- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Butcher82: Retro - műanyag fehérítés
Hirdetés
-
LOGOUT
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Sziasztok,
Lenne néhány kérdésem, gugliztam, de nem jártam eredménnyel. Bár kezdő vagyok, szóval lehet benéztem valamit. Laptopról beszélünk, dual boot rendszer, hogyan lehet ezeket a beállításokat megváltoztatni?
1. Képernyő fényerő: amikor elindul a rendszer a fényerő maximumon van, hiába veszem kisebbre a laptopon, a következő indulásnál megint maximumon van.
2. Ugyanez a helyzet a hangerővel is, az nincs a maximumon, de közel 80-90%-on áll, ami elég hangos.
3. A Software Managerben ha kiválasztok egy program kategóriát, akkor kevés programot jelenít meg, míg keresővel megtalálom, amit szeretnék. Például a 0 A.D. játékot nem dobja ki a Real Time Strategy alatt, ott összesen 6 játékot jelenít csak meg. Ha viszont rákeresek, megtalálja, fel is telepítettem. Mivel nem tudom milyen programok elérhetők a rendszer alatt, szeretnék böngészni, de nem látok mindent. Van erre valami beállítás, hogy több elemet jelenítsen meg a listában?
4. Tetszenek az asztalon megjeleníthető dolgok, de az Applets és Desklets alatt nem találok például olyan appokat, amik a rendszerről jelenítenének meg adatokat a desktopon (mint a widgetek). Találtam olyat, hogy Screenlets, de amikor feltelepül a program(?), akkor a lista üres és itt meg is állt a tudományom.
5. A Tálca(?) méretét meg tudom változtatni, de picit amorf, viszont jó lenne ha kicsit nagyobb lenne az értesítési terület, mert a kijelző 14" de 1600x900 a felbontása.