Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Egy korszak vége
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- AuraSync kibeszélő topic
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie17
addikt
NA hello mindenki!
Amit most akarok megosztani veletek valamit ami nem igazán ide tartozik de MÁV-ról van szó szóval félig igen
Ma reggel utaztam Győr-Budapest vonalon és tök jól elvoltunk a haverokkal amikor elrobogott melletünk egy gyors vonat és ránkrobbant az ablak!
Majd szivbajt kaptam és mindenhonnan szedegethettük ki a üvegdarabkákat!
Szóval nem ártana valamit most már kezdeni ezzekel a nem éppen mai szerelvényekkel!
Meg multkor egy sréhen szembe ülő csávónak a nyakába esett egy nem éppen kicsi vékony és hosszu falap! Szóval esik szét a MÁV
Na csak ennyit akartam!
Üdv mindenki! -
Drizzt
nagyúr
Féloff
Tehát, jöttem egy nemzetközi ic-vel Nyíregyre Bp-ről, a jegy 1302 forint volt, s olyat adtak hozzá, hogy díjmentes ic jegy. Ilyet hová, milyen vontokra lehet váltani? Csak néztem... Főleg hogy első osztályon voltam, máskor meg 139x a másodosztályú, meg pótjegy.I am having fun staying poor.
-
-
_Petya_
őstag
Most meg nem jön be az elvira, mikor nézném a menetrendet, bravó...
PetyaFontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
-
Wolverine
félisten
válasz Dalai Láma #137 üzenetére
Yahh. Ellenkező irányban is csak leszállás lehetséges a vonatról... (mondjuk a Keletibe eljutni Kelenföldről nem lenne olyan rossz... )
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
westlake
félisten
válasz Dalai Láma #1 üzenetére
ez a 10 milliardos veszteseg pont eleg arra, hogy ne biciklivel kelljen jarnod bp. es pecs kozott
Play nice!
-
Wolverine
félisten
válasz Dalai Láma #131 üzenetére
A szombathelyi IC-kre tutira nem lehet felszállni Kelenföldön...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Dalai Láma
őstag
Arról tudtok valamit, hogy az elsőosztály kedvezmény meddig marad érvényben?
Azt meg nem tudom,hogy az intercity rapid vonatokra miért nincs ilyen kedvezmény. Attól, hogy rapid, az új menetrend szerint ugyanannyi a menetideje, mint régen a nem rapindak. Ráadásul a vagonok is mások, és sokkal gagyibb az első osztály is. Nem lehet hátradönteni az üléseket, mert csak 4-es ülések vannak végig. A fejtámla sem olyan jó, meg a karfa sem. Tehát erre is nyugodtan adhatnának ilyen kedvezményt.''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
Joco
aktív tag
Azért remélem nem ebben merül ki a nemi életed
Az IC-k csak leszállása elég vicces dolog, azért találták ki, mert Kelenföld-Déli vonattal 8 perc különben kb. 15-20. Ergo az élelmes magyar felszáll a vonatra és nyert kb. negyedórát, kaller ott már nem jár, tiszta ''elővárosi'' közlekedés. Persze pont ezeket az embereket(pl. engem) nem fog érdekelni az ilyen ejnye-bejnye, ha baja van szállítson le
Kifelé futó vonatokra, mint pedig a fórumtárs megjegyezte természtesen fel lehet szállni, sok olyan IC-IC csatlakozás is van, amit pl. csak kelenföldön érsz el.
szerk:
Legjobb, mikor felérsz pécsről leszáll kelenföldön és a peron másik oldaláról éppen indul vissza az IC, mániákusoknak kész halál onnan visszamenni megnézni elzártad-e a gázt
[Szerkesztve]''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
Derlie
tag
Én itt tanulok Berlinben, 20 percenként megy az S-bahn, a belvárostól kb 20-30km-re lakom és itt jár 20 percenként a vonat. Sajnos éjjel ! csak óránként. Aztán vannak 2. osztályú vontaok, amik nem S-bahnok...mindegyikben wc, klima, plüss ülés. Inkább fizetem ezért nem sokkal többet, minthogy az otthoniért a kevesebbet.
Mondjuk ami jó dolog a vonatban, hogy nyáron az utolsó BP-Siófok vonalon mindig van sok ember szombatonként -
Wolverine
félisten
válasz Dalai Láma #122 üzenetére
Az IC-knél Kelenföld leszálló állomás, felszállás ott nincs.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
V_Zoli
aktív tag
Szépen hízik a topic
Mennyi ellenséget szerzett magának a MÁV...''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
-
peterszky
őstag
nem tudom elsütötték-e már, de illik a totyikba:
MÁV = Mindig állni és várni
+ minek van a menetrend? hogy legyen mihez késniWhat else you gonna do on a Saturday?
-
Panther
HÁZIGAZDA
-
Dalai Láma
őstag
Lehet. Viszont ahogy én gondolom, úgy annak a szembejövő vonatnak nem kéne változtatnise az indulási, sem a menetidején, hiszen csak a pécsről induló IC indulna 5 perccel korábban, hogy egy olyan állomáson várhassa be a másik vonatot, ahol amúgy is megáll, és kb 5 percnyi távolságra van attól a pusztától, ahol jelenleg rostokol a vonat.
Ráadásul, hogy minden IC a keletiből fog indulni, így +15 perc lesz a menetideje a Bp-Pécs IC-knek. Ha meglesz a 4-es metró ( ez megint lehetne egy külön téma ), tuti, hogy Kelenföldön fogok felszállni.''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
nagash
senior tag
Én az Esztergom-Nyugati vonalon járok és hát nálunk is igen barátságtalanul alakult az új menetrend.
Eddig sem tudták tartani a menetidőt (56 perc Dorog és Aquincum között) 6:32kor indult és 7:25 körül kellett volna beérnie, de :40 előtt soha sem sikerült és már félútön nem fértek fel az utasok. Most 8:15 az átlag mire beérünk, de a menetrendet nem írták át, SŐT pár percel előbb indul hivatalosan. Ja és óránként jár.Knoblauch macht einsam.
-
Joco
aktív tag
IC-vel jársz? Mert ha jól tudom, akkor próbálják mostanában elérni, hogy az összes IC a keletibe fusson be és ne kelljen pályaudvarok közt utazni. Mivel egy pályaudvar befogadóképessége véges ezért cserébe más járatokat át kell helyezni.
Tipikus sz*rból várat esete...''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
barbikenje
aktív tag
Sokszor van olyan érzésem, hogy Feri és a másodhegedűse, Jani mindent megtesz azért, hogy a MÁV az valakinek a hobbivasútja legyen, és az emberek ne akarjanak azzal utazni... ennek megerősítése az évről évre elkészülő MÁV menetrend... Beruházások na persze... 1985-ben adták át a Bp-Pécs villamosított vonalszakaszt, azóta a legkomolyabb beruházás a 10 db Siemens mozdony és valamennyi dízelmotorvonat beszerzése volt (talán 20-25 db)... Megjegyzem hogy egy-egy mozdonysorozatból legalább 100 db-ot illik rendelni technikával együtt... de hagyjuk, ez már más tészta...
Azt hiszem kicsit meghíztam... A múltkor a Balcsin a japán túristák ölre mentek miattam a green peace-esekkel... Az egyik csoport meg akart szigonyozni... a másik meg visszatuszkolni a vízbe...
-
ALI_G
veterán
Na de várjatok. Én csak a Szeged-Békéscsaba; Szeged-Pest, Békéscsaba-Pest vonalakat használom. Ha Pestre akartam menni Békéscsabáról, akkor a keleti-be érkeztem, kivéve 1-2 alkalomtól, amikor is a nyugatiba vitt. Mostmeg csak a nyugatiba megy, és csak 1-2 megy a keletibe. De miért??? Nem látom az értelmét. Ha a keletiből akarok hazajutni, akkor át kell szálljak! Ez így förtelem. Nem is az idő lesz hoszabb időről időre, hanem még csak nem is onnan indul, ahonnan eddig. Ez így ratyi!....
-
Joco
aktív tag
válasz Dalai Láma #116 üzenetére
Gondolom arra vonatra értette, amit be kell várni...
''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
Dalai Láma
őstag
válasz steve@prhw #115 üzenetére
Hát nem tudom, milyen csatlakozások... Igazából semmilyen csatlakozás nincs arrafelé nagyon. A pécsiek akármikor le tudnak menni az állomásra, és a szentlőrincieknek is nagyjából mindegy. Magyarul nincs mit bevárnia, megvárnia ennek az IC-nek. 90% pécsi utazik rajta.
''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
steve@prhw
őstag
válasz Dalai Láma #113 üzenetére
Ha 5 perccel előbb indulna, akkor Szentlőrincen várhatná be, és nem 10 percet kéne állnia, csak 2-t. De akkor miért nem íygy csinálják?
Nem vagyok MÁV-os, de ''meg kell védenem'' őket. Idézőjelben írtam, mert feltételezés, de könnyen előfordulhat, hogy viszonylag terheltek a vágányok arrafelé (vagy a vonat útvonalának más részén), így az 5 perces csúszás lavinát indítana el. Esetleg bizonyos csatlakozásaok nem érnék el, azokat megintcsak korábban kellene indítani, stb, stb.. Nem mindig egyszerű ilyen dolgokat megoldani...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
regent
aktív tag
válasz Dalai Láma #113 üzenetére
Akkor sem tudnád kitalálni mikor érsz be, ha minden vonatnak azonos lenne a menetideje.
<{Opal}> mert amikor a férfi kódol, akkor csak a férfi van és a kód, olyankor nem kell nő, mert olyankor a nő egy bug, érteitek?
-
Dalai Láma
őstag
Már tudom, mitől megy 15 perccel hosszabb menetidőt a pécs-bp IC. Pécs és Szentlőrinc között eddig negyedóra volt a menetidő, most meg fél óra. Merthogy egyszer megál la puszta közepén, hogy bevárjon egy másik vonatot. Okos. Ha 5 perccel előbb indulna, akkor Szentlőrincen várhatná be, és nem 10 percet kéne állnia, csak 2-t. De akkor miért nem íygy csinálják? Tényleg ennyire hülyék? Ki érti ezt? Ott álltunk a méteres gazban, és vártuk a szembe vonatot. Hihetetlen. Pedig nem valami nagy a távolság a két város között. De ez...
Ja, és most látom, hogy minden Budapest-Pécs IC-nek más menetdeje van, 2:42-2:57 percig. hogy az ember véletlenül se tudja kitalálni, mikor ér be.
[Szerkesztve]''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
nagyúr
na, csak, hogy kapjona MÁV egy-két jó szót is...
tegnap jöttem haza Szegedről. néztem az elvirán a vonatokat, volt egy ilyen, hogy ''ünnepi intercity''. indulás 13:39.
a 14:20-as gyorssal akartam menni, de amikor megláttam, hogy ez nem intercity árú, ráadásul nem ál meg, csak Kecskeméten, egyből elvágtáztam otthonról,h ogy még elérjem...
szóval egy szép, tiszta, modern Siemens motorvonat volt, ami körbejárja az országot.
Az elvira szerint ugyan nem volt rá helyjegy, de végül is kellett valami 200 Ft-os pótjegyet váltanom...
mindenesetre ilyen kényelmesen, ilyen jól régen tettem meg a Szeged-Budapest távot vasárnap délután.
vagononként kb. 10-15 ember ült - ennyien tudtak erről a vonatról.
Lefogadom, hogy a 14:20-as síma gyorson a szokásos tömegnyomor uralkodott, szóval ezt azért jobban illett volna reklámoznia a máv-nak...
(bár végül is a délmagyarország c. szegedi lap megíta, hogy van ilyen vonat...)
na mindegy, egy élmény volt így utazni,
pláne azok után, hogy pénteken, odafelé menet úgy álltam végig, mint a hetes buszon szoktam...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
biga
őstag
Csakhogy lehet, hogy annak az új elővárosi vonatnak az ára pl. pont az lesz, hogy kisebb szárnyvonalakat meg megszüntetnek. Pont Nyíregyháza körzetében van az ország leghoszabb (és esküszöm látványban is szép vidékeken közlekedő) keskeny nyomtávú vasútja (értsd: kisvasútja), ami egyébként létfontosságú lenne (lehetne, ha ésszel üzemeltetnék) az ezen a vidéken élőknek (veheted ezt is elővárosi vonatnak, csak ez jóval nagyobb területet lát el egy vonalon, igaz, kevesebb emberrel). Régen itt is voltak tehervagonok, mára elrohadtak.... Tönkreverték ezt is, most meg pont az az indok, hogy nem lehet egyszerre ezt is fenntartani, sőt felújítani, meg új motorvonatokat is venni. Kérdezz meg pl. egy kótaji, vagy balsai embert, szerinte melyik a fontosabb: a Pest környéki, vagy az övék?
Félre értés ne essék, szerintem fontos a Budapest vonzáskörzetében lévőknek egy ilyen volumenü tömegközlekedés-fejlesztés, még talán kevesellem is (egy kibővített, ezekkel a vonatokkal összekapcsolt metrohálózat aranyat érne), de kérdezem: milyen áron? Miért az az ára egy fejlesztésnek (tipikusan a nagyvárosoknál, kiemelve Bp.-et!), hogy máshol - erre hivatkozva - leépítenek?''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
tildy
nagyúr
Tudom tudom, hogy elővárosi fontosabb/preferáltabb. Szerintem is Szerintem nem mondtam ellent neked
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Panther
HÁZIGAZDA
Jó, én csak arra válaszoltam, hogy ''mikor azt használják ki az emberek legkevésbé''. Merthogy szerintem épp az ellenkezője igaz. Te kb hetente jársz Nyíregyre (vagy gyakrabban?), mi naponta vonatozunk. Persze az is igaz, hogy te meg tovább ülsz rajta...
[ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Intelligencs #90 üzenetére
Tudod a II. világháború vége (1945) után ezek az országok a nyugathoz tartoztak Magyarország pedig a Szovjetúnió befolyása alá került. 1990-hez képest emiatt van rövid 45 év lemaradásunk, ezt sokan el szokták felejteni és amikor hazajönnek egy olyan országból ami gazdaságilag jóval fejlettebb csodálkoznak hogy mi nem értük el ugyanazt a szintet 15 év alatt egy jóval nehezebb gazdasági környezetben.
-
cocki
tag
Én csak egy ingázó vagyok aki a máv személyvonatait veszi igénybe mert Martonvásárról utazom be nap mint nap onnan pedig volánbusszal haza. Hát a drága új menetrendjükkle elmhetnek a jó büdös ****************** képesek voltak előrébb tenni a 7 órási vonatot hogy az oda érkezó gyúrói és tordasi diákopk és munkába jáérók még véletlenül se érjék el igy lehessen kelni majd 3/4 órával korábban, mondjuk az is igaz , hogy a busz menetrendet is lehetne pofozni de hát azért nem a martoni kirendeltség a felelős hanem a fehérvári központ.
Emelett szokásuk hogy egyes időpontokban garantáltan 6-8 vagont szabjank rá a szerelvényre persze akkor amikor talán ha 2 -be vannak embrek akkor amikor mindenki be ill haza szeretne menni akkkor persze csak 3-4 vagonra tellik na mindegy. A késésről felesleges beszélni mert ha hideg van azért késik ha meleg azért ha meg semmi nincsen akkor meg azért. egyes kallerok meg elmhetnek a pics@ba mert látja a drága hogy éppen érkezik be a busz megrakva emberekkel és még 1 perc van indulásig garantált hogy elinditja és még ő veszi zokon, hogy szét akarák a fejét verni ezek után. Persze van másik véglet is két vagy három hete beszgettem egy kallerral aki azt is elárulta, hogy'' a most távozott máv vezérigazgató faszántosan ki privatizálta magának a máv teherszállítást mely ez után egy fillért nem fog termelni a mávna+ az előtte székelő kolléga román vagonokkal és szlovák mozdonyokkal hotdja az építőanyagot az M6 építésére persze ezért egy petákot nem fizet'' ezt csak ugy hallottam mindenki annyi igazságot koönyvel el belőle amennyit akar. Azt is figyelembe kell venni hogy a masiniszták és a kallerok is emberek és ezt figyelembe kell venni mielőtt sztereotípiát állítana fel róluk az ember. A tisztaság a másik dolog már azon csodálkozok hogy a költöző madarak és és az erdő vadjai mért ne települnek be a vagonokba mert hát az ajtókon és ablakokon minden be tud szállni és álltalában minden beszáll mindenhol és rendesen mohásodik néhány kocsi. Lehet hogy sok hülyeséget írtam de talán van benne igazság is.Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
Kidus
őstag
Én azon tanakodtam, hogyan került messzebb Győr Budapesttől, mikor régen 120km volt, most meg a jegyen 144km van feltűntetve. Az elvirán meg 131km. Hogy van ez?
Most nézem az utolsó vonatjegyemet. Ezen spec 160km van
Szánalom....Assuming Control
-
Én, ha már feltétlenül vonatra kell szálnom akkor csak IC ben gondolkodok (persze ha van az adott útvonalon) mert a többiről borzasztóak a tapasztalataim. Kosz és zsúfoltság a jellemző, ami pedig végkép tréfás dolog, hogy enyhe időben fűtenek (ablakot még akkor sem lehet lehúzni, ha vállalom a kockázatot és hozzányúlok) hidegben pedig nem. Egyébként ezt nem hasraütve mondom, többször előfordult hogy a nejemmel utaztunk és a MÁV így szórakoztatott minket......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Jégkokó
veterán
Itt nálunk még sűrítették is a járatokat, eddig kb 30 percenként jöttek a vonatok, de most már olyan 20 percenként.Igazából nem történt erre fele semmi változás, csak egy kicsit összébb tolták a járatokat
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
tildy
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tápegység Moduláris Kábel Tápkábel Adapter Hosszabbító Csatlakozó Elosztó - Egyedi is
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
- AppleCare+ biztosítás - új / maximum 60 napos Apple termékekhez - Apple Biztosítás
- AppleCare+ biztosítás - új / maximum 60 napos Apple termékekhez - Apple Biztosítás
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest