- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #117585 üzenetére
ennyit egy-ket 1.4-s PGT is megy itthon
es nem kell hozza 2M-ert fullosan atepitett motort csinalni, amiben a blokk hej maradt csak a gyari, es azon kivul minden cseres, meg az kulfoldrol rendelni bele a feltengelyeket heroin aron, hogy ne torjon elegyebkent ez meg nem mehet street-ben kint, mert utolag turbositott auto, tehat eleve nem is egy kategoraiben mennenek egy szeria motoros "street" PGT-vel
tegnapi:
[link]M3: RT: 0,266s 60ft: 2.165s 1/8: 8.747@135.37km/h 1/4: 13.430@170.73km/h
Punto: RT: 0,401s 60ft: 2,118s 1/8: 8.722@134.61km/h 1/4: 13.275@175.18km/hkategoriak jelenleg igy vannak:
street2: 0-1200ccm turbo vs 1500ccm-2400ccm-g szivo
street3: 1201ccm-1400ccm turbo vs 2401ccm-4000ccm szivo (ez kozel 3x ccm szorzo, ilyen meg az F1-ben sincs: mert a 2.4szivokat valtottak le 1.6T-kel), de amugy 1.4x-l szoktak szamolni csak, es ezert volt a Audi S1 is a 2140ccm-s motorral a 3000 szivok kozott (2996ccm)ez tavajig ez meg ugy volt, hogy 0-1400ccm turbo vs 1601-2000ccm szivo
azaz a PGT-ket R5GT-ket UnoTie-ket ezzel eggyel feljebb soroltak be ezzel, mint tavaj voltak, a VTI-knek meg eggyel kisebb ellen kell menni, mint tavaj
erted, a 2 hengeres Fiat500 0.9T meg Clio 1.2TCE meg Polo 1.2TSI megy a 2.4-s Accord TypeS meg a S2000 vagy Integra Type-R ellen
vegulis elegge egy kategoria utcan is ezekkel, nem?Egybe szerkesztve.
[ Módosította: Qru ]
több drón kell ;P
-
thomeef
őstag
válasz Remekelek28 #117593 üzenetére
Köszi srácok Akkor mielőtt elindul a kocsiért ezt azért tudatom vele szépen
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
-
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #117585 üzenetére
hány barral van ez megfújva?
nem fél, hogy kikönyököl a hajtókar?
vagy úgy volt vele, hogy egy videót kibír 'szt szeva?mod: de azok a blokkok se bírják ezt.
legalábbis hosszútávon biztos nem[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ki szokta írni, h a Punto GT-ktől (remélem jól írom) félnek Civic-esek?!
Honda topikból: Civic 1.6T végsebesség.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz !Overdose! #117581 üzenetére
A másik oldal szép , hegesztésnek nyoma se volt. Abban reménykedek, hogy a renaultnál javították, mert akkor lesz róla valami infó.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
thomeef
őstag
Sziasztok, van egy autóm amit most adok el, elvileg holnap jönnek érte, 530-ról már lealkudták 480-ra, és az a kérdése a vevőnek hogy fizetem-e az eredetiség vizsgát? Mondtam hogy nem, én is minden autómra kifizettem eddig, erre is, mikor megvettem. De megindokolni nem tudtam. Szerinetetek?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Kornel
veterán
válasz vendingo #117576 üzenetére
egyébként vicc nélkül, én is azt hittem, hogy az enyém pont ott javított, de az enyémen csak egy elcseszett gyári varrás volt, körbe volt mérve, alul felül átnézve, de sehol semmi.
szóval semmi se kizárt.
nekem még a casco szemlés ember is megdicsérte, hogy mennyire egybe van, akkor nyugodtam meg véglegamugy annyira nem keni el, gyorsulásban persze, mert ugye nem kevéssel erősebb a motorja, de ugye azért nehezebb is, nem is kevéssel.
technikás pályán meg ez is jó, elég jó a futóműve.
pont múltkor linkelgettem a nordschlife köridőket[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Kornel #117575 üzenetére
Azért egy vezérlés nem filléres kiadás. 2 millára jó lenne lealkudni, illetve remélem minden rendben van vele, mert nem mindenáron szeretném lecserélni a G4-et, ami tiptop.
Egyre jobban fosok attól a csúnya hegesztéstől, de gondolom a kereskedő se hülye, hogy megvesz saját pénzből egy hibás autót, utána meg felajánlja, hogy mérjem körbe, vagy vigyem akárhova átvizsgáltatni.Amúgy meg jó hogy lenyomja a swiftet, a type-r civicnek is odapirít. Technikás kanyargós pályán Focus RS-t is elkeni Cup futóművel, de még lehet anélkül is.
Nyári gumik zsír újak rajta. Van itthon egy garnitúra 16-os téli, csak sajna 17" alatt nem lehet feltenni rá, mert nem fér el a 4 dugattyús brembótól (megane rs fékek)
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Kornel
veterán
válasz vendingo #117574 üzenetére
király, pont ezt linkeltem valamelyik nap, amikor szó volt a típusról, hogy megeszi a swift sportot, csak ugye azért jóval drágább annál.
arra azért számíts, hogy felgumizni se olcsó, nekem most a télik 110k-ba fognak fájni, ha maradok az r17-nél, a nyáriak szintén.
Szerintem 150-et nem fog engedni, valahol 2M környékén lesz az alja, de tényleg attól függ, hogy átvizsgálásnál mit fogsz találni.
Ha tudja a nepper, hogy tökéletes az autó, akkor lehet nem enged semmit se.
Én semmit se tudtam alkudni az 1,6M-ból, de sérülésmentes külső, kopásmentes belső, hibátlan futómű és motor kombóval nehéz lett volna milyen alapon, amikor ráadásul pont itt kezdődtek azok, amik nem két autóból voltak összelegózva, stb., de inkább 1,8M körül mozogtak a normálisak.
Ami az alku ellen szólhat, az az, hogy ha a múltkor jól néztem, ez a legolcsóbb 3gen clio rs...
Aztán ha találsz ezt azt, akkor bele kell alkudni.
Nekem a vétel utáni szerviz 65k volt, (+35k a hosszabb 5. fokozat cseréje, de ez csak saját hóbort volt )
úgy hogy ugye nekem nem kellett vezérléscsere... összes folyadék, összes szűrő, gyertyák, kb. ennyi lett cserélve, de ugye ezek se 5 ft.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Kornel #117572 üzenetére
A képes hsz elején van link. Amúgy 2.1M, de már sokkal többnek néz ki a dolog... Vezérlés csere, kormány bőrözés, átíratás, a szokásos: olaj, szűrők cseréje. Ha enged belőle ~150-et, akkor lehet elhozom, persze csak átvizsgálás után.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Kornel
veterán
Van valakinek trabantja?
kipróbálnám(#117571) vendingo :van link a hirdetésről? kíváncsi lennék mennyiért vesztegetnek egy ilyet
[ Szerkesztve ]
-
Warrriorrr
csendes tag
válasz roberto211 #117527 üzenetére
Mindig is mondjuk itt karcagon hogy némedi mennyire más tészta...
-
vendingo
veterán
válasz rbalint88 #117568 üzenetére
A kormányon nem akadtam fent különösebben, csomagtér aljáról, alvázszámról is vannak képek, de az normális, nincs rajta javításnyom.
Ha komolyra fordul a dolog, akkor körbemérem, illetve viszem márkaszervizbe átvizsgálásra, illetve holna lekérem az előéletét.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Megérett az autócsere, ebbe kérném a segítségetek.
Ma voltam megnézni egy 3gen Clio RS-t.
Baromira tetszik, szép állapotú kívül belül, új gumik, szép MOMO felnik, de.....
Női tulaj szétbarmolta a kormányt, gondolom gyűrűvel:
Aztán van egy frankó hegesztésnyom a jobb hátulján, ami egy kicsit aggaszt. Szerintetek így látatlanba mennyire gáz, mi lehetett vele? Illesztések jók, az első ajtónál van egy minimális eltérés, de nem para.
Kép az ajtó hézagról:Az elemek színei stimmelnek, hézag eltérések nincsenek, csak a jobb első ajtó elejénél.
Beindítás, kipróbálás még nem volt, először utánanézek a dolgoknak. Elvileg végig szervizkönyves, holnap megyek a rönóba ellenőrizni a dolgokat. A kereskedő felajánlotta, hogy elvihetjük akárhova átnézetni, vagy akár a rétegmérőt is odaadja.Vélemény, ötlet, tanács?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz darál0w #117559 üzenetére
Én inkább fiatalabb de sok km-esere mennék rá. Ha ennyit futott ilyen rövid idő alatt azt jó eséllyel pályán használták ami a legkevésbé koptatja a motort (keveset jár hidegen). Másrészt nagyobb valószínűséggel volt rendesen karbantartva, mert külföldre senki nem szeret csotrogány elhanyagolt autóval indulni.
#nincsbennetarcsi
-
darál0w
Jómunkásember
sziasztok
felmerült még egy kérdés bennem...
fiatalabb kocsit több km-rel ( 3-5 éves 200K km körül ), vagy inkább idősebbet ( 5-7 éveset 100K km körül ) kevesebb km-rel?
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
runner 125
nagyúr
Pedig, ha egyszer lesz egy új IS-em, vagy S80-am, biztosan körbe fogom átlátszó fóliával vonatni az egészet.
A fóliát is remekül lehet waxolni.tboy93
Más kultúra. Az h valaki az átlagnál sokkal igényesebb, precízebb, mondhatni szorult belé némi maximalizus, nem pénz kérdése.
Persze ehhez az is hozzátartozik, h náluk sokkal több a prémium és az autók átlagéletkora is töredéke a magyarokéhoz képest.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
nagyúr
válasz tboy93 #117553 üzenetére
Nem, volt itt német ismi, jött az első eső és úgy nézett ki az autó mintha rég nem mosták volna. Erre ő azt mondja náluk ilyen nincs, ott jön az eső nem koszolódik annyira el az autó mint itt.
De a legjobb az volt amikor a kis bömösük ami telibe volt fóliázva átlátszó fóliával megázott idehaza, és a vízcseppek helyén foltos maradt a fólia. Mosással sem jött le.
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
ez így kb. össze tud érni azzal amit én fejtegettem, egyet tudok érteni
(#117554) [rvilike]: mosás: szerintem ez nem lehetőség, inkább igényszint. kint valószínűleg (bár a hanyatló nyugatot ennyire a mindennapok szintjén nem ismerem) inkább társadalmi elvárás az, hogy a kocsid (hajad, portád, stb.) rendben legyen. ez nem pénzkérdés. ha lehetőségem van rá, én is bedobom a kocsit a mosóba, 300-400 Ft-ból lecsapatom róla a port, a virágport meg a bogarakat, és tiszta, rendezett a kinézete.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117551 üzenetére
Picit lehet elbeszeltünk akkor egymas mellett
(#117552) [rvilike] ez nagyon igy van szerinem is Mindenki a nagy csoda kulcsat keresi, pedig -ahogy elcsepelt közmondasokban is van- tenyleg az aprosagokban van a dolog nyitja, ahogy irtad is. Pici mosoly, picit kedvesebb/jobbszandeku hozza allas a dolgokhoz/masik emberhez....es a sok picit összeadodik es lesz egy egeszen erezhetö valami. Nyilvan ehez kell az is, hogy a politika nem csak a lehuzasrol szol, hagyjak elni az embereket, illetve a befizetett ado utan kapsz szolgaltatast....nem tudom melyiknek kellene otthon elöbb valtozni...tyuk/tojas szindroma.
(#117553) tboy93 esö elött ugyanugy sorbanallas van az automoso elött, mint napsütesben pedig egy egesz alap mosas is (egy textil mosoban) 12 euro....egy kis wax aztan mar 15 euro ...automso halozatot akarok kiepeiteni, de asszem a törökök mar beelöztek
Amugy szerintem, egy ilyen 2-3 eves 60-100-130k futasteljesitmenyü autot eri meg a legjobban megvenni. Ott valszeg 1 tulaj volt még, igy a km realis/lekövethetö. 2-3-4 olajcsere 30k km-enkent, nagy bajt nem okozhat, ha az ember vasarlas utan raall a 10-15ks periodusra. Egy dizelnel, jol meg kell nezetni a valtot/dpf et/kettöstömegüt/turbot, ezekre költenei esetleg 1-200 ezeret es utanna jo esellyel szerintem lehet az embernek egy ujabb 5+evig/100+k km ig egy egesz jo, gondtalan kocsija. nem?
Multkor a golf7 el neztem meg csak ugy justforfun. 2013as 80k km körüli golf, highline felszereltseg, 2.0 tdi vel 17k euro körül megy. Ugyanez összekonfiguralva 30k euro. Jo abbol mondjuk adjanak egy 10% kedvezmenyt, ugy is 27k euro körül van. Azert ha az ember atnezeti, nem hiszem, hogy 10k eurot barmin is el lehetne bukni es azert az nem kis penz. Az elsö puki ára
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #117553 üzenetére
Osztrakok is ... akkor is ha nincs ho meg trutyi.. mas a hozzaallas, mas a kulturaja. Tobbet torodnek az autoval, nyilvan ha tobb zse, tobb ido marad, kevesbe stresszelsz, akkor jobban belefer, magyar ember orul ha luk van a seggen... onmagaban persze ettol meg nem lesz rogton hu mennyivel jobb a kinti hasznaltauto, de ezek mind osszeadodnak.
Na meg persze, dragabb a szerviz, de amugy egyreszt aranyaiban nem az, masreszt nem mindegy a biztos megelhetesen felul mennyi marad a zsebedben, ha marad abbol konnyebben koltesz, ha nem marad akkor hiaba olcso a szerviz, akkor se koltesz, na ez is egy nagy kulonbseg. Meg kell nezni atlagosan magyar autotulaj milyen megtakaritassal rendelkezik meg a fizuja hany %at tudja elrakni egy honapban, meg mondjuk egy nemet ... magyar emberek joreszenek 0 megtakaritasa van, es ezek kozul rengetegnek van autoja. -
-v-
addikt
válasz DeFranco #117551 üzenetére
Szerintem az 5 eves hans autoja jobb allapotban van, mint az 5 eves magyar. Jobb utak (ez most vegulis nem ide tartozik, mert nem a tulaj karbantartasan mulik nyilvan), es szerintem tisztessegesebb markaszervizek is pl. Mondom, kint sincs kolbaszbol a kerites, de tisztessegesebb munkat vegeznek, kevesebb az atbaszas, trogereles, mas a hozzallas es az anyagi helyzet is. Mindent egybevetve en inkabb egy nemet elsotulajos autot vennek mint magyart. Az hogy jurgen konretan mennyire figyel ra jobban vagy lelkiismeretesebben nem tudom, ahogy en eszrevettem ez ugy mukodik, osszeadodnak a dolgok, kicsit mindenki jobban keres, kicsit kevesbs stresszes, kicsit mashogy all hozza, kicsit kevesebb a lehuzas, kicsit kevesebbet lopnak etc ... aztan ezek osszeadodnak es vegeredmenyben erezheto az elteres, abban valoszinu igazad van, ha most konkretan a magyar ujautovasarlot a nemettel osszemered, dramai kulonbseget lehet nem latni ...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #117548 üzenetére
lehet én tévedek, de ott tartok, hogy külföldről behozott biankó adásvételis 3-4 éves olasz rendszámos autóról beszélgetünk. annak nincs semmilyen eredetvizsgás előélete.
(bár nekem most esett le végleg, ahogy emiatt visszaolvastam, hogy ez az a tc-n is megénekelt facsés megoldás lehet )
@[rvilike]: szintén feltéve de nem megengedve hogy egy sötét gyalog vagyok, de milyen autókról is beszélünk pontosan "külföldi" címszó alatt? hans szalonból megvett, majd 5 évesen eladott bajorja, vagy ennek ~8 éves reinkarnációja másodkézből? az én állításom az volt, hogy a cégautónál nem törődnek jobban a hazai magánautóval sem (karbantartás oldalról), sőt, a külföldi magánnal sem. értelemszerűen bár nem hangsúlyoztam ki, de mivel a cégautókat ~5 éves korukra lecserélik, így ebben a 0-5 évig kategóriában gondolkodtam, tehát ez kint hans autója.
2.-3. tulaj már persze hogy vigyáz rá, kíméli, mert neki érdeke hogy sokáig menjen. meg az is, aki 10 évre vette. de ezekről én nem ejtettem szót.
@Declare: nem, azt írtam, hogy ott _is_ drága, nem fogja a szükségesnél (lásd kézikönyv) előbb vinni. ha tudja, hogy emiatt letérdel 10 évesen, akkor sem, mert addigra már nem ő használja. arról szintén nem írtam, hogy egy szervízperiódust kihagy, vagy elsumákol. tibi igen, de ő nem hans.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117547 üzenetére
En ugy ertettem, azt irtad, hogy a nemet autoknal az egy hatrany lehet, hogy draga a szerviz, ezert esetleg még kevesebb hajlandosaggal viszi valaki el az autojat. (ha nem jol ertettem, akkor nem szoltam )
Erre irtam, hogy ez nem befolyasolo tenyezö, mert otthon Te sem azon gondolkozol, hogy huu bazz de draga a szerviz, hisz ukrajnaban, biztos olcsobb. Neked otthon egy olajcsere 15k huf, azzal kalkulalsz, ez a normalis, ennyi....itt kint meg 100euro, ezzel kalkulal, ez a normalis (most a szamokkal csak hasamra csaptam).Söt ha igy nezük, akkor arányaiban egy atlag eletszinvonalon elö nemet embernek egy olajcsere sokkal kisebb megterhelest kell, hogy jelentsen, mint otthon egy atlag eletszinvonalon elönek szvsz.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117545 üzenetére
Ha legalább 100e km-ig megtartasz egy autót, szinte biztos hogy nem csak a kötelező olajcserékre kell vinned .. magyar embernél meg elég gyorsan elkezdenek hanyagolódni meg halogatódni a dolgot, pláne valami hitelre kiizzadott autónál, ha befigyel 1-2 dolog, jó nem sürgős az, úgymarad leszarja stb.
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #117534 üzenetére
Az eredetvizsgás ember meg tudja mondani, hogy a korábbi eredetvizsgák alkalmával hol állt a km óra. Persze tudjuk ez mennyit jelent. Nekem még az előző vizsgákon készült képeket és rétegvastagság értékeket is végigmutogatta.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117545 üzenetére
Persze, csak azt mondom, attol meg, hogy nemetorszagban dragabb a szerviz az nem befolyasolja ezt a dolgot. Ugyan ugy megvan az az ember, aki elolvassa, hogy indulas elött kiengedem a kezifeket, majd gazt adok es ennyi, meg aki utannajar a dolgoknak es azt mondja, hogy aha, oke 30k nal sürübben cserelem az olajat, mert az jot tesz a motornak es hidegen nem taposom tövig a jobb szelsö pedalt....stb.
Kar, hogy a fedelzeti comp. nem ment telemetriai adatokat hogy megkönnyitene a hasznaltauto vasarlast
-
DeFranco
nagyúr
a gyári előírásnál (ami tudjuk hogy elégtelen) annál nem alaposabban.
az itthoni cégautóknál (feltételezve, hogy betartják a gyári előírást, és a márkaszerviz se lopja ki az anyag felét) szintén nem alaposabban.
a hátsó udvari vasárnap délutános aknás megoldásnál szinte biztosan, nyilván, de most nem erről beszéltünk, legalább is én nem erre reagáltam.
@Declare: ez tiszta sor (bár nem teljesen így van, de tény, meg tudják fizetni) ellenben ők sem fogják extra körökre betologatni az autót ha a használati azt mondja, hogy für alle fälle longlife 30k tehát szervizelés szempontból nem vagy vele előrébb.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Remekelek28 #117538 üzenetére
Nem a hepehupas uttal van a baj, vagy a benzn minöseggel, vagy az alkatresszel. Azt egy ceges kocsi megkapja, a gond a hasznalattal van. En is azt tapasztalom, hogy egy ceges autot sokkal nagyobb esellyel fog nem törödöm modon hasznalni meg az is, aki a sajatjat jobban ovja. Aztan van persze az a fajta, akit nem erdekel, fogalma nincs rola, nem nez utanna, hajtja, tapossa, tiporja, mert az auto arra van, hogy A-B be elvigyen, azt kesz. Ha sajatja, ha nem.
(#117537) DeFranco . Mondjuk a nemetes hasonlatot nem igazan ertem. Egy nemetnek semmivvel nem elrasztobb a nemet szerviz, mint a Magyarnak a Magyar. Te sem azt nezed otthon, hogy hu milyen draga az olajcsere, bezzeg ukrajnaban/romaniaban/etiopiaban mennyivel olcsobb Neked a Magyar arak a normalisak, azzal kalkulalsz, a nemet meg a nemettel.
-
Remekelek28
őstag
válasz DeFranco #117537 üzenetére
Én is az első kocsimat 3 évig márkaszervizbe hordtam,de utána már nem azért nem vittem oda,mert nem törődtem bele,hanem mert másogy is meglehet minőségileg olfani a szervizt. Féláron.
Azért ez a fizetős pecséttörténet is megbuktatható dolog. Mert amit pár éve vettem 8 évesen annál a márkaszervizt felhivva,azonnal megtudták mondani,hohy mikor mi bolt rajta csetélve stb 10 ezrenként volt olajcsere. Számláról olvastak le. Szervizkönyv meg nem is volt a kocsiban. Azt a kereskedő lenyúlta. Arról van szó akit tegnap irtam. Ki tudja mit csinálhat vele. Kitépkedi a tele lapokat,az újba meg saját szerviz pecsétet rak és egy kevésbe jó állapotú kocsihoz hozzáteszi ,plusz 40 et dob rajta.
Én azóta úgy vezetem a szervizkönyvet,hogy a tájékoztató könyve egy üres lapra,leirjuk a szervizessel mit cserélt km t és egy pecsétet. Szerencsétlen egy megoldás,de lehet,hogy hitelesebb,mint egy szervizfüzetbe x elgetni mindent.
Ott azért autópályán gurul brle a km. Úgy még a 30 ezres periódus sem vészes.
Itthone utalat meg ne emlitsük.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Typhoon47 #117532 üzenetére
Nem ez nem igaz, bátyám kifejezetten vigyáz a céges vasaira, nem hajtja szét, majdnem úgy használja, mintha a sajátja lenne, de csak majdnem ... futóműre közel se vigyáz annyira, meló van, menni kell, haladni kell, oda/haza akar érni időre, nem fog 50-el szüttyögni csak mert szar az út, én minden kátyút kerülgetek őt meg annyira nem izgatja, szétesik szétesik, "úgyis céges" - igaza is van, ha szar az út szar az út, arra kell menni ez van. De a sajátját nem így használná azért. És ez egy viszonylag megbecsült autó, ugye a jókis 30 ezres olajcsereperiódussal van szervizelve nyilván stb.
-
Remekelek28
őstag
válasz bandus #117536 üzenetére
De céges emberek. Akik tudják,hogy nem a sajátjuk. Én sok ilyennel talákozok. Szakmámból kifolyólag.
Persze előnye is lehet,ha valaki olyan személytől tudja megvenni,aki tényleg sajátjaként tekintett rá,mert végig gyári alkatrészt kap és minőségi benzinkútnál tankolnak kártyára.
Ez az amit a cég dönt el,viszont azt már nem a cég dönti el,hogy 2 város közt a hepehupás utat válassza e,mert az közelebb van,vagy kerülővel a főutat. -
DeFranco
nagyúr
válasz Remekelek28 #117535 üzenetére
A cégek általába a gyári utasitásokat követik. Családba van és én is sokat utazok mellette. 30 ezrenként szervizelik. Bir annyit egy olaj?
Ami neked fekvőrendőr vagy kátyú,az neki hullámvasút,vagy egyenes út.Ezt írtad. Ez az első tulajos max. 5-7 évesen lecserélni szándékozott kocsira is igaz, akkor is ha magánkézben van.
Felesleges neki többet törődni a kocsival, ennyit elmegy ridegtartáson is, aztán meg szívjon vele a következő tulaj, neki ki kell gazdálkodni az értékvesztést amit elszenved.
Már ha ezt megadja neki egyáltalán, mert sokszor amikor a hajtott galléros tibi meglátja a wallis árajánlatát az első éves szervizre, akkor gyorsan lepörög előtte az élete hogy vagy ez vagy a lizingdíj és vesz egy pecsétet a szervízkönyvbe a hátsó bejáraton és nem is látták egymást, max. majd a sanyinál ledobják az olajat a nyáron, neki van aknája, addig meg csak leakciózzák a castrolt a madarasban.
Külföldön azt hiszed alaposabban karban vannak tartva az autók? 'szmé? Hans megveszi, Hans elolvassa a handelsbeschreibungot, oda le van írva, hogy bitte dreizig tausend kilóméter oder szervízlampe leuchtet szervíz pöfpöf bitte, hát akkor ő ezt szépen megvárja. pontosabban meg sem várja, majd a szervíz szól neki szép pöcsétes levélben, hogy eljött az idő meginni egy ezer eurós kávét a szervízben.
olyan élőmunka árakkal, meg olyan óradíjakkal szerinted évente betologatják ledobatni a 0w30-at hogy majd takar sikidimnek 4 év múlva, meg kovács józsinak 8 év múlva schaffhausen legyen a technika?
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz Remekelek28 #117528 üzenetére
a céges autókat nem cégek vezetik, hanem emberek. ezek közül is van aki vigyáz rá, mint ha a sajátja lenne és van aki a sajátjára sem vigyázna, ahogy a cégesre sem.
legalábbis anno nálunk így volt: az autó heti kétszer takarítva. szerviz 15 ezrenkénk, valami kigyulladt akkor még aznap elvitte az assistance.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Remekelek28
őstag
válasz DeFranco #117534 üzenetére
Itt az utolsó hsz omban céges autókról irtunk.
Konkrétan a 4 ből csak egyet kellett elvinnem,a többit a cégek intézték.
Annál az egynél nézegettek ezt azt a kocsin,de passz,jogy konkrétan mit. Én voltam az első tulaja,márkakereskedésből hoztam ki,1x volt műszakin,szerintem ott számukra is egyértelmű,hogy rendbe az autó. Tőlem legalábbis nem kérdeztek semmit. -
DeFranco
nagyúr
válasz Remekelek28 #117533 üzenetére
ha magánkézben van egy autó, akkor megnyugodhatsz, hogy amíg garanciás, addig tuti hogy a gyári intervallum (aka. szinte biztosan három év) szerint kapja a szervizt, még hozzá márkaszervizben, az ismert kétes minőségben.
de még valószínűbb, hogy az első tulaj ezzel a jó szokásával ki is tart addig amíg el nem adja 5-7 évesen, neki mindegy, addig nem fog gondot okozni, aztán meg szívjon vele a következő tulaj.
amúgy a 4 újszerű személygépjárművet nem vitted eredetvizsgára, hogy azt sem tudod mit néznek meg ott? mert az óraállást biztos nem.
-
Typhoon47
senior tag
-
lenox
veterán
válasz Remekelek28 #117500 üzenetére
Amugy itt a kalkulatorban mit jelent a magyar regisztracio kezdeti idopontja? Most tudom ugy regisztralni, hogy a kezdeti idopont 2010 pl?
-
válasz !Overdose! #117496 üzenetére
Adagolós vót. És a vízkört fűtötte.
(#117516) kornelka: milyen sok oltást kaptunk TaaT-tal amikor a céges vásárláshoz kapcsolódva emlegettünk pár ellenőrzendőt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Remekelek28
őstag
válasz Dani_kp #117526 üzenetére
A cégek általába a gyári utasitásokat követik. Családba van és én is sokat utazok mellette. 30 ezrenként szervizelik. Bir annyit egy olaj?
Ami neked fekvőrendőr vagy kátyú,az neki hullámvasút,vagy egyenes út. Ezekért nem.Illetve pl,ha zörög benne valami,majd a nagyszerviznél megnézetem.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #117526 üzenetére
Ja,de ritka. Itt például az egyik degenerált ,pennys céges tdci focust szétrúgja.
Pár km-es tavokat megy, az nem gond neki hogy se nem üzemmeleg ,se semmi, üvölt benne a tuctuc zene aztan szaggatja a tdci kombit .. Fél évet adok kb meg annak az autónak.
Állandóan padló. Egyszer majdnem össze is tört,hallottam ablak elott ahogy rángatja az abs.
Es rengeteg ilyen van. Van kivétel(nagyon kevés ) de hat ismerettseg nélkül ember legyen a talpan aki megtudja melyik cég az.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Dani_kp
addikt
válasz Remekelek28 #117525 üzenetére
Azért cégek között is van különbség ...én simán bevállalnék, ha lenne rá pénzem.
https://ingatlan.com/33821564
-
Remekelek28
őstag
válasz bajnokpityu #117524 üzenetére
A vezetőülésen? Na cégautót meg alapból nem vennék.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Remekelek28 #117523 üzenetére
cégautóknak nagy százalékának nem nagyon ültk a hátsó ülésén, és az anyóson is ritkán.
-
Remekelek28
őstag
válasz Gergőke88 #117519 üzenetére
Az összkép számit. Ha túl újszerű a váltószoknya,de a többi része koppottas,akkor gyanus.
Azért nekem már nincs tanulópénz 4 újszerű személygépjármű és 300-400 ezer km megtétele után.
De pl az olyan tanulópénzzel mit lehet kezdeni,amikor a hirdetett 850 ezres árból a telefonon megbeszéltek szerint 50 ezret elenged a kereskedő,mikor odái utazok 200 km-t ,az autó kipróbálása után közlöm,hogy akkor a megbeszél 800 ezres áron vinném,erre ő szó sincs róla 900 volt sz autó ára úgy adja 850 ért. Köpni nyelni nem tudtam. Persze leégettem,meg koabáltam vele a kollégái előtt. De ez egy tehetetlen helyzet. Ja és a hirdetett 15 ezres havi törlrsztő is az ottani számitásuk szerint már 23 ezer.
Rohadjon meg az ilyen.
Azért is szoktam mondani,hogy mindig olyan ütközökbe kerül az ember,amikre abszolut nem számit. -
bajnokpityu
félisten
válasz Remekelek28 #117518 üzenetére
ismerősömnek 12éves 40et futott pólója úgy nézki, mintha kutyák lakták volna évekig. csak sérült elem van szegény autón. hátramenetben néha felcseréli a gázt meg a féket, stb. külsőre 400e van benne, de első tulajos 40es. közben nem egy 300at futott autót ismerek, amit simán megennék, hogy 30as.
utóbbi lesz még 150ezerrel hahun szervözkönyvvel
nekem saját esetem. 68nál vittem szakszervizbe, hogy kérek olajcserét, mert ideje van. kiszámlázták,pecsételtek, majd pár ezerrel később szerelőm kiszúrta, hogy még a gyári olajleeresztő-csavar és a gyári olajszűrője van. nomeg nem kéne 2e km alatt koromfeketének lennie az olajnak egy benyás autón.
érdekes, mióta ott állok az olajcserénél a 10ezres olajak szőkén jönnek le. namost, akkor mennyit ér a szervizkönyv?
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Remekelek28 #117518 üzenetére
Szerinted mennyi ido es koltseg egy uj valtoszoknya?
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117517 üzenetére
Ha jó állapotú,nem kopott a váltószoknya,ülés,látszólag karcmentes a külső,akkor a km engem se érdekel.
-
roberto211
őstag
válasz Remekelek28 #117515 üzenetére
Szerviztortenet leginkabb ,rögzített km állások ,stb stb.
Illetve ha jól tudom akk nem tudjak mindenhol átírni a km állást es ha nagyon alaposan atnezik szervizbe kibukhat de ebbe nem vagyok biztos.
Amúgy én sz@rnék rá a km-re. Ne km-t vegyél. Pont ezért tekerik vissza a nepperek mert a sok okos ugy megy oda hogy 20 eves autónál ne legyen több 100e km nel kicsit túlozva. Én speciel bele se néztem az órába mikor vettem kocsit csak mikor mar hazahoztam. De még muterénál sem. 9 eves 130e km. Kb ez a reális, átlag magyar meg ugyanezt varja el 15 eves autótól. Ezért keresnek jól a nepperek.
Faterom 260e km-el vette a sedane 2-es meganet es ossz vissz annyi volt h kéziféknek vmelyik alkatrészét cserélni kellett.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Muszaki vizsgan regisztraljak mar itthon a km allast.
Ez azert szerintem.lathatoan visszavetette a tekergetesi kedvet, nem ritka a 300-500k km-el hirdetett kocsi sem, regebben persze mindegyik max. 19xxxx km volt.Egy par neppertrukk egy mostani.cikkbol.
Afa csalas, stb.... A vegen autolefoglalassal
[link]Termeszetesen kinti autoknal eppen mindegyikben max. 200k van, ha 5 eves, ha 15.
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117513 üzenetére
És a magyar autóknál,miből tudják kideriteni,hogy visszatekert? Mert nekem egy autókereskedő egyszer határozottan azt mondta,hogy ott bizon kibukik,ha visszatekert.
A műszaki vizsgás adatokból? -
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #117513 üzenetére
És hozzátehetjük, hogy semmilyen értelme nincsen, egy plusz sarc csupán.
-
roberto211
őstag
válasz Remekelek28 #117512 üzenetére
Nem kötelező ,de viheted ha akarod.
Magyar autóknál kérik.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Remekelek28
őstag
válasz roberto211 #117509 üzenetére
Magyarul nem kötelező? de én kérhetem,vagy vihetem a megvétel előtt? Úgy olvastam,hogy az okmányirodába kérik....
-
Kornel
veterán
Ne legyen igazam, de a bizonytalankodokat a dorzsolt zugnepperek ugy hajitjak at es azzal, amivel tudjak, hogy utana elegge tud fajni.
Meg egy magyar kocsi atirasat is necces dolog ismeretlen neppere bizni, nem egy ismeretlen kulfoldi autoet. -
roberto211
őstag
válasz Remekelek28 #117503 üzenetére
Eredetvizsgara kevés külföldi kocsi megy. ...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Remekelek28 #117506 üzenetére
No offense, de értetted mit írtam?
Ha lefoglalózol egy autót, mert ezt mondtad, akkor a regadó számításhoz szükséges adatait nyilván tudod (köbcenti, évjárat, EURO?), ebből pedig tudod mennyit kell fizetned.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Kornel
veterán
válasz Remekelek28 #117506 üzenetére
Foglalot vissza nem fogod kapni.
-
Remekelek28
őstag
válasz fi:zi'k #117504 üzenetére
Nem feltétlen arról szól a foglaló,hogy már mindent tudok. Inkább az,hogy ne adja el másnak. Az átirást ő utána kezdeményezi.
kornelka: azért,ha a szervizfüzeten külföldi pecsét van ,az is márkaszervizes ennek minimális az esélye. Persze van aki erre játszik,de én inkább mástól félek,mint ettől.
Pont ezt irtam,hogy a foglalót leshetem,ha kiderül,hogy valami turpisságot csinál és visszamondom.... Foglaló nélkül pedig nem nagyon adják.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Remekelek28 #117503 üzenetére
Eredetvizsgan a kulfoldi tekergetes
Vicces.
Csak halkan jegyzem meg, hogy egy jo allapotu, keveset futott, makulatlan auto kint sem olcsobb semmivel, ott sem hulyek.
Persze egy sokat futott mar nyilvan olcsobb, ez adja a hasznot a neppereknek, a sokat futott olcsobb ara es a visszatekert keveset futott ara kozti kulonbseg. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz Remekelek28 #117500 üzenetére
Ha már foglalózol, akkor tudod a szükséges adatokat, ergo tudod forintra mennyi lesz a regadó.
(#117502) kornelka
Mert aztán ha itthonnepperhezeladásra kerül egy autó, az nem tekert?!(#117503) Remekelek28
Ez plusz pont, de garanciát nem jelent. Simán lehet ezzel is játszani, nem rég vki leírta.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Kornel
veterán
Mi a francert akar valaki minden aron behozott autot venni?
Hogy veletlenul se tudja leinformalni?
Vagy direkt hajt a visszatekert peldanyokra?
Legfobb agya ennek a mufajnak ez a terep.
Behozatal alatt megfelezodnek a futott km-ek -
szőröscica
addikt
válasz Remekelek28 #117500 üzenetére
Ez nem euro5-ös motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vezetékes FEJhallgatók
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Új Robotporszívó és padlótisztító
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával