Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6551) stol válasza kukinyo (#6549) üzenetére


stol
addikt

Csupán a szélsőséges fordulatszámokon való nagy terhelést terhelést illik kerülni, pl. utánfutózás.
Ezt meg nem én mondtam, hanem nálam is tapasztaltabb volt évfolyamtársam, aki autó motorok tesztelésével is foglalkozik, ám nem idehaza.
("Papíron azért nem kell bejáratni a motorokat már, mert A: az emberben rögzült ez automatikusan és nem tapossa neki az első párszáz km-en. B: aki meg tapossa, az a kis százalék belefér még a garanciális meghibásodásokba.") Ezt se én mondtam, csak idéztem...

"A vadi új autókkal sem illik menni egy métert sem,2 hétig csak a garázsban kell járatni.
Ezt nem gondolhatod komolyan"

Hol írtam le azt, amit idéztél? Na? Hol?

[ Szerkesztve ]

(#6552) kukinyo válasza stol (#6551) üzenetére


kukinyo
addikt

" gyakorlatilag illik terheletlenül járatni 1-2 órát. És akkor sokkal hoszabb életű lesz a gép és erősebb."
Talán nem ugyan az? Itt is ott is egy motorról beszélünk.

[ Szerkesztve ]

(#6553) stol válasza kukinyo (#6552) üzenetére


stol
addikt

Nem.
Az egyik munkagép és 2ütemű léghűtéses, a másik 4ütemű autómotor víz és olaj hűtéssel.
Közük egymáshoz: benzinnel üzemel dugattyús motor és forog a főtengely vége :D

Részlet, ment privátban.

[ Szerkesztve ]

(#6554) kukinyo válasza stol (#6553) üzenetére


kukinyo
addikt

Trabant.
Kétütemű,léghűtéses. :D

[ Szerkesztve ]

(#6555) stol válasza kukinyo (#6554) üzenetére


stol
addikt

Be is sül, mint a huzat, ha nem kímélik a friss blokkot. :DDD

(#6556) kukinyo válasza stol (#6555) üzenetére


kukinyo
addikt

Én nem így tapasztaltam. :DDD
De most már sok lesz az offból.
Ez más téma.

(#6557) Mr X válasza stol (#6550) üzenetére


Mr X
veterán

Kaptál linket, ahol elég jól le van írva, és nem valami sufnicég szervizese írta. Innentől nincs miről beszélni. Elhiszem, hogy ciki beismerni, hogy valamit nem jól tudsz, de azt gondolni, hogy jobban tudod, mint a téma világszerte elismert szakértője és kutatója, aki mellesleg akku-analizáló eszközöket fejleszt évtizedek óta a cégével, kicsit necces... :U

(#6558) stol válasza Mr X (#6557) üzenetére


stol
addikt

Azt sem állítottam, amit TE igen.
Azt mondtam, hogy én "úgy tanultam, hogy ...." Ebben sok továbbképzéses tanfolyam is volt.
Az általad linkelt oldal magyar megfelelőjét linkeltem vissza.... [link]
Mi evvel a probléma?
Lehet, évek óta szar tudásanyagból dolgozom, de ez van :DDD

Szerintem, tovább PÜ-ben, vagy máshol, mert ez it OFF. :R

[ Szerkesztve ]

(#6559) Mr X válasza stol (#6558) üzenetére


Mr X
veterán

Az általad linkelt oldalon kapásból a grafikon módosított, az eredetijében sehol nem szerepel a "karbantartó töltés" kifejezés, ott "standby mode"-nak írja, ami nagyon nem ugyanaz. Ráadásul még a te linkeden sem szerepel, hogy 16 órát kellene tölteni valaha is. Ugye innen indult ki az egész téma. Ráadásul a te linked az eredeti fordítása, hozzáírva ezt a karbantartó töltéses marhaságot.

De igazad van, ez itt off. :)

(#6560) stol válasza Mr X (#6559) üzenetére


stol
addikt

Mivel a boltosnak nem kötelező tudnia, hogy az adott telefon/pda/notebook stb. mennyi idő alatt tölt fel, a bemondott 16 órás ciklusból a vásárlónak gondja nem származik.
Itt most a semmin vitázunk kissé...
Sajnos sok mgyar szakszöveg van véletlen/szándékosan félrefordítva, vagy más szóhasználattal ellátva, mint az eredeti.

Legszebb csemege: Sealed Lead Acid Battery -> magyar azt mondja: Zselés akku :DDD
Ettől viszont falnak megyek :DDD

Vagy, amikor bejön és azt mondja, UV cső kő! Közben meg feketefény (black light)... stb.

(#6561) Mr X válasza stol (#6560) üzenetére


Mr X
veterán

Igen, ez a biztos megoldás nekik, csak lassan haladhatnának a korral. Nem is tudom, forgalmaznak-e még olyan telefont, amit nem Li-Ion akksival adnak.

(#6562) stol válasza Mr X (#6561) üzenetére


stol
addikt

Igen!

Li-Po, vagy a DECT telefonok vs. NiMh :DDD

[ Szerkesztve ]

(#6563) !attis!


!attis!
tag

Tiszteletem!

Olyan kérdésem lenne, ha holnap vásárolok egy készüléket (2011.09.08) 13:30 kor. A bolt nyitvatartási ideje a következő:

Csütörtök 09:00 - 17:00
Péntek 09:00 - 17:00
Szombat 09:00 - 12:00
Vasárnap -

Ebben az esetben a 3 munkanapos azonnali cserére meddig vagyok jogosult?
Csak szombaton 12:00ig? Vagy hétfőn 13:30?

[ Szerkesztve ]

(#6564) stol válasza !attis! (#6563) üzenetére


stol
addikt

Elviekben a szombati nyitvatartás is munkanapnak számít.
DE. Ha nem is tudod bevinni, akkor illik jelezni, hogy xy probléma van, aztán csak hétfőn tudod bevinni.

De miért kérded ezt, amikor még meg se vetted?

(#6565) !attis!


!attis!
tag

Mert amilyen peches vagyok tuti egy olyan készüléket fogok ki. :)
Másrészt pedig azért mert több mint 2,5 órát kell érte utaznom, szombaton pedig dolgozok..
Tehát ha szombaton jelzem a problémámat hétfőn bevihetem.

Köszönöm a választ :).

(#6566) sota81


sota81
csendes tag

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kapni a következő problémámra:
Vettem pár hónapja a prohardveren (mindegy, akárhol is vehettem volna) egy Zotac GTS250 kártyát, kaptam vele a bolti garanciapapírját, ami szerint 2011.08.27-ig tart a 12 hónapos garancia. A gond ott kezdődik, hogy tegnap óta nem működik vele a gép, tehát a monitor nem ad képet. Sem a gép másik monitorral, sem a monitor másik géppel. Egy régebbi videokártyával és másik monitorral elindult a gép, ezzel a monitorral viszont nem (mármint a gép igen, csak kép nem volt). Jelen helyzetben nekem úgy tűnik, hogy mind a videokártya, mind a monitor gallyra ment.
Ha jól tudom, a Zotac ad gyártói garanciát a kártyáira, ami több, mint 1 év. Jól tudom? És ha jól tudom, lehet valamerre lépni ebben az ügyben, vagy felejtsem el az egészet?
Továbbá lehet véletlen, hogy egyszerre megy tönkre a monitor és a grafikus kártya, egymástól teljesen függetlenül? Csak azért, mert ha egyik a másik hibájából történt, akkor... nem tudom, véleményezzétek a helyzetet, pls.

Köszönöm.

"Csak a bolond hisz abban, amit soha sem látott." - Kevin Costner, Waterworld

(#6567) Gyuri27 válasza sota81 (#6566) üzenetére


Gyuri27
félisten

[link]
Ennyire olcsó volt, hogy elég volt rá az egy év gar?

Amd - Radeon - Ryzen

(#6568) stigma


stigma
addikt

Hi all.Érdeklődnék tudnátok e segíteni az alábbi problémában.

Vettem egy Zotac GTX560 Multiview karit nemrég ph!-n egy csávótól, eléggé elárazták aztán felvitték az árát.Kiderült útközben hogy 3D alatt fagy és valszeg GPU hibás - ami itt volt az 560-as topicban is egy EVGA-val - és felhívtam elpostáztam a cégnek viszont...
A céghez felküldtem csomagként,elsőbbségivel, 5 napos visszaszállítással, ha nem vennék át, amiből letelt már 3 nap és mindig a postán ro*ad..
Azt mondták gariztaták ami időbe telik is , szerintem 2-3 hét minimum majd azután érdeklődnék hogy ha csere lesz akkor mi legyen a teendőm:
1. ha jól emlékszem és van ilyen VGA akkor kapok egy ugyanilyet
2. levásárlom az árát de melyiket?...32 ért vettem és most 55öt ér..
3. visszautalom a pénzemet.

Illetve ami még érdekelne, azt mondta a cég a gari után még vissza is én állom a költségeket, futár díját mert mondhatni ,,vetem egyet újra"...

Valakinek valami ötlete, tanácsa?

Előre is köszi.

....iPhone 13 / iPad 9th Gen. Wifi 64GB...

(#6569) sota81 válasza Gyuri27 (#6567) üzenetére


sota81
csendes tag

Pontosan nem értem, mit akarsz kérdezni :F
További fejlemény viszont, hogy leszedtem a ventit meg a bordát, kisebb portalanítás után a kártya beindult, úgyhogy úgy vélem, ez a videokártya gariztatási kérdés megoldódott, a monitor viszont továbbra sem mutat életjelet, úgyhogy abból valszeg új lesz.

"Csak a bolond hisz abban, amit soha sem látott." - Kevin Costner, Waterworld

(#6570) Gyuri27 válasza stigma (#6568) üzenetére


Gyuri27
félisten

A "csávó" cég vagy bazár? Számlát kaptál vagy csak "garjegyet" (sajtfecnit)?
Annyi azonban bizonyos, hogy az akkori árat fogod tudni majd levásárolni vagy vissza kérni. Ezt most megmondom előre.

sota81: azt kérdezem amit irtam. Annyival olcsóbb volt a vga, hogy 2 helyett egy év garival vetted meg?

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6571) sota81 válasza Gyuri27 (#6570) üzenetére


sota81
csendes tag

Nem tudom, olcsónak számít-e, de egy éve 35k volt, a számla alapján. Én aszem 13 vagy 14k-ért vettem meg.

"Csak a bolond hisz abban, amit soha sem látott." - Kevin Costner, Waterworld

(#6572) Gyuri27 válasza sota81 (#6571) üzenetére


Gyuri27
félisten

Újként vetted vagy használtan?

Amd - Radeon - Ryzen

(#6573) sota81 válasza Gyuri27 (#6572) üzenetére


sota81
csendes tag

Használtan.

"Csak a bolond hisz abban, amit soha sem látott." - Kevin Costner, Waterworld

(#6574) r3dsnake


r3dsnake
nagyúr

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Egy barátom vett egy Motorola Milestone 2-t pár hónapja a GSM Home-tól. Az első teló rossz volt, és mivel vidéki, ezért saját költségén visszaküldte utánvéttel (kb 3ezer forint). Megküldték az új telót, pár hónapig nem is volt gond vele, amikor az érintőképernyő elromlott. Bekapcsolás után kb fél órával mindig használhatatlanná vált a képernyő. Visszaküldte (szintén saját költségén), leírta, hogy fél órát kb várni kell bekapcsolás után, hogy jelentkezzen a hiba. 2 hét után visszaküldték (utánvéttel!!!, tehát neki kellett fizetnie, hogy átvehesse, ráadásul bekapcsolt állapotban), hogy a hiba nem jelentkezett. Természetesen ugyanúgy hibás. Felhívta őket, azt mondták küldje vissza megint...

Mit lehet ilyenkor kezdeni? Van egy garanciás, de működésképtelen telója, amire már legalább 10ezret költött a postázgatások miatt, és még mindig nincs megoldás.

Köszi!

(#6575) sasa311 válasza r3dsnake (#6574) üzenetére


sasa311
veterán

Semmi, ez vele jár. Ha személyesen autóval viszi vissza akkor sem fizeti ki neki senki a benzint.

Ezért nem kell 120 km-rel arréb lévő webshopból cuccot venni azért, mert 2 forinttal olcsóbb, mint a helyi boltban...

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6576) r3dsnake válasza sasa311 (#6575) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

De valótlant állítanak azzal, hogy a hiba nem áll fenn, mivel ugyanúgy rossz. Mivan, ha megint visszaküldi, és ugyanúgy nem csinálnak semmit? Mit lehet kezdeni ilyenkor?

(#6577) sasa311 válasza r3dsnake (#6576) üzenetére


sasa311
veterán

Beírni a vásárlók könyvébe, jelentkezni a problémával a fogyasztóvédelemnél.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6578) harry


harry
veterán

Sziasztok, egy weboldalon ez áll: [link]

A 8 napos elállási jog csak a futárszolgálattal küldött termékekre érvényes, amit személyesen boltunkban, illetve kollegánktól veszi át, arra NEM ÉRVÉNYES A 8 NAPOS ELLÁLÁSI JOG!

Ez kb. lényegtelen, nem? Mármint (bár így lenne benne logika szerintem) úgy tudom, ha webshopból, neten adom le a rendelést, akkor az átvétel módjától független az, hogy érvényes-e a 8 napos elállás joga.
Még csak keresek telefont, nem vásároltam náluk / nincs gond ebből, csak ahogy nézegettem a webshopokat, ez úgy meglepett, és inkább rákérdezek, jól emlékszek-e.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#6579) kukinyo válasza harry (#6578) üzenetére


kukinyo
addikt

Tudomásom szerint ha személyesen veszed át az árut nem illet meg a 8 napon belüli elállás.
Olvass vissza,nem is olyan régen volt erről szó a topicban.

(#6580) bullseye válasza kukinyo (#6579) üzenetére


bullseye
addikt

a felügyelet szerint meg de igen... legalábbis kint volt náluk jó darabig. mert rendeléskor nem tekinthetted meg alaposan... átvételkor persze lehetne, de a fene tudja.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6581) kukinyo válasza bullseye (#6580) üzenetére


kukinyo
addikt

Ezért is mondtam ezt: "Olvass vissza,nem is olyan régen volt erről szó a topicban".
Ha jól emlékszem akkor bővebben ki lett vesézve a dolog.

(#6582) harry válasza kukinyo (#6581) üzenetére


harry
veterán

No erre majd ranezek azert, de amikor korabban egyszer direkt erre kerdeztem (mitol lesz "webshopos" egy vasarlas), akkor annyi volt, hogy neten kell megrendelni, es nem az atvetel modja szamit.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#6583) sasa311 válasza harry (#6582) üzenetére


sasa311
veterán

Így is van.

Ha neten kötöd a szerződést akkor az netes vásárlásnak számít. Ergo teljesen lényegtelen az átvétel módja, él az elállási jog.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6584) kukinyo válasza sasa311 (#6583) üzenetére


kukinyo
addikt

Linkelnél erről valami konkrétumot?
Csak hogy mindenki biztos legyen benne. :)

(#6585) bullseye válasza kukinyo (#6584) üzenetére


bullseye
addikt

http://www.nfh.hu/hasznos/internetes/hirek_110830_1.html

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6586) kukinyo válasza bullseye (#6585) üzenetére


kukinyo
addikt

Ez így teljesen egyértelmű
Köszi

(#6587) Regirck


Regirck
senior tag

Sziasztok egy merevlemezem megadta magát és viszem vissza garanciával. Kérdésem a következő, adatmentésről kötelesek gondoskodni?

A cég az Aqua lenne. A merevlemez egy USB 2 1TB WD.

(#6588) bullseye válasza Regirck (#6587) üzenetére


bullseye
addikt

nem
a lemezt megvizsgálják és cserélik, ha kell. ennyi. ha az adatok fontosak, arról neked kell gondoskodnod - hacsak az eladott termék készítője nem vállal külön erre is garanciát, amit erősen kétlek.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6589) sasa311 válasza Regirck (#6587) üzenetére


sasa311
veterán

Az adatok a tieid, nincs rájuk garancia. Így az adatmentés teljesen opcionális.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6590) Uzmany


Uzmany
őstag

Sziasztok!
Meddig tarthat egy garanciális ügyintézés? Másfél hónapja hitegetnek azzal, hogy sajnos még nem érkezett vissza, de majd a jövő héten...
Pénzt vissza nem akarnak adni, mert most jóval olcsóbb mint amikor megvettem.
Mit lehet tenni? Meddig kell még várnom?
Köszönöm.

® visions created with passion

(#6591) bullseye válasza Uzmany (#6590) üzenetére


bullseye
addikt

sajnos nincs határ, valami olyan a szöveg, hogy törekedniük kell, hogy ne okozzanak neked különös kellemetlenséget. Mellesleg nem mindegy miről van szó. egy sima merevlemezről, vagy egyedi, csak Okinaván kapható, kézzel gyártott kiegről...

de 1,5 hónap után, szvsz bejelentheted, hogy nem kell javítás, most már, adjanak cserét. Ha az nincs, akkor esetleg elfogadsz értékben/képességben az erdetinek megfelelőt, ami tetszik, vagy pénzt vissza. Az, hogy olcsóbb lett qrvára nem számít!

amúgy balhé, vásárlók könyve, fogyvédelem, stb...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6592) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Sziasztok

Vennék egy telefont neten, vagy is pontosabban csere lenne, de a készülékére, nincsen garancia. Ha megtudnám vele beszélni, hogy ő vállaljon rá pár hónap garanciát, akkor mit tegyek, hogy ha ne adj Isten tényleg baja lesz a telefonnak, (nem összetöröm ) akkor ő állja is a szavát?

Lehet erről valami papírt írni? Amivel be is tudom "hajtani" ha már aláírta, vagy megígérte.

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#6593) sasa311 válasza enginev3.0 (#6592) üzenetére


sasa311
veterán

Lehet de teljesen értelmetlen.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6594) Kobe válasza harry (#6582) üzenetére


Kobe
veterán

nem érvényes, legalábbis amelyik shop feltünteti ezt a dumát a honlapján az visszacsapja az árut azzal, hogy ez van

nemrég jártam így, bolti átvétellel kértem, nem cserélték, sőt még udvariasan elküldtek a fogyvédhez, mondván az csak egy felügyeleti szerv nem döntéshozó testület, úgyhogy nyugodtan mehetek hozzájuk, ha elmarasztalja a céget, ők ugyanúgy szarnak bele a döntésbe
(csinálták mindezt egy 6 ezer forintos notebook hűtő miatt, amikor előtte 1 héttel hagytam ott náluk 200 ezret notira, fillérbaszás rulZ)

egyébként arra hivatkoztak, hogy a netes megrendelés még nem szerződés, csak ha kifizetted és mivel te boltban rendelted jogilag bolti vételnek számít. Én elmondtam nekik, hogy ez nem igazán így van, szerződést lehet kötni ráutaló magatartással emailben, telefonon, stb, az hogy én a boltban fieztem ki, az mellékes, mert az csak a szerződésben foglaltak pénzügyi teljesítése "financial settlementje", nem, szerintük, de pl az összes tőzsde így működik, nem tom egy webshop miért nem tud....

[ Szerkesztve ]

(#6595) bullseye válasza Kobe (#6594) üzenetére


bullseye
addikt

az ilyen webshoptól ezt írásban kell kérni. aztán ha véletlen nagy megrendelésük akad, és nem veszik át, érdekesen meg fog változni...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6596) Kobe válasza bullseye (#6595) üzenetére


Kobe
veterán

az ilyen webshoppal sokat nem lehet kezdeni, max messziről kerülni - részemről ez fog történni a jövőben.
Szerencse az, hogy a kis tétel volt a tanulópénz és nem a nagy értékű dolog. A cucc egyébként kontakt hibás volt a kábelezésnél, és szerencsémre meg tudtam csinálni házilag az érintkezőket, de ez akkor sem mentség a távgyógyítás szintű bevizsgálásra, ahol bekapcsolás nélkül megmondta a srác, hogy az pedig helyesen működik, majd erre a "szakvéleményre" alapozva a nálam kb 45 cmrel kisebb, 70 kilóval könnyebb nyikhaj nekiállt kiabálni a pult mögül (kb ott építettem volna be a vitrinbe ahol van).

Ettől függetlenül vesztettek egy lojális vásárlót - elég gyakran vásárolok nem kis összegű számítástechnikai eszközt, és nem csak magamnak - de ha nekik a kiskereskedelmi válság közepén nem téma egy visszajáró kuncsaft, akkor majd örülnek máshol a pénzemnek.

(#6597) kukinyo válasza Kobe (#6596) üzenetére


kukinyo
addikt

Priviben megírnád nekem hogy melyik üzlet is ez?

(#6598) rento


rento
őstag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, hogy mit tudok csinálni a következő helyzetben.

Van egy Nokia N8-as telefonom, ami újraindulgatott magától, 5 percenként. visszavittem a boltba (gsm bolta, ahol vásárolva lett, 2év garival), elmondtam a problémát, leadtam a készüléket. 3nap múlva kész volt a telefon. bementem érte, erre kiderült, hogy a probléma még mindig fenn áll. újabb 4nap telt el, mondták, hogy kész a teló, visszamentem érte, mondanom sem kell, hogy a probléma ugyanúgy fenn állt. kezdtem ideges lenni, 2szer felmentem pestre a semmiért. mondták, hogy akkor elküldik a nokiaszervízbe, eddig ők próbálták javítani (szoftvert frissítettek). Mondtam, hogy rendben. azóta eltelt 3hét, tehát összesen 1hónap. Ma beszéltem velük, azt mondták, hogy még nem kapták vissza a telefont. hetente 2-3szor hívogattam őket, hogy sürgessem a dolgot, és azt mondták, hogy mostanra biztos hogy kész lesz. Annyit mondtak, hogy a központi Nokia szervízben van a telefonom, ők nem tudják őket sürgetni. Felhívtam a nokiat, hát kiderült, hogy náluk nem is járt a készülékem, ráadásul ők 1hét alatt javítanak mindent, azt mondták. ezt elmondtam a boltnak, hogy beszéltem a nokiával és náluk nincs a telóm. erre ők azt mondták, hogy nekem azt ők (a nokiások) nem fogják megmondani, hogy náluk van e a telóm :((( mondtam a boltnak, hogy nem érdekel, akkor adják vissza a telefont úgyahogy van, tehát rosszként, majd én elviszem megcsináltatni. erre az volt a válasz, hogy ők nem kérhetik vissza a nokiától.

A kérdés, hogy ilyenkor mi a teendő? Beszéltem már a fogyasztóvédelemmel, de ott elég bunkó és lerázós volt a csávó. Ő annyit mondott, hogy írjak nekik egy levelet, hogy letelt a 30nap, cseréljék ki a készüléket. Ti mit javasoltok?

(#6599) bullseye válasza rento (#6598) üzenetére


bullseye
addikt

mondj le a javításról a kellemetlenségek miatt, és kérj cserét, vagy a vételi árat vissza...
talán attól előkerült. + nokia szervíztől kérhetnél igazolást, ha van faxod pl., háthamegeseik rajtad a szívük :)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6600) rento válasza bullseye (#6599) üzenetére


rento
őstag

értem. tehát arra gondolsz, hogy faxon kérjek a nokiától visszaigazolást, hogy nincs náluk a készülék?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.