Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1101) trebrona válasza Shinnokina (#1061) üzenetére


trebrona
nagyúr

Szerintem kicsit félreérthetted a kérdést. Gondolom a GB eu stock-ról szólt, nem az eustock.hu-ról...

------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------

(#1102) thefreeman válasza tibcsi0407 (#1100) üzenetére


thefreeman
aktív tag

Szerintem is. Ha csak az itt jelenlevők rendelései közül csak egynek tűnt volna el az még talán lehetne véletlen. De így hogy többünknek is ugyanott itt tuti, hogy valami gubanc van. Bár egy ilyen nemzetközi cégnél mint a DPD szerintem egyáltalán nem elfogadható, hogy csak úgy eltűnnek a csomagok. Én még mindig úgy gondolom, hogy nem a gearbest a hibás a dologban bár a support azért lehetne jobb és kicsit jobban törhetnék magukat azon, hogy mi megkapjuk amit rendeltünk ők pedig megtarthassák a pénzt.

(#1103) tibcsi0407 válasza thefreeman (#1102) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Egyértelmű, hogy nem a Gearbest hibája, tökéletesen látható, hogy a csomagot feladták, elindult és elveszett Best-ben. (az én esetemben ott tűnt el)
Azt is meg lehet érteni, hogy nem fognak 1-2 hét múlva refundolni, mert ha a csomag valami oknál fogva mégis megérkezik, akkor ők azzal nagyon sokat buknak. Így még a DPD-re rá tudják húzni a dolgot.
Én azt javaslom, hogy várjunk egy kicsit, míg rendberakják a dolgot, ki tudja, lehet többszáz ilyen esettel néznek most szembe, amit azért anyagilag lenyelni nem egy egyszerű dolog. Viszont komoly hírnév romlásra számíthatnak, ha nem kompenzálnak, így ettől nem tartok.

Azért bezáratni a topikot, mert a DPD szar szolgáltatást nyújt nagyon abszurd dolognak tartom. Ha valakinek nem tetszik a Gearbest, meg most átverve érzi magát, akkor indítson egy refundot és többet ne vásároljon onnan, de nem hiszem,hogy a többi fórumtárssal ki kellene szúrni, aki szeretné továbbra is akár itt megtalálni a jó vételeket, vagy megvitatni a problémáit.
Nekem is most 180$ lóg így a levegőben, de meg lesz oldva a probléma.

https://utdetailing.hu/

(#1104) sanzi89 válasza tibcsi0407 (#1103) üzenetére


sanzi89
addikt

Legyen igazad! :R

De korrektnek semmiképp sem nevezhető, hogy miután nem kapom meg a terméket, amiért fizettem egy harmadik félnek kell igazságot tenni (Paypal), mivel a GB a vételár szűk felét akarná visszaadni- Nem kérdés, a DPD trehánysága a probléma kialakulása, de a probléma továbbgerjedéséért csak a GB és a supportja okolható. Ez futárcég ide vagy oda, nem javítja a renomét.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#1105) tibcsi0407 válasza sanzi89 (#1104) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Nem javítja, de szerintem most akár többezer (hanem tízezer) Dolláros problémába futottak bele.
Csak itt a fórumon hányan vagyunk, akiknek nem érkezett meg a csomag, szerintem a többi EU országban is ráb@sztak jópáran.
Azért az ilyesmit felkészületlenül nem könnyű kezelni, ők sem számíthattak erre. Ki tudja hány ticket és panaszlevél, PP dispute érkezett most be hozzájuk. Nem irigylem őket, mert önhibájukon kívül keveredtek ebbe a szituba, ahogy mi is, a harmadik fél miatt. Ez nagyon szar helyzet, de talán egy kicsit támogatni is kell őket, hogy meg tudják oldani ezt a problémát, nekünk is ez az érdekünk.
Ha az árakat nézzük, akkor pedig nagyon sok dolgot náluk éri meg a legjobban venni, ezért nagyon szorítok, hogy ne legyen ebből senkinek hátránya. ( a DPD viszont nagyon megérdemel egy alapos elpicsázást, mert vagy valaki nagyon enyveskezű náluk, vagy valamit nagyon elrontottak a csomagszortírozásnál )

https://utdetailing.hu/

(#1106) thefreeman válasza tibcsi0407 (#1103) üzenetére


thefreeman
aktív tag

Megoldódni szerintem is megfog attól valahogy nem félek, hogy pénzt vagy telefont nem fogok látni. Egyszerűen csak idegesítő ez a hosszú várakozás és kicsit az is, hogy a leveleikben nem látszik, hogy őket is zavarná a dolog, nekem az is megnyugtatóbb lenne ha beismernék, hogy gond van. Szerintem is sok ilyen eset lehet egész Európa szerte. Az enyém is Best-ben van elakadva és a a nyomkövető számok sem kamuk az egyik oldalon a számot beírva kiírja a nevem és a címem.

(#1107) tibcsi0407 válasza thefreeman (#1106) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Nekem is ott akadt el 08.27-én. Október 1-re ígérte a Gearbest, hogy mehet a refund, vagy az újraküldés. Kaptam egy 10 dolláros ajándékkupont is, de addig nem használom fel, míg ezt a dolgot le nem rendeztük.
Én bízom bennük, meglátjuk mi lesz pár nap múlva.

https://utdetailing.hu/

(#1108) L4mie válasza atala (#1086) üzenetére


L4mie
veterán

Na nekem is, úgy tűnik együtt mozognak a telóink :)

21.09.2015 17:39 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
21.09.2015 16:55 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1109) SSlyTR válasza tibcsi0407 (#1107) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

Nekem a DPD megírta, hogy eltűnt a csomagom. Értesítsem a küldőt és tudja mi a dolga. Vagyis kérje vissza a pénzét. Na ilyenkor jön rosszul, ha csak 20 dollárt írt a csomagra, mert akkor csak annyit kap vissza.

(#1110) tibcsi0407 válasza SSlyTR (#1109) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Ha EU-n belül adja fel, akkor miért írna rá kevesebbet?
Bár az igaz, hogy a Gearbest oldalán letölthető számlán kisebb összeg van. Gondolom így játszák ki a holland VÁM-ot :)

https://utdetailing.hu/

(#1111) azbest válasza SSlyTR (#1109) üzenetére


azbest
félisten

Ez nem magyar posta. Dpd classic, a weblap szerint 520 euro biztosítás van rajtuk alapból. Ha valaki nagyobb értéket küld, akkor érdemes külön opcióval emelni.

Szóval, ha a dpd elhagyott egy kamionnyi csomagot, akkor a GB lehet degeszre keresi magát száz dolláros tabletekből kiindulva :)

(#1112) SSlyTR válasza azbest (#1111) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

De ha a kínai berögződés megvan, hogy 20-30 dollárokat írnak rá, akkor lehet ezért terelnek. És ezért ígérnek csak félárat. Ez nem úgy van, hogy utólag behazudják, hogy mennyi a benne lévő telefon értéke.
Ha ennyi lenne, hogy szarrá keressék magukat, akkor miért csak a felét akarják megtéríteni?

(#1113) azbest válasza SSlyTR (#1112) üzenetére


azbest
félisten

Mondom, nincs ráírva összeg. Az alapszolgáltatás tartalmaz 520 euro biztosítást, mert ennyire bíznak magukban, hogy nem hagyják el.

(#1114) SSlyTR válasza azbest (#1113) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

hát az hónapok, mire visszaszerzik azt a biztosított összeget

(#1115) Wendelke


Wendelke
senior tag

Bocsánat, hogy örömködök :U , de megjött a nyereményem a Convoy S2+ :C

Ma délután hozta a DHL, aki felhívott amikor ideért. Csomagolás:

A doboz csomagolása, illetve a lámpát tartalmazó doboz.

A doboz tartalma :C

És akkor néhány kép a lámpáról:

A lámpa szépen kidolgozott, a menetek rendben vannak. A fém kapcsoló jobban néz ki, mint a megszokott gumiborítású. Kicsit furcsa volt kék színben, mert már megszoktam a szürkét, zöld bekapcsoló gombbal, van itthon kettő is belőle :D Kb. 3 mm-el rövidebb az S2+ mint az S2, ez a rövidebb refinek köszönhető.

E miatt szélesebb a vetítési képe is. A benne lévő XM L2 T6-4C led sárgásabb fényt ad, összehasonlítva a korábbi S2 XML U2-1B ledjével. A színhőmérsékletet tekintve a korábbi nekem jobban bejön.

Fényerőben nem látok nagy különbséget. Biztosan nagyobb az S2+, de mivel szélesebb a spot, illetve más a színhőmérséklete is, így ezt nehéz megítélni.

Nekem az S2 és már az S2+ is, az egyik kedvenc lámpám. Szerintem általános használatra az egyik legjobb választás. Bringázni is tökéletes, amennyiben van hozzá egy jó tartó. Én használtam fejlámpaként is, egy megfelelő gumis fejpánttal :U

Szóval még egyszer köszönöm a lámpát a GB-nek, illetve sorsolóbizottság elnökének, hpsafl-nak :DD

"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.

(#1116) 5-ös kezelő válasza Wendelke (#1115) üzenetére


5-ös kezelő
senior tag

Szép ez a lámpa, jobban tetszik, mint a piros. Az én nyereményemet tegnap adták postára, holland sima ajánlott /nem akartam futárcéget/.
GB piackutatás céljából érdeklődik, mit szoktak kis hazánkban vásárolni Halloween és Karácsony alkalmából /led égők, füzérek, kütyük/. Fogalmam sincs, mit linkeljek - több óra, mire átnézem a kínálatukat. Előbbit sztem nem is tartjuk.

(#1117) wentworth


wentworth
tag

Holland DPD-nek irt már valaki emailt?
Mi volt a válasz?

Edit: Irtam.
Egy kis kép a holland BEST repóról.[link]

[ Szerkesztve ]

Vi10 32G Q32G221510...

(#1118) tibcsi0407 válasza wentworth (#1117) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Én már leveleztem velük. Haszontalan.

https://utdetailing.hu/

(#1119) MiZY


MiZY
tag

Biztos olvassak a forumot vagy nemtom, de reggelre ez fogadott:

21/09/15 09:51 Order departed from sorting hub

(#1120) atala válasza SSlyTR (#1109) üzenetére


atala
addikt

Én meg akkor leszek pipás, ha elveszik a csomagom, és a 131 dollár helyett 59-et akarnak majd visszafizetni, mert az áll a számlán.
Azért ehhez is pofa kell, hogy veszek valamit 131 dollárért, és csak 59-ről állítsanak ki számlát.
Ez másnál is így van?
Ha Kínából jönne, lehet, hogy még jól is jönne, az Áfa miatt, de így EU-ból lehetett volna teljes árat ráírni.
Ezeket nem ellenörzi senki?
Ha én itthon eladok valamit 1000 Ft-ért, és csak 950 Ft-ról állítok ki számlát, jól megbírságolnak.

(#1121) SSlyTR


SSlyTR
aktív tag

Na mit válaszolt a GB, miután megírtam, hogy DPD elvesztette a csomagot?
Egyből full refund!!! Mindent vissza! Najó nem :D Várjak 7 napot még. :((

[ Szerkesztve ]

(#1122) L4mie


L4mie
veterán

Kezdhetek aggódni:
22.09.2015 00:42 Best (NL)
A küldemény beérkezett az elosztó központba

21.09.2015 17:39 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
21.09.2015 16:55 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1123) mobileman válasza L4mie (#1122) üzenetére


mobileman
aktív tag

Ezen aggódni? Te most viccelsz? :B
Ez még nagyon friss, éppen hogy beérkezett a depóba...

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#1124) ottobacsi válasza mobileman (#1123) üzenetére


ottobacsi
tag

Pont azért most kezd aggódni, mert beért a Best-i depóba! :D

[ Szerkesztve ]

(#1125) sanzi89 válasza SSlyTR (#1121) üzenetére


sanzi89
addikt

És te mit írtál nekik konkrétan? :D
Megpróbálom bemásolni a szöveget, hátha refundolnak nekem is, és elfelejtik ezt a fél áras visszafizetést. Nekem semmilyen kupont nem ajánlott senki. :(

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#1126) Outlander válasza sanzi89 (#1104) üzenetére


Outlander
őstag

Egyébként nem akarlak megsérteni, meg getzi se makarok lenni..

De mint újbelépő, visszaolvastam jó pár oldalt... és kb te vagy egyedül aki siránkozik egyfolytában, és volt olyan h 1 nap 3szor is beírtad ugyanazt....

De hogy mindennap beírtad ugyanazt az biztos, nem tudom h első rendeléses vagy-e sem, de aki naponta többször ránéz a tn-re és utána jön anyázni/sírni, annak nem való a külföldi a rendelés..

UI: természetesen láttam h voltak/vannak még egy páran akiknek volt/van valami baja, de a szokásos bullshites 3-4 levelezgetés után minden okés lett... ez benne van a pakliban.

Bocsi, de ezt le kellett írnom, és tényleg nem bántásként, csak azért mert neked nem jöttek meg csomagok, ami simán lehet a postás miatt, mert mint írtad a simák nem jönnek meg de a tn-esek igen... attól még nem kell állandóan siránkozni.. :R

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#1127) sanzi89 válasza Outlander (#1126) üzenetére


sanzi89
addikt

Erre lehet nem is kellene reagálnom, akkora baromságokat írtál. Olvass vissza, és akkor nem írnál ilyeneket, hogy a postás miatt van... :(

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#1128) krisztianAMG válasza Outlander (#1126) üzenetére


krisztianAMG
senior tag

Halk +1.

(#1129) ottobacsi válasza Outlander (#1126) üzenetére


ottobacsi
tag

Ha kínai rendelésről lenne szó kb. én is azt gondolnám amit Te.
De itt Eu raktáras 5-7 napos rendelésről van szó, ami már sokszorosan túllépte az 5-7 napot, és senki nem akar tenni semmit hogy történjen valami! :W
Így amit írtál az "No Comment" kategória! :W

(#1127) sanzi89
Pedig sajnos pont a "postás" miatt van! :DDD :((( :W

(#1130) L4mie válasza Outlander (#1126) üzenetére


L4mie
veterán

hmm kb 5 éve rendelek rendszeresen kínából :D napi 2-3x ránézek....szóval ez hülyeség,

de több résszel egyet kell értsek, attól, hogy ide besírunk napi 2-3x nem lesz előbb megoldva a probléma.

na de csendben leszek, mert ha nekem is elBESTelik a telefonom, nálam is beindul a QQ gép.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1131) SSlyTR válasza sanzi89 (#1125) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

Vicc volt :DD Írtam is, hogy "najó nem", azt írták várjak 7 munkanapot.

(#1132) tibcsi0407


tibcsi0407
félisten

Na, ma én is megkaptam a féláras refund ajánlatot. Megírtam, hogy no way. Kíváncsi vagyok a reakcióra.

https://utdetailing.hu/

(#1133) SSlyTR válasza tibcsi0407 (#1132) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

Én már korábban is írtam nekik a full refund-ot és megírtam a teljes vételárat is, szállítással, biztosítással.

Milyen madár benne bele a fele árba? Tuti bepróbálkoznak, hátha akad valaki.

(#1134) tibcsi0407 válasza SSlyTR (#1133) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Nekem azzal próbálkoztak be, hogy nem kötöttem biztosítást rá.
Megírtam neki, hogy nagyon jól tudom, hogy a DPD biztosítja a csomagjukat, így ezt nem kellene erőltetni, vagy teljes vételár, vagy újraküldés.
A telefonra azt írta, hogy már nincs raktáron. Megírtam neki opcióként, hogy akkor választok egy másikat ebben az árban.

https://utdetailing.hu/

(#1135) SSlyTR válasza tibcsi0407 (#1134) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

te még egyszer bevállalnád ezt? :F :F :F

(#1136) atala válasza tibcsi0407 (#1134) üzenetére


atala
addikt

Én most először vettem tőlük telefont. Én kötöttem biztosítást, bár akkor még nem tudtam mennyire is jó. :D
Gondoltam, az a 3,38 dollár már nem oszt, nem szoroz.
De nagyon remélem nem lesz rá szükség.

(#1137) L4mie válasza atala (#1136) üzenetére


L4mie
veterán

és? hol tart most a tied? :)
Enyém a Best nevű Bermuda háromszög szerű telephelyen csücsül éppen.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1138) atala válasza L4mie (#1137) üzenetére


atala
addikt

Enyém is, de hát még csak most került oda, még nem aggódok.

(#1139) Vertigo18 válasza L4mie (#1137) üzenetére


Vertigo18
addikt

Bakker, az enyémek is ott vannak! ;]

Lehet, hogy ugyanaz a "postás" (nem) hozza majd ki? :D

szerk: de ez a "nyeremény S2-es" nagyon felhúzott! július 27-én rendeltem ugyaninnen pirosat, se híre, se hamva. Örülök, hogy a nyeremény megjött,de a z enyém hol van? :F

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#1140) azbest válasza Vertigo18 (#1139) üzenetére


azbest
félisten

A postás kisfiánál :U A falusi és az itteni városi postai tapasztalataim alapján valószínűleg az utolsó posta és a kézbesítő a hunyó legtöbbször. Falun rengeteg probléma van a postával, de itt városon sem mindegy, hogy hová rendeli az ember.

Amaz meg dhl futárral jött a nyertesnek.

(#1141) Vertigo18 válasza azbest (#1140) üzenetére


Vertigo18
addikt

Ezt én megcáfolnám, szerintem egy faluban jobban odafigyelnek az ilyenre az emberek, mindenki ismer mindenkit, ha ilyen dologba keveredne egy kézbesítő (mert nem "postás"), akkor annak hamar híre menne, és az tönkrerakná...

De persze a futár az más, igaz.

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#1142) tibcsi0407 válasza atala (#1136) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Kicsit olvass visszább. A biztosítás nem ment meg, ha ilyen van.

https://utdetailing.hu/

(#1143) pulutodurumo válasza L4mie (#1137) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Csatlakozom én is. Ma hajnalban beérkezett a cuccom Bestbe. Csak találjon is ki onnan. :D
Múlt hétfői rendelés, két hét csak elég már Európán belül egy csomagnak hogy ideérjen. Kínai TN-nélküliek is jöttek már meg 14-18 nap alatt.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#1144) L4mie válasza pulutodurumo (#1143) üzenetére


L4mie
veterán

hát remélem gyorsan összejön egy teherautónyi magyar cucc amit gyorsan küldenek is.

jaja nekem tegnap megjöttek a banggood 09.09 es tracking nélküli rendeléseim.

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1145) atala válasza tibcsi0407 (#1142) üzenetére


atala
addikt

De legalább nem mondhatják, hogy csak a felét adják vissza, mert nem volt biztosítás.
Ha mégsem, akkor meg ott a paypal védelem. Remélem ők ilyenkor nem az eladó javára döntenek.
Azért az elég nyilvánvaló, ha egy árú beérkezik a központba, és ott megreked.

(#1146) tibcsi0407 válasza atala (#1145) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Persze, de az milyen már? :)
Szerintem nálam is PP lesz belőle.

https://utdetailing.hu/

(#1147) SSlyTR válasza atala (#1145) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

Az eladó kér refund-ot a dpd-től, mi meg az eladótól. Ilyen egyszerű. Mi vele állunk szerződésben. Csak GB-nek ez tömegesen van és nem érdeke sietni. Ha te feladod vagy beéred kevesebbel az neki csak több pénz.

(#1148) tibcsi0407 válasza SSlyTR (#1147) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Főleg, hogy a vesztesége még akkor is kisebb lenne, mint nekünk, mert eladói haszonnal árulja a termékeket.

https://utdetailing.hu/

(#1149) hpsafl


hpsafl
tag

Furkoo, de ez mindenkinek szól: Ha tudtok jobb futárt javasolni, akkor azt továbbítom a GB felé. Lehetőleg olyat, ami viszonylag olcsó. nekem most jön csomagom a Hobbyking-ről, és ott a GLS ára 11,35$, de gondolom a DHL még drágább lenne...

tibcsi0407: remélem megválnak a DPD-től. Nem lényeg, de a DPD, és a dpd között mi a különbség? Csak mert ha gugli képkeresőbe beírom, hogy dpd, akkor mind a kettőre hoz találatot, de a logójuk is eltér.

sanzi89: Igazad van, a GB jobban mehetne a vásárlói után, de mint írták, ha csak itt ennyi gubanc van, akkor mi lehet az egész EU területén. Remélem megválnak a dpd-től, és akkor a support is jobban bírja majd, mondjuk a legjobb az lenne, ha a support-ra nem is lenne szükség.

Wendelke: örülök, hogy megérkezett :))
Fényerőre jobb az S2 az S2+ -nál, mert a hidegfehérled valamivel több lument ad, viszont az S2 sokkal koncentráltabb, így a candela érték magasabb.

5-ös kezelő: Sajnálom, hogy még csak most lett feladva.

MiZY: örülök, hogy megmozdult

Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com

(#1150) L4mie válasza hpsafl (#1149) üzenetére


L4mie
veterán

egyetértünk :K

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.