Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bull Boss

    senior tag

    válasz bitpork #118140 üzenetére

    105 ezer valós km-el vettem meg egy seat leont, 1.9 105lovas pd tdi. gyönyörű újszerű megkimélt állapotban volt az autó, kivül belül szalon áll. Tesztkörön a motor rázott, de a tulaj azt mondta kettős tömegű lesz 100% már megnézették szerelővel. Az árból ezt le is alkudtam, viszont nagyon ki volt tartva az autó mert 2007es létére 2,2 volt a kiirt ár, én 1,9ért hoztam el. márkaszervizbe kicseréltettem a kettőstömegűt a rázás továbbra is fennál.. kicseréltettem még két féltengelyt, mert azt mondták tutti az a baj ha nem a lendkerék, ugyanugy rázott tovább. Hót ideg voltam, már 350ezret költöttem rá és még mindig hiba fennáll, ráadásul a dpf folyamatosan regenerált. elvittem egy olyan szakihoz, aki nagyon érti a vw dizel motorjait, szétbontotta a motort, és azt mondta az egész kuka. Konkrétan a vezérműtengely végén van valami kúpos dolog ami 0-ra le van kopva, az összes szelepet cserélni kell, 1 pd elem zárlatos és még jópár dolgot felsorolt 400ezer ft-os javitási költség várt még rá. Úgyhogy most van is autóm meg nincs is, mert ott áll szétteritve. Azt meg kell jegyezni, hogy az előző tulaja egy 18éves lány volt aki napi sulibajárásra kapta az autót és a szerelő szerint kb 40ezer lehetett az olajban... hogy ezt mennyire lehet megállapitani nem tudom.... lehet ez az oka, vagy lehet csak nyugtatni akart, viszont utánaolvastam neten és ez a motorhiba nem egyedi eset, másnál is előfordult már ilyen. úgyhogy most már lemondtam erről az autóról, örülnék neki ha nem kellene ráköltenem a motorgenerált és új kuplunggal és kettőstömegűvel annyiért vagy egy 100assal olcsóbban el tudnám adni mint amennyiért én vettem. SOha többet vw dizel...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés