- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz footy #106645 üzenetére
Az 1.9-nek tudtommal nincsen csapágygondjai. Ott a turbó és a töltőnyomás-szenzor (pontosabban annak is a vezetékének megtöréséből adódó rejtélyes jelenségek) szokott problémás lenni. Előbbit gyakoribb olajcserével, utóbbit egyszerű forrasztással meg lehet javítani. Csak az a gond, hogy sokan ész nélkül elkezdenek cserélgetni alkatrészeket, pedig aki rendelkezik típusismerettel, az szinte bármilyen check injection hibánál ennek a kábelnek az ellenőrzésével kezd, mivel az esetek döntő többségében csak ennyi a baja.
Az 1.9-et azért nem ajánlottam, mert az szerintem kevés ehhez a bódéhoz.
A linkelt 2 literes már jónak tűnik.