Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz davver #169199 üzenetére
A 3.2V6 benzines, és kimondottan kiforrott, komolyabb problémáktól mentes konstrukció, a dízel V6 3 literes volt, és annál valóban vannak medvecsapdák.
OPC-böl sem mindegyik 2.8 atombunker, a korai, 255 lovas kiadásnál sajnos ugyanúgy volt vezérléssel probléma, akárcsak a nem OPC-k 2.8-as 230 és 250 lovasaival.
A 280 lovas "fejlesztett" 2.8V6 viszont már jobban sikerült.[ Szerkesztve ]
-
davver
csendes tag
válasz mandras81 #169198 üzenetére
Hi!
Vectra C ből nekünk egy FL előtti 2.0DTi (101LE) volt! A világból kimegy az a motor ha karban van tartva! Sedanba lomha volt, de cserèbe alig fogyasztott valamit (5L/100km) 5.ös váltó autopálya tempónal is okès volt! C vectraból èn 1.9CDTi ès 1.8as benzinest vennèk! A többi szerintem felejtős! A
2.8V6 turbós OPC is tartós szerkezet egy Saab 9.3 Aeroban volt hozzá szerencsèm egy nagyon kevès ideig! Ha kell az èlmèny èrdemes rajta elgondolkodni! A 3.2V6 disel viszont betegágy! :-( -
mandras81
senior tag
Képbe jött egy 2.2 direct-es Vectra C, de sajnálattal konstatáltam, hogy ez a motor benne van a rettegett 20-ban: "A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. "
Ez meg népítélet:
"A Z22YH motor (közismert nevén 2.2 direct) ugyanis nem mentes a konstrukciós hibáktól. Az ember szeretné azt hinni, hogy ezek az adott, általa megvásárolt példányt nem érintik, de ez csak Disney mesevilágában fordulhat elő
A motor típushibái:
-nagynyomású szivattyú. Új ára 2015-ben 130ezer Ft körül van. Nekem 18 ezer km alatt már a második cseredarab van benne, igaz mindkettő felújított volt. A gyári 130 ezret bírt ki, de állítólag az új alkatész sem bírja eddig, volt, akinek 3000 km-t bírt ki a zsír új pumpa. Ez alól a közhiedelemmel ellentétben sem a Siemens, sem a Continental gyártmány nem kivétel. Általában nem hagy az út szélén ezzel a hibával, a megmaradó alacsony nyomással még haza lehet evickélni 60-70 km-es sebességgel, igaz, ilyenkor minden, Földet pusztító dinamizmust ki kell vernünk a fejünkből.
Szerencsére cseréje otthon is könnyedén megoldható, én már hátratett kézzel, egyujjas kesztyűben is megcsinálom 15 perc alatt úgy, hogy közben az asszony beszél hozzám
-vezérlés: láncos motor, de ez semmit nem jelent az élettartamát tekintve. A gond ugyanis a hibás konstrukciójú láncfeszítő partontól, illetve a törésre hajlamos, műanyag vezetősínektől ered. A szettben két lánc van, mert egy kell a kiegyensúlyozó tengelynek is. Ennek megfelelően a csere munkadíjastól (nem márkaszervízben) 200 ezer Ft körül jön ki, és akkor már jó áron kaptuk az alkatrészeket. 80 ezer - 200 ezer km körül bármikor elkezdhet indításkor csörögni a lánc, ami azonnali cserét indokol.
-olejlehúzó gyűrűk letapadása: megnövekvő olajfogyasztást eredményez, néha drámai mértékben. Addig nem kell hozzányúlni, amíg "csak" 1 liter fogy 3000 km alatt. Orvoslásához újra kell gyűrűzni a motort, de ilyenkor már az ember nyilván cseréli a vezérlést is, és innentől kezdve már egy hétnapos, jobb családi nyaralás árát hagyhatjuk a szerelőnél (és nem a márkaszervizes díjszabásról beszélek, mert akkor már egy 14 napos nyaralást felejthetünk el egy időre."Még ettől függetlenül is gondolkodom rajta, mert nagyon jó ár/ érték arányúnak tűnik. Akinek van vele tapasztalata, az segitene, hogy fullos vezérléscsere után bele merjek vágni?
[ Szerkesztve ]
-
-
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek mennyire lehet vakon megbízni az m3 autópark-ban? Elég jó a hírük úgy általában, de ugye eza verda meg kimondottan rozsdásodik. szóval mi a vélemény erről a kombóról ?
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
szőröscica
addikt
válasz LZs?! #169188 üzenetére
Az egy evvel idosebb Primeramat olcsobban adtam el 2 eve. Az is egy tulajos volt, csak ketszer ennyit futott.
De sokkal nagyobb, biztonsagosabb, jobban felszerelt, dizel auto volt. Szoval sztem ez tul draga.Amugy a mai napig banom a Primera eladasat. 4 injektort, egy klimakompresszort es biztonsag kedveert uj turbot belerakva az meg 10 evig kocsi lett volna. Fasz voltam.
-
LZs?!
aktív tag
Megtennétek, hogy a linkelt hirdetést lemeózátok nekem?
Nevermind...
-
kisza25
félisten
válasz Pode30 #169184 üzenetére
Ár évjárat stb stb a fiat punto egy kisautó, i30 élhető, mazda rohadós
Ja látom már, a 240 e nem kevés, de nem mindegy, hogy 10 ekm vagy 20 ekm, vagy minden 30 ekm cseréltek benne olajat
Koreaiba/japánba nem tudsz utólag beletenni tudtommal olyan dolgot ami nem volt benne gyárilag pl.tempomat, mert nem fogja tudni kezelni, vw, skoda, seat audiba tudsz utólag is rakni[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Pode30
csendes tag
válasz tboy93 #169161 üzenetére
Kösz a választ
A felsorolt autók közül melyiket lenne jobb megvenni?
A Hyundai i30 1.4, Mazda 3 és a 2012-es Fiat Punto között vacilálok? Melyiknek mik az előnyei és hátrányai? Mire figyeljek ha megnézem őket?
A Hyundai-ban nem sok a km?
A három közül a Mazdában van a legkevesebb extra, a Punto és a i30 kb ugyanolyan felszereltségű csak a i30 nincs tempomat. -
8th
addikt
Ohh... mit indítottam el már megint. Már bánom, hogy beírtam.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz LuckyL #169179 üzenetére
Best of KAMELOT:
- használattól függően 0,5-1,5 liter olajat kell öntenem.
- 8-ból két henger abszolút nem ment, ez ki lett javítva most már csak 1 henger hagy ki néha.
- Novemberben megy komplett szervizre
- Megy úgyis komplett motorfelújításra, addig is heti 1 liter olajat kap.
- Idáig amit ráköltöttem a kocsira: 1x MEYLE lengéscsillapító + toronycsapágy + szerelés 150eu, 1x motoron a fő venti 120eu
- Valamelyik nap arra lettem figyelmes 10 km után alig van hűtővizem. Elvittem haverhoz. Alul egyik cső nem is volt rákötve...így mászkáltam 1 évig.
- Júniusban már remélhetőleg teljes motor és sebváltó szervizen fog átesni
- Ma kijöttem a garázsból, majd a lehajtón megállt a kocsi.- Ennyiért kapsz E65 735i LPG-vel ami fogysazt neked 10 liter gázt. 1600Ft / 100km
- 50 euro a lengéscsillapító! Elég a MEYLE is. Francnak SACHS. Semmivel sem tud többet cska jóval drágább.
- MEYLE lengéscsillapító, ugyan azt tudja mint a SACHS csak lehet korábban kell majd cserélni. Lényegében ugyan ott vagyunk.
- Hátul YOKOHAMA gumik tiszta újak még az előző vette. Első gumikat meg egy gumisnál vettem. GOODYEAR 10eu / darab.
- jól körül kell nézni és akkor mindent meg lehet venni olcsón.
- pl. egy sima új SUPERB előállítási költsége 4-5000 euro. Szalonban meg az ára 25-30 000 euro. Akkor miről is van itt szó, ha nem átbaxásról!?
- De mindenki azt hisz el amit akar. Én a dolgokat tudom és láttam is!
- Komplett fékszett bontott kocsiból 60-70k körül kijön.
- Ültem jó pár autóban és összesben xar az ülés. Azért maradt a listán két verzió vásárláskor. S500 vagy 735i. Mivel az S500 légrugós, így az is ki lett lőve. Maradt a 735i.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #169178 üzenetére
Ne má’!
-
őstag
-
8th
addikt
válasz gooool #169155 üzenetére
Vegyél te is 2004-es BMW 735i-t szigorúan lpg-vel azt olcsóbb fenntartani mint egy astrát.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
#42431471
törölt tag
válasz tboy93 #169172 üzenetére
a konfigurátoruk szerint turbós 3 hengeresek, meg a Ti-VCT benzinesek közül lehet választani a régi verziót.
Egyébként nincs ellenemre a diesel sem, évi 15-20k-t megyek, szóval épp határeset.Van esetleg javaslatod más típusra? Kombi focussal eléggé belőttem szerintem kb mire van szükségem
-
Johnny_vT
senior tag
válasz #42431471 #169168 üzenetére
Nem közvetlenül rád reagálok, de most jött fel a téma újra.
Az ilyen belső formatervezők hány vesszőcsapást kaptak a seggükre, amikor leadták a műszakot? Első sorban arra az icipici, jól elsüllyesztett és így optikailag nagyobbnak hazudott egérképernyőre gondolok a középkonzolon. Bátyámnak pont ilyen kocsija van sötétebb kékben és engem a rosszullét kerülget, mikor rá kell néznem arra a pici valamire. H Astra, C Vectra, Focus, ami hirtelen beugrik és ilyen. H Astra GTC-t kizárólag az egérképernyő miatt vetettem el, amikor kocsit kerestem. Vagy ez csak helypótló, amíg a tulaj be nem szerel egy rendes tabletet a helyére? Ellenvélemény?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
#42431471
törölt tag
Autót szeretnék venni. 2-3 éves kombi focusokkal szemezek, céges kocsim egy mk2 fóka volt, azt 400k km felett adtam vissza, szerettem használni.
Ford márkakereskedésben vett használt kocsinak van előnye, egy random hirdetéshez képest? Garancia ilyesmi, jobban érvényesíthető nem?
Ilyesmikkel szemezek: katt
(Tudom a színe nekem tetszik) -
Johnny_vT
senior tag
válasz t.imi #169164 üzenetére
Melyik részét kell figyelni? A három halvány vonal (két ferde fent és egy függőleges lent)? Azok szerintem simán az előre gyengített szakadási pontok. Google fotókon is kivehető kicsit több képen.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Két kérdésem lenne. A Dasweltauto mennyire megbízható itthon, Ausztriában? Magyar oldalról olvastam, hallottam 1-2 rémtörténetet, igaz, azok több évvel ezelőtt történtek.
Lenne egy 3 éves octavia kombi, 3 küllős kormánynak így kell kinézni? Mintha szét lett volna szedve/elpukkant volna a zsák.
[kép][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Pode30
csendes tag
Sziasztok
Múltkor már kérdezősködtem hogy milyen autót vegyek, akkor Fiat Bravo TJet volt a kiszemelt
A közelben nem nagyon találtam választékot.Az autó napi 30+30km nagy része országútra kellene plusz még talán heti 2x 100+100km.
Ha lehet fogyasszon minnél kevesebbet és a javitás se legyen túl drága. Ne legyen túl sok a fenntartása.
Ezek közül melyik a jobb választás?Privát eladó
1.)Hyundai i30 1.4, 2011, Benzin, 109 Hp, regisztrált, 2019.10-ig, 241.000 km ,újonan vett, 4850 eur
2.)Mazda 3 1600 cm3, Benzin+LPG, 2008, 105 Hp, regisztrált 2019.08-ig, 160.895 km, újonan vett,
5000 eur
3.)Opel Astra H GTC Cosmo 1.7 Dizel, 2008, 125 Hp, regisztrált 2019.09-ig, 201.000 km, 4000 eur
4.)Opel Astra H 1.6 XER, Benzin, 2009, 116 Hp, regisztrált 2019.09-ig,150.800 km, 4800 eur
5.)Fiat Bravo 1.6 jtd Dizel 2009 120 Hp, nincs regiszrálva, 104.000 km, 3700 eur
6.)Fiat Grande Punto 1.4 CNG dinamic, 2009, 77Hp, nincs regiszrálva, 160.500 km 4100 eurKereskedőktől
7.)Fiat Bravo 1.4 Benzin+LPG 90 Hp, nincs regisztrálva, 164.338 km, 4490 eur
8.)Fiat Punto EVO 1.3 Mjet, 2010, 84 Hp, nincs regisztrálva, 174.729 km, németországi, 4400 eur
8.)Fiat Grande Punto 1.3 Mjet, 2012, 84 Hp, nincs regisztrálva, 179.600 km, holandiai, 4500 eurMenyire komplikált vagy drága ezekbe beszerelni a tempomatot, esetleg még multifunkcionális kormányt, és Bluetooth-os rádiót?
Előre is kösz a válaszokat
-
gooool
őstag
Sziasztok!
A napokban elgondolkodtam, hogy a Clio 2 Sportot lehet jobb lenne elrakni hétvégi, állagmegóvós autózásra és szépen apránként a maradék szépséghibákat is helyretenni rajta, hogy szép lassan értékes is legyen, ne csak egy mosolycsomag.
Szóval mit ajánlanátok napi ingázásra (90 km, nagyja 90-100-as tempó, néhány település és 3 km araszolás) helyette?
Keret annyira kicsi amennyire csak lehet, nem mondok inkább határt, szorítkozzunk a minimumra, ami ezeket tudja:
- benzines legyen (dízel maximum olyan, ami benzines áron fenntartható) és megbízható technika
- legyen annyi ló benne, hogy ne legyek forgalmi akadály vele (1,4-es 75 lovas 206-osunk pl. már szinte elfogadható)
- méretileg a Clio szint teljesen oké, maximum ha 5 ajtós, akkor az plusz pont
- klíma, elektromos ablak, elektromos/fűthető tükör, központi zár legyen, minden másnak örülök, de nem feltétel
- és a lényeg, ne fogyasszon sokat, bár a kis méregzsákkal is 7 liter alatt járok, szóval kímélem a technikát
- meg lehetőleg legyen minél egyszerűbb konstrukció, amit nem muszáj, nem bíznék pék...izé szervizre.Remélem létezik valami ilyesmi a nagy világban.
Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
aujjobba
addikt
válasz dkface #169142 üzenetére
Toyota Avensis, 2001-2003 gyártás, 1.8vvti motor 129 lóerővel.
Ilyet hajtok öt éve, imádom, pörög, húz, 500 literes a csomagtartó (szedán!) és belül is hodály.
Arra kell figyelni, hogy a korai példányok motorjába valami szar minőségű olajlehúzó került, az enyémben pl. komplett motort cseréltek gariban 3 éves korában.Ilyen:
[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
Nekem most egy 2002 decemberi 1.7 Isuzu G astra van, most van benne 244 ezer km,az elmúlt 2 évben mentem vele 40000/év km-t és kb. a 20 ezrenkénti olajcsere mellett olyan évi 80 ezret költök rá.
Ilyen kocsim nem hiszem hogy lesz,amire ennyire keveset kell költeni. -
HeavyToys
senior tag
válasz tboy93 #169148 üzenetére
Plusz a fűtés állító mechanika szokott eltörni még és a hátsó ablaktörlő felfogatása. De egyébként tényleg jó gép. Én a dízel változatot hajtottam, 580.000 Km-rel adtam el, azóta is megy hibátlanul.
Ilyen G Astrákkal nem említhető egy lapon és nem sértésként írom ezt senki felé sem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dkface #169146 üzenetére
Pörög, jól fogyaszt, kellemesen sportos futómű van alatta. Az 1.6 alatt a váltó se szokott gyakran megnyekkenni, az 1.4-nél a nyelestengely csapágy adja meg magát. Motorja nyúzható, csak ne hidegen és legyen benne megfelelő (0w20-5w30) olaj. Féltengely tud eltörni, ha elrozsdál, 2. lambda szonda mehet tönkre, meg a kp. zár motorok hullanak.
-
8th
addikt
válasz Johnny_vT #169121 üzenetére
Kombiból első generációs 1.6 Octavia vagy ugyanezzel a motorral szerelt Golf 4. 800-900k -ért már szépet kap belőlük Skodából egész fiatalat is akár. Ha nagyobb kell 2.0 Mondeo vagy 1.8 Vectra C kombi bár utóbbi benzines motorral itthon ritka mint a fehér holló. a teremtő mentse meg az ilyen egzotikus szaroktól mint a 156 meg a mazda 6.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
mutyi
őstag
Fél éve autót nézegetek, a következő kocsik között vacillálok amúgy.
3.5-4 milla körül gondolkodok.
Ebben az összegbe 2013-as 3-as bmw, de a 116 lovas nem, az gyenge szerintem, Mazda 3 Sedan 2014-től, Mazda 6 2013-tól, Audi A3 Limuzin 2013-tól.
Km-t tekintve max 160 ezer km-ig akarok venni. Ahogy nézegettem eddig, a BMW-ben általában ilyen árban 160-180 ezer van, Mazda 3-ban kevesebb, Mazda 6-ban is kb 110-180 ezer.
Fogyasztás is lényeges, bár tudtommal mindegyik típus amit néztem elég jó fogyasztás vonatkozásában.
Audi A3 van barátomnak, nagyon keveset fogyaszt a 150 lovas 2.0-es motorral.
Mazda 3-nál írják sokan, hogy a diezel-t nem is feltétlenül érdemes megvenni,mert a benzines is nagyon keveset eszik.
3-as BMW köztudott hogy nagyon jó fogyasztással bír.
Mazda 6-ról sem olvastam rosszakat, bár méretéből kiindulva, gondolom ez eszik legtöbbet.
Persze fontos a fenntartási költség is.
Nagyon tetszenek még a 2015-ös legújabb VW Passat ferdehátú is, de azok még 4.5 körül vannak.
Szóval most az a tervem, hogy eleve év vége van, továbbá most mutatták be az új 3-as bmw-ket, az új mazda 6-ot és a hónap végén jelentik be az új mazda 3-at is, szerintem érdemes kivárnom 2019 márciusig, addigra már az új szériákra rákattannak a vevők és lesz reményeim szerint egy esés a jelenleg kinézett típusok/évjáratokban. Továbbá kb. márciusra már beérik az évforduló is, addigra már realizálódik az árakban, hogy 1 évvel előrébb járunk.Egyébként nyílt végű lízingre szeretném megvenni a kocsit, cégre. Nézegettem már az értékőr programot is a Toyotánál,de ott a CH-R tetszik,csak az még jövőre is annyira új lesz,hogy az árában nem lesz különösebb változás.
-
dkface
aktív tag
Sziasztok!
800 ezer környékén mit vennétek? (+Átírás, ~200 félre téve átnézésre, 1millió körül álljon meg az egész).
Haladósabb, (10 másodperc körüli sprint) benzinest keresünk. Dinamikus, fiatal srácnak.
Főleg városi használat. Nem baj ha pályán 130-nál azért nem üvölt az autó. Időként hétvégi szülő látogatáshoz - 2*200km pálya.
Nincs különösebben elvárás a márka tekintetében. Előny ha stílusosan, férfiasan néz ki kívülről is az autó. Kérlek G Astra-t ne írjatok, az az egy amit elvetettünk. (Egyrészt rém unalmas, másrészt a 16V borzasztóan eszi az olajat egy haveromnak.)Köszi szépen!
[ Szerkesztve ]
-
Ukeve
tag
válasz bohoc71 #169140 üzenetére
Ez sajnos, ott fog elveszni, hogy túl idős autó
Jelenleg egy Kia Rio RS kocsijuk van, ami olyan 9-10 éves korában kezdte megadni magát és ezért nem szeretnének "idős" autót. Tudom, hogy ez nem feltétlenül függ ettől, ebben az esetben a nem túl szakszerű karbantartás is közrejátszik.
Kezd egy kicsit reménytelenné válni a helyzet... Augusztus óta keresünk autót, de azóta egyetlen egy autót találtunk, amire azt mondta volna, hogy ezt akár szívesen is megveszi, de arról lebeszélték. Találtunk egy flottás J Astra kombit 1.7 CDTI dízel. Volt benne 217 ezer km, kívül-belül szinte patika állapot, 2,2 millióért. Mire leellenőriztük a szerviztörténetét (rendben volt minden), addigra lebeszélték (valamennyire jogosan), hogy erre a használatra a dízel nem túl jó, és mivel már több mint 200 ezer van benne, hiába kapott jó szervizt, bármi baja lehet motorikusan. Úgyhogy nem vettük meg az autót. Ehhez még csak annyi hozzátéve, hogy tudna kerülő úton munkába járni, ami kb. 13 km, és azt is folyamatos 70-es tempó mellett megtéve, plusz az autó garázsban lenne tárolva télen-nyáron. -
bohoc71
aktív tag
válasz Ukeve #169132 üzenetére
Nézzetek meg egy Hyundai Matrixot...sokkal kényelmesebb mint egy jazz..én 182 magas vagyok,de kényelmesen elférek magam mögött...Nemrég vittem egy 120 l-es hűtőt meg egy gáztűzhelyt benne ,plusz még a "kis" fiam (180 cm) .meg a feleségem is jött. Kb 120 km távot tettünk így meg,de nem panaszkodtak,hogy nem fértek el..
[ Szerkesztve ]
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #169134 üzenetére
500e-1M közötti béemvébe nem hiszem, hogy szívesen beülne Jó persze lehet valakinek akkora mákja, mint BLACK fórumtársnak a közelmúltban, de a srác nem rajong a márkáért. Azért tovább adom neki az ötletet
Kapcsolódó:
- Miért nem köszönnek egymásnak a BMW-sek?
- ???
- Mert már reggel találkoztak a szervizben.(#169135) Integrale
Azt a 156-ot nem akarnád megvenni te sem. Amúgy benzines négyhengeres és külsőre ki van faszázva, de:
- verseny matricák
- utólag beszerelt fix vonószem (versenyautósan) elöl-hátul
- ültetett futómű 18-as kerékkel
- mosott motortér (ki tudja mi folyt ott)
- strici-bordó bőrbelső
- a legjobb: az eladói Facebook-bejegyzésben van egy videó, amiben 30 méteren keresztül üveghangon padlózva, de kinyomott kuplunggal gurul a csávó a kocsival... hát ez nem gazda csak tulaj[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #169122 üzenetére
Kicsit karakteresebb alternatíva nem jut eszetekbe? Nekem nem
Havernak kell a mostani öreg Daewoo Lanos helyett. A szerelője ajánlott neki Alfa 156-ot (erről hála Istennek lebeszélte mindenki), azóta pedig Mazda 6 és Chevy Lacetti került a látókörébe. A rozsda miatt mintha megijedt volna a Mazdától (pedig ha jó jó, ha nem jó akkor meg ott kell hagyni ennyi pénzért), a Lacetti meg egy átdizájnolt Daewoo, nem lenne nagy upgrade.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Ukeve
tag
válasz footy #169129 üzenetére
Igen, azt tudjuk, hogy ezekkel a motorokkal ezek az autók nem lesznek versenygépek, de ez jelen pillanatban nem fontos szempont. A szívó benzinhez azért próbálunk ragaszkodni, mert cél a minél egyszerűbb és olcsóbb fenntarthatóság. A használat se lesz túl ideális: hétköznap csak munkába járás 5-6 km oda-vissza városban, de nagyjából egyenletes tempó mellett és hétvégente, de max. 2 hetente egy nagyobb túra.
A Jazz azért nem jó, mert családi autóra lesz szükség. Sajnos az átlagmagasság náluk 185 felett van, így aztán, végképp kombi vagy egyterű autóra van szükség.
Tudom, hogy így ezen feltételek mellett szinte még mindig lehetetlen ilyen autót találni, de szívesen meghallgatok csak tippeket is, hogy egyáltalán Ti mit javasolnátok, úgy is, hogy akár idősebb (ha maga a konstrukció, az nem olyan vészes pl. H Astra), árban meg feljebb van az adott autó.Köszi!
-
sasa134
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
Kb. 60.000 euróért milyen roadster vagy cabrio jut eszetekbe újonnan? 718 Boxster, SLC 43 AMG, F-type merült fel...
[ Szerkesztve ]
-
Ukeve
tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm családi autót szeretne venni. A feltételek a következők lennének:
- max. 2-2,2 millió Ft
- szívó benzin 100-120 lóerő között, ha több az nem baj
- 2010 utáni forgalomba helyezés, de inkább 2012
- manuális váltó
- klíma
- lehetőleg 150 ezer km-nél kevesebbet futott legyen.
A piac jelenlegi állása szerint, ez egyelőre nem nagyon kivitelezhető. Ilyen feltételek mellett többet futott vagy idősebb autók vannak. Ha ezeket a feltételeket tartani szeretnénk, akkor kb. 1 millióval feljebb kéne menni árban.
Esetleg van valakinek valami ötlete, hogy milyen autót érdemes keresni?
Eddig J Astra-t és C'eed-et nézegettünk.Előre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
1M alatt milyen autót ajánlanátok 4 (néha 5) főnek? Benzines játszik, minimális fenntartási költséggel, minél nagyobb csomagtartóval. Akár kombi is.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
D.Orion
veterán
Köszönöm a tanácsokat, összeülünk odabent és átbeszéltük. Kis cég ez közel 20éves múlttal , 2tulajdonos akik dolgoznak is, 1 irodai alkalmazott aki mindent intéz. Tavasszal szeretnénk felvenni 2 embert, mert már a végletekig van feszítve minden.
-
őstag
válasz fabri07 #169118 üzenetére
passz, esetleg autdna-ben megnézheted hátha van valami infó
esetleg a hyundainál ha van ismerősöd, akkor a szervizeket is emg tudod nézni
illetve ha elkéred a szervizkönyvet, akkor fel tudod hivogatni a szervizeket, hogy megtörtént-e amit a bejegyzések írnakcryptot minden termékemért elfogadom
-
fabri07
aktív tag
Igen, beszéltem valamelyik nap velük telefonon, külföldről behozott. 200km-re van, egy alvázszám sokat segíthet távolról?
-
őstag
válasz fabri07 #169114 üzenetére
látszik hogy jó autó, alig volt 30% értékvesztése 5 év alatt (egyébként tényleg nagyon jók, úgy tudom)
kérdés hogy vevőként ez egy jó deal-e árban egy 5 éves, lejárt garanciás autóért...ezt neked kell eldöntened
amugy a hölgy tulaj számomra sem negatív, de pozitív hozzáadottértéket sem hordoz
az hogy első tulaj, az mindenképpen pozitívum[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz D.Orion #169109 üzenetére
áfát akkor tudsz visszaigényelni, ha áfás számlát kapsz, teljesen mind1, hogy újonnan veszed a teherautót vagy te vagy a 100ik tulaj
javaslom menj be egy szalonba és kérj tájékoztatót, az mnb hitelben is jó eséllyel fognak tudni segíteni, hiszen ebből élnek
egyébként én tavaly vettem fiat teheruatót a cégbe és alapból is csak 2.5% volt a lízing thm-e, fix, forint alapon
a ti km futásotokkal újat kell venni és 4 évente lecserélni egy szintén újra
ezek a mai autók már nem a régi hiace-ek hogy millió km-re lehetne tervezni velük5 év/250 ezer km-re viszont ki tudod plusz pénzért tolni a garanciát (márkától függően), utána pedig le kell cserélni a kocsit és kész
fiat, renault, citroen, peugeot -ezeket nézném meg, ezek a legolcsóbbak
ford nagyon megdrágult az utóbbi 1-2 évben, amennyire én látom
merci az átcímkézett renault 30-40% al drágábban
toyota drága és nem jobb már semmivel mint a többi
vw nevetségesen drágaha nagy teherrel mész, jó még az iveco, de amugy nagyon drága és nektek nincs a plusz teherbírásra szükségetek
cryptot minden termékemért elfogadom
-
addikt
válasz D.Orion #169104 üzenetére
Transit? Cégnél van egy 2013-as mk5 transit. Mindenki imádja és 330k km alatt nem volt vele komoly gond sem. Jó vezetni,tempomatos. Könyöklő is baromi jó benne. Tényleg szereti mindenki. Keveset is eszik 10l alatt van az átlag,ha jól tudom. De az új többet kér
Van egy újabb Transit is,de az már kevésbé élvezetes. Majd kiderül hogy bírja a km-ket.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz MunezXBK #169105 üzenetére
A Mercedes csak egy státusz ami rengeteg plusz költséggel jár. Munkásautóban minek? Ráadásul ezek rohadnak a legjobban még az újabbak közül is. Nem említettem egyik márka kizárását sem szándékosan, de szinte 100%, hogy Mercedes nem lesz.
(#169106) LuckyL: Ennek a lehetőségnek még utána kell járni. Most hétvégén beszéltük át itthon, hogy kell egy új tehergépjármű. Hétfőn majd az irodában megnézzük ezt a lehetőséget is. Gyanítom, hogy sokkal bonyolúltabb annál, mint amit előzetesen adnak tájékozatót.
(#169108) molnarpeter: Használtnál nincs lehetőség tudtommal még egy áfa visszaigénylésre.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz D.Orion #169104 üzenetére
Mi is hasonlókat nézünk de nézünk itthoni használatra kell, meg nem szeretünk emelni se ezert az emelőhátfal nekünk fontos és ne legyen szűk a raktér mert a kicsi szűk szarokat nem kedveljük ezert IVECO azt mondom neked, mi pl ilyet szeretnénk túlméretés felépítménnyel, és ha lehet 5 tonnás legyen 3,5t vizsgáztatva..
-
D.Orion
veterán
Tiszteletem!
Használt kisteher autó vásárlással kapcsolatban érdeklődnék. Vajon eme témakörben is aktuális eme topik?
Felteszem kérdéseimet, aztán meglátjuk.
Építőipari céghez szükség volna egy kisteherautóra. Jelenleg egy Toyota Hiace 2.5 D-4D teljesít szolgálatot. Örökélet, elpusztíthatatlan, sok-sok éve megvan már(400ezer km+). Ráadásul akár 6 személyes is lehet, kétoldalon tolóajtóval. De sovány a raktér mérete. Egy kicsivel nagyobbra lenne szükség. Bejárati és beltéri ajtók, valamit műanyag nyilászáró szerkezetekkel foglalkozunk. Bőven 3.5T alatt közlekedünk.Amire szükség volna:
Elől 3 személyes legyen.
Raktér belmagassága minimum 190cm, könnyebb pakolás. (Ha 210cm lenne, akkor az ajtók állítva is elférnének, de ez nem kitétel.)
Raktér hossza 280cm körül lenne az ideális. (Jelenlegi mivel nem a Long kivitel így ~230cm a raktér hossza.)
Oldalajtó elég egy oldalra is.
FWD előnyösebb lenne a téli közlekedés miatt, de nem kizáró ok a RWD(hiszen a mostani is az).
Éves futásteljesítmény: 60.000km-80.000km
Árubeszerzéskor autópálya, heti egyszer 2x60km. Legalább tisztul a diesel a sok városi és falusi poroszkálás után.
Márka: Nincs kizárva semmi, bármi jöhet ami megbízható.
Ár: Mivel használtban gondolkodunk így 3M a vételár plafon. De inkább legyen 2.7M és bőven jut pénz a árírásra, rendbetételre, matricára stb. stb.Előre is köszönöm, hogy egyáltalán végigolvastátok ezt a rendhagyó kérdést, és külön köszönöm ha tanácsot adtok a témában.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LilProphet90 #169090 üzenetére
Városba ezek közül nálam egyértelmű Auris. Automata, keveset eszik, nem romlik el.
-
-
kisza25
félisten
válasz LuckyL #169100 üzenetére
Fenékpróbáztam az új dustert, a loganba elég volt belenéznem.
A duster sokat fejlődőtt, de egy ceed, i30, i20 után erős visszalépésnek éreztem volna, a fiat tipo-t meg nem.(2011-es ceed és 2013-as i30 és 2015-ös i20)
Sőt a hangszigetelése mintha jobb is lenne a fiatnak, de ezt majd ha meglesz.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen program, ami...?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest