Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
skayline
tag
Tisztelt fórumtársaim!
Következőben kérném a véleményetek/ segítségetek.
2013.05.06-án vásároltam az iPonban egy SAPPHIRE 11201-20-20G HD7770 1GB GDDR5 GHZ EDITION OC PCIE videokártyát. Első napokban nem nyüstöltem mint kiderült hiba volt, mert mikor elkezdtem dolgoztatni hibákat dobott ki .
2013.05.14-én bevittem, hogy intézzék el a cserét mivel hibás a termék. Szó nélkül bevették garanciába és a fentebb feltöltött képet és társait is mellékletbe csatolták maguknak. Teltek a napok és lejárt a 15nap, vga kártya nélkül maradtam mert az alaplapon nincs így elkezdtem velük levelezni, hogy mi is van már mivel a jogszabályban 15 nap van megadva amire kell törekedniük. Nagy nehezen jó pár levél váltás után mikor már nyomatékosítottam a tényeket és felszólítottam, őket, hogy biztosítsanak legalább addig egy videokártyát, hogy a munkám is tudjam végezni nagy nehezen rávették magukat és a saját költségemre elmehettem a boltjukba 2013.06.04 napján volt ez. Itt kezdődik a sztori még érdekesebb része 2013.05.27 napján rendeltem egy tabletet legyen min legalább az emailokat és hasonló dolgokat intéznem meg amúgy is kellett már. Haza hoztam a terméket és feltettem a töltőre mivel annyira le volt merülve, hogy a boltban nem tudtam kipróbálni, erre az a tény fogad, hogy újra kaptam az iPontól egy hibás terméket mert mikor a tenyerembe vettem a tabletet azt vettem észre, hogy a bal szélén középen elszíneződik egy pontban mint ha megnyomnám a képernyőt pedig csak a tenyeremben tartom és semmit nem csinálok. 2013. június 7., péntek jön a levél a tablettel kapcsolatban "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek."Érdekesség aznap meg is jelent náluk, hogy rendelhető a termék de cserélni nem tudták? Újra megrendeltem a terméket kíváncsian várom, hogy ugyan azt a hibás terméket árusítják vagy sem?!
Következő lenne a kérdésem, hogy a videó kártyával kapcsolatban mit tudnék lépni mert lassan 30 napja tartják maguknál és az én pénzemből gazdálkodnak mint vga mint tablet terén.
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- DUNE médialejátszók topicja
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Az USA is versenyellenesség miatt készül vizsgálni a Microsoft felhőjét
- További aktív témák...
- DELL Latitude 7390 13,3" // I5 8-GEN // 8GB DDR4 // 120GB SSD // WIN10 // MAGYAR BILLENTYŰZET
- Brother HL-L6400DW duplex WiFi-s lézernyomtató 50lap/ perc!
- Új Gamer PC Intel i5 12400F/RTX 3070 8Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4-DDR5/700W 2-3 Év Gar
- PlayStation 4 Slim + PS4 kontroller (Csere XBox Series S)
- Asus ZenBook Flip 13-UX36EA, I7-1165G7, 16GB DDR4, 256GB NVME, 1ÉV GARI, ÁFÁS SZÁMLA
- Asus használt laptop 15,6 lcd, 2GHz proci, wifi, internet
- Fujitsu-Siemens Lifebook S 935 (13,3" IPS érintőkijelző, i5-5300U, 6GB RAM, 240GB Samsung SSD)
- Bea-fon SL250 nagyitelefon eladó garanciával.
- Sony Bravia 43" 108cm android smart tv
- AKCIÓ: Core i7-EliteBook 8540w Workstation-8G DDR3-128G ÚJ SSD-Quadro FX 88M Grafika-Olcsón eladó.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest