Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
Aktív témák
-
Viszlát
addikt
válasz Dare2Live #25347 üzenetére
Kövezz meg, de én nem érzem szánalmasnak magam. Tavaly vettem egy akkor 5 éves 2.4-es autót (az egyéni szocproblem, hogy miért nem tudtam 2 literest venni ugyanebből a típusból), így engem érint ez a változás. Nem titok az ára, 3.5 millió volt, ami valljuk meg, nehezen nevezhető vagyonnak. És szó sincs arról, hogy nekem mindegy mennyit tankolok az autóba, legnagyobb megelégedésemre normál üzemeltetés mellett alig fogyaszt 1-2 literrel többet mint egy 1.6-os akármi.
De ez a tervezet igazságtalan. Mert én a már majdnem 6 éves autómmal fizessek extra adót, amíg az én autóm árának többszörösét kipengető emberek mentesülnek ez alól?
Példák (igyekeztem hasonló kategóriából szemezgetni):
Opel Insignia 1.8 benzin vagy 2.0 cdti: 7-8 millió forint.
Ford Mondeo 2.0 benzin vagy 2.0 tdci: 7-8 millió forint.
Audi A6 2.0 TFSI vagy 2.0 TDi: 11-12 millió forint.
BMW 520i, BMW 320i, 320d: 9-11 millió forint.
Mercedes C osztály 220cdi vagy 180 benzines: 10-12 millió forint.
Toyota Avensis 2.2 D-4D: 7-8 millió forint.És még lehetne sorolni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
tibi666
senior tag
válasz Viszlát #25351 üzenetére
teljesen jogos, nincs miért szánalmasnak érezd magad.
érthető, hogy 2.4-es autót vettél, egy 2 literes szívó benzines egyszerűen nyomatékszegény, ha több utasod van, vagy hosszú távra mész, akkor nem elég a kényelmes, nyugodt utazáshoz.egyetértek veled, de sajnos nekünk ebbe nincs beleszólásunk.
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #25336 üzenetére
1.8liter 90lóerő de miért???Az egy szemétdombra való vashulladék szar őskövület!
Itt rohadt a komplett papíros motor kiszedve, valami nevetséges összegért vitték el 1,5év hirdetés után.K****ott sokat zabál ha nyomod ha nem.Ilyen volt sógorom donor autójában.Azzal járt pár hétig de inkább lerakta és átült a 2.5TD 3,5t kisteherautójába mert az fele annyit se fogyasztott.Azért városban a 14-15liter az kurva sok.
Egy 1.6i 100le -vel sokkal jobban jár az ember.
Sokkal kevesebbet fogyaszt és ugyanúgy megy, sőt egy hajszállal talán jobban is.
Senkinek nem ajánlanám azt a 90lovas szart.Lehet, hogy évente csak 2-3x kell felnyitni a motorháztetőt mert annyira igénytelen de akkor is ...
Lejöttünk vele vidékre, 85% autóút, stabil 100-as tempót tartva (kb 350km oda-vissza) majd 37litert tudtunk rátankolni mikor visszaértünk.Az bőven kilenc liter felett van országúton!! Köszi...
A másik kocsinak ami velünk jött /Kadett E GSI 2.0 16v (150ps)/ 7,2-7,5literre jött ki az átlagfogyija.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Dare2Live #25346 üzenetére
Azért, mert tudtommal az ADAC statisztikák úgy készülnek, hogy hány lerobbant autóhoz hívják ki őket. Na most az úgynevezett prémium márkák vásárlói előszeretettel választják az assistance szolgáltatásokat, míg az olcsóbb autók vásárlói nem. Itt meg is dőlt a statisztika hitelessége számomra.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #25341 üzenetére
mert 60e ért olcsobb volt kicserélni a Garrett T3/T4 belét mint 150k+pk ért rendelni egyet az usa-ból.
hát nekünk a következő lépcső fok egy GT40 vagy GT42 lenne
fekeandras:ez már nem a Ke-jetes fos motor, ez sima monojettronic, olyan egyszerű mint a szög, és ez nem kajál sokat cserébe nem is megyG3-ból meg találjál már 1,6-os 100lovast hamarabb találok VR6-os egyes golfot
amúgy akkor már inkább a 2.0 115lovas motor (2E) az is "csak" ennyire igénytelen, cserébe sokkal jobban megy.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lsc
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz Winner_hun #25370 üzenetére
Ha a többinek van jujj, az nem zavar, mi?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
Több haveromnál is fut átalakított dízel vento/golf3.
Amíg 75 lóerő alá le nem viszik az újabb "sarcadót" addig nincs gond mert hivatalosan (motorszám szerint) 1.9td @ 75lóerő, nem hivatalosan 1.9TDi és nagyon nem 75 lóerő...
Találékony nép a magyar...mod: egyébként én összevontam volna a dolgot a károsanyag kibocsájtással illetve az autó piaci értékével és e három dolog kombinációja adná meg a befizetendő összeget.Így még értelme is lenne de csak azért megszopatni valakit mert nagyobb teljesítményű autóval közlekedik több mint pofátlanság...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #25372 üzenetére
majd papíron mindenkinek 1,4 TSI A8-asa lesz 120le-vel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz fekeandras #25372 üzenetére
Idáig is virágzott mindenhol a feketézés, ezután még jobban fog. Ez épp olyan ingatag lábon áll, mint az ingatlan adó. Pl tegyük fel, van egy ház ami ér vidéken 8 milliót, más környéken lehet, hogy ugyanaz a ház 28 milliót ér. Az egész úgy érdekes ahogy van. Na meg a másik, hogy minden gyerek után -15%-kal csökken majd az adóteher. Valaki összeb@szik 8 gyereket, a végén még az állam fizet neki? Hagy ne említsük mit szül ez.
Fing adó meg kaki/fő adót nem akarnak még bevezetni? Lassan már az ember a saját sz@ra után is adózik.
Meg mennyi lesz a tűréshatár? Akinek 170 lovas kocsija van az már beleesik az új sávba, akinek 162 ló az még nem?Éljenek a csontig hegyezett motorok!
[ Szerkesztve ]
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
lenox
veterán
válasz fekeandras #25372 üzenetére
A karosanyag kibocsajtas meg a teljesitmeny osszefugg, nem? Piaci erteket meg ha neznek, akkor tobbe kerulne kiszamolni, mint az osszbevetel. Jo ez igy szerintem, nem kell tulbonyolitani. En inkabb azt nem ertem, hogy miert nem siman loketterfogat alapjan talaltak ki, meg egyszerubb lenne.
-
tomcsi23
veterán
válasz Winner_hun #25378 üzenetére
Nyílván. Ha egy kicsit lemegy a határ, Téged még akkor is elkerül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
G@bi90MR
aktív tag
Miért nem keresek már. Megszakad a szívem. Carstyling lapja.
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #25385 üzenetére
gyári kikenő.
komplett VR6 futómű van alatta, keményített gátlók/rúgok, és fél speer (műanyag perselyes) difi.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #25305 üzenetére
szerintem meg nagy faszság ahogy van, ebben a formában.
mégpedig azért mert veszel egy 9 millás 150 lovas traktort és nem fizetsz semmit.
de aki sok évvel ezelőtt vett egy erősebb autót, ami már 10 év felett jár, és ér kb 2 milkót az geci gazdagnak számít és jól megszopatják.. itt nem az volt a lényeg, hogy logikus és racionális legyen az egész, hanem hogy a legnagyobb réteget húzzák le a legnagyobb összegre... mi köze van ehhez a gazdagabbak fizessenek többethez? semmi...
tényleg, a következetesség neked sem erősséged[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Versus82 #25388 üzenetére
én fizetni fogok, és ha nem is szarom le és bosszant, ez van, kifizetem.
egyébként levehetnéd a szemellenzőt, azért írtam a 150le körüli dízeleket, mert ez a sláger.. tökéletes életkép, semmi több.de hogy tovább menjek, csak a te kedvedért, szerinted mely típusokat fogják kedvezményben részesíteni? naná, hogy az euro5 dízeleket. szart sem ér az egész, jól becsapják saját magukat. ordas nagy parasztvakítás ez az egész. amúgy meg jól belerúgnak még egyet a használt és az új autó piacba, mintha már nem lenne ennyi gond amúgy is...
egyszerűen nem kéne szétlopni az adóforintokat és közbeszerzéseknél sok száz milliárdot elnyelni a semmire..amúgy ez így ebben a formában annyi sebből vérzik, hogy szerintem ezt be is fogják bukni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dare2Live
félisten
válasz Integra #25387 üzenetére
"mi köze van ehhez a gazdagabbak fizessenek többethez? semmi..."
Igen tipikusan a szegény átlagember elégedetlen a 2Les Accordal és vesz helyette 2.4Lest vagy tartja kommersz/szar/nyomatékszegénynek a Type-S!!! és vesz Type-Rt....
"itt nem az volt a lényeg, hogy logikus és racionális legyen az egész, hanem hogy a legnagyobb réteget húzzák le a legnagyobb összegre..."
Tényleg a legnagyobb réteg Type-Rel,meg 2.4es Accordal rohangál....
Te vagy nem MOon élsz vagy teljesen elvesztetted a realitás érzéked.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
SpeedR
őstag
válasz Dare2Live #25391 üzenetére
Szerinted ez még luxusautó, vagy inkább "a szegény átlagember" autója. Szerintem inkább az utóbbi. Mondjuk egy szép állapotú 25i is bőven megkapható 500e-1M között. Ez a maga 141 Kw-jával már a dupla adókategóriába esik. De hozhatnék még ezer példát a régebbi nagyobb autók közül, amit manapság már egyáltalán nem a tehetősek használnak. Szerintem elég sokan vagyunk úgy, hogy inkább tartunk egy ilyen vasat, mint egy új buzukit. (ami mellessleg kb 3x drágább, de az új tv. szerint mégis kevesebb lesz utána az adó.) -
Dare2Live
félisten
válasz !Overdose! #25358 üzenetére
"Na most az úgynevezett prémium márkák vásárlói előszeretettel választják az assistance szolgáltatásokat, míg az olcsóbb autók vásárlói nem."
Ezt honan veszed? Mert logika szerint fordítva van, a prémiumosnak nem probléma kihívni az angyalt ami mindig gyorsabb/jobb NOban mint az Assistance míg a "nem prémium"/szegényebb autós inkább kihívja az Assistancet mert az ingyen van.
Hozzáteszem ha egyszer lerobbanok énis az Assistancet fogom hívni, nem mindegy, hogy 0Ftből vontatnak be és utána még haza is visznek ingyé vagy kifizetek ugyanezért szerencsétlen esetben(pl külföld) 100.000Ft+t.És hamár itt tartunk: Mennyivel prémiumabb egy Golf mint egy Corolla? Egy Octavia mint egy Avensis?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integra
titán
válasz SpeedR #25392 üzenetére
valszeg nagy törés lehet a kollégában és igen komoly irígységgel és gyűlölettel is viseltetik azok iránt, akik 10 éves autókkal járnak, amik karban vannak tartva és picit erősebbek is...
igaz 3 milkóért vettek autót, és nem 5-8 milláért, de tudod, ők már milliomosok, meg persze idióták mind, mert nem egy szaros corsát vettek ennyiért 60 lóval...
mindegy, úgysem érti meg...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz fekeandras #25398 üzenetére
nálam ez a kettő együtt 100 rugót jelentene.
ehhez jön 33e kötelező, az évre lebondott műszaki 9e és zöld kártya 8e.
150e ft úgy, hogy hozzá se nyúltam az autóhoz.
nem semmi......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fekeandras
őstag
válasz Integra #25399 üzenetére
Kicsit hányingerkeltő amit művelnek.Tényleg fejőstehénnek nézik az autósokat.Van bőr a képükön...Újabbnál újabb adókat találnak ki közben meg azzal az agybeteg ötlettel riogatják az embereket, hogy direkt közlekedési dugókat gerjesztenek mert szó szerint idézem: "rá kell kényszeríteni az autósokat a tömegközlekedésre".Kényszeríteni?? *nyádat kényszerítsed!Levegő munkacsoportos idióták.Az M0-s ellen is, hogy tiltakozatak már...Eszem megáll ez a mesterséges dugó ötlet már majdnem akkora faszság volt mint mikor pár éve kijelentette szintén a főpolgármesteri hivatalból valami agyoniskolázott hölgyemény, hogy Budapesten egységesen 50km/h-ról le kell vinni 30km/h-ra a megengedett legnagyobb sebességet.Nem, nem az utakat újítják fel amire éves szinten már már arcátlan összegeket beszednek minden egyes autóstól + még állami és úniós támogatást is kapnak.Neem.Mindenki menjen 30-al. Ezek után már semmin sem lepődöm meg.
mod: ha nem félnék a fittipaldi autósoktól meg a 15centi mély kátyúktól vennék a rákba egy robogót.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest