Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gergo5991

    őstag

    válasz Peaceliker #20112 üzenetére

    gondolom C futóműnél a szél tolja a kerék mögött / oldalt a lengőkarokat, addig wolfon becsúszó nyaku lengéscsillapitója van ott nincs mit tereljen a szél nagy sebességnél, nincs ami ki akarna törni bármelyik irányba, úgytudom wolfon nem igen lehet állitani a rugózáson, na meg a becsúszó nyak jobban alulról jövö ütéseket bir csillapitani kialakitása miatt mint pld kátyuba be hajtás, mig a C szemböl jövő erőráhatásokkal szemben is effektivebb..
    kiváncsi lennék valamilyen aerodinamikai kivitelezéssel nem-e lehetne megoldani a C tipusu rollerek beszitálását valamilyen 3d nyomtatott légterelővel a kerék elé, vagy a lengőkarok oldalára stb stb
    a kormány szitálás gátló szerintem jól működik, eggyetlen amibe igy belegondolok annyi baja lehet, hogy ahol a legkisebb a forgáspont pont oda kell rögziteni, szóval ott a legkisebb az erőkar hatása ezáltal nagyon erősre kell állitani a szitálásgátlót ami pld kisseb sebességeknél lehet hátrány

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés