Még mindig maradok ...
Seat Leon
"Mindig kell valami EXTRA..."
Még mindig maradok ...
Seat Leon
"Mindig kell valami EXTRA..."
Aztán milyen erőforrás felelős a mozgási energiáért?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Gondolom humán erőforrás, aki előteremti a naftára valót
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Lol
"az erőhiányt bátorsággal pótolom"?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Nem tudom - azzal pótolod?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Ma kipróbáltam a dízelt, hát... én maradok a benzinnél. Holnap lesz kész a kocsi, üzemanyag rendszer pucolás, szűrőcsere, talán gyertyacsere is.
Még az is megeshet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Helyes! Dízel a szántóföldre való.
Ezt a benzinkúton nem tudták. Bár állítólag nem ők cseszték el, hanem a tartálykocsi volt rosszul feltöltve.
Nebazz, dízelt tankoltál a v6-ba
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Ó így már értem. Nem basztad szájon a kutast??
Benzin-gázolaj keveréket, az arányt nem tudom. Még eljutottam vele a 10 km-re lévő szervizbe.
A kúton mondták, hogy a tartálykocsi rosszul volt feltöltve és a gázolajat a benzines tartályba nyomta, a benzint meg a gázolajosba. De elvileg fizetnek mindent, majd kiderül.
Fain
Melyik kút volt, ha nem titok?
Persze, igazad van. Ha korrektül elintézik, akkor jó.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Én tankoltam, nem a kutas
Nem kellett ütni senkit, korrektek voltak, adtak papírokat, hogy töltsem ki, holnap vigyem be a szervizszámlával együtt és intézik a kártérítést.
Úgy vagyok vele, hogy mindenhol előfordulhat ilyen, de ha itt korrekten elintézik, akkor az pirospont. Hallottam már olyat is, hogy másik kúthálózatnál ez másfél év pereskedés volt.
MOL kút volt, a konkrét kutat nem akarom leírni, amíg nincs végkifejlet. Ha elintéződött, akkor majd leírom, ha meg szívóznak, akkor úgyis benne lesz egy csomó újságban De mondom, egyelőre korrektek, majd meglátjuk, hogy a fizetés is ilyen gördülékeny lesz-e.
Autón müszaki tovább van mint zöldkártya.
Zöldkártya 2010.09.-ig van műszaki 2011.xx. ig.
Ilyenkor mi a menete a dolgoknak?
Elviszem zöldkártyáztatni és egyben műszakizik is? Vagy mi? Felhomályosítást kérnék szépen!
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Zöldkártya már nincs, nyugodtan összetépheted. A műszaki számít.
Tehát akkor ha így van vizsga egy autóra akkor el kell felejteni a zöldkártyát, és majd vinni műszakiztatni amikor kell, ha jól értettem?
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Így van.
Nekem pont fordítva volt, én elbuktam egy évet a zöldkártyával, te nyertél egyet.
Áhh csak feltevődött a kérdés, hogy mi van ha "ezt" vennék akkor az most hogy is fog kinézni ha vizsgáztatni kell.
De mostmár tiszta. Kösz a választ!
[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
(#34921) Tothgera30 válasza Khelben (#34915) üzenetére
Remélem rendeződik a helyzeted, és a V6-os újra az utakon közlekedhet majd .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
nincs új a nap alatt, egyre több ilyen hír lesz.
hozzá kell szokni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Én tisztába vagyok vele, csak Rick4! kolléga ezt úgy állítja be,hogy csak a Toyotánál van ilyen veszélyes hiba és a Toyota rossz autókat gyárt.
Pedig egy csomó más gyártónál is megvannak a hibák.. és attól,hogy vannak hibák nem szabad azt kimondani,hogy XY gyártó autói szarok!
Ennyit akartam csak leírni.
az badarság
minden gyártónál van ilyen és egyre több lesz.
egyszerre tqm-et fejleszteni, és költséget csökkenteni, miközben a fejlesztési idő is lerövidül, hát sok sikert, aki elhiszi, hogy ez egyszerre megy....
egyébként meg, hogy ettől a toyota rossz autókat gyárt.. hát ide egy rx450h-val, vagy egy lc100 d4d-vel, bármikor mereszteném a seggem benne..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Hát ez az!
Én is elfogadnék egy jó kis D4D Avensis-t, vagy mondjuk igazából, bármi mást is!
(#34926) Khelben válasza Tothgera30 (#34921) üzenetére
Hát én is remélem...
Ezt még elmesélem, mert nem hittem a fülemnek: felhívtak az OTP-től (bankkártyával fizettem a kúton), hogy a MOL szólt nekik, hogy értesítsenek engem, mert gond volt az üzemanyaggal, amikor tankoltam. Egy pillanatra aszittem rossz országban vagyok
Aztán hívtak a Ford-tól, hogy mégse lesz ma kész a kocsi, inkább majd holnap... úgyhogy visszazökkentem a magyar valóságba
Nem forditva egy pillanatra azt hitted, hogy jó országban vagy?
Mindenesetre eddig példás a MOL hozzáállása, fene se gondolná ilyen is van MOon....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
(#34928) Tothgera30 válasza Khelben (#34926) üzenetére
Vérfagyasztó pillanat lehetett... Bár még mindig jobb mint ha véletlenül diesel helyett benzint (vagy fordítva) tankolsz, mert akkor senki nem fizet helyetted .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Nem, azt hitte külföldön van, érted
Forever and ever, let's make this last forever.
Belenéztem a linkjeidbe, leszűröm neked, ha már megint csak az én igazamat támasztja alá valami tény:
Szóval: Suzuki Alto - robbanás veszélyes üzemanyagpumpa. Ez se igaz, szivárgásveszély volt, se haláleset, se panasz, biztonsági okokból cseréltek egy tömítést.
Mint tudjuk a benzin magában nem robban, és a pumpa a benzin szintje alatt van egyébként is. Egy modellről beszélünk.
VW Passat és Passat CC - kormányhiba ezer darab autóról, és egy modellről beszélünk. Ebbe se halt bele senki
Honda- 900 ezer autót hív vissza a Honda légzsákhiba miatt nem kommentálom, két modell van porondon. Itt már lehet halálod, de konkrétan haláleset nem történt.
Fiat csoport autói (Maserati,Alfa Romeo 8C) .alsó rugós tag,felfüggesztések hibái megint csak ezres darabszámról beszélünk, 3 modellt említenek, és itt se halt bele a problémába senki.
Opel- fékhiba, kézifék hiba 166 ezer autó, két modell érintett. Nem halálos ez sem.
Ezzel szemben a Toyota mennyit is hívott mostanság vissza? Hány haláleset után?
Csak a gázpedál, 4.2 millió autót.
És itt van minden érzelemtől mentesen egy tény is:
A NHTSA múlt év végén közzétett adatai szerint a Toyota hívta vissza a legtöbb hibás autót 2009-ben, 4,92 milliót (személyautó és kisteherautó), s ezzel története során első ízben vezeti a hibalistát. A Toyota kilenc komolyabb visszahívást jelentett be 2009-ben. Összességében pedig 8.5 millió autóról beszélünk. Ebből vond ki az összes többi autógyár által visszahívott kocsik számát, és picit gondolkodj el ezen. 8 modellről beszélünk.
Tehát ha azt a hozzászólásomat még egyszer elolvasod amire válaszoltál, valójában kigondolhatod, mégis zebrán átkeléskor melyik márkájú kocsi általi elütésre van a legtöbb esélyed?
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
"zebrán átkeléskor melyik márkájú kocsi általi elütésre van a legtöbb esélyed?"
BMW, mert némelyik hurkás nyakú kopasz paraszt akkor sem lassít ha már leléptél a zebrára.
És minden BMW-ben hurkás nyakú parasztok ülnek?
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Na akkor fussunk neki mégegyszer:
"BMW, mert némelyik hurkás nyakú kopasz paraszt akkor sem lassít ha már leléptél a zebrára."
Egy szöveget értelmezni is kell nem csak elvolvasni.
Tesómat a szemem láttára centizte meg az sztk előtti zebrán egy 5ös bmw. Baszott lelassítani majdnem ráment a sarkára. Persze a bunkója kétkézzel tenyerelt a dudán.
[ Szerkesztve ]
Mi a véleményetek a 89-94.ben gyártót Celica.król?
Értő olvasás rulz. Olvasd el az előzményeket.
BMW-ről szó nem volt, hanem a visszahívott kocsik közül kellett választani, de azért grat neked, hogy idézzek:
Egy szöveget értelmezni is kell nem csak elvolvasni.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Úgy még nehezebb ha már az olvasás sem megy . Egyébként sárkányunk biztos nem tenne ilyet, pedig béjemvés
.
Mod stangli : Nagyon meg kell nézni, elég sok törve volt, az 1,6-os nem a legjobb választás hozzá, a 2000-es már jó, de még egyszer, az állapot nagyon számít.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
1,6os miért nem a legjobb választás? a totalcaron semmi érdemre méltót nem olvastam, csakhogy a többség meg van elégedve...
ilyenkor kell egy féltéglát utána vágni
...nézz a hátad mögé még akkor is,ha hátrafelé mész,mert a bizalom nagyon sokba kerülhet
Átnéztem a linkeden lévő kocsikat, ezt [link] már elég régóta hirdetik.
Mod: Az 1,6-ossal a sportos viselkedést felejtsd el, mentem 1,6-ossal és 2000-el is, nem ugyanaz. Ha csak a kinézet a lényeg akkor el lehet lenni az 1,6-ossal is.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
Attól tartok nem biztos, hogy megérte volna.
Valahogy éreztem,hogy az jön,hogy úgyis neked van igazad,mert ugye ,miért is lehetne másképp.
Tudtam eddig is,hogy a Toyota hibájáról a visszahívásnagyságáról. Csupán arra szerettem volna rávilágítani,hogy más gyártók is vétenek hibát és azokból is lehetne halálos baleset.
Az neked kicsit sem furcsa,hogy pont a nagy USA-ban történtek a balesetek,kicsit sem furcsa,hogy ekkora ügyet csináltak belőle(ami érthető) de kicsit sem furcsa,hogy pont akkor amikor a legszarabb helyzetben van az amerikai autópiac.
De látom,hogy te eldöntötted,hogy a Toyota szar és az is ami közel álla Toyotához.
És különben is dögöljön meg az összes ferdeszemű aki hibás Toyotát vagy Lexust gyártott.
Leírom ,hogy jól érezd magad. Igazad van abban,hogy ekkora hibát egyik gyártó sem produkált mostanában, nem is szabadna ekkora hibát véteni. De attól még nem rosszak a Toyoták.
[ Szerkesztve ]
De attól még nem rosszak a Toyoták.
De mostanában nem is olyan jók, mint amilyenek régen voltak, illetve mint amilyen jó híre van.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
értem, ránézésre 600-700alatt lévők elég xarul néznek ki, a felett már kecsegtetőbbek...
Ez igaz. De most egy ilyen hiba miatt leírni egy gyártót aki nem is tudom mióta remek autókat gyárt,hogy is mondjam...baromság.
Az a baj, hogy 5-6 éve hatalmasatt esett a minőség. Elég beülni egy 2002 körüli toyotába, meg egy frissbe, hát elég elszomorító a különbség.
Amúgy ez azért nem kis hiba, 8.5 millió autó, az brutálisan sok.
Kínában évente adnak el 10-15 millió között, és ott azért van pár ember, szóval 8.5 millió az nagyon is sok.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Igen, nemrég én is gondolkodtam egy ilyenen, de a jobb állapotúak amelyek tetszettek is már nem az én árkategóriámban voltak. Mindegy, majd egyszer, ezekben biztosan jó a gázpedál .
Az élet kegyetlen .
Tudod a toyota adta el a legtöbb járművet 2007-ben és 2008 -ban is...bár a 2007-et döntetlennek hozták ki. 2009-ben a Toyota volt a legnagyobb autógyártó.(2009 januári adat szerint)
Amúgy meg Kínában összesen adnak el 13-15 millió között autót, nem a Toyotából.
Abból is 9,4 millió volt személyautó,hogy abból mennyi Toyota vagy Lexus vagy olyan amibe ők gyártanak alkatrészt, azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Ez tény. Ettől függetlenül a második, harmadik, negyedik, sokadik autógyártónak együttvéve nem volt annyi baja, mint a toyotának. Nem azt mondom, hogy szar gyártó, mert régen jó volt, megérdemelten kapta a megbízható autó hírét, de egy ideje csak ebből a hírnévből él, emiatt ad el csak ennyi autót.
Most sem rossz, de egy átlagos közepes.
Persze, arra írtam, hogy kínában mindent együtt véve adnak el 10-15 milliót, és csak a toyota visszahívott szerte a világon 8.5-et, majdnem annyit, mint ahány autót az összes gyártó együttvéve kínában ad el, ami nem kis piac.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -