- joghurt: Skype adatvesztés
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
synthattik
aktív tag
-
Tirexi
addikt
válasz
viktor82 #17143 üzenetére
A videóknál nincsen különbség mert ott már előre renderelt képkockaszámot kapsz azért ott mind1 a 25 vagy 60.
De a játéknál real time adja a képkockákat ott 30 és a 60 között óriási nagy különbség van. (BIZONYOS JÁTÉKOKBAN, motor függő)
Rexcor-nak igaza van én is észreveszem ha egy game már nem 60 FPS-el megy.De ezt mindenki máshogy látja ezért nem lehet hibáztatni senkit sem.
De hamarosan csinálok erről egy tesztet. Behívok a szobámba egy olyan személyt aki életében nem játszott még PC-n és megkérdezem tőle melyik megy simábban.. a 30 vagy a 60FPS-es game.
Nagyon egyszerűen meg lehet ezt nézni egy Crysis 3-ba állítok jó nagy élsimítást ergo kevés lesz az FPS, a 60FPS-hez meg lejjebb veszek mindent High-ra.
Kíváncsi leszek az eredményre és a reakcióra.
Ja és az egészet felveszem videóra és publikálom is. -
Rexcor
őstag
válasz
viktor82 #17143 üzenetére
Már hogy ne lenne, nekem az 55 is nagyon kevés és ha elém tesznek egy videót 55 FPS-el meg 60-al akkor meg tudom mondani melyik melyik. Én nagyon érzékeny vagyok erre. A TV-t meg filmeket is játékos módban nézem mert ott nem korlátozza az FPS-t. Nekem amúgy a filmek is akadnak.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
viktor82 #17122 üzenetére
Ez nem jelent semmit sem.... Nem ertem ezt a fajta onigazolast. Vegyel fel videot kulso forrasbol es mozgas kozben mutasd, ha mar mutatni akarod.
A kep annyit er hogy abban a pillanatban volt annyi fps. Aztan siman lehet, ha felraforditod leesik... Mozgas kozben amugy is alacsonyabb az fps mint ha all valaki mint a covek.
-
-
válasz
viktor82 #17033 üzenetére
Yep, ezt felejtik el sokan, hogy ahol jól jönne a 2GB+ ott a GPU ereje kb 25-40fps-re elég(most mondtam egy alacsony értéket) ami meg szerintem mindenkinek kevés, aztán jön a butítás, hogy meglegyen az 50+ és lám már elég lenne egy 1,5GB-s kari is.Akkor van konkrét értelme a 4GB-nak (max 1-2 kivételen kívül) ha SLI-t tervez az ember 1920 fölé /de 1920-ban is jól jön néha a 2GB+/
-
Tirexi
addikt
válasz
viktor82 #15254 üzenetére
Általában pedig ez szokott segíteni. Sőt volt már rá példa, hogy a felhasználónév is ékezetes volt és pár program nem volt hajlandó elindulni.
Kevésnek van ez igaz mert nem tudtuk mi lesz ebből az új orosz csodából megint. De most már tudjuk. Optimalizálatlan shit tele bugokkal.
Nekem az előbb egy szép kis árnyék hibám volt. Eltűnt a karakter teste csak a felszerelését lehetett látni árnyékként. XD
-
keIdor
titán
válasz
viktor82 #9549 üzenetére
Én csak azért szavaztam FC3-ra, mert nincs jobb. Ez a 2012-es év gyenge volt szerintem, sok lett a csalódás.
Lényegében AC3 nekem az volt, sok minden visszafele sült el. De már tavaly tudtam, hogy az évente egy rész tönkreteszi az AC-t és így is lett, mivel már a Revelations sem volt az, amit vártunk tőle...Írtam is, hogyha lehetne DLC-t választani év játékának, akkor a Dawnguard + Dragonborn-t jelöltem volna annak, a két Skyrim kiegészítőt.
Na de majd 2013... a GTA V, Watch Dogs, Tomb Raider, Bioshock: Infinite és Last of Us mind-mind esélyesek, tuti ütik is majd az FC3-at, ami nem lett nagy szám.
Brutus880: Néhány extrém esetet leszámítva mindig évente jön egy generáció, 12-18 hónap között van a ciklusidő. Mondjuk a májust azt csak valaki vette valahonnan, de igen, jövőre jön, a kérdés csak a hónap, az még december is lehet.
-
válasz
viktor82 #9539 üzenetére
Érdekes,akkor jól emlékeztem,hogy szebb volt ez anno,mint itt Ingame,már csak az a kérdés,hogy mi okuk volt arra,hogy butítsanak (a nyílvánvalón kívül,hogy elfusson Pistike 6870-n is szépen)
De ha elkezdték AMD-re írni a motort ahogy még anno Abu írta,akkor miért lett rondább -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
viktor82 #9104 üzenetére
Nem, de mi baj van a compute shaderrel? Szinten minden új játékban előnyt kovácsol neked és mindenkinek, hogy az adott effekt compute shadert használva gyorsabban kiszámítható. A compute shader létezése nélkül rengeteg effekt nem is létezne. Az Unreal Engine 4 sem ilyen lenne, mert annak a motornak a futószalagját zömében compute shaderben írták.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
viktor82 #8137 üzenetére
Ahhoz képest én tényekre építem a mondandóim, amiket le lehet ellenőrizni. Ha ez fanatizmus, akkor durva világban élünk. Te csak mondtál valamit, amit semmivel nem támasztottál alá. Lóg a levegőben, és másnak a szemét is szúrja, hiszen láthatod, hogy neked támadtak a másik topikban.
Nekem nagyon mindegy, hogy mit veszel, és az is, hogy mit tartasz jobbnak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
viktor82 #8135 üzenetére
Sosem értettem a fanatizmust, amikor nyilvánvaló dolgokat nem lehet elfogadni.
A driverkérdést a másik topikban kitárgyaltuk. Maradjunk annyiban, hogy nem a Catalyst miatt kellett kivenni egy játékot a tesztcsomagunkból. Hidd el azt is megtehettük volna, hogy szarunk rá, hogy a GeForce drivernek problémája van a programmal, és akkor harmadannyi sebességet ért volna el, mint a vele azonos árú Radeon. Csak sportszerűtlen lett volna, mert nem reprezentálta volna a hardver képességét a szoftveres probléma miatt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
viktor82 #8129 üzenetére
A Kepler architektúra kapcsolata a compute shaderekkel régóta ismert. A DX11-es architektúrák közül a Kepler LDS sebessége a leggyengébb, és a kontextusváltás is nagyon lassú rajta. A Fermihez képest egyértelmű visszalépés. Ez magyarázza, hogy a HDAO, ami alapvetően minden DX11-es architektúrán gyorsabb a HBAO-nál, Kepleren már nem gyorsabb. Az, hogy ezt leírom nem szidás. Megmondtam, hogy miért alakul, így Kepleren a sebesség. Használjatok HBAO-t.
(#8133) Tirexi: Igazából a motor működéséből kiindulva nem egy AFR barát megoldás. A DiRT Showdown sem az. Valószínű, hogy nagyon speciális rutinok kellenek, hogy egyáltalán használhatóan működjön a CF és az SLI.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Micro Four Thirds
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox tulajok OFF topicja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- OLED monitor topic
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! I7 6700 / GTX 1070 8GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest