Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neck
veterán
Németországi autóvásárlás még mindig a téma (kint élek) - Hyundai i40 benzines, a korlátozások miatt.
Ti melyikre szavaztok, és miért?
A: 14-15 ezer EUR körül kereskedésből 2015-2016-os keveset futott (20-30 ezer km), EURO6 benzines, még 1-2 év gyári garival, kevés extrával, 135 lovas benzines. Nyilván itt a kocsi értékét a "frissessége" adja.
PÉLDAB: 12 ezer EUR körül kereskedésből 2012-es 177 lovas benzines kicsit több extrával kb normál (80-100e) km állással, 1 év kereskedői garival, bármit jelentsen is ez
PÉLDAC: 10 ezer EUR körül magánszemélytől 2012-es kb normál km állással (100-120 ezer), gari nélkül, viszont van 2000-em javítani, ha valami megkotlik. Amit linkelek az többe kerül, mert most hirtelen nem találom a másik hirdetést. Nyilván magánszemélytől többet lehet alkudni.
PÉLDAPár évig megtartanánk a kocsit családi verdának. Még nincs gyerek, de 1-2-3 év múlva tervben van.
Tul.képpen a kérdés, hogy megéri-e a gari, vagy inkább tartsam meg a pénzt, és ha tönkremegy valami, akkor van miből javítani. Illetve, hogy kell-e bele a 177 lovas benzines, vagy elég a 135 Sose volt még 100 lovasnál erősebb kocsim, fogalmam sincs, elég-e bele a 135 lovas, de nyilván a több jobbAn α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #169494 üzenetére
Irta is, hogy szaga van. Az biza HF...
-
nagyúr
válasz Dave Crank #169493 üzenetére
4 gátló csere egy százas. Egy szett gumi szintén. Értem én, hogy szarul esik, nekem is szarul esne, de ez még bőven nem az a tétel amiért megérné pereskedni. Egy 4-500k-s motorcserénél már lehet értelme beleállni a dologba.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Dave Crank #169493 üzenetére
Egy ismeretlen előéletű autónál (bár nem tudom milyen értékű, de nem is annyira lényeges) 100k Huf váratlan kiadással teljesen természetes módon szoktam kalkulálni. Hűtőfolyadék nem olajos? Olajbetöltő nyílás sapkáján finom olajréteg van, vagy trutyis?
Első, hideg indításnál a "füstölést" (=gőzölést) természetesnek mondanám ilyen időben.
[ Szerkesztve ]
-
Dave Crank
senior tag
válasz BigBlackDog #169491 üzenetére
Reggel első indításnál, vagy ha full hideg a motor füstöl fehéren, de szaga van, szóval nem vízgőz szerintem.
Tboy93: hát a hengerfejezésre láttatlanba a szerelőm legalább 100at mondott, ami szerintem azért nem kevés..., Mivel valószínűleg tudott róla, és elhalgatta előlem, nem gondolom úgy, hogy annyiban kellene hagynom. Nyílván ha elmondja nem veszem meg. A tartályt pedig szerintem feltöltötte mielőtt mentünk megnézni az autót, mert akkor nem tűnt fel, hogy kevés lenne benne a víz feltűnően.
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
nagyúr
válasz Dave Crank #169490 üzenetére
Bosszantó, de egy hengerfejezés nem a világvége. Szvsz olcsóbb és gyorsabb ha megcsinálod, mint ha elkezdesz pereskedni, ugyanis láthatóan nem akar egyezkedni az eladó.
Utólag okoskodás, de legközelebb vásárlásnál tessék levenni az olajbetöltő sapkát és a kiegyenlítő tartályba is nézzetek bele, ilyen mértékű fogyásnál ennek jele kell legyen a habos olaj/olajos víz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Dave Crank #169490 üzenetére
Ő, igen, a leírt jelenség alapján úgy gondolom, hogy kicsit erős a vízfogyás. Kipuff mennyire füstöl fehéren?
-
Dave Crank
senior tag
válasz BigBlackDog #169489 üzenetére
Ahogy elhoztam rá 3 napra töltöttem elsőnek, azóta használatfüggő, de kb hetente, de múlthéten 2x töltöttem. Szerelő és én sem láttam folyás vagy csöpögés jelét.
Amiket írtál megnézem, de szerintem ezeket a szerelő is ellenőrizte.
Én úgy gondolom, mivel 3 napra rá jelzett a lámpa sípolással, hogy kevés a víz és azóta ilyen sűrűn kellett töltenen, biztos, hogy tapasztalnia kellett.[ Szerkesztve ]
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Dave Crank #169486 üzenetére
"A hűtővíz fogy belőle..."
Gondolom ezt nem említette vételkor. Kérdés, hogy tapasztalta-e? Ha tényleg HFes, akkor azért nem egy hónap alatt jön az elő szerintem, szóval kellett nyoma legyen korábban is. Hűtőrendszer sehol sem csöpög, nedvesedik? Kiegyenlítő tartály kupakja zár rendesen? Mennyire durva a vízfogyás? Ha hengerfejes, akkor szerintem az olajbetöltő nyílás kupakján is kell látni a nyomát, annak a belső fele nem olajos lesz ilyenkor, hanem barnás trutyit lehetne látni tudomásom szerint.
-
-
Dave Crank
senior tag
Telefonon felvettük vele a kapcsolatot, egyenlőre megegyezés elől elzárkózik, a beszélgetés alapján.
Köszönöm az ötletet, egy levelet akkor mindenféleképpen küldök neki.BigBlackDog:
Gombinyó:Valóban magánszemély, igen.
A hűtővíz fogy belőle, egy szerelő (akivel műszakira is felkészíttettem) a hűtőrendszert átnézte, azt mondta jó, és hogy szerinte hengerfejes a motor.Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
Gombinyó
őstag
válasz Dave Crank #169482 üzenetére
Mi a motor problémája, ami vásárlás előtt nem derült ki? Első körben látnia kellene hozzáértő szerelőnek, hogy kiderüljön pontosan mi a hiba, majd békés úton meg kellene próbálni egyezkedni az eladóval, ha valóban magánszemély. Szvsz
-
BigBlackDog
veterán
válasz Dave Crank #169482 üzenetére
Ha magánszemély, akkor nem lesz egyszerű a dolog szerintem. Amennyiben jól tudom, ilyenkor Neked, mint vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba létezett már az adásvétel pillanatában is. Ha ez megvan, akkor mehetsz az eladóhoz a problémával. Ha nem akarna együttműködni, akkor pedig véleményem szerint a jogi útra terelés lehetne csak a megoldás. Ez sem időben, sem energiában, sem költségek tekintetében nem tűnik számomra kis falatnak.
Én első körben körbejárnám a témát és utánanéznék, hogy mennyi lenne a javítási költség. Ezt követően felvenném a kapcsolatot az eladóval és megpróbálnék megegyezni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dave Crank #169482 üzenetére
Első körben vedd fel vele a kapcsolatot írásban (email, posta pl), hogy legyen kézzelfogható bizonyítékod és próbáljatok megegyezni. Ez a legjobb és leggyorsabb módja a vita rendezésének.
#nincsbennetarcsi
-
Dave Crank
senior tag
Sziasztok!
Lehet nem a legjobb helyre írok, de hátha kapok segítséget.
Vásároltam egy használt autót kb 1 hónapja, típust, stb részletet most nem szeretnék írni.
A lényeg, hogy magánszemélytől vásároltam, főalktarész problémám van vele, tehát a motor problémás.
A kérdésem az lenne, hogy a szavatosság érvényesítésének mi a módja, menete az eladóval szemben?
A szerződés nem tartalmaz semmi + infót a megjegyzés részben az autóról esetleg hibáiról, állapotáról, illetve olyat sem, hogy az eladó a szerződéskötés után felelősséget, szavatosságot nem vállalna a későbbiekben.
Válaszokat előre is köszönöm!
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
8th
addikt
-
(jan)
őstag
válasz molnarpeter #169479 üzenetére
En nezek be valamit vagy tenyleg ilyen keves ertelmes eldao sdi van?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz (jan) #169478 üzenetére
Az SDI-t is megnézném, adagolós egyszerű technika, nem hengerfejesedik (dugattyúkamrás), érdekes módon pont benzines tud benne hengerfejes lenni (az 1.4 MPI), az 1.2HTP nem ajánlott, nagyobb benzinesek trafókat tudják enni. Ahhoz képest a szívó Dezső nem eszik, nem romlik el, mondjuk nem is versenyautó, de kényelmesen nyomatékból el lehet vele csettegni 5 liter alatt.
[ Szerkesztve ]
-
(jan)
őstag
válasz 426os #169468 üzenetére
Imádom a feldát, főleg hogy egyszerű mint a barlangrajz, ha lehetne szereltetnék bele légzsákot meg ABS-t
Sanszos ,hogy fabia lesz belőle, nézem a többi verdát, és mindig visszakanyarodok a skoda vonalra . Valahogy úgy érzem, hogy ár érték arányban most az a legjobb.
érték = közlekedődoboz
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
rbalint88
addikt
válasz Ádám16 #169474 üzenetére
napi járósnak is tökéletesen alkalmas, nem is eszik sokat. csomagtere kicsi, alacsonyan ülsz, ezért este jobban vakítanak és a buszok az arcodba kormolnak, ezek a hátrányai csak.
a nyári "majd azt kibírom" dolgot azért gondold át, utána zuhanyzás szükséges lesz. ja meg sapka a napszúrás ellen. -
Ádám16
addikt
Nincs gyerek, ketten vagyunk még 2-3 évig, szóval ez egy most, vagy soha szitu.
rbalint: Klíma nincs benne, de nem halok bele. 05:30-ra járok dolgozni, nyáron az abszolút nyitott tetős időt jelent, hazafelé pedig azt a 20-30 percet kibírom letolt ablak mellett is. Inkább az érdekelne, hogy mennyire szerethető akkor, ha nem "élni" akarom az autót egy átlag hétköznap, hanem csak kényelmesen elgurulni vele dolgozni, és kényelmesen hazajönni.
-
rbalint88
addikt
-
Ádám16
addikt
Van egy régi vágyam: MX5.
Egy NB-t eladna egy közeli ismerősöm 750-ért teljesen kilakatolva, a tetőn kívül minden rendben van vele, az sem teljesen gatya, a gédereknél szivárog a víz, orvosolható a dolog.A kérdésem leginkább arra irányulna, hogy mindennapi használatra, garázs nélkül ez mennyire élhető konstrukció? Munkahelyváltás miatt muszáj autót vennem, így erősen mozgatja a fantáziám a kis roadster (napi 2x20km országút, plusz heti kb 3x10km városi mozgolódás)
Reálisan gondolkodva ez a típus ár/érték arányát is tekintve megfelelne erre a célra, vagy inkább egy hétvégi/hobbijárműnek ajánlott, és menjek el én is a megválaszolt kollégának tanácsolt corolla/avensis/focus… irányba?
-
footy
addikt
-
batai15
félisten
Na azt a 2.0 hdi kombit elvittek. Nem sokáig hirdették szóval tuti jó volt. Az 1.4 hdi amit linkeltem kmbe jóval több, majd 300.
-
426os
őstag
válasz (jan) #169465 üzenetére
Ha méretben nem volt gáz a Felda, akkor a Fabiákra is ránéznék. 1.4 75lovas motorral mondjuk.
Vagy itt van egy igen ritka példány, 2.0 motorral. (kicsit drágább és korábbi boyrészer nyomok is felfedezhetők rajta)..
-
(jan)
őstag
Sziasztok!
Keresem a skoda felicia utódát.
ABS, Klíma, légzsák, 5 ajtó, benzin 700ehuf
A többi nem számít.
Mit tudtok ajánlani?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
#94529552
törölt tag
válasz mandras81 #169461 üzenetére
Attól függ, hogy milyen állapotban veszed, itt van egy írás az automatákról: Spórolj 1,5 milliót -így tartják karban az automata váltót
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #42431471 #169458 üzenetére
Pluszban annyit tennék hozzá, hogy piaci szemlélettel 100-150 közötti futással keresnék. Idővel csökken az akku kapacitása némileg, ki kell tisztítani a hűtést, váltóolajat cserélni, de nem szokott lenni semmi horror. Fontos még, hogy a hibrid garancia folytonos legyen az autón, úgy 10 éves koráig védve vagy hajtásláncot illetően. Ha van fb-d, lépj be a csoportba
Qru: hozzátartozik az is, hogy a Li-Ion sokkal kisebb százalékban hibásodik meg, mint a Ni-Mh régi
[ Szerkesztve ]
-
mandras81
senior tag
Urak!
Laguna 2 kombi 2.0, esetleg 2.0T ajánlott vétel lehet? Azt hallottam, hogy a Rönyó turbó inkább kerülendő. Mennyire tudnak mozgatni ezek a motorok ekkora kasztnit? Az automata váltó problémás ezekben a típusokban?
-
#42431471
törölt tag
válasz molnarpeter #169454 üzenetére
gondolom hülye kérdés, de mekkora futásteljesítménnyel érdemes megvenni a prius hajtásláncával szerelt autókat? Én mondjuk beleraknék 150k-t amíg eladom.
Vagy átfogalmazva: általában meddig nem térdel le benne semmi vészesen drága, ha megkapja a rendszeres gondoskodást? -
t1
addikt
válasz 426os #169455 üzenetére
Esélytelen, lehet, hogy csak 26k km-t futott, de 15 éves lesz, régi technika ennyiért azért jóval komolyabb autót lehet találni igaz nem ennyi km-el, de nem feltétlen előny ennyi idősen ekkora futás. Ha 8-900-al olcsóbban adná biztosan megvennék de ennyiért szerintem esélytelen.
-
426os
őstag
Érdekességképp:
Szerintetek lesz, aki megveszi ezt ennyiért?
A képek alapján szép, de szerintem jogos a "feléből mennyit enged" kérdés nyitásként.
-
#42431471
törölt tag
válasz molnarpeter #169452 üzenetére
Nagyon szoknom kell a toyota designt. Benne van a kalapban.
-
rbalint88
addikt
válasz #42431471 #169448 üzenetére
Valamibol engedni kell. 5 evnel fiatalabb autobol automataval ebben a meretben opelt vagy suzukit vennek, meg azok vannak legkozelebb a keretedhez, azok is inkabb a max 4-hez. Talan astrabol lattam egy 2014-est 2,5millioert, de abban 200+ezer km volt. Ha nem baj, hogy idosebb az auto, akkor hibrid toyotat neznek, prius, auris leginkabb, a yaris mar kicsi lesz. Focusbol a turbos benzinesek kaptak hagyomanyos automatat, de azok is inkabb 4-5M kozott vannak, ha egyaltalan felbukkan (es abbol csak a 2015-os facelift utanit vennek).
Szoval nehezet kerdeztel. Duplakuplungosoknal csak akkor vagj bele, ha van felrerakva legalabb fel milla a 150ezer km kornyeken* aktualis kuplungcserere. Es ebbol meg mindig a vw group dsgjevel jarsz amlegkevesbe szarul, mert ahhhoz legalabb van hatteripar, egy ford powershift vagy fiat-alfa tct, netan hyundai-kia dct kesz anyagi csod, mert leginkabb csak markaszerviz tudja erdemben javitani.*hasznalattol fuggoen lehet ez akar mar 100ezernel is, de kibirhatja 200folottig is, mindkettore volt mar pelda, a legtobb 150 korul fogy el.
-
őstag
válasz #42431471 #169448 üzenetére
Hát helyzeted nem egyszerű. Én múlt évben vettem magamnak automatát, és újonnan sem volt egyszerű. Röviden szerintem igazán csak hagyományos automatát érdemes venni. A duplakuplungosból (dsg, powershift, dct) csak "olajosat" érdemes venni, a száraz változat nem az igazi és pont a várost nem bírja ahol igazán értelme lenne (és hogy melyik a "száraz" azt nem szeretik megmondani, az olajos ha jól emlékszem a 2.0 tdi-hez járó vw-nél, ott cserélgeted az olajat akkor nem térdel le hamar, mondjuk ezt a hagyományosnál is meg kell tenni).
Robotizált váltókat kerülném (általában egyszerűen elég vacakok, lassúak). Ami még maradhat az egy cvt, elég vinnyogós de rendszeres olajcserével a honda változat pl. ha jól tudom megbízható (de szeretik a tulajok az olajcserét elspórolni...). Szóval ennyiből szerintem egy jól karbantartott használt jazz cvt (vitara 1.6 automata lenne az igazi, de szerintem ennyiért nem lesz, a vitara tulajok általában értéknövelőnek tartják hogy bejáratták neked az autót ).
-
#42431471
törölt tag
válasz molnarpeter #169447 üzenetére
Használt, 2-5 éves kocsiban gondolkozom, 2-3 (max 4) milla között. Alsó közép kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
#42431471
törölt tag
Feleségem mindenáron automata kocsit akar Peugeot EAT6 az milyen? Robotizált kézi váltó? Kell félni tőle?
Ford focusokban lévő milyen? Az kerülendő? Régen a powershift az volt. -
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #169432 üzenetére
Én mikor Accordot kerestem, felvettem vele a kapcsolatot.
Kalkuláltam, mindennel együtt (az ő bérét is beleszámolva) jött ki ~600e-re. De ebben már benne van minden költség: regadó, illeték, rendszám, forgalmi, műszaki vizsga honosítása, törzskönyv.
De nem tudom, lehet rbalint88 kolléga is így értette az 500-700e ft-ot. -
8th
addikt
-
őstag
válasz LZs?! #169434 üzenetére
Pont ilyen autóm volt nyáron bérbe Franciaországban. Megyeget (meg is büntettek ), de az a váltó inkább közepes. Mondjuk az scross 1.4t aisin automatájához képest. Városban kicsit rángatós.
El lehet benne férni, és a csomagtér formája is elég jó, sok cucc befért. Ez mind szép és jó, de tartósságáról nem tudok nyilatkozni
Ja +1, nem lehet kikapcsolni a start-stopot. Legalábbis nekem 1 hét alatt nem sikerült...
u.i: szóval én 10-ből 11-szer vitarát vennék helyette, de pl. feleségemnek tetszett, szóval női nézőpont kicsit más
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz batai15 #169435 üzenetére
Az az 1.4 hdi amiket néztél az még siemens, a 2.0 hdi volt siemens és bosch rendszerrel is. Alvázszám/motorkód alapján ki lehet túrni melyik van benne. Francia autós topikokban biztos tud valaki segíteni.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
batai15
félisten
Na szóval a 2.0 hdi többség szerint nem simens hanem bosch.
-
LZs?!
aktív tag
Ladies & Gents...
Édesanyám kinézte az új autóját...pampararam...[dobpergés]: Renault Captur
Nagyon tetszik neki...és egyéb szempont nincs.
Mi lehet / érdemes tudni róla?
Szigorúan benzines model jönne szóba; az éves futás nem hiszem, hogy meglesz 10k km, az is jellemzően 10-20km-es etapokban. A Micra-jában 12 év alatt gyűlt össze 107k, és azzal még ingázott dolgozni...
A menetdinamika (0.9 vs 1.2 TCE) összeségében teljesen mindegy, viszont jó ha minél több gizmó van (val'sz'eg nem kellenek majd, de legyenek...), főleg BT kihangosító.
Az EDC váltó milyen; francia DSG?
Hogy szalonból jön, vagy használtan - igazából mindegy, ha legalább '17-es FL utáni; én javasoltam a használtat, még a nyári Euro átállás előttről.
Köszi előre is.
Nevermind...
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #169426 üzenetére
Régebbi motorral evett 9.5 benzinbol még azt is sokallom de legalább az dinamikusan menve evett ennyit.
-
8th
addikt
válasz batai15 #169420 üzenetére
Az 1.4 pdtdi motoros autókban sincs se kettőstömegű se részecskeszűrő. Polo, Fabia, Ibiza méret kicsi lenne?
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
batai15
félisten
Hát ilyen ár sávba nem fér bele, meg amúgy is kell a tökömnek ez a sok lengő káros futómű.
Nem tervezek kint tankolni csak a mihez látás végett írtam le az egészet.
Mondjuk kolléga 1.6 cr octaviaba is azt tolja pedig most vette 2.7 ért és van benne 200000km.
Nem hiszem amúgy hogyha minőségi kuton tankol az ember ártok a kocsinak vele elvégre kint még néha különb autót látni mint itt. Haver 1.6 hdibe nyomta még némivel kevesebet evett mint magyarral...
Szóval ha rizikozom pár hónap alatt is sokat fogok üzem anyagon, amit lehet eseleges javításra költeni.
Inkább az idő ami miatt nem nagyon járnék ki.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz batai15 #169414 üzenetére
Ha sűrűn tankolsz kint lehet, hogy inkább valami adagolós technikát kéne nézned. Ha amúgy az A4 mint autó megfelelne ülj át egy A4 tdi-be. Az kevésbé kényes a változó/gyengébb minőségű üzemanyagra mint egy common rail motor plusz üzemeltetni és szervizelni is sokkal olcsóbb. Hat literrel azzal is eljársz vegyesben.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
batai15
félisten
válasz batai15 #169414 üzenetére
Amúgy audival se lenne akkora gond ha valóban annyit enne mint amit anno a gazdája mondott. 7 8 liter benya és plusz egy liter lpg. Kolléga 1.6 pasattal ennyivel meg van. Beszéltem egy sráccal kocka az V6 10 liter....
Néztem Nem csak ez én problémám Úgy látom a többletfogyasztás A4 esetén benzin bőr plusz Bonus az egy év a cserélt féltengely csukló megint kattog[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #169413 üzenetére
A kis pug csak hibás érzelmi döntés eredményeként ment.
(nagyobb erősebb autó ami ráadásul automata,férfiasabb és költség mentes)
Most az Audi lpgs, de a 12 litert sokallom, és mivel sokat megyek, nem épp olcsó.
Jelenleg kb úgy kerül 2500 forintba 100km hogy kint tankolom ukranba, és rá megy általában a fél nap, korán kelés, sorban állás stb.
Ithol jelenlegi lpg ár melett ez lenne 3000 Ft minimum.
És akkor még egy liter benzint se tankoltam bele.
Amúgy is azt mondják hogy 2 tank lpg, 1 tank benya ajánlott.
Egyébként is mivel kicsi a tank csak úgy éri meg nekem hogy tele tankolom ezt is azt is.
Az ígért 8 liternek a közelébe sincs az autó, ahogy anno mondta a gazdája.
Ezzel a szemben a kis pug 4 liter körül evett nálam, és ugyan jóval gyengébb mégis hosszú távon azal is dinamikusan mentem. Mai árfolyammal számolva 5 literre kerekítve 2100ft durván. Úgy hogy ithol bemegyek a kútra és szinte stabilan meg van az 1000km különösebb erőlködés nélkül.
Ha meg kint tankolom
Normális kuton 1500 Ft.
Ezzel szemben most az Audi tojás hejjal a lábam alatt 11 benya.
Regebi motorral evett 9 körül.
Ja és jelenleg audival 47 liter lpg plusz 58 liter benya tud 900km körül. Ja az anjat, azt. Tegnap volt diagon és látszólag semmi hiba. Légtömeg mérőt cseréltem. Megy.
Mivel pót kerék tartályos és úgy hogy be raktam a pót kereket is a csomag tartó ami amúgy bőven elég lenne, kb akkora mint egy Suzuki Swift.
Lehet számolni 6 literr a dizelt ithol tankolva még akkor is jobban meg éri, de mivel 1000 km egy tank, még meg érné ki is menni... Pont azt számoltam hogy 2 hónapig ha ki járok meg marad 40 50k át írásra... Az elég sok.
Még ha rizikós is a kinti nafta (amit nem tartok annak mivel okko kuton ennyi a dízel) hónapok alatt meg térülne egy esetleges javítas.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz ZavaBalazs #169408 üzenetére
Becsnepper is atkurhat, akar nem is feltetlenul akaratlagosan, de o is ugyanugy hasznalt autot ertekesit, ami kockazatot rejt magaban. Nala talan kevesbe a mukodesi modell resze ez, mint atlag neppernel. Azt viszont o se latja fetetlenul, hogy 10 honap mulva kuka a motor...
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #169407 üzenetére
Motorszám/motorkód alapján kellene megnézni a 406-ost is.
A siemensről az az általános vélemény, hogy 250-300 ezer km között nagy eséllyel elhullik valami drágább alkatrésze.
Akkor már inkább egy 82 lovas dci-t vennék (az legalább javítható), vagy leginkább valami LPG-s autót.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz ZavaBalazs #169408 üzenetére
Ne szukits, inkabb nezd meg. Mivel rengeteg esetben hianyosan toltik ki a hirdetest, a szuressel ertekes talalatokat veszithetsz. Esetleg a szervizkonyvre erdemes ranezni, annyi kettes foka van, hogy biztosan talalni belole nyomonkovetheto eloeletut.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz rbalint88 #169399 üzenetére
+joamilestoné
köszi, akkor offolom. ismerősöm mondta, hogy hazai kereskedők közül csak és kizárólag tőle szabad, mert a többi átkúr, de ekkora felár mellett...
valami okos tipp, hogy mire érdemes szűkíteni az autó alap paraméterein túl, hogy ne 87253 hirdetést kelljen végignézni? gondolok itt a hasznaltauto.hu részletes keresőjének az "egyéb" részére.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
batai15
félisten
Ja hogy siemens.. Isten ments..
Felhivtam egyébként, km teljesen reális.
Hétköznap városba használták hétvégén vidékre.
Kormány kapcsoló volt cserélve egr szelep, magas nyomású pumpa szabályzó ezen kívül full gyári motor.plusz kötelező szervizek.
Készséges a fickó mondtam hogy egy átvizsgálás esetleg ha úgy van lehet e, mondta hogy semmi probléma. Viszont így hogy siemens elment tőle a kedvem a leggroszab porlasztó típus amit emlegetnek.
Akkor a 406 is amit linkeltem szintén siemens? Bár úgy emlékszem hogy arra a tulaj boscht mondott.[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
válasz szőröscica #169404 üzenetére
Kovezz meg, de nekem a 206 sw tetszik.
Amit linkeltem 600ert leírás alapján műszakilag talán jobb, viszont ennek a javára van 100 ezer difi, meg ha jól néztem van téli gumi szett is.
Valamint ugyan az 1.4 hdi a kis 1.3 suzukim után más világ volt menet dinamikába,de főleg az Audi után a fele annyi félek h kevés lesz. Én azt mondanám hogy egy biztonságos előzést tudjak abszolválni, jobb lenne a 2.0 hdi /90 le.
1.4 hdinek hogy kb 90 lovas legyen kell egy stage 1 chip, de nem vagyok othol a témában hogy erre alapozzak. -
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #169402 üzenetére
Én is így gondolom. Bár a legjobban ami tetszik a szürke sw,jóval fiatalabb.
-
-
batai15
félisten
[link]
Vélemény? Ugyan úgy 2.0hdi kettős tömegű és fap nélküli.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- RING Video Doorbell 3 - Okoscsengő
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest