- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Szólánc.
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
-
LOGOUT.hu
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
kbalage2
aktív tag
válasz #75376384 #59787 üzenetére
Szerintem továbbra se a gyűjthetőségen van a hangsúly, az az AFOL-ok territóriuma. A LEGO a "casual adult builder" célcsoportra hajt akiknek nem snassz egy nyűgös irodai nap után a manapság olyan divatosan hangoztatott énidőt felnőtt színező helyett egy Eiffel torony vagy egy Camaro építéssel tölteni, majd azt kirakni a polcra mert jól néz ki és büszkén mutogathatja a haveroknak hogy "ezt én csináltam". Az új piac meghódítása volt a cél, itt el lehet adni a drága szobrokat, profitmaximalizáló Pistike örülhet Billundban.
Veszik is az emberek mint a cukrot, viszont az új célcsoporttal új minőségi igények is érkeztek, pont amiatt mert a végeredmény elsősorban kiállítási tárgy lesz. Ehhez is fel kell nőni, nem elég csak marketingre meg szép fekete dobozra költeni.A csomagolás egy másik vonal, jönnek a papírzacsik, 2025-re átveszik az uralmat, részemről kb mindegy hogy az a szélvédő műanyag borítást kap vagy papírzacskót külön, a végeredmény a lényeg.
Minden ami LEGO RC - racingbrick.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest