Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA IV (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:47:21

LOGOUT.hu

Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30751) #81556480 válasza Mariann294 (#30745) üzenetére


#81556480
törölt tag

hát akkor jó. engem a többi nem fogott meg :D

(#30752) #81556480 válasza #81556480 (#30751) üzenetére


#81556480
törölt tag

ha kikapcsolom a virtuális memóriát, az okozhat fagyást a GTA4-ben? játszok, és van hogy fél óra -óra multi után kifagy.

(#30753) bpx válasza #81556480 (#30752) üzenetére


bpx
őstag

és hogyan fagy ki, milyen hibát dob?

4GB memóriával szélsőséges esetben elképzelhetőnek tartom, hogyha más is fut a háttérben, akkor kevés a memória, és nem tetszik neki

de sokkal valószínűbb, hogy egyszerűen csak a játék van rosszul megírva
a multi nekem is rengeteget fagy(ott) ilyen fél-1 órák után, és még csak nem is modoltam semmit, érintetlen játék a legújabb patch-csel (16 GB memória + swap is be van kapcsolva)

(#30754) #81556480 válasza bpx (#30753) üzenetére


#81556480
törölt tag

Nem fut a háttérben semmi, a gTA hibát észlelt és leállt. valami ilyesmit dob.. semmi beazonosíthatót.. visszakapcsoltam a virtuális memóriát és így most nem fagyott ki 1 óra alatt..

nekem sincs semmiféle modding..

(#30755) #81556480


#81556480
törölt tag

Találkoztatok már olyannal multi közben, hogy villanyoszlop talp lesz a fejetek és nem tudtok lőni? Ez cheat vagy bug ?

(#30756) bpx válasza #81556480 (#30755) üzenetére


bpx
őstag

én már nem lepődnék meg egyiken sem...
de még nem láttam ilyet

(#30757) #81556480 válasza bpx (#30756) üzenetére


#81556480
törölt tag

Ja, és nem csak nekem hanem mindenkinek.

(#30758) janihunk


janihunk
senior tag

Mikor jön már az ICEnhancer 2.0?? Január végére ikérték.

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30759) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

ma du. deal breaker/mafia work/CnC party? valaki?

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#30760) #81556480 válasza Mr.Csizmás (#30759) üzenetére


#81556480
törölt tag

Én ma pont a haverokkal megyek lanpartyzni :O

Egyébként meg mivel nekem még nagyon új ez a multi dolog, nem értek pár dolgot.
Ugye a telefont elő veszem, azon belül multi, custom match, és ott választok a listából.
Na de mi az a ranked match, meg a quick match ?és a cnc be mit kell csinálni ?. ;]

(#30761) Mr.Csizmás válasza #81556480 (#30760) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

ranked = ranglistás
quick = gyorsan, csak rakjon be vhova

cnc = rablópandúr, visszavágós (egy körben két menet)

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#30762) Mariann294 válasza Mr.Csizmás (#30759) üzenetére


Mariann294
őstag

Késő este?

(#30763) Mr.Csizmás válasza Mariann294 (#30762) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

asszony :N

szal most du. vagy máskor.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#30764) D013


D013
aktív tag

Sziasztok!
Tegnap telepítettem az alapjátékot (eredeti), aztán felpatcheltem a hivatalos oldalon található javítással. A játék elején vagyok amikor elküldenek minket ruhát venni a boltba..de nekem bolt helyett egy tátongó űr vár ahová csak beesni tudok. Találkozott már valaki ezzel a bug-al? Tud valaki megoldást?

(#30765) #81556480 válasza Debilon (#30733) üzenetére


#81556480
törölt tag

(#30766) Debilon válasza #81556480 (#30765) üzenetére


Debilon
addikt

thx :)

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#30767) Nova96


Nova96
őstag

Üdv azt olvastam ha cheatet használok pl. repülő, stb akkor pár achievement nem elérhető ez érdekelne hogy melyikek nem lesznek elérhetőek.

(#30768) Mr.Csizmás válasza Nova96 (#30767) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

99% lesz a game progress, így a key to the city-t nem kapod meg.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#30769) Nova96 válasza Mr.Csizmás (#30768) üzenetére


Nova96
őstag

Hat ez szivas akkor mind 1. Es ha kivittem es utana?

(#30770) Mr.Csizmás válasza Nova96 (#30769) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

hm, ezt passzolom. :D de a GTA-kban hagyomány, hogy cheat = max. 99% game pr.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#30771) ittakary válasza Nova96 (#30769) üzenetére


ittakary
nagyúr

acsit elveszíteni nem tudsz

(#30772) toldy


toldy
őstag

Mostanság rálltam a bűnüldözésre. ;]

Az élet nem habostorta.

(#30773) Fontos? válasza toldy (#30772) üzenetére


Fontos?
tag

Hali :)

ez valami havas mód is? jól látom?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XNBP18nrRdw#!

(#30774) Zoolee19


Zoolee19
senior tag

Sziasztok

Érdekes bugot találtam a gta 4 episodes from liberty city-ben.

(IMG:http://keptarhely.com/thumb.php?id=4430_4F2DDF5D)[http://keptarhely.com/share.php?id=4430_4F2DDF5D][img]http://keptarhely.com/thumb.php?id=4430_4F2DDF5D[/url][/IMG(/IMG)][/L]

[ Szerkesztve ]

Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X

(#30775) Mariann294 válasza toldy (#30772) üzenetére


Mariann294
őstag

:R :C

(#30776) toldy válasza Fontos? (#30773) üzenetére


toldy
őstag

Igen, az is van rajta.

Mariann294. Köszi :R

[ Szerkesztve ]

Az élet nem habostorta.

(#30777) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

tuti verda :DDD

ezzel kellene csapatni valami rallyzósat :))

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#30778) Ragnar95 válasza Mr.Csizmás (#30777) üzenetére


Ragnar95
nagyúr

Ez a legkirályabb tuning verda :DDD :C
Kicsit átírod a handlinget is megy, mint az atom :P

Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.

(#30779) syl5


syl5
őstag

Valakinek sikerült feltolni ezt a kocsi pakkot?

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#30780) janihunk


janihunk
senior tag

iCEnhancer 2.0 Megérkezett végre. Nálatok hogy müxik? Nálam ugrál a kép össze vissza:S

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30781) Fontos? válasza janihunk (#30780) üzenetére


Fontos?
tag

nálam tökéletes :DD
igaz,nagyon be kellett állítani :K

tegyem fel valahova a configot esetleg?
(ha az wareznek számít nem szóltam :DDD )

[ Szerkesztve ]

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XNBP18nrRdw#!

(#30782) Mr.Csizmás válasza Fontos? (#30781) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

cfg jöhet, mondjuk pastebinen :R

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#30783) janihunk válasza Fontos? (#30781) üzenetére


janihunk
senior tag

Jaja jöhet.

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30784) janihunk


janihunk
senior tag

Akárhogy állítom 9-13dps-em van és a procit 50% sem használja ki.

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30785) Fontos?


Fontos?
tag

Parancsoljatok:
http://depositfiles.com/files/xeexzbize

-önmaga a config file nem sokat ér szerintem,de felteszem,ha úgy érzitek elég:

.ini -be:

//ENBSeries Based configuration file for iCEnhancer.
//Does the same thing as ENB
//DO NOT PLAY WITH IT TOO MUCH. You might break everything


[PROXY]
EnableProxyLibrary=true
InitProxyFunctions=true
ProxyLibrary=smaa.dll

[GLOBAL]
AdditionalConfigFile=lol
UseEffect=true
CyclicConfigReading=false
ForceNVidiaCard=true
ForceNVidiaCaps=true

[ENGINE]
ForceDisplaySize=false
ForceAntialiasing=false
ForceDisplayRefreshRate=false
ForceAnisotropicFiltering=false
MaxAnisotropy=16
AntialiasingQuality=0
DisplayRefreshRateHz=60
DisplayWidth=1280
DisplayHeight=800
ReflectionsForceHighPrecision=true
ReflectionsExtremePrecision=true
AntialiasingUpScale=0

[EFFECT]
EnableBloom=false
EnableAmbientOcclusion=false
EnableSkyLighting=false
UseOriginalPostProcessing=true

[INPUT]
KeyUseEffect=123
KeyCombination=16
KeyScreenshot=44
KeyAmbientOcclusion=121
KeyShowFPS=106

[BLOOD]
ReflectionAmount=0
SpecularPower=100

[TREE]
LeavesReflectionAmount=0.01
LeavesSpecularPower=0.2
LeavesAmbientAmount=0.5
LeavesColorMultiplier=1
LeavesColorPow=1.2
LeavesColorFilterR=1
LeavesColorFilterG=1
LeavesColorFilterB=1

[BUILDING]
WindowLightIntensity=1

[LIGHT1] //siren and some internal
LightIntensity=1.0
LightAOAmount=1.0
LightILAmount=1.0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=2.5
LightCurve=1

[LIGHT2] //street light
LightIntensity=1
LightAOAmount=0.2
LightILAmount=0.2
EdgeLighteningAmount=0.1
ColorPow=2.5
LightCurve=1
ColorFilterR=0.85
ColorFilterG=0.75
ColorFilterB=1

[LIGHT3] //car front light
LightIntensity=0.80
LightAOAmount=0
LightILAmount=0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=2.5
LightCurve=1

[LIGHT4] //secondary
LightIntensity=0.02
LightAOAmount=0
LightILAmount=0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=1.5
LightCurve=1

[LIGHT5] //ambient spheres
LightIntensity=1
LightAOAmount=1.0
LightILAmount=1.0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=1.0
LightCurve=1.0

[LIGHT6] //ambient spheres for omni light
LightIntensity=1
LightAOAmount=1.0
LightILAmount=1.0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=1.0
LightCurve=1.0

[CARHEADLIGHT]
EmissiveMuliplier=4
LightIntensity=2

[LIGHTSPRITE]
UseExternalTexture=true
Intensity=1
IntensityInReflection=1
UseRays=true
RaysNumber=2
RaysIntensity=0.1
RaysRateOfChange=5
RaysLength=0.5

[CARWINDOWGLASS]
ReflectionAmount=0.5
SpecularPower=50
SpecularAmount=1
OpacityMultiplier=1

[CHROME]
ReflectionFront=1
ReflectionSide=2
SpecularPower=100
SideFade=1
MetallicAmount=0


[WHEELS]
ReflectionFront=2
ReflectionSide=2
SpecularPower=100
SideFade=1
MetallicAmount=0.1


[REFLECTION1]
ReflectionFront=1
ReflectionSide=2
SpecularPower=50
SideFade=1
MetallicAmount=0

[REFLECTION2]
ReflectionFront=1
ReflectionSide=2
SpecularPower=1.0
SideFade=1

[REFLECTION3]
ReflectionFront=1
ReflectionSide=2
SpecularPower=1.0
SideFade=1

[BLOOM]
BloomQuality=0
BlueShiftAmount=1
Radius1=2
Radius2=4
Contrast=1

[SSAO_SSIL]
ApplyAntialiasing=false
SamplingQuality=2
SamplingRange=0.25
SizeScale=0.5
SourceTexturesScale=0.5
FilterQuality=0
AOAmount=1.5
ILAmount=0
EdgeLighteningAmount=0.25

[SHADOW]
FilterQuality=0
CharacterShadowMultiplier=2
CarShadowMultiplier=2


[ADAPTATION]
ForceMinMaxValues=false
AdaptationTime=0.1
AdaptationMin=0.15
AdaptationMax=1.0
AdaptationMinMultiplier=1.0
AdaptationMaxMultiplier=1.0


[ENVIRONMENT]
DirectLightingIntensity=1.1
NightLightingIntensity=1.6
DirectLightingCurve=1
ReflectionAmountMultiplier=1
SpecularAmountMultiplier=0.50
SpecularPowerMultiplier=0.50
ColorPow=1.1
AmbientSunMultiplier=0.50
AmbientSkyMultiplier=1
AmbientSunSaturation=1
AmbientSkySaturation=0.50


[SKYLIGHTING]
FilterQuality=0
AmbientSunMix=6
AmbientSkyMix=6
AmbientContrast=1
AmbientMinLevel=1


[SKY]
AzimuthHeight=0.5
AzimuthMultiplier=1.5
AzimuthSunAffectPower=1
AzimuthSunAffectAmount=1
TopColorMultiplier=1
ColorSaturation=0.5
ColorPower=1.5
SunIntensity=1
SunMaxBrightness=100
SunColorFilterR=1
SunColorFilterG=1
SunColorFilterB=1
SunColorFilterCurve=1
SunCoronaCurve=1
SunCoronaIntensity=1
SunDesaturation=0
OverallPower=1
OverallIntensity=1
BrightnessUpperLimitMultiplier=8
CloudsUseCustomTexture=false
CloudsCurve=1
CloudsIntensity=0.33
CloudsDesaturation=1
CloudsEdgeClamp=1
CloudsEdgeIntensity=1
CloudsEdgeRange=1
StarsUseCustomTexture=true
StarsAmount=1
StarsIntensity=1
StarsBrightness=6.5
MoonIntensity=3
MoonGamma=1
MoonSize=0.4
MoonLightingCurve=1
NightCloudsEdgeClamp=3
NightCloudsEdgeIntensity=0
NightCloudsEdgeRange=17
Enable=true

[PARTICLE]
SoftParticlesEnable=false
SoftParticlesEdgeRange=0

[DETAIL]
DetailMapEnable=true

[COLORCORRECTION]
UsePaletteTexture=true

--------------------------------------

option.txt -be:

//enable sharpening
#define ESHARPENING

//if defined, color sharpen, otherwise sharp by gray
#define ESHARPENINGCOLOR

//enable noise in dark areas
#define ENOISE


float ShiftSamplingRange=0.0;
float SamplingRange=1.0; //sharpening or blurring range
float SharpeningAmount=3;
float ScanLineAmount=0;
float ScanLineRepeat=0; //0.5, 0.3333, 0.25, 0.125, so on
float NoiseAmount=0.15;


//keyboard controled variables
float tempF1;
float tempF2;
float tempF3;
float tempF4;
float tempF5;
float tempF6;
float tempF7;
float tempF8;
float tempF9;
float tempF0;

//global variables, already set before executing this code
float ScreenSize; //width of the display resolution (1920 f.e.)
float ScreenScaleY; //screen proportions (1.333 for 1920/1080)

//textures
texture2D texColor;
texture2D texNoise;

sampler2D SamplerColor = sampler_state
{
Texture = <texColor>;
MinFilter = LINEAR;
MagFilter = LINEAR;
MipFilter = NONE;//NONE;
AddressU = Clamp;
AddressV = Clamp;
SRGBTexture=FALSE;
MaxMipLevel=0;
MipMapLodBias=0;
};

sampler2D SamplerNoise = sampler_state
{
Texture = <texNoise>;
MinFilter = POINT;
MagFilter = POINT;
MipFilter = NONE;//NONE;
AddressU = Wrap;
AddressV = Wrap;
SRGBTexture=FALSE;
MaxMipLevel=0;
MipMapLodBias=0;
};

struct VS_OUTPUT_POST {
float4 vpos : POSITION;
float2 txcoord : TEXCOORD0;
};

struct VS_INPUT_POST {
float3 pos : POSITION;
float2 txcoord : TEXCOORD0;
};


//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
VS_OUTPUT_POST VS_PostProcess(VS_INPUT_POST IN)
{
VS_OUTPUT_POST OUT;

float4 pos=float4(IN.pos.x,IN.pos.y,IN.pos.z,1.0);

OUT.vpos=pos;
OUT.txcoord.xy=IN.txcoord.xy;

return OUT;
}

//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//--------------------Fast Approximate Anti-Aliasing --------------------------
// FXAA v2 CONSOLE by TIMOTHY LOTTES @ NVIDIA
// Ported to ENBSeries by MysTer92 (Svyatoslav Gampel)
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
float4 PS_PostProcess(VS_OUTPUT_POST i) : COLOR
{
#define FXAA_SUBPIX_SHIFT (1.0/8.0)
#define FXAA_REDUCE_MIN (1.0/32.0)
#define FXAA_REDUCE_MUL (1.0/16.0)
#define FXAA_SPAN_MAX 8.0

half2 rcpFrame = half2(1/ScreenSize, 1/(ScreenSize/ScreenScaleY));

half4 posPos;
posPos.xy = i.txcoord.xy;
posPos.zw = posPos.xy - (rcpFrame.xy * (0.5 + FXAA_SUBPIX_SHIFT));

half3 rgbNW = tex2D(SamplerColor, posPos.zw ).xyz;
half3 rgbNE = tex2D(SamplerColor, posPos.zw + half2(rcpFrame.x, 0.0) ).xyz;
half3 rgbSW = tex2D(SamplerColor, posPos.zw + half2(0.0, rcpFrame.y) ).xyz;
half3 rgbSE = tex2D(SamplerColor, posPos.zw +rcpFrame.xy ).xyz;
half3 rgbM = tex2D(SamplerColor, posPos.xy).xyz;

half3 luma = half3(0.299, 0.587, 0.114);
half lumaNW = dot(rgbNW, luma);
half lumaNE = dot(rgbNE, luma);
half lumaSW = dot(rgbSW, luma);
half lumaSE = dot(rgbSE, luma);
half lumaM = dot(rgbM, luma);

half lumaMin = min(lumaM, min(min(lumaNW, lumaNE), min(lumaSW, lumaSE)));
half lumaMax = max(lumaM, max(max(lumaNW, lumaNE), max(lumaSW, lumaSE)));

half2 dir;

half lumaNWNE = lumaNW + lumaNE;
half lumaSWSE = lumaSW + lumaSE;

dir.x = -((lumaNWNE) - (lumaSWSE));
dir.y = ((lumaNW + lumaSW) - (lumaNE + lumaSE));

half dirReduce = max( (lumaSWSE + lumaNWNE) * (0.25 * FXAA_REDUCE_MUL),
FXAA_REDUCE_MIN);
half rcpDirMin = 1.0/(min(abs(dir.x), abs(dir.y)) + dirReduce);
dir = min(half2( FXAA_SPAN_MAX, FXAA_SPAN_MAX),
max(half2(-FXAA_SPAN_MAX, -FXAA_SPAN_MAX),
dir * rcpDirMin)) * rcpFrame.xy;

half3 rgbA = (1.0/2.0) * (
tex2D(SamplerColor, posPos.xy + dir * (1.0/3.0 - 0.5) ).xyz +
tex2D(SamplerColor, posPos.xy + dir * (2.0/3.0 - 0.5) ).xyz);
half3 rgbB = rgbA * (1.0/2.0) + (1.0/4.0) * (
tex2D(SamplerColor, posPos.xy + dir * (0.0/3.0 - 0.5) ).xyz +
tex2D(SamplerColor, posPos.xy + dir * (3.0/3.0 - 0.5) ).xyz);
half lumaB = dot(rgbB, luma);

if((lumaB < lumaMin) || (lumaB > lumaMax))
return half4(rgbA, 1.0);

return float4(rgbB, 1.0);
}

float4 PS_PostProcess3(VS_OUTPUT_POST IN, float2 vPos : VPOS) : COLOR
{
float4 res;
float4 coord=0.0;

coord.xy=IN.txcoord.xy;
float4 origcolor;

coord.w=0.0;


origcolor=tex2Dlod(SamplerColor, coord);

// coord.x=IN.txcoord.x-(1.5/ScreenSize);
// float4 lshift=tex2Dlod(SamplerColor, coord);
// coord.x=IN.txcoord.x+(1.5/ScreenSize);
// float4 rshift=tex2Dlod(SamplerColor, coord);


float2 offset[8]=
{
float2(1.0, 1.0),
float2(-1.0, -1.0),
float2(-1.0, 1.0),
float2(1.0, -1.0),

float2(1.41, 0.0),
float2(-1.41, 0.0),
float2(0.0, 1.41),
float2(0.0, -1.41)
};
int i=0;

float4 tcol=origcolor;
float invscreensize=1.0/ScreenSize;
//for (i=0; i<8; i++) //higher quality
for (i=0; i<8; i++)
{
float2 tdir=offset[i].xy;
coord.xy=IN.txcoord.xy+tdir.xy*invscreensize*SamplingRange;//*1.0;
float4 ct=tex2Dlod(SamplerColor, coord);

tcol+=ct;
}
tcol*=0.111; // 1.0/(4+1)
//tcol*=0.111; // 1.0/(8+1) //higher quality


/*
//not interesting
#ifdef EBLURRING
//blur
res=tcol;
#endif
*/

//sharp
#ifdef ESHARPENING

#ifdef ESHARPENINGCOLOR
//color
res=origcolor*(1.0+((origcolor-tcol)*SharpeningAmount));
#else
//non color
float difffact=dot((origcolor.xyz-tcol.xyz), 0.333);
res=origcolor*(1.0+difffact*SharpeningAmount);
#endif

//less sharpening for bright pixels
float rgray=origcolor.z; //blue fit well
//float rgray=max(origcolor.x, max(origcolor.y, origcolor.z));
rgray=pow(rgray, 3.0);
res=lerp(res, origcolor, saturate(rgray));

#endif




//grain noise
#ifdef ENOISE
float origgray=max(res.x, res.y);//dot(res.xyz, 0.333);
origgray=max(origgray, res.z);
coord.xy=IN.txcoord.xy*16.0 + origgray;
float4 cnoi=tex2Dlod(SamplerNoise, coord);
res=lerp(res, (cnoi.x+1)*res, NoiseAmount*saturate(1.0-origgray*1.0));
#endif


res.w=1.0;
return res;
}

float4 PS_Process4(VS_OUTPUT_POST IN, float2 vPos : VPOS) : COLOR
{
float4 res;
float4 coord=0.0;

coord.xy=IN.txcoord.xy;
float4 origcolor;

coord.w=0.0;


origcolor=tex2Dlod(SamplerColor, coord);

// coord.x=IN.txcoord.x-(1.5/ScreenSize);
// float4 lshift=tex2Dlod(SamplerColor, coord);
// coord.x=IN.txcoord.x+(1.5/ScreenSize);
// float4 rshift=tex2Dlod(SamplerColor, coord);


float2 offset[8]=
{
float2(1.0, 1.0),
float2(-1.0, -1.0),
float2(-1.0, 1.0),
float2(1.0, -1.0),

float2(1.41, 0.0),
float2(-1.41, 0.0),
float2(0.0, 1.41),
float2(0.0, -1.41)
};
int i=0;

float4 tcol=origcolor;
float2 invscreensize=1.0/ScreenSize;
invscreensize.y=invscreensize.y/ScreenScaleY;
//for (i=0; i<8; i++) //higher quality
/* for (i=0; i<4; i++)
{
float2 tdir=offset[i].xy;
coord.xy=IN.txcoord.xy+tdir.xy*invscreensize*SamplingRange;//*1.0;
float4 ct=tex2Dlod(SamplerColor, coord);

tcol+=ct;
}
tcol*=0.2; // 1.0/(4+1)
//tcol*=0.111; // 1.0/(8+1) //higher quality
*/

coord.xy=IN.txcoord.xy;
origcolor=tex2Dlod(SamplerColor, coord);
res.y=origcolor.y;

coord.xy=IN.txcoord.xy;
coord.y-=invscreensize*ShiftSamplingRange;
origcolor=tex2Dlod(SamplerColor, coord);
res.x=origcolor.x;

coord.xy=IN.txcoord.xy;
coord.y+=invscreensize*ShiftSamplingRange;
origcolor=tex2Dlod(SamplerColor, coord);
res.z=origcolor.z;


res.w=1.0;
return res;
}


//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//--------------------Fast Approximate Anti-Aliasing Techniques -------------
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


technique PostProcess
{
pass P0
{
VertexShader = compile vs_3_0 VS_PostProcess();
PixelShader = compile ps_3_0 PS_PostProcess();

FogEnable=FALSE;
ALPHATESTENABLE=FALSE;
SEPARATEALPHABLENDENABLE=FALSE;
AlphaBlendEnable=FALSE;
FogEnable=FALSE;
SRGBWRITEENABLE=FALSE;
}
}
technique PostProcess2
{
pass P0
{
VertexShader = compile vs_3_0 VS_PostProcess();
PixelShader = compile ps_3_0 PS_PostProcess();

FogEnable=FALSE;
ALPHATESTENABLE=FALSE;
SEPARATEALPHABLENDENABLE=FALSE;
AlphaBlendEnable=FALSE;
FogEnable=FALSE;
SRGBWRITEENABLE=FALSE;
}
}
technique PostProcess3
{
pass P0
{

VertexShader = compile vs_3_0 VS_PostProcess();
PixelShader = compile ps_3_0 PS_PostProcess3();

DitherEnable=FALSE;
ZEnable=FALSE;
CullMode=NONE;
ALPHATESTENABLE=FALSE;
SEPARATEALPHABLENDENABLE=FALSE;
AlphaBlendEnable=FALSE;
StencilEnable=FALSE;
FogEnable=FALSE;
SRGBWRITEENABLE=FALSE;
}
}
technique PostProcess4
{
pass P0
{

VertexShader = compile vs_3_0 VS_PostProcess();
PixelShader = compile ps_3_0 PS_Process4();

DitherEnable=FALSE;
ZEnable=FALSE;
CullMode=NONE;
ALPHATESTENABLE=FALSE;
SEPARATEALPHABLENDENABLE=FALSE;
AlphaBlendEnable=FALSE;
StencilEnable=FALSE;
FogEnable=FALSE;
SRGBWRITEENABLE=FALSE;
}
}

[ Szerkesztve ]

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XNBP18nrRdw#!

(#30786) Fontos? válasza Fontos? (#30785) üzenetére


Fontos?
tag

Ha csak a configot másoljátok,arra figyeljetek,hogy kitettem az .ini beállításokat is és alatta az options.txt-t is :)

Ha nem NVidia karid van akkor az iniben a
ForceNVidiaCard=true
ForceNVidiaCaps=true

sorokat írd át false-ra

Ha smaa antialising helyett fxaa -t használsz,akkor a

EnableProxyLibrary=true
InitProxyFunctions=true
ProxyLibrary=smaa.dll

sort írd át fxaa.dll -re :)

Az a fel-le skálázott képernyőfelbontás elszúrásos antialiasing megszűnt,ezekkel viszont gyönyörűen működik :K

Egyéb észrevétel:
-érdekes de ezzel a 2.0-val NVidia karin nem tapasztaltam sem melegedést,sem túlhajtást...kényelmesen elvan vele:P

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XNBP18nrRdw#!

(#30787) janihunk válasza Fontos? (#30785) üzenetére


janihunk
senior tag

Ebbe rendesen belenyúltál. Én leszedtem az egészet, és még jobban megy mint mod nélkül. Ezer hála.

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30788) Fontos? válasza janihunk (#30787) üzenetére


Fontos?
tag

Nagyon szívesen :)

...igen én mondtam,hogy eléggé be kellett lőni :K

Örülök,hogy tetszik :P

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XNBP18nrRdw#!

(#30789) janihunk válasza syl5 (#30779) üzenetére


janihunk
senior tag

Mi a gondod vele? Csak mer nálam tökéletes.

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30790) bognar110


bognar110
őstag

Valaki használ iCEnhancer 2.0 EFLC 1.0.7.0 alatt ?

(#30791) syl5 válasza janihunk (#30789) üzenetére


syl5
őstag

Akármit csinálok kifagy.
1.0.7.0 patch-et tettem fel, és akármit csinálok kifagy a játék. Pedig minden sz@rt feltettem, dotnethook-ot, meg mittomén mennyi hülyeség volt még ott.
Lehet 1.0.4.0-ra kellett volna csinálni :F

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#30792) bognar110 válasza syl5 (#30791) üzenetére


bognar110
őstag

Valahogy én is így jártam csak hibajelentést kapok indításkor

(#30793) janihunk válasza syl5 (#30791) üzenetére


janihunk
senior tag

Nekem 1.0.4.0 van azon teljesen jó az alap is (csak nagy a gépigénye a fények miatt) Amit fontos csinált: (#30785) az meg még jobb mer legalább nem eszi a gépet és majdnem ugyan olyan szép.

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30794) #81556480


#81556480
törölt tag

HD 5750-el rápróbálhatok az iCEnhancerre? Vagy fölösleges?
Be lehetne esetleg lőni hogy jó legyen?

(#30795) janihunk válasza #81556480 (#30794) üzenetére


janihunk
senior tag

Én high on tolom 512 karival full HD ben. Az a vicces hogy ha minden low-on van akkor is ugyan úgy megy mint ha high on:D Am ennek a játéknak nem kell erős vga 4670 is menne maxon ha 2gb lenne a kari. Proci ram és vram kell neki.

[ Szerkesztve ]

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30796) #81556480 válasza janihunk (#30795) üzenetére


#81556480
törölt tag

hát azok talán vannak :D ( vramot nem vágom mi ) de a procim talán elég lesz 3.5ghz-en X6 meg 4gb ram. :K

(#30797) janihunk válasza #81556480 (#30796) üzenetére


janihunk
senior tag

vram videó kártya memória.

Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66

(#30798) ittakary válasza bognar110 (#30790) üzenetére


ittakary
nagyúr

Talán azért meg le lett írva nem egy helyen hogy NOT SUPPORTED?

És háromszor ennyi helyen volt leírva, hogy a srác főleg 1.0.4.0-re koncentrál, et kell használni :K

[ Szerkesztve ]

(#30799) bognar110 válasza ittakary (#30798) üzenetére


bognar110
őstag

JA azt nem is néztem tegnap este álltam neki :DDD Majd megnézem. köszi :)

[ Szerkesztve ]

(#30800) syl5 válasza Fontos? (#30786) üzenetére


syl5
őstag

Letöltöttem, felülírtam minden fájlt, beírtam az iceconfig.inibe és az option.txt-be a szöveget, Nvidia-t false-ra átírtam és nem tölt be az ice.
Betettem a xlive-ot is, úgy sem jó.. :F

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA IV (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.