- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Miért van szükségem négy darab Elektromos rollerre?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- Tomb Raider Remastered I-III
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benőke
őstag
Erre nincs jó taktika pálya függő de az elejn én is szimetrikusan álítottam be az egyszerűbb, de van olyan pálya ahol nincs olyan beállítás hogy szimetrikus szárnyak és elégedett pilóta.
Egyébként általában az első van lejebb... Ha megvan a szimetrikus szárnyállás akkor feljebb veszed a hástót egy 20 -al az elsőt meg lejebb, aztán megnézed. Van hogy olyan képtelen beálításokkal megy jól a pilóta hogy az ember nem is gondolná... NEm kell megijedni ha nagy a különbség az első és a hátsó szárnyak között. -
Benőke
őstag
Egy hibája van h kevés a Talent. Amatőrbe fel lehet jutni vele sőtt talán Amatőrből is fel lehet majd jutni vele, de Esőben mindig gyenge lesz, illetve ha hideg van a pályán.
Enyémnek is 140 -es a talentje mindig szenvedek vele ha eső van vagy hideg...
Az ár azért fontos, hogy ne vigye el a gatyádat feleslegesen, mert Amatőrben piszkosul megy a pénz... Minden Megmradt fillér számít majd -
joergie
őstag
próbálj alacsonyabb talentűt keresni szerintem, mert több conc-ra lesz szükséged. stamina nélkül használhatatlan a pilóta. legjobb egy 150conc 100-120as talentű pilóta lenne agri nélkül, 50 fölötti TI és exp-el, valamennyi staminával, akármennyi carismával, minél kevesebb motivációval, minél kissebb súllyal, minél olcsóbban, de mindenképp millió alatt. vagy lehet drágább, de akkor több carisma kell, hogy többet zsebeljen be szponzoroktól.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
Ne sajnáld. Azt hittem Aggreszivitás van mert az lassan csökken, és lefelé húzza az OA -t. De nulla. Amőgy a pilóta alkalmas arra h feljuss vele Amatőrbe, hogy ott mennyire jó hogy a Talent ennyire alacsony azt nem tudom, de ne bánkódj keress másikat. 60-70 pilóták között sok jó van. Konc és a talent 100 felett legyen akkor abból sokminden kisüthető. Nekem is ilyen smmit mondó pilótám akadt. Most meg azért szenvedtem mert nem akartam amatőrből tovább jutni, pedig a szezon úgy indult hogy nem akarok kiesni...
Szóval Konc és Talent min 100. Talentes pilóta akkor jó ha szakad az eső egyébként kevésbé koptatja a verdát... Ill gyorsabb is kicit. Konc miatt megintcsak gyorsabb a pilóta ha van de nem kell hozzá über sok... 130-140 koncal vertem a mezőnyt... Aggreszivitás nem feltétel bármikor lehet neki csinálni néhány futam után... Amatőrben kell egy kicsi, hátránynak nem hátrány de nem alapvető igény... Exp -fontos de csak a korral és a versenyekkel jön meg. Azért ne félj ha közel van a nullához, ki lehet trenirozni bárkit. Tech edzhető, el lehet lenni nélküle... Stamina Rúkiban nem annyira fontos segít hogy egyenletesebb köröket menjen a versenyen ne csak a verseny elején hanem a végén is. Edzhető de a motiv kárára és jótékonyan hat a súlyára. Fitnessel edzhető ugyanis. Charisma nem lényeges verseny szempontjából szponzort segít találni... Motiv egyértelmű 200 alatt amatőrben nehéz bármit is produkálni vele...
Keress másikat ami keveset is kér... -
zolynet
veterán
ha a motiv 0 akkor ott szinte lehetetlen lefaragni, miután minden futam után auto +1-el nő az exp ... keress másikat, én is beleestem ebbe a hibába 2x is,
felfejlesztettem a pilótámat és későn vettem észre, már nem tudtam leszerződtetni, bukta ... igazi méregLife is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
Negatívban volt az egyenleged, azért nem jutottál fel, ejej.
Én nem használok speciális beállítást, megpróbálom minél jobban finomítani a beállítást.
Azt figyelem egy ideje, h mit megy a q1-ben a gyakorláshoz képest, ha különböző módra állítom: nyomja mint a barom, tartsa a pályán, csak kis dunid ... most pl a practice időhöz képest 0,5mp-el rosszabbat ment a 'push the car to the limit' rizikóval, pedig a pilóta conc/talent/exp-je majd szét durran, 166/181/233. Szóval sztem ez egy kicsit random az alkalmazásban. De ha van ötlet rá osszátok meg izibe.Life is too short to stay stock!
-
joergie
őstag
Hogyan jutottál fel? van alul egy olyan hogy promotion list. Ez annyit tesz, ha valaki pl amatőrből negatív összeggel zár, akkor visszakerül rookie-ba, így megöresedik egy hely, és azt az ilyenek töltik ki, mint te, aki 5ödik lett, de elég magas a pontszáma ahhoz, hogy továbbjusson. ha megnézed ezt a promition listet, akkor remélhetőleg megérted. a másik ilyen, amikor valakinek a neve mellett ott van az R betű, ő visszavonul, vagy ujrakezdi rookieból a dolgot.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
Pitstop training center-t fejleszd 20-ra és javulni fog!
Hát ezen gondolkoztam én is de drága nagyon drága
Grat a pontokhozA Helyzet nállam az, h akkor szereztem pontot ha nem figyeltem a taktikára csak úgy vaktában lőttem be, ha taktikáztam akkor mindig mellé ment kivéve egy versenyen Eddigi legjobb helyezésem 5... A legroszabb pedig 11 Viszont még nem voltam sosem utolsó.
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Egyrészt ilyen melegben a Soft gumi nem biztos h kibir egy 2 kiállásos taktikát. Nekem 29 fokban hasonló pályán 94km -t birt volna ki, itt többet kéne neki - olyan 103 körül. (Erősen pilóta függő, melyik hogyan fogyasztja az autót enyém elég béne de 2x annyi időre nem elég a gumi de határon mozog...) Benzint elbir 180 litert is a gép csak annyival meg soha nem mennél jó időket. A 75 liter pilóta függő és autó függő is. Így első blikkre viszont kevés. 80-85 liter kell egy egy etapra ha 2 kiállást tervezel. De vedd figyelembe hogy Q1 -ben nem esik az eső a Q2 -ben viszont igen és a rajtnál is esni fog. A továbbiakban a versenyen magas lesz a hőmérséklet és a páratartalom is. Azt nem tudni mikor áll el az eső és azt sem tudni hogy eláll -e egyáltalán... Nehogy a verseny vége előtt néhány körrel boxolnod kelljen... az üzemanyag miatt... Folyamatosan mérem az autó fogyasztását így 1-3 literes eltéréssel simán megmondom mennyi lesz a versenyre szükséges mennyiség. Előző futamon mondjuk 0,8 litert tévedtem és összesen 2 liter maradt a tankban.
-
-
joergie
őstag
nee! nehogy esőgumival indulj. ha megnézed az időjárásjelentéseket, látod, hogy practice/q1 felhős q2/race start is, tehát nem fog esni a rajtnál. utána lehet...az magányügy, hogy készülsz rá.
esőgumi száraz aszfalton pillanatok alatt elkopik, ahogy az logikus.
a száraz gumi kevésbé kopik esőben, az esőgumi kb úgy kopik esőben, mint a hard szárazon.szóval van választott száraz gumi(extrasoft/soft/medium/hard), és ha esik, akkor esőgumi. be lehet állítani, hogy hány körrel az eső kezdete előtt menjen ki esőgumiért és ugyanígy vissza mikor jöjjön szárazért, ha elállt az eső.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
110/110/70 és maradt 18 liter, ergo 272 elég volt a versenytáv teljesítéséhez. Pilóta nem volt túl agresszív, lévén, nem akarom az összes lóvét letudni 3 futam alatt
Előző két futamon 2 ill. 3 körrel a vége előtt kellett kimennem benyáért, de mindkétszer meglett még a pontszerzés.
https://www.coreinfinity.tech
-
-
ixtom
tag
Nem árt egy jobb pilóta
Én most cseréltem, bár kicsit elbénáztam az ajánlatokat. Először egy kicsit elhamarkodottan egy viszonylag jó tulajdonságú pilótának tettem ajánlatot (alap ajánlat), aztán többen is licitáltak rá. Ezért gondoltam, hogy veszek egy még jobbat (és drágábbat ) neki is tettem ajánlatot az utsó pillanatban. Ráadásul többet is ajánlottam, mint ami meg volt adva.
Erre kiderül, hogy az első pilóta licitjét megnyertem a másodiknak meg még nálam is többet ajánlottak . Legalább tudom hogy is megy ez .Na de a lényeg, az idők:
Utsó három practice idő Soft gumival volt, előtte eSoft. Az utsó két idő az új driver műve. Majdnem 1 másodperccel jobb, mint a volt pilótám (nettóban), és kevesebbet téveszt.
Amiben "gyengébb" az előzőnél: Talent, Aggressiveness, Charisma.
A többi mind sokkal jobb. Igaz 200 ezerrel több a fizetése versenyenként.Van még 9 név a shortlisten, amire még nem licitáltak. Lehet hogy váltok még egyszer ebben a szezonban.
Jelenleg 15. vagyok a rajtrácson (18-ból) 88 literrel. A múltkori 19. után ez azért jobb (20 ember közül). Még így is lassú az autó. Most az előttem lévőhöz képest 18 ezred a hátrányom , de a 12-hez már 1,3 másodperc.
Ja és baromi lassú voltam Imolában is. Utolsó is lettem
Tudom túl sok a ha , de ha eső gumin kvalifikálok és rajtolok, és ha jobb a pilóta, akkor nem lettem volna 17. (a 17 célbaérkező közül )Remélem végigérek a mai futamon, és nem leszek utolsó. Ez most a cél. Legközelebb a pontszerzés jön.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
2 kiállásra jó lehet ez a taktika,igazából én eddig a 20 körüli értéket tudtam tartani szinte mindenben(riskre értve)és sosem volt hiba.szerintem te is kipróbálhatod a 20/20/20/0-t
Én inkább a gyors etapokra utazok és a 3 kiállásra+esoft.Úgyhogy én most is nyomni fogom neki,csak ennek is megvannak a veszélyei(magasabbra kell rakni a overtake risket,neh beszoruljak).De eddig mindig bejött
Számolgatás alapján(ha csak 1-2 körig esik az eső )első vagy második helyre vagyok jó,persze hiba nélkül.Első kettő srác tuti ráment az esőre+kevés benya(4 másodpercet kaptam úgyh a 4ik helyen vok)a 3. meg szerintem nálam is rövidebb etappal nyit.Nagyon kíváncsi leszek a versenyre,bár a péntek esti lightolás miatt úgysem fogom látniSmoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Én a 4.ről de 85 literrel megyek,úgy hogy bármi lehet
joergie:nem lehet tiltja a vallásom,BTW milyen taktikával mész?1 kiállás,nagy def-es riskel?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ixtom
tag
Szia!
Ebben nem vagyok biztos, mert még csak tegnap regeltem (és már várom a versenyt ), de lefutottam a Qual 2-őt száraz gumin... és a "Race setup"-nál engedi beállítani a száraz és az eső gumit is a startra.
Persze jó lenne, ha egy tapasztaltabb emberke is megerősítené az állításomat[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
én ez a kettő közül fogok választani,de remélem kapunk segítséget
".....q2re feltenni az esős gumit és nagyon kevés benyával feltölteni majd a verseny első 1-2 körében kiállni és nagyon rátankolni így lesz egy elnyújtott 2 kiállásos stratégiám,vagy inkább végig szenvedni azt az első 1-2 kört száraz gumival és ezek mellett jól megtankolni az autót és utána 2 rövid etap a végére lágy gumival,magas előzési riskel...."
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
nemtudom hogy lesz, mert ha esik az eső, borul minden. ugyanúgy rátankol, úgyhogy végig adjál meg 60-70 körüli értékeket az eredeti stratégián túl. Nem muszáj kijönni esőben, ezt be lehet állítani, hogy hány körrel az eső eleredése után, vagy eső elállása után gyere ki boxba. sőt azt is be lehet állítani, hogy száraz gumit tegyen fel akár esőben is. hát ez már kőkemény taktika
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nem sok az az 50liter a gumi sac/kb 97km-re elég, ebből vegyed le a 18%-át, mert onnantól rezeg, ez olyan mintha el lenne szemcsésedve, ilyenkor másodperceket(1-2mp) vesztesz körönként. fogyasztást nem tudom biztosan mondani, olyan 240-260L között, sajnos nincs róla adatom. én 6os motorral 217-el tudok számolni, de egyes motorral passzolom. talán sikerül adatot szereznem holnapig róla. érdemes utolsó kiállásra tartalékot berakni.
Tehát te 3 kiálláson vagy.
erre szolgál amúgy a gpro go( a program amit írtam) tools menüjében a pit strategy opció.
nekem azt dobja ki kb, hogy kb 50/64/69/69-el menjél, erre add rá a tartalékot úgy érzésre
és számolj azzal hogy esni fog az eső is, nem tudni mikor és mennyit
riskekkel csak csínján, de szerintem egy 20as előzési, és egy 15ös clear risket adhatsz neki.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ekkora lehet az iPhone Air és a Galaxy Slim akkumulátora
- Assetto Corsa EVO
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Óra topik
- EAFC 25
- Biztonsági okokból fogná vissza a befektetéseket az EU
- Politikai mémek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Jelentősen átdolgozná stratégiáját az ARM?
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Szép! Lenovo Thinkpad T14 Strapabíró Laptop -60% 14" Bivaly Ryzen 5 PRO 4650U 6Mag 16/256 FHD LTE
- Új dobozos Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gamer Laptop -20% 15,6" RYZEN 5 5500H 16/512 NVIDIA 2050 4GB FHD
- Dell 7410 Laptop 14" FHD/i7-10Gen/MS Office/DDR4 16Gb/1Tb M2/HDMI/USB-C/CAM/Wifi 1Év Gari 27% Áfá-s
- Apple Watch Ultra 2 49mm GPS+Cellular, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával