Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz akerbis #20184 üzenetére

    Az az apróság ne zavarjon senkit, hogy nincs benne visszatöltés!
    Ha túl gyorsan mész lefelé, akkor simán a BEMF lehet magas, de
    az jellemzően nem az akkut tölti túl. Hanem kinyírja a vezérlőt.:K
    Tapasztalat. Főleg akkor, ha megpróbálsz nagy tempónál fékezni.

    semmiképp az egész roller
    Én is ragaszkodtam hozzá jó 3000 km-ig, pedig már az első esés
    után el kellett volna engedni, akkor nem jött volna a második. Ez
    olyan dolog, hogy pillanatnyilag jó ötletnek tűnik, aztán kiderül...
    Kíváncsi vagyok, mennyiért kapsz bele új akkut, és az megéri-e...
    (A gyári 6Ah akku volt 30K anno... Azóta már az is 40K fölött van.
    Egy 10.5Ah, ami a max. kapacitás ebbe meg 50-60K piaci áron...)

    Nyilván, ha épített akku volt, akkor az építő vállal rá valamit.:R
    De hogy akkor miért adja át 82%-osan, az rejtély... 2200 km nem
    is olyan sok, hogy reális legyen ekkora degradáció... (Főleg, hogy
    már új, erősített benne az akku, új a BMS is meg minden. Vicc.:O)

    Szerk: ugye nem 75K-ért vetted egy jó kis Xiaomi helyett...:))

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés