Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#901) agyarka válasza bul07 (#886) üzenetére


agyarka
aktív tag

FAQ / Shipping method -nál sok helyen szerepel az 50 munkanap.
Az érdekes az, hogy a TN eseknél felhívják a figyelmet a nem megfelelő követésre.

(#902) tibcsi0407 válasza SSlyTR (#900) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Persze. Ők a DPD megrendelői, nem Mi.

https://utdetailing.hu/

(#903) sanzi89 válasza sanzi89 (#867) üzenetére


sanzi89
addikt

Írtam egy újabb Ticket-et a GB-nek arról, hogy mit beszéltem telefonon a DPD-vel. Leírtam nekik egyértelműen, hogy a csomag nem fog továbbmenni, se 3, se 5, de 50 nap múlva se. Vagy küldjenek egy új csomagot, vagy pénz vissza.
Lehet tippelni mi történik (megfejtés holnap várható)...
a. Visszaadják a pénzt
b. Küldenek új csomagot
c. Törlik a Ticket-tet annyival, hogy várjak...

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#904) tibcsi0407 válasza sanzi89 (#903) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Azt fogják mondani, hogy az 50 napot meg kell várni. Cserébe kapsz egy 5%-os kedvezménykupont, ami valszeg bárkinek elérhető :)
Te pedig elutasítod és kezdődik minden előlről, mindaddig míg vagy Paypalon, vagy ott beadják a derekukat.
Nem hiszem el, hogy nem látják, hogy ez a DPD probléma már nem egyedi eset.

https://utdetailing.hu/

(#905) Thusor


Thusor
őstag

Nekem így futott a most rendelt Chuwi vi10 a gearbestttől:

16.09.2015 13:18 Budapest (HU)
Kézbesítve
16.09.2015 08:02 Budapest (HU)
Kiszállítás alatt.
16.09.2015 05:00 Budapest (HU)
A kiszállítást végző kirendeltségen
14.09.2015 23:48 Best (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
14.09.2015 17:16 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
14.09.2015 15:39 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól

Szerencsésnek mondhatom magam, ahogy olvasom az eddigi hozzászólásokat.

AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

(#906) SSlyTR válasza tibcsi0407 (#904) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

te egyébként mit rendeltél? mire vársz?

(#907) tibcsi0407 válasza SSlyTR (#906) üzenetére


tibcsi0407
félisten

2 db Malis M7 telefon. Az egyik 1 hét után itt volt, a másik sehol..

https://utdetailing.hu/

(#908) hpsafl


hpsafl
tag

Pár akció:
Árakat nem mndíg írhatok, de a linkre kattintva és az oldalt frissítve az új ár jelenik meg.
Ganzo G727M ár:11.99$
Olight S30R Baton Ⅱ
Convoy S2+ kék / Piros kupon: S2490 ár: 12.99$
Ganzo G7212-BK kupon: GBG7212 ár: 13.99$
Harnds CK6015 kupon: HSCK6015 ár: 11.99$
Ganzo G301 multifogó kupon: ganzocm ár: 29.99$

Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com

(#909) wentworth válasza SSlyTR (#900) üzenetére


wentworth
tag

A gearbest és a DPD-vel ez volt az első és utolsó hogy valamit is vásároljak és kérjek tőlük.
A DPD b@szott visszairni egyik cimükre se válaszolnak napokig. Irtam egyet az IT-re egy "Milyen jó hogy egyik címre sem írnak vissza. Korrekt egy szolgáltatás. A pénzt lenyulják, utána meg válaszra se méltanak". Érdekesmód, IT-s kollega 10 percen belül visszairt. Leveleztünk, any@ztunk egy sort egymással, majd a kocsog DPD is visszairt végre. Annyi a szerencséjük hogy segitőkész elvileg, igértek, gyakorlatilag érzem hogy semmi se lesz belőle.
A GB meg adatmódositás kérelmem lett vna, a válasz "sorry apologize".
GB-től is ez volt az első és utolsó rendelésem. Nem csak nektek van problémátok vele.

Mind a kettő használatatlan, kamu szolgáltatás. És én hülye még kértem shipping instruance-t meg időt.
Előző ticketemet is könnyen bezárták, egy szóval visszaválaszolva.

[ Szerkesztve ]

Vi10 32G Q32G221510...

(#910) Shinnokina


Shinnokina
tag

Ha ennyi baj van a szállítóval, miért nem cserélik le? az valóban a szolgáltató sara, ha feladja a küldeményt és a kiszállító cég rendszeresen elhagyja vagy eltűnik és mégis ezzel a céggel dolgoztatnak tovább. Akkor ne legyen ingyenes kiszállítás, hanem foglalkoztassák a DHL-t és tudom majd, hogy a DHL nem fogja elhagyni a csomagot, cserébe fizetek. Persze mindenki azért rendel tőlük, mert durván olcsóbbak, mint mások és van ingyenes kiszállítási opció. Ennek a levét meg lehet szívni. Nekem még postára sem adták a cuccot, amit rendeltem, 4. napja. Ebayen a kínaiak már másnap postára adják, ugyanúgy ingyenes szállítással és egy-két hét alatt itt van, kínai posta-magyar posta, még eddig minden megjött, sose kértem trackinget semmire. Meglátjuk mi lesz ezzel a gearbestes rendeléssel, szerencse, hogy csak fóliát meg apróságot rendeltem tőlük, és nem egy telefon árával szívok... Ilyenkor örülök, hogy mégis inkább eustockról jött a teló, bele se merek gondolni a garanciás javításhoz való visszaküldéssel mit lehetne szívni a Gearbesttel..

Xiaomi 11 Lite 5g NE - és zöld :)

(#911) bul07 válasza Shinnokina (#910) üzenetére


bul07
nagyúr

DPD-s szállítás nem ingyenes 9$-ba fáj

Amúgy itt van pár kupon, de azt hogy működnek e nem tudom, egy kettőről írták hogy tudták használni

Lámpás kupon jó most próbáltam -8% LED2015GB

Már ha akar még valaki rendelni ;] (Á ezt nem tudtam kihagyni)

Amúgy hpsafl munkásságát jól visszaveti a Gearbest hozzálássa mind a szállításhoz mind a probléma kezelésében

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#912) thefreeman


thefreeman
aktív tag

Nálam is az van amit már leirtatok páran. A telefon 8. óta Best-ben van. Ma beszéltem a GB-vel chaten azt mondta szerinte sem normális késés van még várjak 2-3 napot. Meg, hogy írjak a szupportjuknak. Erre vissza írtam, hogy már két napja írtam de nem jött válasz azóta sem. Annyit mondott, hogy utána néznek de akkor az itt olvasottak alapján nem számíthatok semmi jóra. Itt a teljes track.

08.09.2015 01:27 Best (NL) A küldemény beérkezett az elosztó központba
07.09.2015 17:19 AMSTERDAM (NL) A küldemény beérkezett a feladó depóba
07.09.2015 16:06 AMSTERDAM (NL) A küldemény átvéve a feladótól
04.09.2015 12:15 DPD adatközpont A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.

(#913) freezer922 válasza thefreeman (#912) üzenetére


freezer922
aktív tag

Szerintem is ott gond lesz a dpd oldalán :x Nekem ugyan olyan a track-em mint neked (pár perces eltérésekkel, szóval gondolom Best-ig együtt utaztak), viszont nekem már egy hete megjött a csomag.

Ez amúgy gáz, mert én még szeretnék 1-2 dolgot rendelni GB-ről de ez a sok negatív dolog nem picit tántorítja el az embert.

(#914) WOT-H-A-C válasza bul07 (#911) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Én írtam! Két ecigis kupont elhasználtam és működött! Illetve azt is említettem, hogy alapból akciós terméknél ne használjuk. :)

[ Szerkesztve ]

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#915) sanzi89 válasza bul07 (#911) üzenetére


sanzi89
addikt

Én is őt sajnálom, mert nagyon korrekt srác, velem felvette a kapcsolatot szinte azonnal privátban, hátha tud segíteni, de sajnos nem lettünk előrébb. :(

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#916) tibcsi0407


tibcsi0407
félisten

Szerintem nem érdemes most ezért leírnunk a Gearbestet. Korrekt áraik vannak, nem tehetnek róla, hogy a DPD egy fos. Biztosan találnak majd egy kicsit drágább, de megbzhatóbb futárcéget.

https://utdetailing.hu/

(#917) bul07 válasza WOT-H-A-C (#914) üzenetére


bul07
nagyúr

Biztos, rendeléses fórumot pár naponta olvasom(felgyűlik pár száz hozzászólás) és megnyitom az érdekes dolgokat viszont utána már fene se tudja ki linkelte

Ha megeszi a kupont akkor miért ne használjuk akciós termékre?

bár én próbáltam és akkor megemeli az alapárat , mármint ha amúgy akciós és kupont beírva vagy az eredeti árból vonja le vagy megemeli az árat

Most azt nem tudom hogy merjek e rendelni majd megint

Mert ha visszakapom a pénzemet csak jó lenne a SK98 lámpa és a 8% kuponnal csökkenne is az ára vagy fél dollárral :)

(#916) tibcsi0407

Nekem a DPD csomag megjött igaz tett egy kitérőt Ausztriába , de viszont a Kínából jövők még sehol sincsenek, 6db rendelésem van túl a 30napon

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#918) TaaT


TaaT
veterán

Nekem is volt problémám bőven a DPD-vel, igaz belföldi szállítással. Remélem a holland postás telómat nem ők intézik.

Give them hell Ukraine!

(#919) Shinnokina válasza bul07 (#911) üzenetére


Shinnokina
tag

"DPD-s szállítás nem ingyenes 9$-ba fáj"

Akkor még inkább a GB sara, hogy velük dolgoztat, amikor ennyi a panasz rájuk.

Xiaomi 11 Lite 5g NE - és zöld :)

(#920) havri1


havri1
félisten

Elolvastam pár hsz-t, de nem értek valamit:

- A reklamált csomagok mikori feladásúak? Mikor rendeltétek őket? Az, hogy 1 hét alatt nincs itt, még nem jelent semmit.
- Miért a GearBest ügyfsz -al szívtok, ha egyszerűen lepattintanak? PayPalon kell nyitni ügyet, természetesen ha kivártátok a reális szállítási idő végét. Ha TN-en látszik, hogy nem vettétek át, nem érzem veszélyét a dolognak.

Én rendeltem már pár dolgot GB-ről, mind rendre megérkezett, igaz China warehouse, és posta hozta.

havri

(#921) tibcsi0407 válasza havri1 (#920) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Itt az én esetem. Két telót rendeltem egy időben, az egyik megjött, a másik nem. EU Warehouse, Hollandiában feladva DPD-vel.
Amelyik problémás:
27.08.2015 23:32 Best (NL)
A küldemény beérkezett az elosztó központba
27.08.2015 17:32 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
27.08.2015 16:04 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól
24.08.2015 06:00 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.

https://utdetailing.hu/

(#922) Surda- válasza havri1 (#920) üzenetére


Surda-
őstag

Én július 27-én rendeltem csájnából.

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#923) WOT-H-A-C válasza bul07 (#917) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Azért ne használd az akciós árra, mert nem abból fogja levonni a kedvezményt, hanem az eredeti árból! Így meg nem jó busynes , ahogy te is láttad.

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#924) thefreeman válasza havri1 (#920) üzenetére


thefreeman
aktív tag

Én még kivárom ennek a hétnek a végét esetleg a következő elejét és ha akkor sem lesz változás akkor nyitok vitát a paypal-en, hogy vagy küldjék újra vagy a pénzt vissza. Én sem a GB-t hibáztatom szerintem is a DPD-vel kell hogy legyen a gond. Pedig szerintem ha csak simán ajánlott levélként küldenék Angliából akkor mindenki jobban járna. Nekem Romániába kellet ezért csak 3 dollár kőrül volt a szállítás de inkább fizettem volna 9-t csak hogy megjöjjön rendesen.

(#925) bul07 válasza havri1 (#920) üzenetére


bul07
nagyúr

Ügyfélszolgálatot azért ......
Mert kamuznak és húzzák az időt, meg azt kérik hogy várj 60napot a vásárlástól
Mert DPD csomagnál a DPD nem tud/tesz semmit Gearbest nélkül, ők meg nem reagálnak a tikettekre

Nekem
2db július 26-án fizetve, paypal-on megnyitva az ügy
4db augusztus 13-án fizetve, ezt nem fogom megreklamálni mert ilyen villám akció 4x0,1$ fizettem, csak szívom a fogamat

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#926) sicc33


sicc33
aktív tag

Már pár napja levelezgetek a GB-vel. Megrendeléstől számított 5 munkanap után rákérdeztem a szállításra. Kibökték, hogy amit rendeltem az nincsen. Várjak míg lesz vagy vegyek mást helyette. Visszafizetési opciót persze nem ajánlottak :) . Jó akkor legyen más, írtam. Küldtek egy különbözeti számlát, amit szinte azonnal megkaptam, amikor jeleztem, hogy mire cseréljék ami nem kapható (persze az eredetileg rendelt termék jelenleg is vehető nincsen out of stock kategóriában). Írtam egy üzenetet, hogy fizettem és remélem a héten feladják postára. Válasz az volt hogy nagy örömmel értesít, hogy mindkét rendelésem postázásra előkészítve, illetve még 3-5 munkanap míg postázzák!

Nagyon gáz számomra ez a hozzáállás. Irígylem azokat, akiknél minden simán zajlott. Pandawill-nél voltam hasonló cipőben egyszer.

TN-es mindkét rendelésem nem sima posta, abban nem bízom.

[ Szerkesztve ]

(#927) SSlyTR válasza Shinnokina (#919) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

A GB is sáros bőven. Ha valaki reklamál, akkor továbbítsa a reklamációt, ne csak lezárja ticket-et. Kommunikáljon és intézkedjen, mert csak Ő tehet valamit, hogy elősegítse a csomag megérkezését. De ha leszarja, akkor semmi se fog történni. Ha 2-5 napot ígér, akkor tartsa hozzá magát.

(#928) mobileman


mobileman
aktív tag

Nah, én is beszálok a buliba, eme csomagomat várom azóta is, sz'rik rá a GB, már paypalnál van a dolog, eszkalálódás alatt, mert nem akarja visszafizetni a pénzt, próbálkozott egy 30 dolláros jóváírással, amit nem fogadtam el. 182USD az 182USD, nem 30....

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#929) tibcsi0407 válasza mobileman (#928) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Nekem ma 10 Dollárt ajánlottak. Nem értem, hogy mit gondolnak.

https://utdetailing.hu/

(#930) mobileman válasza tibcsi0407 (#929) üzenetére


mobileman
aktív tag

A Paypal se oldja meg gyorsan...

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#931) tibcsi0407 válasza mobileman (#930) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Persze, hogy nem. Ez mindenhogy szívás sajnos.

https://utdetailing.hu/

(#932) Surda- válasza mobileman (#928) üzenetére


Surda-
őstag

182 dolláros csomag elvesztését akarták 30dodóval korrigálni?

(#933) tibcsi0407 Ja,aha...

[ Szerkesztve ]

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#933) tibcsi0407 válasza Surda- (#932) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Vígaszként átmenetileg kínálják fel ilyenkor a kuponokat.
Sikerült október 21-ről október 1-re lealkudnom a határidőt. :) Elfogadom!
Ezt írtam neki:
Dear Karry, I can wait some more days, but you can see, the 21th october is too late. I would agree with an international shipping, but this is EU express. I can wait some days, please think about these terms again. And please try to contact the shipping company one more time. I will do the same. If we can't solve I will open the Paypal dispute next week. Too much money for a poor Hungarian guy like me.

[ Szerkesztve ]

https://utdetailing.hu/

(#934) mobileman válasza Surda- (#932) üzenetére


mobileman
aktív tag

Igen, szó szerint... El is küldtem melegebb éghajlatra, mit képzelnek magukról..
Ha azt elfogadtam volna, akkor búcsút inthettem volna a 182USD- nek..

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#935) SSlyTR válasza mobileman (#934) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

Én visszakérdeztem volna, hogy akkor most 212 dollárt küldenek vissza?

(#936) mobileman válasza SSlyTR (#935) üzenetére


mobileman
aktív tag

Nem, az eredeti 182USD- t várom...

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#937) maate_toth


maate_toth
csendes tag

Tényleg valami gáz lehet a GB, DPD kombóval, vagy mindkettővel.
Nekem a DPD elcseszte a kiszállítást, két próba után visszaküldték a feladónak. Nem úgy működnek sajnos, mint egy értelmes futárcég.
2 héttel a visszaküldés után, majd' egy hónappal a rendelés után itt tartunk:
$146 rendelésért szeretnék, hogy fizessek $70-t az újraküldésért vagy $70 refund a GB walletbe.
Nem tudom mit gondolnak, és szerintem megfordult a fejükben, hogy én ezt el fogom fogadni. :DD
Válaszoltam, hogy mivel nem valószínű, hogy még egyszer rendelek tőlük, ezért egy 100%-os paypal refundot tudok csak elfogadni. Meglátjuk, hogy Bess és a manager mire jutnak. Ha azt mondják, hogy nem, akkor érkezhet a Paypal rendet tenni.

(#938) mobileman válasza maate_toth (#937) üzenetére


mobileman
aktív tag

Arra várhatsz, hogy a paypal rendet tegyen, ők se húzznak bele nagyon..

BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu

(#939) havri1 válasza bul07 (#925) üzenetére


havri1
félisten

Nézd, én úgy gondolom, egy levelet megér GB felé, ők intézzék, az ő saruk. Ha záros határidőn belül nem érkezik meg a csomag, ráadásul tn - en látszik, hogy elakad, paypalon kell nyitni ügyet, leírni mindent (hogy GB szarik az ember fejére, megadni a tn számot, hogy lássák nem vetted át a csomagot), és eszkalalni.

havri

(#940) havri1 válasza maate_toth (#937) üzenetére


havri1
félisten

Volt a vásárláskor szállítási díj, vagy ingyenes volt?

havri

(#941) maate_toth válasza havri1 (#940) üzenetére


maate_toth
csendes tag

$9 EU Express szállítást fizettem, aztán kiderült, hogy ez DPD... :(

(#942) havri1 válasza maate_toth (#941) üzenetére


havri1
félisten

Ha a terméket az eladó (jelen esetben GB) visszakapta, akkor a termék árát jogosan kéred vissza. A postaköltséget nyilván nem, mert 2 sikertelen kézbesítés azért nem eladói hiba. Még ha nem is értesítettek, de TN őket igazolja, nincs az a "hatóság", aki erre még azt is visszaítélné.
Amúgy szoktak telefonálni, ha nem vagy a címen, nem tették meg?

[ Szerkesztve ]

havri

(#943) maate_toth válasza havri1 (#942) üzenetére


maate_toth
csendes tag

POD van róla, hogy megkapta, és átvette a GB. (Ezt is nekem kellett bekérni a DPD-től, ami azért elég gáz...) Elsőre nem hívtak, és értesítést sem hagytak, így nem tudtam regisztrálni alternatív kiszállítási helyszínt. Próbáltam utána rögtön kérni egy délelőtti második kiszállítást, és a második szállítás napján kértem, hogy adják meg a futár telefonszámát, amit nem kaptam meg (mert harmadik fél vagyok), így nem tudtam egyeztetni, és 20 perccel az indulásom után hívott, de már nem tudtam visszafordulni, és nem is várt volna meg. Egy szállító cégnek nem az lenne az ideális, hogy kiszállítja a terméket, és mindenki boldog? Ehelyett még mindig itt e-mailezek össze-vissza. Egyik nap megegyezek a DPD-vel, hogy másnap kimegyek, a (számomra) világ végén lévő depójukba, és átveszem személyesen, de azért még aznap visszaküldik a feladónak, azzal az indokkal, hogy visszautasítottam. Nekem ez nem kerek, és egyáltalán nem profi. Értem én, hogy akár 2 napot is tölthettem volna itthon, hogy várjam a futárt... Munkahelyre nem rendelek ilyet, mert nem nézhetnek bele. Ha meg össze van törve jegyzőkönyv nélkül, megint a f*sz rossz oldalán állok.
Egy percig sem gondoltam, hogy ez a szállítási gikszer a GB sara, nem tehetnek róla, hogy a DPD ennyire rugalmatlan. A probléma megoldásának a nehézsége, na az az ő saruk. (Én menjek a POD után, és társai)
A $9-t elengedtem, hanem a maradék $67 a gond, azt milyen jogon nem térítenék vissza?

(#944) somogy válasza tibcsi0407 (#933) üzenetére


somogy
tag

Érdekes, nekem is válaszoltak, de nekem 09.21. Határidőt mondtak,hogy tudnék addig várni.

(#945) tibcsi0407 válasza somogy (#944) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Mikor rendeltél?

https://utdetailing.hu/

(#946) thefreeman válasza somogy (#944) üzenetére


thefreeman
aktív tag

Nekem is tegnap chat-en azt mondták várjak még 2-3 napot.

(#947) somogy válasza tibcsi0407 (#945) üzenetére


somogy
tag

08/09/2015 01:28 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:14 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
03/09/2015 17:09 DPD data centre

(#948) tibcsi0407 válasza somogy (#947) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Akkor jobb fej ügyintéződ van :D Később is rendelted a csomagot. Ebből is látszik, hogy elég nagy lehet a káosz, nehezen kezelik a dolgokat.

https://utdetailing.hu/

(#949) thefreeman válasza somogy (#947) üzenetére


thefreeman
aktív tag

Az enyém is ugyanott van elakadva ahol a tiéd és szinte percre pontosan ugyanakkor értek Best-be. A tiéd egy perccel később.

(#950) tibcsi0407 válasza thefreeman (#949) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Szerintem az emberek 90%-ának ott van elakadva, így a probléma is a besti depoban keresendő.

https://utdetailing.hu/

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.