Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrsza
csendes tag
Sziasztok!
Nyáron megkeresett valaki privátban és a neki írt üzenetet gondoltam kiteszem hátha másnak is hasznos infók vannak benne.
"Röviden összefoglalva, amit tanácsolok: Minél előbb csapatba kerülni, mert szezon végén némi extra pénzhez juthatsz.
Az üzemanyag fogyasztás autószintfüggő de még inkább motor szintjétől függ, szintenként 10-20 liter eltéréseket okozhat kb már amenyire emlékszem.
Most ugyan újrakezdtem, de net és idő hiányában, valamint mert csak szezonközben csatlakoztam és a többiek némi előnyt szereztek hozzámképest, jelenleg újra hanyagolom a játékot.
Kockázatokat javaslom emeld feljebb min 10-en legyen mindegyik, de pl olyan pályán ahol könnyű az előzés ott érdemes a védekezést és a támadást is magasabbra venni hogy gyorsabban átgázolj ellenfeleiden mert hiába a jó taktika ha beragadsz valaki mögé.
Én kockázatokra rookieban 10-35 ig javaslom esetleg jobb pilóta esetében mehet a 40 is.Pilóta Rookieban: legfontosabb a koncentráció ez legyen lehetőleg 100 felett. Utána a tapasztalat a második majd a tehetség és az erőnlét. Amire nincs szükség abszolút az a motíváció, mert azt majd megszerzi nálad
. Jah és majd elfelejtettem, a kilók is fontosak: kövér pilóta nem jó pilóta, terheli a gumit és lassítja az autót. Ez annyira nem nagy hátrány egy jó pilóta esetében, de ha csak átlagos pilótát tudsz venni akkor érdemes figyelni már erre. A box taktikánál mindenképpen érdemes a box idejét nézni és hogy hány körből áll a verseny valamint hogy te milyen időt mész kb a gumikon, ezt egy két teszt kör után kb már megtudod saccolni. Pl.: hiába rövid a box utca és ezért csábító a 3-4 kiállás ha csak 5x körös a verseny és csak körönként pár tizeddel vagy gyorsabb a többieknél. + még hozzájön a az előzés könnyűsége. Pl lehet teszt körön gyors vagy de ha nehéz előzni akkor könnyen fent akadhatsz. Persze ha annyira jó vagy hogy top 3 ból indulsz és ki tudsz autózni egy boksz kiállást akkor lazán érdemes bevállalni.Gyakorlatilag a végtelenségig lehetne írni a kombinációkat és a példákat , de most hirtelen ennyi jutott eszembe."
Kicsit fáradt voltam amikor írtam, de szerintem a lényeg lejön belőle.
Lassan hazamegyek és vége a mobilnetes időszaknak, így ha jön kérdés akkor majd remélhetőleg nem egy 3 hét múlva veszem észre.
UI: Kockázatos részhez javításnak mondom haverom csinálta anno nagyon magas értéken és neki bejött már rookie-ban is(bár volt amikor rajtbalesetezett), de én többet szívtam vele szóval próbálkozó kedvűek megkockáztathatják.
Sok sikert mindenkinek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm 33/1.4 R LM WR
- Crucial P310 1TB M.2 2230 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, bontatlan - 7100-6000 MBs - Eladó!
- Használt NVME M2 SSD-k - 1000 GB tól 2048GB-ig Samsung Hynix Intel Kioxia WD Micron Toshiba
- WD Black SN770M 2TB M.2 2230 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 5150-4850 MBs - Eladó!
- Gamer PC 2025, Komplett gép, Garanciális alkatrészek, BESZÁMÍTÁS
- AKCIÓ! Apple Studio Display 27 5K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K 144Hz IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
- CPU: 2 x Intel Xeon(R) E5-2650L v2 1.70GHz, 40 vCPUsvv, 256 GB DDR3 RAM
- Lenovo 14 Ideapad 3 FHD LED Matt i3-1115G4 4.1Ghz 8GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 XT 16GB be quiet! Pure Base 500 FX 750W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
. Jah és majd elfelejtettem, a kilók is fontosak: kövér pilóta nem jó pilóta, terheli a gumit és lassítja az autót. Ez annyira nem nagy hátrány egy jó pilóta esetében, de ha csak átlagos pilótát tudsz venni akkor érdemes figyelni már erre. A box taktikánál mindenképpen érdemes a box idejét nézni és hogy hány körből áll a verseny valamint hogy te milyen időt mész kb a gumikon, ezt egy két teszt kör után kb már megtudod saccolni. Pl.: hiába rövid a box utca és ezért csábító a 3-4 kiállás ha csak 5x körös a verseny és csak körönként pár tizeddel vagy gyorsabb a többieknél. + még hozzájön a az előzés könnyűsége. Pl lehet teszt körön gyors vagy de ha nehéz előzni akkor könnyen fent akadhatsz. Persze ha annyira jó vagy hogy top 3 ból indulsz és ki tudsz autózni egy boksz kiállást akkor lazán érdemes bevállalni.
