Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6851) stol válasza odipapa (#6849) üzenetére


stol
addikt

A 600Hz-esek mind zúgnak. A "régi" 50-100Hz-esek kussban vannak.
Javítom is ezeket, sajnos van tapasztalatom :(

(#6852) stol válasza Taktoj (#6850) üzenetére


stol
addikt

1év a kötelező nálunk, vagy a gyártó szerint, a gyártók meg vagy limitált 3évet adnak, vagy teljeset.

(#6853) odipapa válasza stol (#6851) üzenetére


odipapa
senior tag

Jó tudni, akkor már ezért sem fogok plazmát venni. Alergiás vagyok az ilyen zajokra.

(#6854) salieri. válasza odipapa (#6853) üzenetére


salieri.
őstag

amit ma kaptam minimalis hangja van, abszolute nem zavaro. csak ha odamegyek a panel melle es ott hallgatozom! :K

(#6855) stol válasza odipapa (#6853) üzenetére


stol
addikt

Nagyon minimális zaj ez. Csak 1m-ről levett hangnál hallható éppen.
Én LCD-ről tértem plazmára, de még a zizegésével is többszörösen megérte.
Egyszerűen ennek szép képe van az LCD-hez képest, pedig az LCD papíron jobb volt.

(#6856) syler


syler
aktív tag

Sziasztok. Ha vaterán vásárolok ott is élhet a 8 napos vissza garancia? Felelőtlen vagyok tudom, de a szabályzatot nem olvastam el regisztrációkor. Vettem 4 téli gumit, ami nem a leírásnak megfelelő volt, és hát ipari hulladékot hozott a posta. Ezért érdekelne, hogy a vatera szabályzatában el kell e fogadni a regisztrálni szándékozó felhasználónak, a nyolc napos vissza garit?

Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!

(#6857) salieri. válasza syler (#6856) üzenetére


salieri.
őstag

szia.semmit nem tudsz tenni gyakorlatilag. negativ ertekelest adsz ennyi..
vagy hivd fel az eladot es beszeld meg vele.

(#6858) sasa311 válasza syler (#6856) üzenetére


sasa311
veterán

Ha privát aukció volt (tehát magánszemély az eladó) akkor nem.

Ha üzlet akkor igen.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6859) syler válasza sasa311 (#6858) üzenetére


syler
aktív tag

Privát volt, fel is jelentettem a rendőrségen amúgy. Mert ilyen alapon elhozom a gumisoktól a szemetet felteszem és eladom. Talán csak lehet valamit tenni ellene:) Egyébként pedig már jópár hirdetéséhez beírtam, hogy vigyázni kell vele mert ipari hulladékot árul:))))

[ Szerkesztve ]

Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!

(#6860) salieri. válasza syler (#6859) üzenetére


salieri.
őstag

A rendorseg nem fog vele foglalkozni.
Ha beirsz mas aukciojaba meg ki is tilthatnak erte, szerintem inkabb ne irkalj..

(#6861) syler válasza salieri. (#6860) üzenetére


syler
aktív tag

Szóval akkor az marad, hogy utazom 300 km-t és megetetem vele? Egyébként meg hagy tiltsanak, kimondottan a gumi vétel miatt regisztráltam! Majd vissza regizek akkor és folytatom a beírásokat az aukciójához. :))

[ Szerkesztve ]

Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!

(#6862) salieri. válasza syler (#6861) üzenetére


salieri.
őstag

Igen, de nem eri meg utazni. szerintem ,de te tudod.
Benyeled tanulopenznek.
Autogumit meg csak ujat veszunk!
[link]

(#6863) syler válasza salieri. (#6862) üzenetére


syler
aktív tag

Tudom én, hogy új kell de sajnos a pénzemnek hiába mondom, hogy legyen több, sajnos csak nem lesz több!! Gondolom érted mire akarok kilyukadni. Egyébként, ha érkezik ellene még feljelentés akkor nem hiába tettem én sem. Azért csak ne verjen már át sok jóhiszemű embert:(

Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!

(#6864) sasa311 válasza syler (#6863) üzenetére


sasa311
veterán

Azért ez nem ilyen egyértelmű.

Használt gumit árul? Mert ha igen akkor szinte esélytelen, hogy bármit el tudj érni, hiszen az állapotfelmérés relatív. Ha nem lyukas és van rajta a törvényben előírt 1,6mm futófelület akkor gyk. esélytelen vagy.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6865) salieri. válasza syler (#6863) üzenetére


salieri.
őstag

5-6 evet kibir egy garnitura , teligumi .
eves lebontasba meg lehet sporolni ,csak elore kell gondolni
nezd meg a dot szamat a guminak ,biztos oreg is.

(#6866) bullseye válasza syler (#6859) üzenetére


bullseye
addikt

különböztessük meg a 8 napos elállást a garanciától.
elálláshoz nem kell ok
garanciához kell

fordítva viszont, ha hibás a termék, akkor garanciális lehet, ha vállalt rá az eladó magánemberként. Ha meg simán mást adott, mint amit ígért, akkor rendőrségi ügy, mert csalás.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6867) syler válasza sasa311 (#6864) üzenetére


syler
aktív tag

Nézd, használtat árul, viszont a leírása valótlan volt. 5 mm adott meg mélységnek. Ezzel szemben 2.2.5 mm. Egyébként nálam 3mm a határ mert tehergumi. Egyébként pedig nem a legméllyebb ponton kell megmérni egy gumit! A kreszben pedig ugye valami ilyesmi van, hogy a legkopottabb rész nem mehet 1.6 mm alá /3mm teher/. Ezzel szemben pedig kaptam olyat, ami a legkopottabb részen 0 mm, mivel 3 darab le van nyalva. Tehát megtévesztett a leírással, ergó csalt:) Legalábbis én így látom.

salieri: tényleg tudom miről beszélsz, de pl nem volt bele kalkulálva nekem, hogy múlt hónapban 194000 Ft villanyszámlám lesz. Ami érthetetlen miért van, de fizessek ezt mondta a kedves titász:(((

[ Szerkesztve ]

Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!

(#6868) salieri. válasza syler (#6867) üzenetére


salieri.
őstag

emeltesd fel az altalanyt!
ja teherautora valo gumi... na ott meg foleg nem jatszanek ,legfokepp az ikerkerekekkel:)

(#6869) syler válasza salieri. (#6868) üzenetére


syler
aktív tag

Peugeot Boxer, csak a forgalmiban thg van. Sokszor sok súly van rajta, muszáj vagyok rá C-s gumit pakolni:)

Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!

(#6870) Stiegliz


Stiegliz
tag

szerintetek ez ?

A saját kérésem pedig az lenne,h nemrég vettem egy i4s-t, aminek nem megfelelően működik a rezgőmotorja, tul erősen zizeg, mintha leraktam volna egy fém, vagy egy űveg lapra. T-sek beküldták kivizsgálni, viszont a papperra azt irta rá az ember,h nem megfelelően működik, néha kihagy a dolog, és bepipálta,h Ő is tapasztalta.
Nos a kérdés,h ez az elirás nekem jó, vagy rosz?, és hogyha cserélik akkor a fent belinkelt modon, nem vadonat ujjra, hanem egy javitott, ( már használva volt valaki álltal ) telefonra cserélik ?
Mivel, nem csak én észleltem a hibát, ami igen is hiba ( ok,h erősebb rezgőmotor van benne, de összemértük másikkal,-többel is, és csak ez zizegett ilyen zavaroan ) hanem az istyle, a tmobilos is , nem csak egy helyen,szóval, he nem cserélik, milyen lehetőségek vannak még?

a telefont 3.-án vettem és 9.-én adtam be a szervizbe.
és kaptam helyette egy használhatatlan samsungot, cseretelefonnak.
pl: arra van esély,h legalább valami használhatot cserekészüléket kapjak e helyett?

[ Szerkesztve ]

(#6871) salieri. válasza Stiegliz (#6870) üzenetére


salieri.
őstag

vagy reszegyseget fognak benne cserelni ,vagy kapsz egy ujat ezt nem lehet tudni. 3 javitas utan lehet kerni a szerzodestol valo elallast.
A cseretelon meg nincs mit problemazni. Olyat adnak ,ami eppen van bent nekik, nem is kotelesek talan mar biztositani. :U

(#6872) Stiegliz válasza salieri. (#6871) üzenetére


Stiegliz
tag

érdekes. oks. mondjuk, én ugy tudtam,h szifont nem javitanak. mondjuk az lenne a legjobb,ha a rezgmorotr cserélnék, mert az enyimnek jó az aksija.

(#6873) Imperator999


Imperator999
aktív tag

Sziasztok!

Van nálam egy EVGA 9800 szériás videokártya, amit még 2008.ban vásároltak az Alien Computers kft.nél 5év garanciával, tehát elvileg van még rá 2 év, viszont az Alien megszűnt. Tudtok vmit, hogy a garanciát hogyan lehet érvényesíteni?
Vagy érdeklődjek az EVGA-nál?

(#6874) Ariadne válasza Imperator999 (#6873) üzenetére


Ariadne
őstag

Az Alien még létezik, végelszámolás alatt áll, de valóban nem működik. Valahogy ki kellene nyomozni, mi lehetett a nagykere és próbát tenni vele, jobb ötletem nincs. Sajnos szívás, ha a kisker eltűnik...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6875) syler válasza Ariadne (#6874) üzenetére


syler
aktív tag

Az Evga kártyákat be kellett regisztrálni régen ha jól rémlik. Ha ez a kártya is regisztrálva volt Evga-n akkor talán esélyes lenne ott megpróbálni? Nem állítom biztosra, csak így rémlik a dolog:)

Szerk: Természetesen nem neked akartam válaszolni, csak félre kattoltam picit:)

[ Szerkesztve ]

Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!

(#6876) stifi válasza Imperator999 (#6873) üzenetére


stifi
senior tag

európában az ingram micro az egyik hivatalos disztribútor, nekik van magyar részlegük is, náluk lehet érdemes lenne megkérdezni nem ők hozták-e be a te példányodat is, hátha tudnak segíteni..

www.ingrammicro.hu

a központi raktárból érkező cuccokkal Pásztor-Buzássy György foglalkozik a cégen belül, szerintem ő lesz a legjobban képben, elérhetőségei a weboldalon!

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#6877) Imperator999 válasza stifi (#6876) üzenetére


Imperator999
aktív tag

Köszi mindenkinek!
Megpróbálok utána járni. :R

(#6878) Kolondrum

Jól tudom e: Köv héten megyek venni egy N8-as Nokiát, elég nagy nevű boltba ahol 2 év MO garral adják, én tudom meg sokan, hogy szenved egy széria hibától amit ott helyben egy átküldött kép megtekintésével elő lehet csalni vagy épp igazolni, hogy az hibátlan. Úgy tervezem, ha hibás a kijelző színe nem veszem át és kérek egy teljesen új bontatlan darabot ami ha szintén ilyen azt sem veszem át. Megtehetem ugye?

(#6879) sasa311 válasza Kolondrum (#6878) üzenetére


sasa311
veterán

Kacifántos kérdés.

Ha engedik, hogy fizetés előtt bekapcsold a telefont akkor természetesen minden további nélkül.
Ha előbb ki kell fizetned ( ami valószínűbb ) akkor arra van jogilag lehetőséged, hogy azonnal visszaad és cserét kérj, ne javítást (72 órán beül nem lehet javítani csak cserélni). Viszont ha már kifizetted akkor elállni nem tudsz (magyarul pénzt nem kapsz vissza) amíg tudják cserélni.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#6880) Kolondrum válasza sasa311 (#6879) üzenetére

Eszembe jutott a dolog. Az fix h nekem akkor nem kell és javítva sem.

(#6881) oliver7777


oliver7777
tag

Azt szeretném kérdezni, hogy ha megrendelek egy samsung tv-t valamelyik webshopból, akkor esetlegesen a garancia érvényesítéséhez nem szükséges ugye, hogy az adott cég még létezzen, tehát azt közvetlenül a samsung szerviz pontjain keresztül tudom érvényesíteni, mondjuk akkor is ha az eladó közben már megszűnt. Csak azért kérdezem, mert már annyi webshop van, hogy nem lehet tudni melyik milyen stabil lábakon áll. Nem szeretném, ha ebből lenne később gond. Bár nyilván az a legjobb ha nincs is gond a készülékkel, de ezt előre ugye sose lehet tudni.

Köszi!

(#6882) zoltanz válasza stol (#6778) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Ez mind szép és jó.
Sztem ez akkor sem korrekt új terméknél, hogy egy pl. 5 napos alkatrészt kicserélnek egy 5 évessel, azaz klasszisokkal régebbire (felújítottal ráadásúl esetleg). :DDD

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#6883) stol válasza zoltanz (#6882) üzenetére


stol
addikt

Jó.... Mértéket kell tartani.
Számtechben meg lehetetlen az 5éves alkatrész újként :DDD

(#6884) luciferc válasza oliver7777 (#6881) üzenetére


luciferc
őstag

Csak akkor tudod a samsungnál érvényesíteni, ha van samsungos garleveled. Ha sufniboltos a garlevél, akkor ha megszűnik, akkor az kellemetlen. Más szóval szopás. Neked kell eldönteni, hogy mi éri meg neked. A legolcsóbb, de múlt nélküli bizonytalan jövőjű boltból venni bolti garral, vagy drágábban, régóta működő, várhatóan nem adócsalásra felhasznált boltból venni bolti garral, vagy valószínűleg kicsit még drágábban samsung garral venni.

(#6885) mezis válasza oliver7777 (#6881) üzenetére


mezis
nagyúr

Lásd a [link]
hsz.-omat egy Samsung 500 GByte-os HDD "garancia"-jával kapcsolatban

mezis

(#6886) Vanek Eduard


Vanek Eduard
tag

Sziasztok!
Biztos találkoztatok ilyennel már itt, szóval előre is bocs!
Számítógép alkatrész, garis. Visszaküldve a gyártónak üzlet által de: 5 hete. Azóta e-mailek hetente (én kérdezek, ők váratnak).
Kötelesek kicserélni ennyi idő után egy újra/másikra, vagy szédíthetnek azzal, hogy a beszállító, vagy gyártó várja a mittudoménmicsodát vagy az új kütyü?
Most arra hivatkoznak, biztos rossz és cserélik, de nem értem.
Mit tehetek, mihez van jogom, hogy megkapjam a nélkülözhetetlen alkatrészt?
Előre is kösz a választ

(#6887) salieri. válasza Vanek Eduard (#6886) üzenetére


salieri.
őstag

Varsz tovabb... A gyartonak torekedni kell a hiba mihamarabbi kijavitasara, nincs megadva hatarido.

(#6888) Vanek Eduard válasza salieri. (#6887) üzenetére


Vanek Eduard
tag

Az eladónak nincs semmiféle időkorlát megszabva a termék garanciális javítására/cseréjére? (leadástól számítva, persze) Csak széttárhatja a karját? Nem kérhetem 3 hét után az alkatrész cseréjét? (főleg, hogy raktáron van illetve 1-2 napon belül beszerezhető?)

(#6889) salieri. válasza Vanek Eduard (#6888) üzenetére


salieri.
őstag

a javitas idejevel hosszabbodik a garancia ideje! vagy ha ujat kapsz akkor ujra fog indulni.
hat esetleg megprobalhatod ,hogy ideje lenne mar cserelni ,mert napi hasznalatban van a cucc.. es neked ez mekkora kieses stb...

(#6890) bullseye válasza salieri. (#6887) üzenetére


bullseye
addikt

arra kell törekedni, hogy ne okozzon nagy kényelmetlenséget a vevőnek...
ha azt okoz, akkor a vevő kérhet javítás helyett cserét, ha azt meg nem vállalja a cég az aránytalan költség miatt, akkor pénzt vissza...
de meg lehet kérdezni miért nem adnak cserepéldányt, vagy mivel óhajtanak kárpótolni a hónapos kiesésért.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6891) Vanek Eduard válasza salieri. (#6889) üzenetére


Vanek Eduard
tag

Csak hogy mindenki tudja: A NFH szerint 3 helyett 5 hetes garanciális javítás esetén már tartósan hibásnak mondható az alkatrész. Főleg, ha 3-ra ígérik és nem történik semmi. Igaz, hogy jogszabály nem mond ki határidőt, de ennyi idő után már el lehet kezdeni a vásárlók könyvén keresztül a békéltető testületen át a teljes bíróságig tartó procedúrát, amit jó eséllyel meg lehet nyerni, hacsak az eladó nem rendezi a problémát jó gyorsan!
A panaszt ajánlott levélben illetve a Vásárlók könyvében kell megtenni, mert a fax illetve e-mail nem hivatalosan elfogadott irat!!!!!

(#6892) salieri. válasza Vanek Eduard (#6891) üzenetére


salieri.
őstag

menj be es emlitsd meg a fogyasztovedelmet, szerintem villamgyors intezkedesbe fognak kezdeni ;]

(#6893) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Szeretném ha felvilágosítana egy "szakember". :)

Egy 2011 áprilisában vásárolt TV-ről lenne szó. A probléma, hogy a legutolsó software frissítés óta gyengébb a képminőség, mint korábban: 2011 D Series Samsung Firmware issues and Poor PQ.

Beletelt némi időbe, mire egyrészt bizonyossá vált számomra a probléma (azt hittem én állítok be valamit rosszul, talán a szememmel van a baj, vagy a legutoljára nézett filmekkel, stb).
Mikor rátaláltam a fent linkelt fórum topicra, akkor nyilvánvalóvá vált, hogy a hiba nem bennem, hanem a készülékben van, és nem egyedi probléma, hanem minden 2011-es modellt érint szerte Európában.

Ezután írtam két E-mail-t is a Samsungnak, amiben összefoglaltam a problémákat és mellékeltem nekik mérési adatokat (van egy saját spectrophotometer-em, amivel objektíven is lehet mérni bizonyos paramétereket a TV vizuális teljesítményét illetően) grafikonokkal, magyarázattal, stb.

Ennek már legalább egy hete, de még semmi választ nem kaptam (csak visszajelzést, hogy megkapták a levelem és majd egyszer válaszolnak).

Nos, ezzel kapcsolatban a kérdésem az lenne, hogy mik a kilátások, ha a Samsung úgy dönt, hogy szerinte minden úgy jó, ahogy van, és el sem ismeri a hiba fennállását (nem tisztázott, hogy ez véletlen hiba, vagy szándékosan akarták hogy ilyen legyen a TV az új software-el)? És mennyi idejük van arra, hogy legalább is válaszoljanak nekem, illetve hogy ha elismerik hibának, akkor javítsák azt?

Szóval ha teszem azt egy hónapon belül már elegem lesz abból, hogy nincs kedvem filmet nézni a TV-n, mert tudom hogy szar a képe (még akkor is ha igazából nem olyan szar az, csak tudom hogy jobb is lehetne, mert régen úgy volt, ezért piszkál a tudat...), de a Samsung még mindig nem ígért semmit (kussol), vagy nem akar tenni semmit (szerinte ez így jó), akkor mi van? (És mennyi ez az idő...?)

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6894) Bagira01


Bagira01
veterán

Sziasztok!
Lenne egy BFG 9800GTX vga-m. Használtan vettem, de nemrég behalt. Ugye a dobozán az van hogy lifetime warranty, de a bfg meg már nincs vga piacon. Ilyenkor mit lehet tenni?
:R

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#6895) zoltanz válasza Bagira01 (#6894) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Az ciki. Ugye a lifetime warranty addig él még azt a terméket gyártják, és a cég is megvan.

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#6896) Bagira01 válasza zoltanz (#6895) üzenetére


Bagira01
veterán

Csak valahol olvastam, hogy a garanciàlis ügyeket ugyan ùgy intézni fogjak. Nem tudom ilyenkor mir lehet tenni. Keresek valami elérhetöséget és ìrok nekik.

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#6897) zoltanz válasza Bagira01 (#6896) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Megpróbáhatod, de nagyon ne lovald bele magad sztem, mert nem hinném, hogy adnak rá valamit.

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#6898) Mankó


Mankó
veterán

Adott egy 1.5Tb-os Seagate HDD. A HD szentinel 87%os kondíciót ír ki rá, illetve 16-18 szektor hibát. A garancia jövő januárjában jár le és az Iponhoz szól. A gari papírról csak másolat van, ugye az eredeti a könyvelőnél van, ki tudja hol.

Mennyi az esélye, hogy garanciában kicserélik? Mire számíthatok? S mi a menete ennek, milyen papírokat, bizonyítékokat kell hozzá mellékelni?
Nagyon sok dolgot rendeltem már tőlük, de ilyenben még nem volt részem.

Előre is köszi szépen a segítséget. :R

(#6899) salieri. válasza Mankó (#6898) üzenetére


salieri.
őstag

minden gond nelkul kell ,hogy csereljek!

(#6900) Mankó


Mankó
veterán

Minden kötözködés nélkül ki kell, hogy cseréljék? A winchester különben működik hibátlanul, csak egy rendszerteszt során fedeztük fel, hogy ilyen hibái is vannak.

S ha nincs nekik ugyanilyen típusú winyójuk?

Szerk.: pontosan 7db szektorhiba van. Én többre emlékeztem. Ebben az esetben is kell cserélniük?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.