Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#25251) Dare2Live válasza anjani182 (#25242) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

ADAC sose rossz kindulási alap
Első 3-4ból érdemes választani a Conti TS ott is van köztük, a teszt 2.legjobbja.

[link]

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#25252) Dare2Live válasza Dare2Live (#25249) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

[link]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#25253) gaborbol válasza Dare2Live (#25252) üzenetére


gaborbol
őstag

Nem kell szerintem ezt ennyire komolyan venni. Ez kb olyan, mint amikor kitalálták x éve, hogy 3 hónap múlva átáll egész Amerika digitális műsorszórásra, mert az analógnak mennie kell a lecsóba, de azonnal. Azóta kb 33-szor lett elhalasztva-módosítva, még most sem állt át minden.

Hiába nagy motor, 80-110 kilométerrel agyalhatsz max, főút- főút,autópálya - autópálya hátán. Itt ahol lakom kijövök az utcánkból, 300 méter és kimegyek a főútra, ott 80 km/h, ha melózni megyek, akkor onnan autópálya 110 km/h majdnem végig a melóhelyig. Ha boltba-vásárolni megyek, akkor a főút bevisz a városba ott végig 60-80 km/h...
Az 13 éves 1,9L 16 szelepes 6,6-os "átlagokat" csinál ilyen körülmények között a 85-ös 123 ft-os benzinből.
A 20 éves 3,8L V6 benya meg még nem tudom mit tud, mert még nem mentem vele el egy tankot se, de nézd a fordulatszámot. Semmi trükk, nyíl egyenes úton, automata O D-be :)

[fordulatszam]

Itt a spórolást nem ismerik :(
Fogyaszt amennyit fogyaszt, jól nézzen ki, jól menjen mind1 mi az.
Addig amíg be nem szarik, aztán mehet a kukába, rendelünk újat.
Generátor csapágy zörgött, kérdezem a kollégákat ,hol van itt csapágybolt?Minek kell az?
Generátorba kéne csapágy.Hja azzal ne foglalkozz,majd ha beszarik veszel újat.TY!

[ Szerkesztve ]

(#25254) Enton válasza gaborbol (#25253) üzenetére


Enton
addikt

Na most én lehet analfabéta vagyok hozzá de itt most az a baj:
- hogy kicsi fordulat?
- vagy ehhez a fordulathoz sok a km\h?
Egyáltalán milyen sebességben van, vagy autómata? :F

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#25255) Dare2Live válasza gaborbol (#25253) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Nem én veszem komolyan és mint mondtam a vegyes értéknek kell pl eseted kategóriás kocsinál minimum 39mpgnek lennie.
A tv szigorítása és előrehozása pedig komoly változást mutat az USA energia politikájával kapcsolatban: Az új szabályozás szinte EU szerü.

üzemanyag árakba nem akarok belemeni, de amint vége a válságnak újra elindul az olaj a 200$felé aztán főlé.

Én amúgy sajnálom, hogy vége a "Buffet" féle USAnak igaz nem ma lett annak vége.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#25256) anjani182 válasza !Overdose! (#25250) üzenetére


anjani182
őstag

Mindenképpen a sportosabb irányba mennék el, a W210 Sottozero II ráadásul nagyon új fejlesztés, szerintem ezt választom.

Ennyit találtam róla:

ADAC - Német Autóklub (205/55r16): Különösen ajánlott
ÖAMTC - Osztrák Autóklub (205/55r16): Különösen ajánlott
Autobild (225/55r16): Példás
Automagazin / Auto Motor und Sport (205/55r16): Különösen ajánlott
Auto Zeitung (205/55r16): Legjobb vétel

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#25257) Integra válasza anjani182 (#25242) üzenetére


Integra
titán

van nálunk sotto zero 2 és ug7+ téligumi is, mindkettő jó, az ug7+ tuti halkabb.
többet nem nagyon tudok mondani, mert a két autó ég és föld mindenben és mindkettő vadonatúj garnitúra amit most télen vettem.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25258) Winner_hun válasza dokar (#25235) üzenetére


Winner_hun
félisten

Vagy nyomj rá a továbbra vagy F5.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#25259) anjani182 válasza Integra (#25257) üzenetére


anjani182
őstag

Mondjuk én abból indulok ki, hogy pl. ami most van a kocsimon (Michelin Pilot Sport 2), az 17"-tól kezdődik, sportosabb kocsikhoz fejlesztették, a W210 Sottozero II is 16-17"-tól indul, kevés méretbe kapni szintén!

Ergo, specifikusabban, sportosabb kocsikhoz lett fejlesztve, mint ami 13-14"-tól egészen mittudomén 18"-ig kapható ezer féle váltóméretbe, annak azért szélesebb körben kell megfelelnie.

Szerinted van ebbe valami? Vagy hót' mindegy...

MOD: nálunk a 206-oson UG6 van, de hát köze nincs a két kocsinak egymáshoz...

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#25260) anjani182 válasza Integra (#25257) üzenetére


anjani182
őstag

Még egy off, pár hete lehet kapni a 8gen Civicre a 2009-es Type-S front rácsot [link], a Type-R rácshoz képest olcsón mérik, kerek 32ezer forint és lehet kapni itthon is. :B Lehet benevezek egyre.

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#25261) G@bi90MR


G@bi90MR
aktív tag

Lada Classic 2
Mi durva már. :D Vajon mennyiért árulják?

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#25262) hobizoli válasza Sipi16 (#25237) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Nemtom miert az lenne a mervado, hogy min-re mennyit tud. Orszgauton nincs nagy diffi kis ccm es nagy ccm kozott, legalabbis boven nem annyi, mint pl egy varosban tili-tolizasnal.
Tankolni pedig azt fajta a hasznaltot is kell.

hobizoli

több drón kell ;P

(#25263) Integra válasza anjani182 (#25259) üzenetére


Integra
titán

ug7+ egyik civicen van, 185/60r14-es méretben
sotto zero 2 meg outlander turbon 215/60r16 méretben. ebben a méretben nem is volt ug7+, bridgestone lm-25 volt még, de arra 3 hetet kellett volna várnom mire megjön, úgyhogy így lett a sotto zero 2. a többi téligumi meg ilyen méretben felejtős volt.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25264) Integra válasza anjani182 (#25260) üzenetére


Integra
titán

ha simán bemegy a helyére a gyári műanyagnak, akkor hajrá:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25265) anjani182 válasza Integra (#25264) üzenetére


anjani182
őstag

Azért magam nem állnék neki...de elvileg pár rögzítési pont van csak.

Forever and ever, let's make this last forever.

(#25266) hobizoli válasza VR6-Fan (#25246) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Valszeg majd nem vasbalna tomegu kasznikat fognak csinalni es akkor majd nem kell bele az eddig megszokott bohom nagy ccm-s motor, hogy meg tudja mozditani amikor all. SZVSZ arra az idoszakra vezetheto ez a nagy vas mania vissza, amikor meg a repules draga volt es kocsival mentek az ottani az europaihoz merten joval nagyobb tavolsagokra is. Az olyan utazasokhoz kellett a kenyelem meg a hely, a hely miatt nagy volt a bódé, nagy bódéba meg nem lehet frutti 1.6-s meg 2 literes motort tenni, mert annak ki kell nyomni a szemet, hogy gyorsuljon, meg eleve, hogy megmozditsa a kocsit is, amikor all, hacsak nem akarod szenne egetni a kupplungjat, vagy rovid attetelezes kell, de vagy 7 sebessegi fokozat...50-s 60-s evekben mar annak is orulhettel, ha volt 4 gangod

Lasd pl mostansag az 1.2-s 65LE-s, de hozza 1.2tonnas onsulyu Corsa, kb ugyanez a szitu. Semmivel sem eszik kevesebet igazabol, mint a nagyobb ccm-u, es meg menni sem megy. Ja amikor mar beall orszaguti 90-re, akkor jol eszik, de amig azt elered vele addig nem... viszont ennek atlaga meg egyatlan nem biztos, hogy kevesebb lesz, es onnan "kigyorsitani" meg elozni kb lehetetlen vele.

Nagy sulyhoz kis fordulaton kell nagy (kerekre juto) nyomatek, vagy kis ccm-t rax bele es akkor kruzolaskor es dugoban allaskor nem fog ennyi, de addig igen, vagy nagy ccm-t rax bele, ami kruzolaskor es dugoban allaskor is eszik, vagy felfujod a kicsit, amitol egybol lent is es fent lesz nyomatek, mintha nagy ccm-s lenne, de dugoban allaskor es kruzolaskor nem fog zabalni, mert akkor egy kis ccm-skent operal, es akkor otvozod a kis ccm es nagy ccm elonyiet

10kg/LE a megfelelo tomeg-loero aranyszam.

hobizoli

több drón kell ;P

(#25267) Integra válasza anjani182 (#25265) üzenetére


Integra
titán

nem egyszerű történet, asszem az egész elejét lekell venni hozzá..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#25268) VR6-Fan válasza hobizoli (#25266) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nagy súly nagy motor témát aláírom, az nyilván való hogy akkor tájt az volt a legpraktikusabb megoldás a nyers anyagokat figyelembe véve.

de azért a 90's nem volt olyan horror a repülés arra felé ha jól tudom azóta meg közel 20 év eltelt nem igaz hogy nem lehetett volna egy picit átszervezni az autó gyártást és elfelejteni ezt a hosszú utazás nagy kényelem stb, most már nekik elégé szaré-hugyé van repülő jegy.

az aki meg 4 keréken akarja átszelni a kontinenst gyártanak lakó "buszokat".

de akinek meg ingáznia kell napi ~200km-t igaz nagy részt pályán az meg vehessen egy europai mértékkel egy közép katos közép méretű motorral szerelt hazai kocsit.

és akkor lehet nem kéne most a vegyes fogyasztáson agodni meg azon csodálkozni hogy miért öli meg őket a külföldi autó gyártás.

no de mindegy...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#25270) Rick4 válasza #98238464 (#25269) üzenetére


Rick4
félisten

Én azt mondom, akkor ha ennyire tetszik, ne várj vele, vegyél még ma. Kettőt.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#25271) Tothgera30 válasza SpeedR (#25198) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Valahogy úgy.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#25272) Sipi16 válasza hobizoli (#25262) üzenetére


Sipi16
senior tag

A kocsi nem jár városban. Vagyis napi 45km országút és 4 km város. Így nem olyan vészes a fogasztás...

Nemtom miert az lenne a mervado, hogy min-re mennyit tud.
Mi is a kérdésed?

[ Szerkesztve ]

Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...

(#25273) Tothgera30 válasza fekeandras (#25208) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Áhhh,... kizárt. Nekem terepjáró kell.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#25274) Tothgera30 válasza gaborbol (#25207) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Még vacilálok a két típus között. De én jobban ismerem a Nívát, szóval még... eldől.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#25275) Tothgera30 válasza Rick4 (#25206) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Nagy a köbcenti, meg én nem bízok a Fordban. Szóval max. 2000-ig benyás, vagy 2300-ig diesel.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#25276) Tothgera30 válasza lsc (#25199) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Nekem 17-es felnik kerülnek majd rá, szép peres gumikkal. Azért kell Níva, mert télen is azt használlnám, és azért elmennék vele néha földútra, mezőre, vagy csak kirándúlni. Illetve "állandó négykerékhajtás" forever. Biztos ami biztos.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#25277) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#25276) üzenetére


VR6-Fan
veterán

"szép peres gumikkal"<---->"azért elmennék vele földútra, mezőre, vagy csak kirándúlni."

csak én érzem az ellentmondást :U ?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#25278) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#25277) üzenetére


Tothgera30
Ármester

"csak én érzem az ellentmondást?" - nem én is érzem...

Mondjuk szépen levezet hogy érhetőbb legyen.
Tehát (1.garnitura) - gyári felni (16-os), gyári terepgumi (bár 1.7-es Níván már nem is terep az a terep.)
(2.garnitura) - az én 17-es alufelniejim és a peres gumik.
Érthető? Tehát egy otthoni fél órás cserével máris kész az utcai vagy offroad gép. Így akár mehetek terepezni vagy utcán. Olyan mintha lenne egy crossmotorm, meg hozzá egy supermoto szett, csak ez autóban. A'la motors múlt..., vagy még jelen. XD

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#25279) tibi666 válasza Tothgera30 (#25275) üzenetére


tibi666
senior tag

nem bízol a fordban, de egy szakadt suzukiban, vagy ladában igen.
szép peres 17"es gumikat akarsz tenni egy niva alá.

érdekes gyerek vagy te.

(#25280) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#25278) üzenetére


VR6-Fan
veterán

na így már mindjárt más...

tibi666:nono azért a szamurját nem csesztetni terepre az kell 1,3-as injektoros motorral, az mindenhol elmegy... olyan helyen ahol a ford vagy a tényleg terepjáró land rover-ek elakadnak.

ez olyan mint hogy a sima swift és a swift gti is csak külsőre ugyan az, meg törésre( :D )

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#25281) The DJ


The DJ
addikt

Gyors kérdés: Adott egy 90-es 1,5-ös benzines Fiat Uno és egy benzines, 1,3-as 1992-es MK2-es Fiat Uno Turbo. Ha én az 1,5-ös sima modellt lecserélem a Turbosra érezhető lesz-e különbség, tehát megéri-e lecserélnem rá, ha mondjuk minden elfogadható állapotú rajta?

[ Szerkesztve ]

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#25282) !Overdose! válasza The DJ (#25281) üzenetére


!Overdose!
őstag

Mond neked valamit az a hasonlat, hogy ég és föld? :DD

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#25283) The DJ válasza !Overdose! (#25282) üzenetére


The DJ
addikt

Tisztában vagyok a két autó különbségivel, az előbbi évek óta az én tulajdonomban van, én járok vele, az utóbbi pedig az, amit holnap megyek megnézni. Azért írtam be ide, mert az egyik ismerősöm azzal szegte a kedvemet, hogy nem lesz érezhetően nagy különbség a két kocsi közt, mert az enyém ugye 1,5-ös, de turbo nélküli, a másik pedig csak 1,3-as. Ő azt tanácsolta, hogy inkább költsem a jelenlegi kocsira az átírás meg az egyéb költség díját, újíttassam fel a motort stb.
Én viszont elolvastam a neten az összes tesztet/véleményt/népítéletet a turbos kiadásról és mindenki ódákat zengett róla (már ami a teljesítményt illeti.)

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#25284) !Overdose! válasza The DJ (#25283) üzenetére


!Overdose!
őstag

A racionális döntés valóban az lenne, ha inkább a sajátodra költenéd a pénzt, de valószínűleg a haverod még nem vezetett Uno Turbo-t. Én igen. Eszméletlen beteg kis gép. Ne érts félre, ajánlani nem fogom, mert annyira nem ismerem és nem is különösebben érdekel, de az tény, hogy nagyon megy.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#25285) The DJ válasza !Overdose! (#25284) üzenetére


The DJ
addikt

Na hát ez volna nekem a lényeg. Imádom a mostani Unomat is, rengeteg mindent éltünk már át együtt és sose hagyott még cserben. Egyetlen egy baja van, az hogy már öreg, a motor is lomha, néha félek előzésbe kezdeni, mert hiába nyomom oda neki, egyszerűen nem húz úgy ahogy kellene és számomra ez már így kevés. Nem vagyok az az őrült sofőr, aki életveszélyesen vezet, félreértés ne essék, de szeretem tudni, hogy ha kell, akkor van az autóban tartalék és képes kiugrani. A turbos változatban négy tárcsafék van, elől hűtöttek, ez sem hátrány. Ráadásul amit kinéztem abban van riasztó és központi zár is, valamint ha minden igaz fél év garancia van a motorra és a turbora. Szóval ha nem derül ki semmi gebasz, akkor lehet, hogy holnap jön is velem haza.

Winner_hun: Ismerős fogalom, igen. :) A lényegen nem sokat változtat. Lassan 3 éve járok vele, karban van tartva, de fiatalabb és gyorsabb sem lesz már, költeni meg nem igazán szeretnék rá.

[ Szerkesztve ]

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#25286) Winner_hun válasza The DJ (#25285) üzenetére


Winner_hun
félisten

Egyetlen egy baja van, az hogy már öreg, a motor is lomha, néha félek előzésbe kezdeni, mert hiába nyomom oda neki, egyszerűen nem húz úgy ahogy kellene és számomra ez már így kevés.

Visszaváltásról hallottál-e?:)

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#25287) fekeandras válasza The DJ (#25281) üzenetére


fekeandras
őstag

Az MK2 az 1.4-es? :F
Sokkal jobban megy a turbo és szerintem azonos vezetési stílussal a fogyasztásában sem lehet számottevő külömbség.A kérdés az, hogy ki bírja megállni, hogy legalább néha ne nyomja ki a szemét?A műszerfal közepén trónoló turbónyomásmérő is elég rallye feeling...

(#25288) VR6-Fan válasza The DJ (#25283) üzenetére


VR6-Fan
veterán

kasztnit-motort-turbot--> nagyon alaposan átnézni!

a kasztnit azért mert ezeket a kis méregzsákokat előszeretettel törték, és amúgy is hajlamos rohadni.

motort azt meg azért mert feltöltés és aki ilyen kocsit vesz nem arra használja hogy 2500-nál elváltogasson.

a turbo meg vagy jó vagy nem, annak azért nem olyan horror a felújítása a többihez képest.

az elektronika elég halovány lesz rajta, de ezt szerintem sejted ha eddig is uno-d volt (ha meg nem volt ilyen téren gond vele akkor inkább a csak a motor cserén gondolkodnék :)) )

ha turbo-s lesz végül akkor 3000 felett csak ésszel az első pár napban ;)

amúgy hány lovasok ezek alapban, 110-120?

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#25289) fekeandras válasza VR6-Fan (#25288) üzenetére


fekeandras
őstag

1.3T: 105le, 1.4T: 112le.

Totalcar teszt + Uno/Punto turbo fórum

[ Szerkesztve ]

(#25290) VR6-Fan válasza fekeandras (#25289) üzenetére


VR6-Fan
veterán

súlya esetleg? (tudom lusta vagyok :B )

illetve nyomaték?

köszi :R

hüm lehet van mitől félni a korosztályólból, jövőre csak elkél a G-töltő vagy a 6 henger :))

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#25291) G@bi90MR válasza VR6-Fan (#25290) üzenetére


G@bi90MR
aktív tag

Wiki szerint az 1.3-asé 146nm az 1.4-esé 161nm.
Súly 711-910kg.

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#25292) VR6-Fan válasza G@bi90MR (#25291) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a ~710kg-s 1,3-as elég bitang lehetett, föleg hogy csigás, picit még lehetett tekergetni is rajta ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#25293) G@bi90MR válasza VR6-Fan (#25292) üzenetére


G@bi90MR
aktív tag

Ezzel lehetne villogni a csajoknak! 11k köbcenti! 378ló! ;]
Ilyet is ritkán látni! BMW Z1

[ Szerkesztve ]

mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.

(#25294) Boxer001 válasza G@bi90MR (#25293) üzenetére


Boxer001
veterán

Majd 10 milla azért a kis szutyok bömösért...cccc, vicc. ;]

(#25295) tomcsi23 válasza Boxer001 (#25294) üzenetére


tomcsi23
veterán

Te is inkább 3 scaniat vennél, mi? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#25296) The DJ


The DJ
addikt

Köszi mindenkinek. Elvitték. Ha nem írok sms-t a srácnak meg se tudom, mert visszajelezni luxus. Kicsit dühös vagyok most. Beszerveztem a szerelőt, aki holnap jött volna velem átnézni, szabit vettünk ki, adásvételiket nyomtattam, végigolvastam a neten az összes infót, tesztet, tippet, lemostam és kitakarítottam a mostani Uno-m, mert beszámítás lett volna, megterveztem az utat, minden készen volt. Direkt szóltam még a hét elején: "Az autót megyünk megnézni (megvenni), ha lehet addig tartsd már meg." "Jó, persze!" Most meg jön egy válasz sms: "Bocsi, elvitték." Mi lett volna ha holnap csörgök rá Pest alatt, hogy itt vagyunk a kocsiért? Ááá mindig el tudok képedni az embereken és ez most jól meg is ölte a hangulatomat. Fenéért élem én is bele magam mindenbe :(

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#25297) !Overdose! válasza The DJ (#25296) üzenetére


!Overdose!
őstag

Tényleg nem volt korrekt, hogy nem írt vissza, de azt viszont meg lehet érteni, hogy eladta. Jött valaki, aki kp-ban kifizette, te meg be akartad számíttatni a tiedet, ráadásul te is mondhattad volna, hogy mégsem kell, ha meglátod. Szóval csak a biztosra ment.

Mod: Ha van időd biztos találsz jobbat, mindig van jobb. :K

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#25298) Rick4 válasza The DJ (#25296) üzenetére


Rick4
félisten

Másik oldal: Jópárszor jártam már úgy, hogy hirdettem egy autót, felhívnak, ekkor meg akkor megyek, ne add el, és azóta is várom, hogy jöjjenek, vagy legalább hogy visszaszóljanak. Még olyan is volt, aki csak megcsörgetett, és amikor visszahívtam, kérdezte, hogy én árulom a kocsit? Mire mondtam neki, hogy majd hívjon fel, ha feltöltötte a kártyáját, és letettem. Szóval azt is meg lehet érteni ahogy ő állt hozzá. Se előleget, se mást nem küldtél neki, egy voltál a 10 érdeklőből. Ennyi.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#25299) Alvin_ti4200


Alvin_ti4200
félisten

Első autónak (lassan 25 éves leszek:O) próbálok típusokat gyűjteni, de elég nehezen megy:( Ami tetszik az biztos, hogy nem lesz (Mitsubishi Carisma 2001-2003-mas kollekció), több ok miatt is. Pénzben olyan 7-800 ezer lenne a plafon az egyéb kiadásokkal együtt (átírás, stb), nem baj, ha alacsony fogyasztású, normál áron javítható, megbízható lenne és nem lenne egy vagyon rá a biztosítás (pesti létemre ez necces lesz). Gyakorlatilag akármilyen típusokról olvastam, mindegyik tele van hibákkal:( Azt tanácsolták, hogy ne akarjak nagy autót elsőre, mert jogsi után se lesz könnyű vezetni (Chevrolet Aveo sedan-on tanulok). Skoda Octavia is tetszett, de hát az se kicsi:(

Viszont arra már rájöttem a tanulókocsiból, hogy az erősen megdöntött szélvédő nem az esetem, ahogy a hozzá tartozó marha mély és böszme műszerfal sem:(

[ Szerkesztve ]

(#25300) Winner_hun válasza Alvin_ti4200 (#25299) üzenetére


Winner_hun
félisten

Suzuki?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.