanikus rendszert kínál, a Toyota pedig 800 ezer forintért egy 54 lóerős, 121 Nm nyomatékú hátsó villanymotort, azaz mechanikus kapcsolat nélküli összkerékhajtást, ami a mozgási energia hasznosításában, azaz a villanymotorokat tápláló akkumulátor töltésében is hasznos. Eltérőek az akkumulátorok is, a RAV4 a Priusokban sokat bizonyított NiMH rendszerűt alkalmazza még, a Ford már lítium-ionosat, a gyakorlatban azonban nemigen érezhető ennek kapcsán különbség.” -
válasz
Gergőke88 #200740 üzenetére
Ez egy jó kérdés amire nem nagyon láttam sehol választ, de a ford kuga-ban a benzinmotor egy 10-15%-al kisebb teljesítményűnek van megadva. Ez persze nyugodtan eredhet bármiből (pl. hibriden belül mennyit számolnak a benzinesre, vagy direkt kisebb teljesítményre van hangolva), de mintha olvastam volna valahol hogy a motor nem ugyanaz. 1.0-ás, 1.5-ös, 1.6-os benzines turbókról fordéknál én is hallottam sok panaszt.
-
-
-
dj79
senior tag
válasz
Cyborg #200732 üzenetére
Igen, rövidebb a tengelytáv, de a lányaim elférnek kényelmesen a 15-36kg ülésben. A fejtér kb ugyanannyi, viszont az aurisban alacsonyabban ülsz.
A fogyasztás kevesebb, mint a p2-nél, ugyanis hamarabb melegszik a rendszer. Pályán jobb vele utazni, mindenhol halkabb, mint a p2 volt. -
válasz
3L1T3 #200726 üzenetére
Hát igen, jó eséllyel csak a hibrid hajtáslánc elvét tette ingyenessé a toyota. Maga a 2.5-es motor egyáltalán nem egyszerű, sőt inkább összetett a rav4-ben. Van egy toyota szervízes amerikai a youtube-on aki jó hosszú ideig magyarázta a motort, és vannak benne érdekes dolgok (pl. amennyire megértettem van benne valami pörgéssel szabályozott külön kis dolog melyet egy külön elektromos motor hajt meg, de toyota módra úgy megoldva ha elromlik "csak" lefullad a motor nem minden tönkremegy). Azért ilyet nem egyszerű megcsinálni hogy csak egy egyszerű kis szívóbenzines... Lehet hogy a fordnak nem sikerült... És aki elmondta jó motornak tartja a rav4 hibridben lévő 2,5-est, pedig őszinte ember azt is megmondja ha valami nem jó (pl. toyota hagyományos 8-as automata első éve elég rázós volt).
-
Cyborg
őstag
Akkor meg tudod erősíteni, hogy szűkösebb, mint a P2, vagy ez tévedés?
Leges-legelőször Auris kombit akartam, de valamiért lebeszéltem magam, már nem emlékszem, de mintha kicsinek írták volna belül, meg, hogy minden nyiszog-zörög benne nagyon fiatalon már, meg vmi motorikus dolog volt, de elfelejtettem, olyan rég voltMennyire vagy megelégedve vele, megérte váltani?
Fogyasztás mennyivel nőtt a nagyobb motor, és rosszabb alaktényező miatt? -
Cyborg
őstag
válasz
Cyborg #200723 üzenetére
Pont ez a bajom a pluginnal Nekem is, hogy az 20km-es villanyos hatótáv többletért plusz ~1M Forintot kérnek el, és villanyon kívűl se korban, se semmiben nem vagyok előrébb.
Nem hiszem, hogy újat mondok ezzel, de jó lenne minél olcsóbban megúszni a váltást, minél agyüthetetlenebb technikára, viszont a mai helyzetben nem engedhetem magamnak, hogy érzelmi döntést hozzak, muszáj a racionalitás mentén sakkozni a forintokkal. Ráadásul semmi parkolási díj, és egyéb haszonnal se tudok kalkulálni itt Vas megyében.
Sima benzines nem kellene már, világ életemben dízeles voltam, nem tudom, fel tudnék-e dolgozni egy 10literes fogyasztást
Mindig a P2-őt tartom a legjobb vételnek ár-értékben, dízeles fogyasztás, előremutató technika, tágas utastér, legfeljebb nem tervezek vele 10 évre, csak 5-re.
Az auris kombit is nézegettem sokat, de úgy tudom, csak kívülről nagy, belül kisebb, mint egy fabia kombi, a P2-nél meg pláne.
Köszi a cascos infókat, elteszem magamnak
-
dj79
senior tag
válasz
Tothgera30 #200728 üzenetére
A hastrákban még a z16xer van emlékeim szerint.
A felszereltségek leírása meg a hahun olyan, amilyen -
Egy 6 éves Astra J FL-ünk van A16XER-el, eddig olajhűtő,- és szelepfedél tömítés csere volt, kopó/fogyó alkatrészeken kívül (131 ezer km). Elvileg ezekben a szoleinoidok már javított verzióban vannak, és nem tudnak elfordulni. Inkább az a problémám hogy a Cosmo-nak hirdetett példányok nagy része Easy. Ami nem is lenne gond, ha olyan árat kérnének érte.
-
dj79
senior tag
válasz
Tothgera30 #200721 üzenetére
Okoskerék, szolenoid nem drága sztori, olajcserékre kell figyelni, aztán tudomásom szerint nincs vele nagy rumli. FB klubon belül több infót lehet találni, adok-veszekben meg néha felbukkan néhány jó hirdetés, érdemes ezekben körülnézni.
-
3L1T3
addikt
válasz
bandus #200719 üzenetére
Elcsíptem egy beszélgetést szervizesek között akik azon nevettek, hogy mekkora szar az új motor megoldása a Ford-nak, és folyamatosan televannak a szerviz időpontok új autókkal.
Majd beléptem egy Facebook csoportba is ahol nem pont a Kuga de Focus esetében többen számolnak be hasonló problémákról.
Az ülést valóban nem próbáltam ki, de tényleg sokan panaszkodnak főleg az ülőlap hosszára. Nem kockáztatok, egyelőre RAV4 irányába megyek tovább. Aztán majd elválik!
-
Paxker315
veterán
-
dj79
senior tag
válasz
Cyborg #200723 üzenetére
Akkor még mindig az a kérdés, hogy mennyit szánsz autóra.
Veszel 1,8-2m között egy minimum 12 éves kettes priust. Lassan ezek is foglalkozósak lesznek.
Veszel egy p3 plug-int (4m körül), ami a vicces hatótávjával együtt szerintem túl van árazva (ráadásul továbbra sem tudja senki, hogy mi lesz a zöld rendszám szabályozásával - ha az ilyen kis elektromos hatótávú autók bukják, van esély áresésre).
Leafből a 3m környéki példányok még a kisebb akkuval vannak, a 30kw modellek inkább 4m körül találhatóak.Plug-in P3-ra 10000, Amperára anno 12000 forintos casco ajánlatot kaptunk, 100e önrész mellett, az aurisra jelenleg 7000 a casco (szokásos priusclubos biztosításguru Sándor készítette az ajánlatokat az első kettőre)
A c-maxban toyota rendszer van, igen.
-
Cyborg
őstag
válasz
Doki16 #200714 üzenetére
Köszi szépen a választ, és a linket
Pedig már láttam is ezt videót, de el is felejtettem ezt a fűtő anomáliát
Egyébként régen volt fent egy videó, - de nem találtam meg, mert rengeteg YT videót fogyasztok - ahol ilyen cellákról beszélgettek, és úgy emlékszem ezeket a cellákat lehet külön cserélni, de modulonként biztos. Kérdés , hogy lehet-e kapni, foglalkozik-e vele valaki, esetleg Nattán Úr, valamint anyagilag megéri-e beleölni a pénzt az akksi felújításra.
+dj79, molnarpeter, tboy93
Az Ampera nagyon dögös kocsi, bejön kívülről, hiába a legbonyolultabb technika mind közül, mégis meglehetősen megbízható, viszont nem merném bevállalni, a 4 személy nagy kompromisszum, plusz eléggé be van építve az eleje, van benne egy rakás hűtő, meg egyebek, egy pici koccanás csődbe vinne
Amikor elkezdtem autókat nézegetni(nem most volt , még kértem dj79-et, hogy mérje le a P2-őt Nekem), akkor még 4M felett voltak a plugin-ek, uh azokat nem is figyeltem abszolút, most már 3,6M, mire meghozom a döntést, 3M lesz
...jól megfontolom, na
Igazából 2M Ft-ot szánnék kocsira, csak 3-ra állítottam a keresőt, és bejött egy-két Leaf.
A Plugin matek sehogy nem jön ki a P2-höz képest, még akkor se, ha munkahelyen tudnám tölteni, csak abban az esetben, ha úgy nézem, hogy 10 évig nem szeretnék autót cserélni, és akkor majd viszont nagyobb eséllyel fogok tudni eladni a plugint, mint a sima hibridet.A C-max elég csúnya(a P2 hozzá képest egy DaVinci), de tetszene, ezekben a régebbiekben is Toyota technika van?
-
inf3rno
nagyúr
Jó nekem közben kiderült, hogy valóban nem a kereskedő nevén van, viszont nem is a németén, hanem egy másik helyi kereskedő cégén, szóval nem volt para. Majd hosszú távon kiderül, hogy mennyire van rendben a kocsi, egyelőre elégedett vagyok vele.
-
Egy ilyen Astra H Caravan mennyire lehet belenyúlós tétel? Ahogy nézem, a legtöbb leírás és felszereltség nagyon nincs egy univerzumban.
-
3L1T3
addikt
Na hát Ford KUGA kiesett. RAV4 irányába megyek tovább, úgy néz ki a dolog.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Cyborg #200713 üzenetére
Add el a dízelt is, elég egy plug-in
Akku kicsi, aránylag lassú a töltésük, szóval nincs óriási degradáció. Olcsóbban kisebb - Ampera/Volt, kicsit többért tágasabb - C-Max Energi amik esélyesen legjobban megérik pénzügyileg (beker ár és fenntartás). Bár legolcsóbb a mostanival járni lenne valószínűleg, értékvesztés hiányában
Excel majd megmondja, számolj rá.
-
dj79
senior tag
válasz
Cyborg #200713 üzenetére
Szia!
Nem vagyok tulaj, viszont az apartmanszomszédunk Leaf tulaj volt. Vegyes fogyasztási adata 16kw, de pályán 110 felett nem szokott menni, így 120-140 megvan neki a 11 pálcával. Viszont a degradáció mértékével nem elégedett.
Zoén nem gondolkoztál esetleg, vagy Amperán? Utóbbi is tudná a napi menetet villannyal, hosszú útra meg ott a benzinmotor.edit: Doki16 beelőzött az Amperával.
-
Doki16
addikt
válasz
Cyborg #200713 üzenetére
Ezzel kezd
[link]
Ha tényleg csak napi 20-30 km a felhasználás akkor jobban járnál egy pluginnal. A hosszabb távra már nagy szívás a Leaf 100km felett. Egy Opel Ampera mindig elmegy könnyen 30 km-t. De egy Ford C-Max Energi is képes lehet rá. Amúgy ha nem zavar, hogy töltőt kell keresgélni 100 km-ként kb. akkor jó lehet a Leaf. Feltéve ha találsz egy 12 pálcás példányt. A fent említett pluginek viszont nagyobb szabadságot nyújtanak.
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
van köztetek esetleg Leaf 1 tulaj?
Autóvásárlás előtt állok, még mindig, P2-P3 Prius a kiszemelt, de most valahogy a látókörömbe került a Leaf, ami azért mégiscsak teljesen elektromos.
Mennyire lehetne alkalmas a Leaf1(a hőszivattyús, 30kw-os akkus) egyetlen autónak.
Az év 90%-ában csak napi 20-30km-t megyek, esetleg hétvégi kirándulások lehetnek 50-100km-es körzetben, és évi kétszer menneék vele Szhely-Szeged távot.Mennyi lehet ezeknek a Leafeknek a tényleges hatótávja, tudom, nem túl acélos, meg a léghűtéses akku mennyire bírja a chademozást a valóságban? Tudom, hogy vannak gondok a hosszú távú gyorstöltéssel az akku túlmelegedése miatt, és van degradáció is, nem véletlenül olyan "olcsók" már ezek a Leafek.
Még azon is elgondolkodtam, hogy megtartanám mellé a régi 20 éves dízelemet arra az évi pár hosszabb útra, de nem hiszem, hogy az lenne a járható út, tekintve a korát, meg amennyi pénzt kér folyamatosan az utóbbi években.
-
inf3rno
nagyúr
Szerződéskötésnél mire kell figyelni? Amit eddig tudok,hogy a meglévő hibák listáját nézzem át, ami nálam üres kéne, hogy legyen, illetve, hogy az eladónál nem e a németet töltik ki, mint eladó, mert akkor letagadhatják, hogy valaha járt náluk az autó, ha később gond van vele. Bármi egyéb?
-
válasz
footy #200710 üzenetére
Köszönöm! Én nem hallottam AGR Ford Kuga ülésről, de ugye amilyen a felszereltségi listájuk aranytrón is lehet rendelhető azt sem venném észre, mindig beleunok mielőtt végig érnék rajta...
A BO általában jó közepes a tesztekben (és ez prémium hifi szinten, tehát biztos sokkal jobb mint ami most van).
-
kenwood
veterán
válasz
BigBlackDog #200708 üzenetére
Nem lehet ugy feladni a hirdetest,hogy nem adod meg ezeket az adatokat. Az,hogy a frontenden mi jelenik meg mas kerdes, de a hirdetes letrehozasakor ezek kotelezo opciok, igy biztosan bekerulnek a hirdetesi adatbazisba.
Nekem arra lenne szuksegem, hogy amikor peldaul a 2005-os 3as bmwre rakeresek, akkor ne dobja ki az E90-et, csak az E46-ot. -
BigBlackDog
veterán
válasz
kenwood #200706 üzenetére
Kivitel néven fut a keresőmező, amivel lehet szűrni a kasztni kialakítására (pl. kombi, lépcsőshátú, egyterű, stb.).
Újra átolvasva rájöttem, hogy nem feltétlen erre gondoltál. Ha generációra akarsz szűrni, azt a pontos típus kiválasztásával tudod megtenni. Viszont én nem szoktam használni, mivel vannak olyanok, akik csak a típust jelölik be név szerint, de a generációt már nem adják meg.
-
kenwood
veterán
Kasztnira lehet keresni a hahun?
Altalaban a valtasnal meg 1-2 evig gyartjak a regit is,ezert az evjarat onmagaban keves,de a konkret szurest en csak feladasnal talaltam meg,keresesnel nem. -
Jajj de jó ha az ülés jó is, akkor van más gond a Kugával
Mondjuk valami északi népek akik az A merci óta csinálják mindenkivel a rénszarvas tesztet a rav4-től sem voltak elragadtatva (azt hiszem a "sima" változat is kapott miattuk egy szoftverfrissítést de talán a plug-in-re még jobban fújtak ebből a szempontból).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #200696 üzenetére
Nekem meg az jutott eszembe, hogy a Laptimeingban nem az aktualis Kuga esp-je verzett el?
-
válasz
footy #200698 üzenetére
AGR ülés mostani Kugában? Melyik feleszereltség vagy csomag (Fordnál már egy felszereltség megnézés is maga a halál a csomagjaikkal
)? Agr-re keresve nem találtam... Az azért változtatna a dolgokon AGR ülésről rosszat még nem olvastam (a spektrum a jó jó de nem ér ennyitől a tök szuperig terjedt)
A B&O lehet hogy nem a legjobb de sok teszt alapján majd mindenki szerint a JBL prémium hifinek a toyotában elég gyengus. Mondjuk ezt biztosan meg tudom hallgatni, ez könnyebb mint az ülés (ahhoz nyaralásra kéne elvinnem egy szalon autóját, az itthoni rövid utak erre nem elegek, kölcsönzők meg max ez vagy similar amit garantálnak)
Új hozzászólás Aktív témák
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Autós topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nintendo Switch 2
- EAFC 25
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben