Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    addikt

    Sziasztok, egy BMW 330e plugin hybrid autót vettem használtan, amelyre az előző tulaj egy garnitúra Minerva All Season Master 4 évszakos gumit tett fel (tehát nem én választottam). Azt hittem, valami gagyi kínai cucc, de állítólag belga, mondjuk attól még lehet gagyi/szar. Nem egy gyakori méret, 225/40/19.

    Nem voltam túl bizakodó, de úgy voltam vele, hogy próba szerencse, és valójában az ég világon semmi gondom nem volt vele, teljesen jónak éreztem. Ehhez persze hozzá tartozik, hogy kizárólag Budapesten belül használtam, nagy ritkán M0-s, szóval nem igazán volt alaposan igénybe véve. De hát ez van, ez az alap normál használat, mivel 2. autó városi használatra.

    Viszont most beszedtem egy olyan defektet, amit nem lehet javítani. Valami kivágta oldalt, szóval nem a gumi hibája volt. És akkor itt van most egy dilemma előttem, hogy mit is vegyek. Elvileg - ha jól tudom - minimum párban illik cserélni a gumit. Szóval vagy veszek egy pár ugyanilyen Minervát, amivel olcsón megúszom, vagy pedig veszek valami jobbat, de akkor már egyből 4-et kellene vennem. Legalább is szerintem nagyon csumpi, ha elöl van egy új márka, hátul meg a meglévő Minerva. Ráadásul feltételezem, hogy menetteljesítmény szempontjából sem a legideálisabb, ha eltérő típusú gumik vannak egy autón.

    Szívem szerint vennék valami jó kis felső kategóriásat, de árban azért nem kis különbség van. És akkor a másik oldalon meg arra gondolok, hogy csak városban használom, évente 10 ezer km alatt megy, akkor meg minek költeni "feleslegesen". Na szóval ez a dilemma.

    2 db Minerva All Season lenne mondjuk 80k
    4 db középkategóriás (Nexen, Hankook) lenne mondjuk 230-240k
    4 db felső kategóriás (Conti, Michelin, Pirelli) meg lenne mondjuk 300-320k

    Ha van bárkinek véleménye a kérdésről vagy tanácsa erre a szitura, akkor azt szívesen veszem.

Új hozzászólás Aktív témák