Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA IV (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:47:21

LOGOUT.hu

Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31751) #81556480 válasza Teasüti (#31750) üzenetére


#81556480
törölt tag

magasabb beállításokkal magasabb az FPS számom Max Paynben, mint GTA IV ben. Szóval az elavulás itt nem olyan észrevehető :DDD Igen a RAGE motor hajtja azt is és gyönyörű frankón optimalizált lett a játék, ezért számítok rá hogy a V is az lesz. DE! közel sem biztos ugyanis a MP3 az lineáris játékmenetű, mig a GTA-ban egészen más minden, így lehet hogy az is szar lesz :DDD

(#31752) Teasüti válasza #81556480 (#31751) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Max Payne-nel nem játszottam, nekem az véget ért a 2. résszel.
De valóban, gta 4-ben nem három utcasarkot kell csak szimulálni. :D
Az V-öt én is várom, ha csak annyira jól fut, mint a IV a 7-es patch után, akkor nem fogok panaszkodni.

(#31753) Mariann294 válasza Teasüti (#31736) üzenetére


Mariann294
őstag

Erre gondolsz?

(#31754) #81556480 válasza Mariann294 (#31753) üzenetére


#81556480
törölt tag

Ez nagy igazság :R

(#31755) Erdei88 válasza #81556480 (#31747) üzenetére


Erdei88
veterán

Mod nélkül is becrashel :(

(#31756) mrhitoshi válasza mrhitoshi (#31721) üzenetére


mrhitoshi
veterán

Úgy látszik meg oldottam a problémát. Megtaláltam a hiba kódját a Log-ban, C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\GFWLive\Logs és innen kikerestem a hiba kódját, ami 0x80048821 volt. Keresgéltem egy ideig a neten, és azt találtam, hogy a windows live rendszere nem szereti a 15 karakteres vagy annál hosszabb jelszavakat, így módosítottam a jelszavamat, és most már be tudok jelentkezni a játékon belül a GFWL-ba. Érdekes probléma. :F
A Rockstaros probléma még mindig fenn áll, viszont mikor az EFLC-t indítom más milyen ez a Rockstaros valami, és ott be tudok jelentkezni.

PS4

(#31757) Erdei88 válasza Erdei88 (#31755) üzenetére


Erdei88
veterán

Játék újratelepítése utána a második a Rockstar logonál kidob hibával. Erre esetleg van ötletetek?

(#31758) Bjørgersson válasza mrhitoshi (#31756) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Minden patchet feltelepítettél az alaphoz? Utána ott is másmilyen a Social Clubos bejelentkező ablak, azzal szerintem sikerülnie kellene.

Erdei88: A tiedre nincs ötletem. :(

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31759) Geryson válasza Erdei88 (#31757) üzenetére


Geryson
addikt

Letöröl, registy clean, restart, újrarak?

[ Szerkesztve ]

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#31760) Erdei88 válasza Geryson (#31759) üzenetére


Erdei88
veterán

3x is megtörtént. Verify Integrity Of Game Cache is meg volt.
Ha a GTA 4-et indítom és onnan próbálok átjelentkezni, akkor közli, hogy vegyem meg, a Steam-es cd kulcsot pedig nem fogadja el.

(#31761) Bjørgersson


Bjørgersson
félisten

Most meg simán tudtam játszani ~2 órát jelentősebb lag nélkül. Érdekes. Lehet direkt szívat.

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31762) fsb1000 válasza Erdei88 (#31760) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Ilyen jellegű hibám nekem is volt nagyon régen Win7 alatt.
A játék reinstall nem segített. A Win7 újrahúzása után viszont elsőre ment.

Gondolom ez neked nem sokat segít, de talán egy játék reinstallt megspórolsz....

(#31763) Erdei88 válasza fsb1000 (#31762) üzenetére


Erdei88
veterán

Alig egy hónapos a Win7-em. Most raktam újra. Mióta megtörtént azóta nem hajlandó elindulni.
Azt hiszem hanyagolom akkor ez EFLC-t, az alap GTA 4 hibátlanul fut. Car pack, ENB, Icenhancer is fel van téve.

(#31764) Dtomka


Dtomka
veterán

Sziasztok!
Próbáljátok ki a icenhancer 2.1 verzióval a GTA IV et. A játék nagyon szép lesz, és tökéletesen fut, úgy értem nincs benne mikrolagg, úgy mint a 2.0 ban :)!
Én 1920x1080 ban használom, a legfelső high--ban a többi lowon van, és így is nagyon szép :)

http://www.youtube.com/watch?v=fRAzvytjFq8

Innen tudjátok letölteni : http://icelaglace.com/

[ Szerkesztve ]

(#31765) #81556480


#81556480
törölt tag

Jön valaki multizni?

(#31766) Geryson válasza #81556480 (#31765) üzenetére


Geryson
addikt

Én voltam, de korábban... :(

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#31767) Teasüti válasza #81556480 (#31765) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Mit tudtok arról, hogy ha moddolt kocsival szeretnék multizni (free play nyilván), akkor mit csinál a játék? Semmi hack nincs rajta, csak egy simple native van fent, de még nem dobott ki eddig multiból. Átalakítottam az FBI Buffalo-t és kíváncsi lennék, ezt lehet-e használni online.
Illetve ha igen, akkor a többiek ebből mit vesznek észre? Nekik is módosított verzió jelenik meg?

(#31768) MarcZ válasza Teasüti (#31767) üzenetére


MarcZ
senior tag

Nem, nekik nem lesz módosított, nekik az eredeti fog megjelenni. Mellesleg működnie kell, csak éppen a többiek nem a te kocsidat fogják látni, hanem azt, amit ők moddoltak be, vagy az eredetit, ha nem moddolt nekik.

A man's got to do what a man's got to do.

(#31769) Teasüti válasza MarcZ (#31768) üzenetére


Teasüti
nagyúr

És hogy egyezteti össze a játék az én kocsimat az övékkel, nekik az "eredeti" abnormálisan fog mozogni? :D

Pl megemeltem a hasmagasságát az enyémnek, na most ha én átmegyek egy kerítésen, amin az eredeti nem tud, akkor ebből ők azt látják, h "átbugzok" a terepen? :C

[ Szerkesztve ]

(#31770) MarcZ válasza Teasüti (#31769) üzenetére


MarcZ
senior tag

Igen, ez így van. Ők "dafuq" fejet fognak majd vágni valószínűleg.

A man's got to do what a man's got to do.

(#31771) Teasüti


Teasüti
nagyúr

Van vkinek ötlete mit és hol kell módosítani, hogy egy robbanás ne vigye ki a szélvédőt azonnal egy kocsin? Próbáltam a weaponfx.dat-ban a GLASS és WINDSCREEN soraiban a robbanófegyverekre vonatkozó részeket kicserélni nullákkal, illetve felcserélni másra, de nem jött be.

Van az anyagoknak vmiféle élete? Mitől függ az, hogy mennyit bír egy szélvédő, mielőtt kitörik?
Pl meele-ből van mikor azonnal betörik, van mikor megreped, van mikor csak a sokadik ütésre törik be.

[ Szerkesztve ]

(#31772) Bjørgersson válasza Teasüti (#31771) üzenetére


Bjørgersson
félisten

255-re is próbáltad?

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31773) Teasüti válasza Bjørgersson (#31772) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ezek azonosító számok, nem 1 bájtos értékek.

(#31774) Bjørgersson válasza Teasüti (#31773) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Ja sorry, a GTA IV-ben még nem turkáltam, csak anno a Vice Cityben meg a San Andreasban. :))

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31775) Teasüti válasza Bjørgersson (#31774) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Neten kb. nulla infót találni a módosítások mikéntjéről, inkább már kész megoldásokat szoktak kirakni. De hogy hogyan és mit módosítanak, arról bezzeg sehol nem találtam semmit. :(

(#31776) Bjørgersson válasza Teasüti (#31775) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Ha gondolod, holnap segítek neked, hátha ketten jutunk valamire. Csak mondd meg merre találom őket, itt még extra szűz vagyok. :DDD

Ezt megtalálta már valaki? :DDD

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31777) Teasüti válasza Bjørgersson (#31776) üzenetére


Teasüti
nagyúr

GTAIV\common\data\effects\ alatt találod a weaponfx.dat-ot, amivel idáig próbálkoztam.
Illetve még az explosionfx-et módosítottam, hogy a kocsik ne durranjanak fel egy találattól, de a szélvédő azonnal kirobban. Ez elfogadhatatlan egy páncélautónál. :DDD
Gondolom a mod minden kocsira érvényesülne, de első körben az is több, mint a semmi.

Azzal a két fájllal mit szándékozol csinálni? :)

[ Szerkesztve ]

(#31778) Geryson válasza Bjørgersson (#31774) üzenetére


Geryson
addikt

Uch, ne is mond. III-ban és VC-ben átírtam a taxikat (merthogy abból volt a több). Olyan erejük volt, hogy az ütközéstől szabályosan elrepültek a kocsik, még a páncélos kocsi is. És olyan gyors volt a gépem, hogy átrepültem egyik szigetről a másikra. :)

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#31779) Bjørgersson válasza Teasüti (#31777) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Semmit sem, csak keresés közben találtam rájuk. :)

Geryson: Régi szép idők. :))

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31780) #81556480


#81556480
törölt tag

Amugy miféle fétis az ilyen üvegkitörés elleni elprogramozgatás ? :DDD

(#31781) Teasüti válasza #81556480 (#31780) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Páncélautó fétis. :P
Még egy gta-ban sem élhettem ki ultra hightech csoda szuper autós tv sorozatok ihlette perverzióimat, de a gta 4 áll eddig a legközelebb ennek az átéléséhez. :))
Az egyik ilyenben a kicsi kocsi gond nélkül kibírt egy RPG-t és "csak" egy nagyobb fajta lyuk lett a vezető oldali ajtóban, de a kocsi ment tovább. ;]

Ennél jobban annak örülnék, ha végre visszaköszönne a sorozatban a fedélzeti gépágyú. ;]
Milyen az már, hogy még le se lehet húzni az ablakot, hanem csak egy laza mozdulattal kib.ssza a sofőr lövés előtt? :D
A gta 2-ben lehetett gépfegyvert szerelni a kocsira. :C

[ Szerkesztve ]

(#31782) #81556480 válasza Teasüti (#31781) üzenetére


#81556480
törölt tag

bakker, hát az EFLC-s vízágyús verda így is sokat kibír !

(#31783) Teasüti válasza #81556480 (#31782) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Az nem sport autó. :P

(#31784) #81556480 válasza Teasüti (#31783) üzenetére


#81556480
törölt tag

Ja hogy te most valami sportautóból csinálsz páncélkocsit ? :DDD
Más:
Multin kívül holaviharba van Infernus? Én valahogy sosem találtam még pedig sokat mászkálok, meg 2x kijátszottam a játékot.

[ Szerkesztve ]

(#31785) Teasüti válasza #81556480 (#31784) üzenetére


Teasüti
nagyúr

FIB Buffalo-ból konkrétan. :)

Már "terepjárósítottam", meg akkora nyomatékkal bír, hogy négykerék-hajtás mellett drift-elgetek vele. Golyóálló szélvédője van, a robbanások erejét meg levettem, hogy ne durranjanak fel az autók azonnal. Már csak a szélvédőt kéne megbuherálni, hogy a robbanás ne törje ki már két autóval arrébb.

A simában ha végigviszed a játékot, akkor vmelyik karakternek egy Infernus lesz az ajándéka, amit a város egyik parkolójában vehetsz fel.

[ Szerkesztve ]

(#31786) chatran válasza Teasüti (#31785) üzenetére


chatran
őstag

Jaja, ha jól emlékszem Nico homár haverja adja majd ajándékba.

(#31787) Mariann294 válasza chatran (#31786) üzenetére


Mariann294
őstag

homár :DDD

(#31788) Teasüti válasza Bjørgersson (#31776) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Nem jutottam előrébb a robbanást illetően.
Bármire átírhatom a weaponfx robbanófegyverekre vonatkozó azonosítóit, az eredmény nem változik.

Más:
Próbáltam új anyagot definiálni a materials.dat-ban, meg a weaponfx.dat-ban is hozzáadtam pár új sort. Erre a játék összeomlik. :(
Hogy lehet új anyagokat definiálni?
Azt csináltam, hogy fogtam CARMETAL-t és bemásoltam a lista végére 156. anyagnak, majd az FX Group részét átírtam, hogy másmire - CARMETAL_BP - hivatkozzon a weaponfx.dat-ban.
Aztán a GLASS_STRONG-nak is másik Fx group-ot adtam meg - GLASS_BP.

Weaponfx-ben:
új sorban csináltam egy új bejegyzést, CARMETAL_BP. Nekem tetsző azonosítókkal feltöltve, utána GLASS_BP szintén újragondolt azonosítókkal.
Csináltam új azonosítókat is, h hogyan kéne reagálniuk a fegyverekre a két új anyagnak.
Pl. a kispisztolyra fémes szikrákat kéne vetnie a szélvédőnek, de nem törik be; az új 156. anyagom lenne a páncél a kocsin, vagyis a CARMETAL_BP-re kéne hivatkoznia a weaponfx-ben, aminek meg úgy kéne viselkednie, hogy lövésre szikrázik, de nem hagy maga után golyónyomot.

Szóval a cél az lenne, hogy két új anyagot hozzáadni a játékhoz, és az új anyagokkal felruházni egy autót. De amint egy plusz sort hozzáadok vmelyik fájlhoz, a játék ott omlik össze, mikor kilépek az házból az utcára. Vagy "váratlanul leáll", vagy pedig GFWL hibával leáll - hibakód wtv260.

Jártas itt vki a mod-dolásban?

(#31789) Bjørgersson válasza Teasüti (#31788) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Van egy olyan érzésem, hogy ide már én is kevés leszek, mint halottnak a csók. :)

[ Szerkesztve ]

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31790) Mariann294


Mariann294
őstag

Ez mekkora! :D

Teasüti! :B

(#31791) Bjørgersson válasza Mariann294 (#31790) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Úristen, de beteg. Elég lehetett felmászni arra a lépcsőre. :D

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31792) Teasüti válasza Mariann294 (#31790) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Igen, ez volt az! :R
Elsőre is megvolt, csak azóta kiment a fejemből. :B

(#31789) kovy29
Nem para, majd próbálkozok még, ha lesz kedvem. :K

(#31793) Geryson válasza Mariann294 (#31790) üzenetére


Geryson
addikt

Naagggggyon komoly kis videó! :)

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#31794) Erdei88


Erdei88
veterán

Nem tudom próbáltátok-e már de az új Icenhancer-rel már 100%-on használja a Gpu-t a GTA 4.
nálam legalábbis eddig nagyon változó volt, de max 60-65% volt beállítástól függetlenül.

(#31795) bognar110


bognar110
őstag

(#31796) 7600 GS


7600 GS
addikt

Üdv!

Miért lehet az, hogyha megyek küldetésért és odamegyek a nyilhoz, akkor nem kezdi el az átvezető videót lejátszani, ergo nem történik semmi? Nincsen nagyon ötletem, remélem nektek van megoldásotok az ilyesmire.

Előre is köszi.

(#31797) chatran válasza bognar110 (#31795) üzenetére


chatran
őstag

Teljesen irányíthatatlan, ahogy látom. Jó lett volna ez a kocsi a Dirt3-ba, ott még Gymkhana módban sem csúszkáltak ennyire a kocsik.

(#31798) Bjørgersson válasza bognar110 (#31795) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Remélem nem csak szerintem van megmókolva a kocsi irányítása és a kerekek füstölése. :D

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#31799) bognar110 válasza Bjørgersson (#31798) üzenetére


bognar110
őstag

Igen direkt driftes hadnlinget raktam be, mert lehet csinálok driftes videót.

chatran: Ja jó lett volna dirtbe tetszik a verda :)

[ Szerkesztve ]

(#31800) Mariann294 válasza bognar110 (#31795) üzenetére


Mariann294
őstag

Mégiscsak visszatértél? :)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA IV (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.