Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lacko32 #200999 üzenetére
Öcsémnek van egy 2008.10. havi (visszakeresve itt már tettem is fel képet róla), egyáltalán nem eszi az olajat. Persze legkésőbb 10 ezer km-enként 5W40-et kap. Rozsdásodásra nem hajlamos (galvanizált), és nagyjából minden aprópénz hozzá. Meriva ellenében ezt ajánlanám, mivel az ugye C Corsa alap, ez egy mérettel nagyobb bódé, és egy pollenszűrőt is egyszerűbb cserélni.
-
Lacko32
tag
válasz
Tothgera30 #200982 üzenetére
Nem is rossz ötlet, főleg az árát nézve.
1 misin belül vannak, szerencsére van is itthon dögivel.
Nem hajlamos ez az olajzabálásra? Vagy ez még a fam1-es vas blokk? -
#95712068
törölt tag
Első autónak mekkora állatság bevállalni egy 2004-es volvo v50 2.0d summum felszereltségű kombit (246e km), amibe utólag raktak állófűtést? 2000€-ba fájna + honosítás, stb, csak az állófűtés 1500€-ba került elmondása szerint.
Nagybátyám hajtja legalább 10+ éve ausztriában, vett szalonból egy superb-t (az asszony pár éves szintén szalonból vásárolt polo-ja mellé), és a jövő héten jönne haza a volvo-val egy hétre.Racionális érvem nincs, szerintem egy ütlek váglak autó volna ideális első saját autónak, hiába van 10+ éve jogosítványom, nem sűrűn vezettem (max áramot
). Legjobb tudomásom szerint "gazdája" volt az autónak, mindig azonnal megcsináltattak rajta mindent. Viszont ha 300e-nél nagyobb értékű javítás jönne elő nálam, akkor menne a levesbe, azaz nagyobb összeget nem költenék rá. Viszonylag friss műszaki van rajta, és az osztrákoknál kicsit magasabb a "léc" amit meg kell ugrani a közútra engedéshez.
Tegnap nyögte be nagybácsi, hogy meg akar válni az autótól, és erősen dilemmázok rajta. -
válasz
parandroid #200993 üzenetére
de annyira béna, amikor indexelésnél kialszik a ledes menetfény.
Na ja... először aszittem', hogy rossz papáék új Meriva-ja. Az övék volt az első a családban, ami már nappali menetfényes volt.
Nyaraláskor én mentem elől, papa utánam, és nézem ám, hogy indexeléskor mi történik... szerintem is béna. -
parandroid
félisten
válasz
szabonagyur #200987 üzenetére
A modern prémiumoknál meg feature.
Tudom, hogy miért csinálják, de annyira béna, amikor indexelésnél kialszik a ledes menetfény. Mindig ezek a bontószökevények jutnak eszembe ilyenkor.
Szerk.: Továbbolvasva látom, hogy nem vagyok ezzel egyedül.
p
-
Lacko32
tag
válasz
Integrale #200984 üzenetére
Csak az Alfából indultam ki, ugyan nem egy kaptafa, de azt meg se nézném.
Nyilván oda vinném, aki tudja mit kell vele kezdeni, itthon neki nem állok semmilyen autónak (se).A Bravokat 2007-től nézem, ezzel a sima 1.4 16 szelepes 90 lovas motorral. De látom van belőle Mjet, kicsit több packerájjal. Vagy T-Jet.
A Puntobol a Grandet néztem, hasonlóan 1.4 16 szelep, viszont ez a ritkábbik, tele van hahu 1.2-velNem kell hasítson, az most teljesen másodlagos. Biztonságosan elvigye a család gondosabbik felét A-ból B-be
-
Integrale
veterán
válasz
szabonagyur #200990 üzenetére
Ilyet csak 15 eve tudnak, regebbiek nem.
Grande Puntonal hatul 4 helyzetjelzo van, egyszer irtak nekem olyat, hogy csak ketto kell, de ugy eg a lampa visszajelzo, szoval dupla teljesitmenyut rak be abba a kettobe, na az mar szet is egeti a panelt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #200987 üzenetére
Grande Punto esetén pl alul van méretezve a hátsó lámpa csatlakozóban a test érintkező. Ki szokták vezetni külön csúszósarura, azzal nincs gond, és minimális költség/munka. VAG, Renault körökben is láttam hasonló problémát, bár ott talán kevésbé gyakori.
-
Integrale
veterán
válasz
szabonagyur #200987 üzenetére
Nem, test problema. Franciaknal, Toyotaknal na meg ugy kb barminel lathatsz ilyet.
Olaszoknal a lampapanellel szokott gond lenni, Puntonal pl megég és már kész is a probléma. -
szabonagyur
félisten
Egyre többször látom régi Fiatoknál, hogy amikor indexel akkor az index-helyzetjelző (sárga-piros) felváltva villog. Ez standard lenne?
-
-
Integrale
veterán
válasz
Lacko32 #200979 üzenetére
Ezt a szerelhetoseget sosem ertettem, van hozza minden, motor megbizhato, mindenhez hozzafersz. Aki mas markat szerel, annak ertem, hogy nem szerelheto, hiszen nem azt szokta meg. Nem a sarki bacsihoz kell vinni, hanem hozzaertohoz, neki szerelheto lesz.
Melyik Punto, melyik Bravo, melyik motorral?
En nem tudom szidni az olaszokat, foleg sajat tapasztalataimbol kiindulva. Meg kell nezni mit veszel, es annyi gondod lesz vele, mint barmi massal.
-
-
válasz
3L1T3 #200977 üzenetére
Igen, csak mint mindenhol itt is az "át" részén van a hangsúly nem a "rozsdásodási"-n. Van ahol még direkt azzal is szórakoznak hogy kötelezőn külön meg van e csinálva a karosszéria átvizsgálás (aztán nem csinálják meg..., de ez már nem biztos hogy mazda). De A-Z-ig azt hallom hogy bármelyik márka nagyon nagyon ódzkodik bármilyen rozsdásodással kapcsolatos garis ügyet intézni.
-
Lacko32
tag
válasz
Integrale #200968 üzenetére
Fiat csoport, sok jó híre pedig nincs a csizmás márkáknak.
Szerelhetőség szempontjából se, illetve megbízhatóság szempontjából se.Lényegre térve, mennyivel megbízhatóbb mint egy Punto vagy Bravo akár?
Méreteiben egyterű, stimm, de mivel olasz soha nem volt a háznál, kissé félve nézném meg őket -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #200972 üzenetére
Meriva A nem ez a platform.
Biztosan erintettek ezek is, 50e Ft korul megcsinaljak es nincs gond. -
válasz
parandroid #200971 üzenetére
elhiszem. nem mondtam, hogy rossz/lassu/gyenge, csak azt h nekem nem kellene, en nagyon szeretem a turbos karakterisztikat. illetve amit hirtelen talalok power and torque gorbeket ott 3000 fordulat mellett csak 100 lo eled fel.
-
válasz
3L1T3 #200964 üzenetére
Hát akkor a tucson sem az igazi (én ott örültem a rendes 6-os automatának a hibridben, viszont az 1.6-os turbójuknak annyira nincs jó híre) neked.
A mazdák nagyon tetszenek nekem, de ott meg a rozsdásodás. Persze most már jó a válasz 20 éve
Reméljük tényleg csak a csaló acélbeszállítón múlott a dolog. Meg a mazdák általában kisebbek belül mint a versenytársak.
De ha biztosan tudnám hogy nem fog rozsdásodni akkor nálam is játszana a cx5 (legalább 10 évig szeretném évi egy szervízzel nyugodtan használni).
Lexus NX 350h pont a keretednél kezdődik, de szerintem az még egy hosszabb idő amíg elkezdenek adni rá nagyobb kedvezményeket hogy ne csak a "full fapad" férjen bele. És ez nem a régimódi autó az biztos (lásd mi tetszett neked a cx5-ben).
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200972 üzenetére
Igazából még mindig rá vagyok/vagyunk kattanva az Audi A2-re, csak sajnos a kinézett 1.4 PD TDI-t már elvitték, azóta meg nem került fel még egy olyan jó vétel.
De talán az 1.4 szopóbenzin is vállalható lenne, ha tudhatnánk előre, mennyire fogyasztja az olajat. Abból van egy a hahun, ami nagyon birizgálja a fantáziám. -
parandroid
félisten
válasz
bandus #200967 üzenetére
Azért azzal a 194 lóval arrébb lehet állni, ha nagyon útban van…
Jó, biztos nehezebben lódul meg, mintha egy turbó is fújná, cserébe ha egyszer megindult, akkor azért egészen kulturáltan mozog. 3000-es fordulaton legalábbis nem sok szereplő tudja a 160-at. Persze városi futkosósnak nem ez való.p
-
3L1T3
addikt
válasz
Tom1939 #200946 üzenetére
Az összes létező YouTube videót megnézem egy adott típusról , mielőtt élőben is szemügyrevészem. Pont azért, mert az értékesítők maguk se tudják mit árulnak, vagy túlságosan körülményes mire elmutogatja a dolgokat.
Sajnos a TUCSON belül minden de nem szebb mint a CX-5 , inkább bazári, és amolyan igazi koreai stílusban megtervezett valami. Aztán persze megnézzük élőben, de amúgy se vagyok híve a teljesen digitális műszeregységnek. A CX-5-ben pont ez tetszik, van még benne AUTÓSÁG, amolyan régimódi. Nekem ez imponál.
-
diegho
nagyúr
válasz
Lacko32 #200954 üzenetére
Nagyobb típushibák:
Bölcső rohadás, ezt mindenképpen meg kell nézni vásárlás előtt, mert nem kis munka a csere.
Kormánymű. Elektromos szervó van benne, az is okozhat gondot, nálam nem jött elő, de a szerkezet megadta magát 180k-nál, a csere 100k újra számlásan.
EGR szelep szokott meghalni, falazás segíthet.Fogyasztás nálam 6,5 körül alakult, de városban tuti 7 felett lenne.
Szerintem nézzétek meg a Fusiont is, szervíz tulaj ismerős szerint nagyon jó áron lehet hozzájutni, mert nem túl szép.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Lacko32 #200948 üzenetére
Jazz ennyiért nincs épkézláb, vagy legalábbis nagyon-nagyon nem egyszerű olyat találni. Másfélért már jobb esélyesekkel indulnál, de az is csak a 2005-2008 közti faceliftes GD lenne, az újabb GE-k még drágábbak.
Bár bizonyos szempontokból jobb a régebbi, pl. jobb belső anyagok, ülések vannak benne. -
Lacko32
tag
válasz
diegho #200949 üzenetére
Ezért vettem a villámost. Én napi 80km-t ingázok, oda (is) kellene valami kis távirányítós autó.
1.4 Turbot nem szerencsés beindítani 5-10km-re, de lehetőség szerint nem pumpálnék bele évi 30 ezret
Gyerkőc már másfél éves, babaüléses, nagyon nem igényli a babakocsit.
Még a Meriva ami szóba esett...
Meg az Fr-v, viszont kezdésnek erős lenne az asszonynak -
Lacko32
tag
Moiiin, mindenki!
Zafira mellé szeretnék legkésöbb két hónapon belül valami kis macskajancsi autót szerezni. Nincs nagy elvárás, egy klíma legyen, azt annyi. De azt is 1 misiből kellene kiokoskodni.
Seat Ibiza, Skoda Fabia, Honda Jazz, Golf 5, Renault Clio (kombi is), Swift vagy Ignác, amik méreteiben passzolnának, mert elsősorban nem nekem fog kelleni, csak hogy néha lenyúljam
Mindenképp benzines, és legalább 2007 évjárattól kellene.
Km nem érdekel, ha nem egy összekulázott emésztő a szajré.*Lekopog* eddig a villámos nagy melegben szopat csak le, de nem szeretném sokat nyüstölni.
Mi az, ami..
Vállalható, típushibái nem motorikusak, és egy kezdő jogsisnak megfelelnek, főképp babás kezdőnek.Ha feljebb kúszik 1-200 ezerrek az ár, üsse kő...
Köszönöm előre is!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #200939 üzenetére
1390 kg es manual. Akkor azert nem annyira doglott az enyem.
-
Integrale
veterán
Bravo 2 ugyanez, alacsonyan van, es csak rovid uton allithato elore-hatra. Gyakorlatilag még viccnek is rossz.
Croma hatareset, lehetne hosszabb, a magassaga jo, de ha jobban elore tolnam az ulest/alacsonyabb szemely vezetné, akkor rövid.
Lybrae remek volt, annak a dolesszoge is allithato volt es a sofot ules resze volt, igy mindig ott volt, ahol kellett. -
tboldi
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #200937 üzenetére
A 4. hengerben nincs kompresszió, szóval most a Superbet gyilkolom városban is. Szerencsére hetente 1-2x megyünk vele egy 100km+-os körutat, meg 2-3 hetente ~150km autópálya is van.
Az Almera-t szerintem meghirdetem (nem rohad, klíma tökéletes), hagyom 2 hétig, és ha nem viszik el apróért, akkor megy a bontóba. Ha találok egy patika F Astra-t, akkor arra térek át itt városban. Teljesen bele vagyok pistulva. Egy türkizkék Caravan 1.6/75LE lenne az álom. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #200932 üzenetére
2.0 pd vt cegesben (Passat B6) az eleg szepet tol egy kis tartomanyban.
Amugy az 525i hany kg volt?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #200930 üzenetére
Ja az a masik, hogy rovid is nem csak tul alacsonyan van. Az a kb van de minek kategoria.
-
3L1T3
addikt
Sikerült hétvégére elhoznom egy Mazda CX-5 autót. Nagyon tetszik ez a 2.5L szívó AWD verzió. Egy dolgot tudok felhozni ami nem tetszik mégpedig a középső könyöktámasz túl rövid számorma. Ezt leszámítva nagyon megtetszett.
1-2 héten belül megnézem a Hyundai TUCSON-t is , de az belsőre nem tetszik se nekem se a feleségemnek.
RAV4-et is megnéztem statikusan, de nem ütötte meg az ingerküszöböm….
-
Biqci
aktív tag
Mivel én nem vagyok kompetens a témában, csak egyszerű felhasználóként vannak tapasztalataim, így ez a cikk talán magyarázatot ad a dologra
Felső kenés -
-
-
grizlisandor
veterán
-
func93
senior tag
Sziasztok,
2m és 3m között szeretnék autót vásárolni. Napi 80-100 km lenne városok között. Valamint heti 1 vagy 2x Pest - Debrecen oda vissza pályán. Kombi vagy sedan jöhetne szóba.
Egyenlőre márka független vagyok, eddig dízel autóim voltak viszont sajnos sikerült egy problémás Saab 9-5 -be belenyúlni ami se nem jól fogyaszt, se nem megbízható.
Előre köszönöm segítségeteket!
-
Sziasztok, Citroen xsara 1.6 mint budapesten maszkalos elhajtos auto ellen ellenervek a hatso hidon kivul?
Mar sokadjara mondja a szerelom, hogy a twingo szerelese helyett inkabb csereljem mar le, a futomuve a rovidebb rugokkal nem fogja birni a pesti utakat, en pedig koltozok. -
bandi0000
nagyúr
válasz
molnarpeter #200898 üzenetére
B6-ról is rosszakat olvastam, talán a futóművet, kéziféket emlegették illetve a PD elemek még rosszabbak
Bmw-nél én is az M47-et néztem, talán ott a lánc is elöl van szóval a cseréjéhez sem kell szétbombázni az autót
B7-et csak említettem, ha már audit is néznék, akkor maradnék a bmw mellett
Tothgera30: Arra hajtok, hátha fél év alatt esik valamennyit még az ára, de persze valszeg nem fog
dj79: Nem értek a motorokhoz, szóval csak annyit látok, hogy egy turbós dízelbe már van annyi erő, hogy ne kelljen félni előzés közben, szóval akár jó lehet az is
Új hozzászólás Aktív témák
- CMF Watch Pro 2 - ebből a poénból többet is ki lehetett volna hozni
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- A Xiaomi 15S Pro a Qualcommnak és a MediaTeknek szól
- Cipő topic
- Yettel topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gumi és felni topik
- Saját vezérlőpultot tervezett a Snadragon X IGP-jéhez a Qualcomm
- Projektor topic
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest