- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Criton #106697 üzenetére
Amiket tegnap írtak azokra keress rá, 1,8-ért már van belőlük bőven.
VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra
Fiat Ulysse, Lancia Phedra, Peugeot 807, Citroen C8
Toyota Avensis VersoEzekből 2003-2008 közöttit kapsz ennyiért, az első generációs eurovanekbők pedig 600-900e között vannak, így marad pénz a kötelező szervizre, átírásra esetleges javításra is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Typhoon47
senior tag
Nekem két autóm is hasonló módon került hozzám. De mind a két esetben a nepper a nevére "iratta" a kocsit, majd tőle vettem meg (nem szlovák/külföldi stróman cég..stb.) az adásvétel szokásos menetének keretein belül. A vagyonszerzésit ő fizeti meg, de a kgfb-t nyílván már te és a vételár így az autó + a jogszabályban rögzített forgalomba hozási költségekkel terhelt összeg lesz.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Criton
veterán
Sziasztok újra!
Tegnap mondtátok milyen típusokat nézzek, ami 7 személyes, és jól jönne a 3 gyerkőc miatt.
Nos, annyi minden van a piacon, de egyszerűen nem tudom melyiket érdemes megnézni.
Ha tudtok egy kicsit segíteni, hogy pontosan melyiket érdemes és megvenni max 1.8 millióért, linkkel, azt nagyon szépen megköszönöm -
po1son
addikt
válasz maggi1886076 #106693 üzenetére
Nem a kályhacső miatt venném meg, hanem mert jobb áron van a többihez képest és friss műszaki van rajta.
Egyébként az adásvételi szerződésbe bele kell írni a kocsinak minden tudott hibáját nem?! Még újonc vagyok kocsivásárlást illetően, mert ez lesz az első. Persze, ha kinézek majd vmit akkor lesz mellettem egy szakértő szem is.STEAMID/WOT nick: po1son_
-
Verbat
csendes tag
válasz FrankMonzano #106688 üzenetére
Van egy olyan ritka eshetőség, hogy eladni akarja, nem árulni.
Mi kb. ennyi km-rel vettünk CoV-ot, és ott is eléggé ki voltak ülve az ülések. A miénk végig márkaszervizben szervizelt, valós futású.
-
maggi1886076
addikt
válasz po1son #106692 üzenetére
Ennek már ki van taposva a bele. Ott a hiba ilyen kályhacsővel te megvennéd?
Sokan azt hiszik, ha már 60LE helyett 80 van, az már sportkocsi. Tunerjóska akcióba lépett[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
po1son
addikt
Ezt nézegettem nagyon link. Kicsit csodálkozom, hogy nem vitték el még, mert túl jó áron van a többi puntohoz képest. Kérdés, hogy hol a hiba?
Köszi előre is!STEAMID/WOT nick: po1son_
-
Dorien
veterán
válasz FrankMonzano #106688 üzenetére
Miért nem mész el megnézni, kipróbálni? Mióta van fenn a hirdetés?
Lehet, hogy sz@r, de az is lehet, hogy csak gyorsan kell neki a pénz és már holnap elviszik. Én nem látok semmi furcsát az ülésein.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LuckyL #106684 üzenetére
Nem csak az áfával ügyeskednek, hanem a környezetvédelmi besorolással is. Papíron a legkedvezőbbe soroltatja és az után fizet aztán meg a diffit egy jókora büntivel megspékelve rajtad vasalj be a nav, mert ugye papíron te intézted. És azért mondjuk egy euro 3/4-es kocsi és 6-os között elég nagy a különbözet...
Én óva intek mindenkit hogy a neppere bízza ezt, kényelmes de sok a buktató benne és súlyos százezreket lehet így bukni.
#nincsbennetarcsi
-
FrankMonzano
őstag
Ennél hol a hiba? Miért adja több százzal a piaci ár alatt, ha kitűnő, kevés kilóméteres? Várom az ötleteket!
Szerk: jobban megnézve furák az ülés gyűrődései a 118k km-hez képest.
[ Szerkesztve ]
-
po1son
addikt
XXI.kerületi II.Rákóczi Ferenc úton lévő autókereskedésekről van valakinek tapasztalata?
STEAMID/WOT nick: po1son_
-
KMT
addikt
válasz LuckyL #106684 üzenetére
Az adócsalós módszerről olvastam a tc cikket. Nem írnék alá olyan adásvételit, amin a külföldi tulaj az eladó.
Most inkább az a kérdés, hogy ha feltételezzük, hogy tisztességes a papírmunka, akkor hogy működik a dolog. Ha benne van az árban a regadó, akkor abból nekem az jön le, hogy ő intézi, nem pedig az, hogy levon mondjuk 150e-t a hirdetett árból és úgy adja. -
őstag
ha tényleg kereskedő árulja és nincs forgalombahelyezve és a cége nevére iratva, az általában azért van mert szeretné úgy elcsalni az áfát hogy az ő neve ne szerepeljen sehol, csak a tied
aztán majd bizonyos idő után téged megkeres a nav hogy sziveskedjél a kasszához fáradnipersze ehhez azt is kellene tudni miylen autóról van szó
ha valamai olcsóról, akkor nem éri meg áfázni vele, akkor az lehet a magyarázat hogy a neppernek nincs is cége, csak magánemberként ügyködikha úgy írsz alá adásvételit hogy nincs ott mindenki a helyszinen aki szerepel rajta eladóként vagy tanuként, azzal közokirathamisításban veszel részt
cryptot minden termékemért elfogadom
-
KMT
addikt
Ha kereskedő külföldről hozott autót árul, és benne van az árban a regadó, akkor hogy szokott menni a dolog? Ha tetszik, foglalózom, elintézi a papírozást, majd kifizetem? Az átírást, biztosítást tudja nélkülem, pl megbízással intézni?
Mintha korábban olvastam volna ennek a buktatóiról, de nem találom. -
TaaT
nagyúr
Ja, ma voltam a Lukoil.on tankolni, és nincs 98-as... Azt mondta a kutas kivezették a piacról, helyette valami 99-es prémium lesz.
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz aero. #106671 üzenetére
In the summer of 1987 the Ford Fiesta and Fiat Uno became the first mainstream European cars to be equipped with steel-belted CVT (as opposed to the less robust rubber-belted DAF design). This CVT, the Ford CTX was developed by Ford, Van Doorne, and Fiat, with work on the transmission starting in 1976.
több drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz z00li #106675 üzenetére
En ezek kozul valagotnek 700k er mar elvarhato a hibatlan peldany, jol felszerelve 6x el ablak, digit klima , legzsakok.......... es minden mukodjon.
Olcson fentarthato az 1,9TD viszont ez a kategoria nem 5litert fogyaszt ezzel szamolj nekem olyan 7,8 viszont tok mind1 hogy nyaron klimaval vagy telen klima nelkul, orszaguton hosszuba elgurul 6,5 el is.
Privat velemeny de asszonynak szerintem semmi keresnivaloja hatul a gyerekeknel, egy kissebb koccanasnal agyonvagja oket.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kickass #106658 üzenetére
Igen 2.0 az es vp44 bol a psg 16 os a kerulendo darab, amugy a vp44 sem a legtartossabb adagolo de az meg csak csak ok, a psg16 fej a szar ill egyutt a 2 , sima adago letere ezek tudtak akar 2000bar is, igaz a 80 as evek adagoloi is elertek mar ujkorukba a 800bart.
(#106672) z00li
Ha 3 gyerek akkor kell valami nagy vas ma szo volt ezekrol, nekem is 3 van nincs mese kell a 7 szemelyes, azert kerdeztem nehogy 1 ev mulva megint autot keljen venni.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #106664 üzenetére
+VW.
Ezért kérdeztem,mert ilyenről még nem hallottam.
Szegény kis kocsival mit csinálhattak... -
Bati0501
őstag
És tényleg van gyárilag tiptronic váltóval Punto?
A helyesírása meg olyan,h jobb róla nem beszélni,mert nincs is.
-
Bati0501
őstag
Sziasztok!
Ezer éve jártam itt,de most találkoztam ezzel,gondoltam megosztom veletek...nem egy nagy gyöngyszem,de egynek nem rossz: [link] -
Kickass
őstag
Na csak, hogy ne álljon itt fals információ.
DTI ahogy írták nem volt 1.9-ből, csak 2.0 és 2.2DTI van, ezeknél van a problémás Bosch VP44 (meg egy csomó minden másban) vezérelt adagoló
és nem, nem 1 millió forint külföldről újonnan beszerezhető pontos típustól függően olyan 300k környékén (devizaárfolyamtól és a csillagok állásától függően...), sőt itthon is lehet venni pl opeles klubkedvezménnyel 330k-ért
bontott is akad de drága főleg ahhoz képest, hogy lehet az is megkotlik rövid időn belül,
illetve bizonyos típusok felújíthatók, kb. 150ezres tétel1.9CDTi, ahogy írták is fiat JTD származék.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #106653 üzenetére
En csak az adagolos dizelekbe hiszek ezert vettem 1 eve EV1 1.9TD.
Nekem semmilyen hokuszpokusz dizel nem kell, de ugye 2002 utan az adagolosok kihaltak, ha mar mindenkepp ilyen modernebb dizel akkor JTD de alitolag a 2.0HDI se rossz, EV2 is azthiszem minden motor PSA de leeht tevedek ezeket nem jartam korbe, csak az ev1 et.
2002be jott az ev2, a teher es annak a szemely verzioi jottek 2006 ba, ekkor ment nyugdijba az ev1 teher/szemely.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
"újabb" 2006 utáni "Eurovan"okból mik a megvehetőek, vannak itt még jó konstrukciós dizelek?
akármennyire is benzines az ember itt azért kéne a dizel mert ezek zabálnak.... engines listákról mik azoka dizelek amik megvehetőek? [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nesa
veterán
válasz Criton #106651 üzenetére
De azok is jok lehetnek, de azok ev2.
Ez mintha neked szolna.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Criton #106639 üzenetére
Ezekre gondoltam kimondott az EV1 re ami nemfert bele a keresobe de ugyan ez az a Lancia zeta es a phedra
EV1
Pug 806
lancia zeta
Citrom evasion
fiat ullyseEV2
pug 806
lancia phedra
citrom c8
fiat ullyse.es ev2 teher verziobol is mar nagyon kulturalt darabok jottek 7-8-9 szemelyesbe, valamikor 2007 utan ...
fiat scudo
citrom jumpy
pug expert
toyota pro ace[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz footy #106645 üzenetére
Az 1.9-nek tudtommal nincsen csapágygondjai. Ott a turbó és a töltőnyomás-szenzor (pontosabban annak is a vezetékének megtöréséből adódó rejtélyes jelenségek) szokott problémás lenni. Előbbit gyakoribb olajcserével, utóbbit egyszerű forrasztással meg lehet javítani. Csak az a gond, hogy sokan ész nélkül elkezdenek cserélgetni alkatrészeket, pedig aki rendelkezik típusismerettel, az szinte bármilyen check injection hibánál ennek a kábelnek az ellenőrzésével kezd, mivel az esetek döntő többségében csak ennyi a baja.
Az 1.9-et azért nem ajánlottam, mert az szerintem kevés ehhez a bódéhoz.
A linkelt 2 literes már jónak tűnik. -
Criton
veterán
Egyébként még ezeket néztem mint Eurovans...
FIAT ULYSSE 2.0 JTD
LANCIA PHEDRA 2.2 16v JTD DPF Executive
LANCIA PHEDRA 2.2 16v JTD DPF Executive -
Criton
veterán
válasz szőröscica #106644 üzenetére
Szóval pl egy ilyen? Csak az a baj, hogy amit mondtatok még Eurovans típusok, 2 millió alatt nem nagyon találni
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Keresgéltem neten minden hol de sehol sem találtam Opel Corsa D OPC tesztvezetést .
Valakinek esetleg nem rémlik ,hogy hol lehetne kipróbálni a kis izomgépezetet ?
Köszi
-
footy
addikt
válasz szőröscica #106644 üzenetére
Vagy olyan 1.9-et amiben cserlve van a hajtokarcsapagy.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Declare #106636 üzenetére
Nem ez nem igy van, a signum es zafira 1.9dti egy penz temeto a javithatatlan adagolo miatt, es bontoba se fellelheto, az uj meg cirka 1millio ft.
Hangzatos bizony, ezeket a DTI ket inkabb bontoba kuldik ha elszar rajta a legidiotabb VP44 (ebbol is tobb fele van).
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #106631 üzenetére
Ne hibaztasd magad Embertelen egy gep meg ha nem a turbo valtozat is....es a durva, ha nem nyomod, akkor egy full "hetköznapi kocsi". Aztan a sport+ gombbal a 800nm es 570lo az ugy elegge odaver...meg a hang, meg a repülögep erzes ....130 nal palyan, amikor lehuzodtak elölem nyomtam egy padlot.....mire magamhoz tertem a remülettöl nehany masodperc mulva a megengedett sebesseg bö 2x -eset muttatta az ora, de meg huzott volna....(persze ez szigoruan magan versenypalyan )
ahh...mind1...mas liga nekem viszont pont annyibol van autom, mint amennyibe arra került a felni teli gumival
-
nesa
veterán
válasz Criton #106632 üzenetére
A zafira komolytalan 7 szemelyesnek vicc, inkabb 5+2 ,de meginkabb 4+2, olyan egyterut nezz aminel lehetseges a 3. sorba az 5. ajton keresztul is a beszalas.
Meg ezek az opel dizelek problemassak lehetnek, nagyon becumizhatod vele, az auto ara lehet a javitas.
Ha csak egy siman jo kocsit akarsz Euro van1 ez van fiat, citroen,peugeot, lancia emblemaval is, az EV2 is belefer a keretbe de annak a fentartasa dragabb, az mar van toyota emblemaval is, esetleg van meg a vw,seat,ford harmas sima adagolos dizelel, vagy az amerikaiak.
Szerintem EV1 800k korul az utolso evjaratok is vannak, vagy a face liftes vw triobol nezegtnek, de az ev1 jobb minosegu anyagbol van es nemis rohad ugy mint a vw.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Sziasztok!
Nagy családos autót keresek, 3 gyerkőc, asszony meg én Amit eddig néztem, OPEL ZAFIRA 1.9 DTI Cosmo, de gondolom vannak jobbak. A keretem max olyan 1.5m, egy 2009-es Swift beszámítással.
Milyen autók jöhetnek még szóba? -
őstag
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
700k környékén keresnék autót munkába járáshoz (napi 2x15km), hétvégi kiruccanásokhoz. 1.6 benzineseket nézegettem a következő típusokból: Scenic, Xsara Picasso, Focus kombi, Megane kombi...
Amit szeretnék, hogy benne legyen: légzsákok, abs, szervo, klíma, centrálzár, 2x el. ablak. Ami még lényeges, hogy most várjuk második gyerkőcünket és jó lenne ha kényelmesen elférnénk benne, valamint legyen olcsón fenntartható az autó.
Tippeket, tanácsokat előre is köszönöm!Üdv,
Z -
albiosz
őstag
sziasztok!
egyszerű kérdésem: az új akksikat feltöltve árulják? esetleg ez lehet márkánként eltérő?
-
-
hurenzon
senior tag
2004 körüli kb 1 millió értékben milyen kombi mondeot érdemes venni ? Vannak típus hibái, mire érdemes figyelni. Rövid és hosszútávon is lesz használva.
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #106614 üzenetére
Igen, az elsőnél az egyetlen beltéri képen látszik is egy szép nagy folt az anyósülésen. Tudom, hogy nem Ghia, sajnos.
A másodiknál én sem értem az effekteket, de egész közel lakom hozzá, lehet beugrom megnézni a hétvégén. Kicsit félek a napfénytetőtől, vagy azért 2000 után már nem beázósak ezek?
12 éves autónál amúgy nem várom el, hogy makulátlan legyen, szerintem kisebb karcok, kicsit kopott kárpit még belefér. -
deicide
veterán
válasz Declare #106603 üzenetére
Az is egyfajta érzés, ahogy 6osban 170-nél lepadlózod a benzines "J Astra"-t és még ott is szorít bele az ülésbe, nyilván nem olyan vehemensen, mint 4-ben, de nekem akkor is tetszett. És az a mély morgó hang, ami jön belőle...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
feka007
veterán
Alapjában az 5 ajtót preferálom, de a hatchback FF nekem 3 ajtósban jobban tetszik.
A Trend-en tényleg van egy horpadás a sárvédődob feletti részen, de azt talán javítani is lehetne, vagy nem. Mindenesetre a másik az tényleg ültetett lehet, mert apumnak ugyanígy egy ültetett kombija van (nem direkt akart ilyet venni, csak az előző tulaj csinált rajta mindenféle gagyituningot, amit sötétbe nem vettünk észre a megvételkor Mondjuk 480 ezerért nem lehetett jobbra számítani, bár motorikusan elég okés).
Egyébként a 131 lóerő mennyire sok? Gondolom sokba kerül fenntartani, ha nem akarok száguldozni amúgy.
Sutee89: Na igen, ennyiért már szép példányokat ki lehet fogni. Az extrásabb az jobbnak tűnik, de lehet megnézve fordulna a kocka.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #106606 üzenetére
A 3 ajtósat. A másiknak már a nevében is van egy elírás, ugyanis az nem Ghia. Ez és az "elírásokért felelősséget nem vállalunk" szöveg rögtön elveszi az eladóba vetett bizalmam. Képekről én annyit tudok mondani, hogy kisebb horpadások, horzsolások, leverődések vannak mindkét autón. Az ötajtós nekem úgy néz ki, mintha lent lenne egy kicsit az eleje (mintha le lenne ültetve).
A többit élőben lehetne megtudni, de túl sokat nem várnék ennyi pénzért egy faceliftes Focustól, ráadásul még csak nem is 1.4 fapad egyik sem. -
Declare
őstag
Mas motor, mas karakterisztika, mashogy vezeted. Kinek mi a tetszetös. Nekem benzin, de a spursag miatt dizelben ülök Azert amikor lepadlozod a benzinest es felpörög a moci es jön a hang meg az erö, az nekem veri a 2000 nel lepadlozott es dörömögve az ülesbepreselö dizelt.
J Astra 2.0 dizelell en elfogadnam , de ha azt nezem, hogy a 320d e92 bmw majdnem egy arban megy, ahonnan nem is kell nagyot lepni a 325d ig (nekem ez most a top alom ) ....nem az opelt vennem en sem
(#106602) Integrale van több valtozat 1.4 es 1.6 turbobol is.